Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lettele verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Lettele

Vandaag met mijn vriendin en de kleine gegeten. Voorafgaand heeft de kleine zich kostelijk vermaakt in de speeltuin. Bediening was vriendelijk, maar erg jong en onervaren. Heb ze na het brengen van de bestelling niet meer gezien, voor een extra rondje drinken of een toetje. Dit kan ook met de onderbezetting te maken hebben, het was best druk binnen. Wij zaten buiten, met nog een paar andere gasten. We hebben alle drie een pannenkoek besteld, ik had een Grande Rio, die ik met pijn en moeite voor de helft heb weggekregen. Ik bak de eerste pannenkoek zelfs nog beter! En ik ben nou niet bepaald Jamie Oliver. Ik sta er echt versteld van, het was een hele dunne, droge pannenkoek, met bijna geen beleg, het was met name hard gebakken kaas. Echt waardeloos, thuis een pizza in de oven gedaan. Prima plek om even wat te drinken en te spelen met de kids, maar wij gaan er nooit meer heen voor een pannenkoek!

2. Pannenkoekenhuis Lettele

Samen met mijn pa na een middagje museum een hapje gegeten in het Pannenkoekhuis Lettele. Hele vriendelijke meisjes, reuze snel geholpen, lekkere soep, superlekkere pannenkoeken en een heerlijke ijscoupe toe.
    Een aanrader!

3. Pannenkoekenhuis Lettele

Diny Lindeboom

Komen al jaren heerlijke pannenkoeken eten bij Pannekoekhuis Lettele, tot afgelopen dinsdag. Pannenkoek was veel te dik en niet gaar. Wat een afknapper! Dit was dus absoluut niet voor herhaling vatbaar!!

4. Pannenkoekenhuis Lettele

Hele goede ervaringen in zowel Borne als Schaarsbergen bij pannenkoekenrestaurants van dezelfde keten. Dus we dachten dat dit restaurant dezelfde kwaliteit zou bieden. Helaas. Te weinig personeel. Fristi en chocomelk in een glaasje(zou het de originele zijn?)

We denken dat de pannenkoeken niet vers gebakken waren maar opgewarmd. Droge niet lekker verse pannenkoeken.

Nee geen aanrader.

5. Pannenkoekenhuis Lettele

Nadat we een uur binnen waren maar eens gevraagd waar de pannenkoeken bleven. De kinderen hadden inmiddels wel trek gekregen.
    Toen de pannenkoeken eindelijk kwamen bleek de onderkant helemaal rauw te zijn. Het was ook een dunne pannenkoek en er zat weinig kaas en spek op.
    Als pannenkoeken bakken je core business mag je je best schamen als je zulke slechte pannenkoeken op tafel zet.
    Bij het dessert ging het weer mis. De serveerster kwam met de verkeerde nagerechten aan tafel. Wederom lang wachten op de goede bestelling.
    Ruim 2 uur later kwam de rekening. We kregen wel korting....

De speelhoek voor de kinderen is ook ondermaats voor een pannenkoekenhuis. Hier mag best wat meer aandacht aan besteed worden.

De bediening was vriendelijk, maar omdat het nu de 2e keer is dat we rauwe pannenkoeken kregen zullen we hier nooit meer komen.

6. Pannenkoekenhuis Lettele

Zeer slecht.
    Totaal geen flexibiliteit vanuit de keuken.
    We komen met 10 mensen eten en de kok wilde geen boterham bij de kroket serveren, want dat hoort bij de lunch... Na veel aandringen kregen we toch droog brood, een taaie schnitzel en een gat in de pannenkoek met allemaal vette randen.
    Serveersters waren aardig!

7. Pannenkoekenhuis Lettele

Inge

Gezellig restaurant met veel keuze aan pannenkoeken. Het terras, wat er overigens heel gezellig uit ziet, zit wel pal aan de weg waar grote landbouwvoertuigen verschillende keren langs kwamen denderen. Het zou prettiger zijn als dat verplaatst kon worden aan de achterzijde. We moesten wel lang op onze bestelling wachten maar t personeel is vriendelijk.

8. Chinees-Indisch Lettele

Lege bakken, inferieure kwaliteit van het eten. Bijvullen geschiedde pas om acht uur. Sushi ook niet bijgevuld tot acht uur, daarna alleen maar één soort sushi. Maar dat was natuurlijk te laat. We hadden immers met een man of 15 om zes uur afgesproken met ook een kind van vijf . Toen we daarover een opmerking maakten, was de enkele reactie sorry, u heeft gelijk we waren te druk met de afhalers. Op de vraag of ze nig iets voor ons konden doen, was het antwoord nee. Wat een ballentent!

9. Pannenkoekenhuis Lettele

Onze ervaring is tot op heden altijd zeer goed. Ook de pannenkoeken smaken verrukkelijk. We komen er gemiddeld ongeveer 4x per jaar. En zullen dat beslist ook in de toekomst blijven doen.

10. Pannenkoekenhuis Lettele

We komen al best vaak bij dit pannenkoekenhuis, maar sinds ons laatste bezoek hebben ze heel veel veranderd. Binnen is het restaurant compleet opgeknapt en ziet het er mooier en lichter uit. Het menu is breed en de pannenkoeken kwamen snel nadat we hadden besteld. De bediening was ook erg vriendelijk en snel, ondanks dat er maar 1 persoon was voor de bediening. We komen hier zeker weer terug voor de pannenkoeken en de goede service.

11. Chinees-Indisch Lettele

Wij hebben wederom genoten van heerlijke, met smaak bereidde ti pan gerechten. Gezellig aan de ronde tafel, de bediening was uitstekend en liet niets te wensen over.

12. Pannenkoekenhuis Lettele

Maartje

Wij (ik met mijn gezin) hebben 6 juni bij dit pannenkoekenhuis gegeten. Wij hadden verschillende verhalen gehoord en wouden het nu zelf wel eens beoordelen. Wij waren meer dan tevreden over dit pannenkoekenhuis! Wij werden snel en goed geholpen! Ons eten was er snel en erg lekker. Wij vinden het een super leuk restaurant, een echte aanrader.

13. Chinees-Indisch Lettele

Eten goed en gastvrij en gezellig.

14. Chinees-Indisch Lettele

We komen al jaren in dit geweldige restaurant. Het all in buffet is scherp geprijsd, maar wel heel divers en erg lekker. € 20 voor buffet, soep, dessert en onbeperkt wijn en bier. Dat geeft altijd veel plezier ;-) De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend te noemen en het personeel is erg aardig.

15. Pannenkoekenhuis Lettele

Een vriendin van ons was jarig en die vond het leuk om pannenkoeken te eten. Ze vertelde over het restaurant en we hadden zin om daar met een groepje te eten. Was allemaal gezellig totdat we de pannenkoeken kregen.

Pannenkoeken? Sorry maar ik had een pannenkoek besteld met 3/4 soorten vis. Ik kon nergens de vis vinden, naast mijn 3 stukjes (droge, uit blik) zalm. Een vriendin van mij had een pannenkoek besteld met tonijn. Ook deze was uit blik geserveerd. Want je kon de blikranden om de tonijn nog zien. Dat maakt allemaal niet uit, maar vraag dan geen 12 euro voor een pannenkoek.

Na 90 euro te hebben betaald voor vier personen zijn we maar snel weggegaan en naar de McDonalds gereden, ons zien jullie niet meer terug, slechte zaak!

Tip. Houd je personeel ook beter in de gaten! Want na 3 keer zelf om drankjes te vragen kun je beter de klanten zelf naar de bar laten gaan!

16. Chinees-Indisch Lettele

mschillie

Wij komen hier al jaren en halen het meestal af. Het duurt niet lang voordat je het eten krijgt. De kinderijsjes zijn zeer mooi gemaakt.

17. Chinees-Indisch Lettele

16-08-14 hier weer gegeten. Rijden speciaal voor dit restaurant 1x per jaar tijdens onze vakantie naar Lettele.. Je bent fan of niet. Voor het eerst in aangebouwde stuk gezeten wat buffet om staat. Oude gedeelte vind ik toch wat gezelliger om te zitten.

Het buffet was weer geweldig. Wat is Chinees toch lekker als het vers en mals is. Voor 19,95 kun je nu all-in eten van buffet inclusief bier, wijn, fris en dessert bolletjes ijs. Kinderen tot 9 jaar 8,95 euro.

De afhaal was ook weer mega druk dus meer mensen weten dat dit een top restaurant is. Alleen moeten ze de smalle longdrink glazen vervangen door grotere glazen.

Volgend jaar kom ik zeker weer.

18. Pannenkoekenhuis Lettele

Vanavond is mijn dochter flink verwond bij het pannenkoekenrestaurant in Lettele. Naast het feit dat er door de eigenaar niet erkend werd dat van een andere dochter de pannenkoek verbrand was en de latte machiato ronduit bitter, vond de eigenaar dat kinderen van de leeftijd van vier jaar zelf verantwoordelijk zijn. Dat lijkt ons niet. Dit is aan de ouders. Onze dochter heeft zich lelijk verwond aan een tafeltje die stond op de route naar de speeltuin. Toen we hier de eigenaar op wezen zodat andere kinderen zich niet zouden verwonden werden we onbehoorlijk te woord gestaan. In plaats dat het erkend werd en de tafel verwijderd werd, werd gezegd dat het vervelend was en de tafel iets verschoven. Hiermee dus het probleem verplaatst. Daarbij het antwoord dat kinderen zelf verantwoordelijk zijn is onacceptabel. Op schouder hoogte van een vierjarige boorde een scherpe punt een diepe vleeswond. Dit had van een iets jonger/ kleiner kind ook een oog kunnen zijn. Een reactie dat het vervelend was. De tafel verwijderden en het kind even een aai over de bol of desnoods een pepermuntje uit de enorme berg die bij de kassa staat was professioneler geweest. Wij komen daar niet weer. Onvriendelijk eigenaar en steeds slechtere pannenkoeken in de afgelopen jaren. Een eigenaar die onhygiënisch staat te zweten van de stress is ook niet echt een visitekaartje voor een restaurant. En mag de kinderspeelgoed binnen svp een sopje?

19. Pannenkoekenhuis Lettele

We komen hier wel vaker eten. De pannekoek smaakt prima, de service is goed, maar het is er vaak zo vreselijk vol en opgepropt op elkaar. De vloer vind ik erg smoezelig, de speeltuin is sterk verouderd. Ook zijn de smoezelige knuffels (echt zeeeer onhygienisch) niet meer van deze tijd! Weg er mee! Ik zou het speelhoekje lichter maken en andere spelmaterialen erin zetten. Ook een nette vloer is geen overbodige luxe! Ondanks de goedkope schatkist-grabbelton, was onze dochter erg teleurgesteld dat deze er niet was afgelopen weekend. En dat bij een Pipo-menu. Zoiets is toch snel in te kopen?!

20. Pannenkoekenhuis Lettele

De pannenkoeken zijn goed, maar aan de inrichting binnen mag op zijn zachtst gezegd wel wat gedaan worden. Wij zaten gelukkig buiten onder het overdekte terras en dat ziet er een stuk beter uit. Eten komt snel zodat kinderen niet lang hoeven te wachten.

21. Chinees-Indisch Lettele

Maartje Erkelens

22. Pannenkoekenhuis Lettele

Wat een vreselijk pannenkoekenrestaurant. Interieur aftands, te weinig mensen in de bediening zodat ze geen aandacht voor je hebben. Bestelden twee maal de grote kinderpannenkoek met verrassing. Deze kost € 6,75. Zelf bestel ik een naturel voor €5,25. Niks geen leuks erbij voor de kinderen zoals een snoepgezichtje erop of iets dergelijks. Achteraf mochten de kinderen in een oude rieten mand een cadeautje uitzoeken. Nou dit was te triest voor woorden. Cadeautjes die inkoop niet meer dat 10 cent zijn en na 2 minuten uit elkaar vallen. Betaal dus €1,50 meer voor een kinderpannenkoek die veel kleiner is dan de standaard. Kinderen teleurgesteld. Zijn nog teruggegaan om verhaal te halen. Er werd alleen gezegd dat de normale cadeautjes op waren. Wat een aanfluiting. Ogen uit het hoofd schamen. Verder is de speeltuin nodig aan een opknapbeurt toe. Laatste keer dus geweest voor ons!

23. Pannenkoekenhuis Lettele

Marjolein Streuper

Zojuist hebben wij hier heerlijk (stiekem) proef-gegeten. De algemene recensies waren niet echt postief, dus we hadden wat twijfels. Maar die verdwenen als sneeuw voor de zon. De bediening was vlot en correct. Het is een gezellige, sfeervolle ambiance. Precies wat je van een pannenkoekenhuis zou verwachten. De pannenkoeken en het ijs waren heerlijk. En dit alles voor een heel betaalbare prijs.
    Wij hebben gelijk gereserveerd voor een heerlijke afsluiting van een familiefeest. Dit moet genoeg zeggen!
    Van harte aanbevolen!

24. Pannenkoekenhuis Lettele
  25. Pannenkoekenhuis Lettele

Had veel goede verhalen gehoord, maar wij vonden het een aanfluiting. Inrichting is aan vernieuwing toe, en deed smoezelig aan.
    Kinderen bestelden een dure fristi, deze werd geserveerd in een glas, en dit was niet te drinken. Ons vermoeden is dat ze goedkope 'troep' als Fristi verkopen.
    Mijn man had een pannekoek met warm vlees, satesaus en atjar. Het Warme vlees waren 3 kleine, dunne plakjes vlees ( vleeswaren?) en de sate en atjar werden in een heel klein plastic bakje geserveerd, en daar betaal je dan 10euro voor! De kinderen vonden het wel lekker, maar de volwassenen waren niet te spreken over de prijs/kwaliteit. Jammer....

26. Chinees-Indisch Lettele

Gisteravond heerlijk gegeten van het buffet. Ouderwetse Chinees zonder pretenties, maar goede kwaliteit en uiterst attente bediening. Buffet kost slechts 11,95..

27. Chinees-Indisch Lettele

Gisteren catering aan huis gehad. Perfect op afgesproken tijd gebracht en goede vriendelijke service. Het eten was goed warm en erg lekker! Top! Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Pannenkoekenhuis Lettele

Gezellig eten in een sfeer die perfect past bij een pannenkoekenhuis. Vlot geholpen en goed gegeten door een zeer vriendelijke bediening.

Heerlijk, na lang zoeken, echt Hollands eten, met eindelijk twee warme groenten en niet alleen sla en patat, zoals blijkbaar de norm is en echt gebakken aardappels, geen Aviko variant daarop. Maar waarom extra €2,50 berekenen, op de eindafrekening, als er gevraagd wordt om groentes bij te vullen en € 1,50 voor een portie gebakken aardappeltjes?
    Wij vonden dit heel erg raar, omdat de prijzen van de gerechten niet erg goedkoop waren. (o.a. zeer kleine varkenshaas €21,50) En waarom krijg je met 6 personen de zelfde schaaltjes groente en aardappelgarnituur als wanneer je met twee personen bent, ook zo krom.
    Al met al zeer lekker eten, maar een teleurstellende rekening.

30. Pannenkoekenhuis Lettele

Leuk restaurant, wel is de uitstraling is behoorlijk oud..
    Pannenkoeken waren absoluut lekker, bediening daar in tegen niet echt professioneel.

Aanrader om zo fftjes een pannenkoek te eten zonder al teveel poespas.