Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lent verdeeld zijn.

1. Ik kom er nauwelijks en de kwaliteit van het eten verbeterd nooit of nauwelijks. Eten blijft beneden temperatuur gebakken en bedoel o.a patat/friet, frikandel. Toiletten met aluminimunbakje als afdekplaat tegen plafond geeft te denken over hygiëne in keuken.

2. Wat een slechte zaak. Eten in de bakken was koud + smakeloos. Van de 4 drankjes die je uit de postmix kon pakken waren er twee op. Het eten wat je aan moest kruisen was smakeloos (garnalen biefstuk slibtong en ossenhaas). Ook stonden er naast het buffet een paar goedkope flessen saus wat een vreemde uitstraling geeft. En laat ik maar niet over het ijs beginnen. Al met al een grote mislukking en totaal niet aan te raden.

1,2
  3. Naar dit restaurant via een aanbieding van social Deal. Een tafel gereserveerd voor 18:30 op zondag. Het restaurant van nog niet half vol. De schalen voor de voorgerechten waren leeg. Er lagen alleen nog een aantal gevulde eitjes.
    De schalen met Sushi waren bijna leeg. Er werd amper bijgevuld. Er kwamen op een gegeven moment een aantal plakjes carpaccio bij, en dat was het. Als sauzen stonden de flessen van Lidl naast de gerechten. Naast het zelf halen konden ook op een kaart gerechten worden aangekruist die dan vers bereid naar de tafel werden gebracht. Ondanks mijn negativiteit hierboven was de smaak van alles wat ik gegeten heb prima in orde. Het eten was lekker. Ik ga hier niet voor een tweede keer heen.

4. laurens

1 mei geweest via een social deal. 13,50 betaald voor all in concept. Mooi ingericht restaurant, schiep verwachtingen, maar die zijn niet gerealiseerd. Zelden zo'n gênant buffet gezien. Taaie oude sushi was grote teleurstelling. Leek op AH kwaliteit met 35% korting sticker.

Door het lage aantal klanten was al het eten in bakken oud en koud. Babi pangang was taai en gehakt bal leek uit blik. Toetje was o.a. negerzoenen waarvan er nog maar 1 was. Via een formulier konden we wok en grill bestellen, dit was wel oké. Slibtong alleen niet, veel te veel knoflook. Gratis 2 biertjes of huiswijn die ook wel goed waren.

Al met al niet de moeite waard om te gaan. Als ik de volle prijs van had betaald, had ik mijn geld terug gevraagd. Zonde dat het potentieel van deze zaak niet wordt benut.

2,8
  5. Vrijwel altijd lekker gegeten. Af en toe is het wat minder maar ach mijn kookkunsten mislukken ook wel eens. Super lieve mensen en altijd even vriendelijk!!

6. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n slechte ervaring heb als voorgaande mensen. Het is een all you can eat restaurant en meer niet en in dat concept is het prima. Geen hoogstandje maar prima eten, drinken kun je zelf pakken en de koffie is heerlijk. Daarom een voldoende.

7. In het verleden zijn wij eerder bij Fusion geweest en toen was het nog lekker eten voor een goede prijs. Je kon zelf zien wat er was en daaruit kiezen met een uitgebreid buffet.

Nu heet het New Fusion maar het enige nieuwe is dat de kwaliteit, hygiëne en service sterk zijn teruggelopen.
    Bezuinigen is hier totaal verkeerd doorgevoerd! En dat onder het mom van "er was te veel verspilling"! Volgens mij begrijpen ze niet dat klanten enkel terugkomen wanneer de prijs-kwaliteitsverhouding op orde is. Dus niet bezuinigen door alles te verslechteren en versoberen.

Echt alles is slecht. Buffet is weg, grillplaat weg, totaal onlogische/onduidelijke menukaart, vuile werkkleding personeel, troebele glazen, verkleurd en kansloze sushi (niet meer zelf te kiezen). Keuze enorm beperkt en het lijkt nu meer op een Chinees restaurant met een invullijst volgens het "all you can eat" concept.

Als je soep besteld dan krijg je er geen stokbrood/ kruidenboter bij, enkel kale soep. Er kan zelfs nog geen bieslook of ander garnituur vanaf! Carpaccio van "ossenhaas" is gewoon kansloos runderrookvlees met een stukje verlepte rucola sla en 1,5 pijnboompit.
    Het ijs is al gesmolten voordat je bij de tafel bent en om slagroom moet je vragen! Vanille ijs blijkt banaan ijs te zijn.

Het personeel is onervaren tot chagrijnig. Als ik iets bij bestel, bijvoorbeeld een bakje satésaus, dan hoort daar een opscheplepel bij, anders moet iedereen met zijn/haar eigen lepel in dezelfde bak wroeten.

Het personeel blijft bij de tafel staan tot je klaar bent met invullen wegens gebrek aan gasten. Je moet zelf om borden vragen, anders eet iedereen uit dezelfde voerbak.
    Vleesgerechten worden borrelend heet geserveerd. Op zich niks mis mee en een soort tipan, maar dan niet in het midden van de tafel geplaatst maar aan de rand, waardoor jassen, tassen en de menukaart onder de vet spatten zitten!

Tot slot hoor ik dat de prijs gelijk is gebleven, maar deze is met 25,95 hoger dan toen wij er de laatste keer waren.
    Ik eet nog liever een bak friet voor 25,95 dan hier ooit nog terugkeren.
    Het enige dat goed was, was de koffie, maar daar is een machine verantwoordelijk voor. Die kan je overigens niet meer zelf pakken wat ook een verslechtering is.

Ik ben vast nog het een en ander vergeten maar dit lijkt me meer dan duidelijk. Voor ons nooit meer. U bent gewaarschuwd!

3,3
  8. Nou hier dan een goede ervaring over New Fusion. Ná alle negatieve berichten waren wij een beetje in mineurstemming gebracht maar het tegendeel was waar!
    Alles keurig in orde, hebben heerlijk gegeten en hoefden óók niet lang op onze bestellingen te wachten. Aardige bediening. Nee wij vonden het prima en gaan er zéker nog een keer naar toe!

9. Anna

Ik was daar met mijn vriendin. We hebben goed gegeten. De prijs vs. kwaliteit was goed! Leuk ingericht, en interresante sfeer. We zijn daar als de laatste gasten gebleven en niemand heeft tegen ons gezegd dat we weg moeten of zo. Service was ook heel vriendelijk.

10. Er is 1 ding te hopen dat deze tent snel wordt gesloten door de kdvw!! We vonden het al vreemd dat we de enige gasten waren in het gehele restaurant 's middags om 18.00 uur. Waarom, daar kwamen we snel achter. Er stond 'n pan lauwe soep met uitgedroogde sla-uitjes ernaast. Saté in 'n bak met donker bruine randen van het staan, mihoen van ik schat twee dagen oud zo uitgedroogd. Nasi wat eruit zag als witte rijst (nog geen paprikaatje erin). Bovendien is het buffet te koud. Dan de Sushi, zo plakkerig als lijm en smaakloos.
    Dan wordt er geadverteerd met 'n bakplaat. Deze is sinds kort schijnbaar achter 'n luikje verdwenen, door hun nieuwe concept, waardoor de bestelling nu op 'n briefje aangekruist moet worden. Na 'n half uur was het briefje nog niet opgehaald, waardoor we het zelf maar onder het luikje hebben doorgeschoven. Bij alles wat hier besteld wordt zit dezelfde saus overheen, waardoor alles hetzelfde smaakt. Het bier sloeg gelijk dood door 'n vuil glas. Bij het tweede glas zat er nog lippenstift op, dus flesje cola uit noodzaak gepakt! Dan stond er schepijs. Alleen de aanblik van oud ijs bovenop 'n nieuwe bak ijs geschept deed mij besluiten om ook het toetje maar over te slaan.
    We zijn daarom maar opgestapt. Nee, nooit meer naar Fusion. De benzine is er nog te duur voor!

11. Het is niet meer van wat het ooit geweest is, duurde een eeuwigheid voordat de bestelling gebracht werd. De serveerster had het gezicht op onweer staan. De sushi was net kauwgom. Eten was niet erg warm. Buffet was om half 5 nog niet klaar, openingstijd was al om 4 uur.
    Nee, niet voor herhaling vatbaar. Kunnen nog veel leren van andere wok restaurants, zelfs de bakplaat achter een luikje en er waren maar 6 gasten te eten. Duurde zo lang dat we zelf de bestellingsbriefjes maar onder het luik doorschoven. Slechtste Chinees ooit.

2,1
  12. Vorige week weer naar Het Witte Huis afgereisd om lekker te eten met vrienden. De ontvangst was weer erg warm en gastvrij. Schijnbaar had de gastheer begrepen dat we wat te vieren hadden en niet snel daarna werd ons champagne van het huis aangeboden. Na deze aangename verrassing hebben we een keuze gemaakt uit de ruime menukaart.

Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht was smaakvol en voldoende. Tussen het serveren van de gerechten zat voldoende tijd en hierdoor hebben we genoten van een heerlijk avondje uit. Zelfs bij het nagerecht was door de keuken aandacht besteed aan hetgeen we te vieren hadden.

Kortom de complimenten aan het attente personeel voor de gastvrijheid en het lekkere eten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier snel weer eens terug.

13. Annemarie

Erg krap. Tweepersoontafeltje erg krap, ook de ruimte eromheen. Hinderlijk het personeel wat vlak langs je tafel loopt of nog erger je per ongeluk aanstoot. Of andere gasten die dat per ongeluk gebeurd. Het eten vond ik ook niet echt bijzonder, wij hadden het 3 gangen wild menu. Voorgerecht plakjes ham, salade en te weinig saus en in het nagerecht heb ik geen kaneel geproefd zo zoet was het ijs. Maar over smaak valt niet te twisten.

14. Het is heel erg lekker, ik kom sowieso 2 keer in de week daar. Op woensdag is het pizza dag dan zijn alle pizza's 6 euro, dat is heel erg goedkoop. En de sfeer is heel erg leuk en ik vind het heel erg leuk dat ze een andere taal praten dan leer je er op z'n minst iets van. En de frietjes zijn heel erg lekker, vooral de kapsalon en doner kebab en de shoarma.

15. Ja, het onbeperkt eten en drinken is goedkoop. Maar genieten was het zeker niet. Op het vis en vlees van de bakplaat werd volgens mij telkens dezelfde saus gedaan waardoor alles qua smaak op elkaar leek. Vlees werd helemaal kapot gebakken waardoor het erg taai werd. Sushi van het buffet leek niet vers en was niet bijzonder van smaak. Hier en daar op het buffet wat lekkere verse gerechten gevonden, maar dat was helaas een uitzondering. Ik zou hier zelf nooit meer naartoe gaan, ik vond het een verspilling van mijn geld. Als je gewoon goedkoop onbeperkt wilt eten en niks geeft om smaak en service, dan is dit restaurant prima. Het is dus maar net waar je prioriteiten liggen.

4,3
  16. Geholpen door een Chinese vrouw waarvan gezicht op onweer stond. Slecht Nederlands en leek alsof zij geen zin had om te werken. Echter werkten er ook wat jongere meiden denk als bijbaantje die deden uitstekend hun werk. Het eten op de buffet was erg koud, ook het idee dat het er al de hele dag gelegen heeft. Mihoen was erg hard, saté saus erg aangekoekt. Frietjes, hard en droog. Interieur zag er mooi uit maar dat ook alles, wij komen er NOOIT meer terug!!!

2,4
  17. Monique

Uitermate teleurstellend. Zeer beperkt buffet wat slecht werd aangevuld. Lege schalen. Hoewel druk in het restaurant stond er slechts 1 kok achter de grillplaat. Had een hele rij gasten voor mij waardoor het uiteindelijk 20 minuten duurde voor ik mijn gerecht kreeg. Uitermate onaangenaam dat de kok doorlopend zijn mouw langs zijn neus veegde. Vuile borden bleven te lang opgestapeld op tafel staan alvorens ze werden weggehaald. Een groepje aan een andere tafel zette daarom hun vuile borden maar op een andere tafel. Het enige dat in orde was waren de drankjes, maar daar kun je ook niets aan verpesten. Kom hier zeker niet meer terug.

2,4
  18. Janssen

Met moederdag hier gegeten. Matige ontvangst. Niet heel kindvriendelijk. De bediening reageerde hier en daar geïrriteerd, waarom is voor ons ook een vraag. Als je een vierjarig kind een grote kom tomatensoep serveert, terwijl het bij het kindermenu staat, eet ze het natuurlijk niet helemaal op. Daar werd vreemd op gereageerd tegen mijn dochter notabene. En bij het kinderijsje een grote zak snoep als verrassing vind ik echt niet kunnen. Ook de plek vlakbij de deur was niet fijn. Steeds een koude windvlaag binnen. Er waren diverse tafels die hier last van hadden.

19. Wij kenden dit restaurant nog onder de vorige eigenaar en de reputatie hiervan was dramatisch slecht!

Wij waren dan ook blij verrast dat Fusion een nieuwe eigenaar heeft en dat er kosten noch moeite gespaard is om het gehele etablissement totaal te renoveren. Het restaurant ziet er nu eigentijds uit, met een sfeervolle inrichting, en het is er zeer proper!

Omdat ik nogal sceptisch ben t.a.v. buffetten, waar dan ook, moest ik tot mijn eigen verbazing vaststellen dat de kwaliteit en de variëteit van dit Chinees/Indische eten mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Bij voortduring werd vers eten aan het buffet toegevoegd opdat uitdroging door verwarmingsplaten/verlichting voorkomen werd. De bakplaat was voortreffelijk en nummer 12 van de lijst is zeer aanbevelingswaardig. Een gerecht wat ik in NL nog nooit ben tegengekomen. Bij navraag bleek dat men dit gerecht rechtstreeks uit China importeert.

Gelukkig is dit geen "twaalf in een dozijn restaurant" wat je veelal in den lande tegenkomt waarbij de keuken zich kenmerkt door te veel zout en te aangepast aan de Hollandse (wan)smaak. Bij Fusion zijn de groentegerechten erg smaakvol en vers en de vleesgerechten hebben een duidelijke eigen Oosterse "flavour".

Gelukkig konden we de auto parkeren op hun eigen parkeerplaats maar dat had waarschijnlijk te maken met de doordeweekse dag waarop wij hen bezochten.

Al met al een leuke avond gehad waarbij je duidelijk het gevoel hebt dat de klant nog koning is!

Ga zo door want het is zeker voor herhaling vatbaar.

20. J. Toonen

Wij zijn vorige week met onze vrienden gaan eten bij het Witte huis te Lent.
    Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en op de kapstok gehangen.
    Er was een mooie tafel voor ons gereserveerd, maar omdat het lekker weer was zijn wij op het terras begonnen met een heerlijk wijntje en biertje. Wij besloten om alleen iets te drinken buiten en niet buiten te eten.

Toen het voorgerecht gereed was konden wij met z'n vieren naar onze tafel.
    Wij namen een 4 gangen menu. Heerlijke 2 keer gamba's piri piri en twee mosterdsoep was onze eerste gang. Wij waren allemaal erg te spreken over deze heerlijke gerechten.
    Benieuwd en nieuwsgierig naar onze volgende gang.
    Die bestond uit gebakken champignons met spek en Carpaccio van ossenhaas met truffelmayonaise.
    Dat was wederom genieten.
    Daarna kwam ons hoofdgerecht. 2 keer parelhoen, een keer trio van rund en kalf en een kabeljauw. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Regelmatig kwam er iemand langs om te vragen of alles naar wens was en of er genoeg was.
    Ook het nagerecht zag er heerlijk uit en smaakte voortreffelijk.
    Dame blanche,kletskop met gemarineerde appel, karamel en pistache-roomijs, en trio van chocolade, chocolade fudge cake, chocolade-ijs en een mousse van witte chocolade.

Om het geheel goed af te sluiten hebben we nog een kop koffie gedronken.

Wat hebben wij een fijne avond gehad. Wij werden op onze wenken bediend.
    Bij het weggaan werden onze jassen weer gehaald en wij gingen voldaan naar huis.
    Wij komen zeker weer terug om hier te eten.

Ik wil iedereen van het Witte huis bedanken voor deze fijne avond en tot gauw.

21. Theo Willems

22. Remco

23. houterman

Fantastisch gegeten. Prachtige kleine menukaart met verrassende gerechten. Als er een iets grotere entree zou zijn die minder tochtte kregen ze alleen maar tienen.

24. Wij vonden de sushi wel lekker maar het Chinees buffet was echt niet lekker, het vlees was te zout en de gefrituurde hapjes waren niet warm. Het eten van de gril was wel ok. We waren met 5 personen en niemand heeft smakelijk gegeten. We komen hier nooit meer terug. Een tip als je een soort van wok restaurant verwacht, dan zit je hier fout! Dit is een Chinees in modern jasje meer niet.

3,4
  25. Viviane chan

27.11.2013 celebrated my daughter's 1st year birthday there with more than 20 friends and family. Booked it there due to the location, food and price. Easy to find, with parking lots and many different dishes and food to choose for different taste. My guests enjoyed the time there, the food, drinks are free flow and the staff there are friendly. In addition, children friendly too.

26. Maria Mollen

27. Gisteren togen we met 8 vrienden naar het Witte huis voor een gezellig etentje.
    Ruim tien dagen tevoren gereserveerd. We werden ontvangen door een meneer die ons kortaf onze plaats wees: 8 hoge barkrukken. Omdat iemand uit ons gezelschap hier niet op kon zitten wezen wij deze plek af. Geïrriteerd zei de man dat we op een andere tafel konden wachten, later werden daar nog deserts geserveerd en ook de glazen waren er nog vol, dat zou dus lang duren. De man hiermee geconfronteerd, kriebelig zei hij dat hij die dag had zitten schuiven om nog meer reserveringen te doen en toen bleef dit voor ons over… dat wij al tien dagen hadden gereserveerd interesseerde hem niet. We werden aan ons lot overgelaten en toen hij ons nog vroeg om snel te beslissen, wachten op een tafel of wegwezen, was het voor ons duidelijk dat we niet welkom waren en dus hier ook nooit meer komen.

1,7
  28. Hier wordt met liefde en passie gekookt, verrukkelijk en de boorden zijn plaatjes om te zien, je hoeft niet naar Nijmegen, blijf gewoon in Lent.
    Zeker niet onbelangrijk is de prijs/ kwalitiet verhouding, dit samen met een prettige bediening een bezoekje waard !

29. Gisteren met 2 vrienden uitstekende gegeten, heb al vaker bij dit soort restaurants gegeten met de bekende buffet formule, maar dit is ver uit de beste.

30. Zaterdagavond 14 september met z'n tweeën hier gegeten. Het interieur is strak, ruim en verzorgd opgezet, het personeel is zeer vriendelijk. Het is een Oosters buffet (geen wok) restaurant met een Chinees(-Indisch) arrangement voor een vaste prijs.

De sushi in verschillende smaken en afmetingen is uitstekend, verder is er keus uit meerdere oosterse
    vlees- en groentengerechten en als nagerecht zijn er een aantal soorten fruit, ijs en stukjes gebak. Er kunnen op verzoek ook een tiental verschillende gerechten door de kok worden bereid op de bakplaat. De kwaliteit van dit alles is zeer goed, en vanwege de kennismakingsactie, goedkoop. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!