Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lent verdeeld zijn.

1. Nederlands Lent

Afgelopen weekend heerlijk genoten bij dit gezellige restaurant. Voor € 28,50 kun je 3 gangen kiezen. Veel keuze, we zijn benieuwd. In de tussentijd even een praatje gemaakt met de Chef kok, een leuke spontane Chef die heeft ons op culinair niveau geweldig in de watten gelegd. We hadden de gamba's en de wild paté vooraf, een smaaksensatie en de borden opgemaakt als een schilderijtje. Als hoofdgerecht de tong en het hert. In één woord klasse. De tiramisu als dessert maakte de avond compleet. Ondanks de enorm drukte waren er nauwelijks lange wachttijden. Samengevat, heerlijke gerechten, vriendelijke en enthousiaste bediening, een aanrader voor iedereen. Bedankt voor een gezellig, culinaire avond.

2. Aziatisch Lent

Founder

Sinds Januari 2017 heeft Lent Plaza nieuwe eigenaren,
    En dat is duidelijk te merken!
    Waar voorheen de keuken slecht en het personeel onvriendelijk was,
    Is nu een heel andere wind opgestoken.
    Persoonlijke aandacht, vriendelijk en gastvrij is nu de bootschap.
    Daarbij is de kok een ware meester.
    Waarmee we dus even willen aangeven dat alle reacties van vóór 2017 niet meer van toepassing zijn en eigenlijk verwijdert zouden moeten worden.

Sinds de nieuwe eigenaar het heeft overgenomen vind ik dat het personeel vriendelijker is geworden. Eigenaar heeft vaak contact met de klanten en is zelf erg vriendelijk. Dat is dus voor herhaling vatbaar!

4. Aziatisch Lent

Zojuist heerlijk gegeten echt alles was lekker service was goed prijs kwaliteit super. Complimenten echt.

5. Aziatisch Lent

Super vegan menu, heel goed eten. Het personeel heel vriendelijk en het restaurant is van binnen schoon en netjes ingericht. Echt een aanrader. Enige jammere was dat het er op vrijdag avond niet druk was ondanks de kwaliteit van het restaurant en de hele nette prijzen.

Kan naar 1 ding zeggen, en dat is hier moet je zijn.

6. Nederlands Lent

Paul Cohen

7. Aziatisch Lent

Ik ben nog nergens in Nederland zo'n uitgebreide menukaart tegen gekomen met Vegan gerechten! De kwaliteit van het eten is uitstekend. De bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader dit restaurant. Ook als je familie of vrienden hebt die persé toch vlees willen eten kun je hier terecht.
    Wij hebben hier ook een keer de fondue-grill uit kunnen proberen. Ook geweldig! Heel de tafel stond vol met verse groenten en vleesvervangers die je naar eigen keuze op de fondue- grill op je eigen tafel kon bereiden. Heel lekker en gezond en bovendien erg gezellig en avondvullend als je dat wil. Voor dit laatste moet je wel twee dagen tevoren reserveren zodat er genoeg verse groenten
    etc gereserveerd kan worden.

8. Aziatisch Lent

Mariëlla

9. Aziatisch Lent

Heerlijk gegeten. Je denkt wel eerst van oké beetje kaal hier maar dat zegt echt niks.

Mijn man en ik een keuze menu met een voor,tussen,hoofd,en na gerecht voor een mooie prijs en de kinderen een schotel voor 2 met de gangbare gerechten.

Tip: doe voorzichtig met de sambal. Deze is scherp dus schep niet te veel op, maar volgens mijn man beste sambal ooit.

10. Nederlands Lent

Tijdens binnenkomen goed vriendelijk ontvangen door een jonge meid in een licht grijze joggingbroek.. vreemd.
    Maar een lage onbehagelijke temperatuur waardoor het niet gezellig aanvoelt. Géén achtergrond muziekje waardoor het ook weer niet gezellig aanvoelt.
    3 gangenmenu besteld waarvan mijn vrouw alles netjes krijgt gebracht, en ik te lang op mijn gebakken aardappeltjes heb moeten wachten. Deze kwamen ze brengen toen ik mijn groente en vlees al op had.
    Heb door mijn niet behaaglijke gevoel niet eens mijn 3 gangenmenu volledig genuttigd en ben helaas vroegtijdig naar huis gegaan.
    Heb wel het volle bedrag afgerekend, maar goed dat is mijn keuze. Ik had er wellicht wat van kunnen zeggen. De soep was perfekt, vlees was zeer goed, groente goed ( beetje aan de weinige kant-- twee soeplepels vol.)

Helaas hebben ze verder mij niet een keuze gegeven of geëxcuseerd.

Verder een mooi pand. Alleen te fris om behagelijk te genieten van een lekkere (complete) maaltijd.

Prijstechnisch in dit geval TÈ veel bepaald.

11. Nederlands Lent

Hans Willems

We waren met z'n zessen. Het eten van ons was wisselend. Voor enkele van ons was het eten goed en van andere matig. Entourage en bediening waren prima.

12. Nederlands Lent

Tinnenbroek

Wij waren om 6 uur bij het restaurant, om kwart over 6 kregen wij het voorgerecht. Heerlijk.
    Het was tien voor 8 nog geen eten, gevraagd wanneer het eten kwam, was iets mis gegaan in de keuken.
    Het hoofdgerecht kregen wij om 8 uur wij hebben ander halfuur op het eten moeten wachten!
    Wij kregen gratis koffie na Herhaald woord verwijderen het zolang duurde,
    Het eten was super lekker, maar ik denk niet dat ik er nog eens naar toe ga!
    Jammer,

13. Aziatisch Lent

J. Kraan

Ik vind Lent Plaza een echte aanrader. Het eten is erg lekker en prima geprijsd. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was blij verrast door het ruime vegetarische en veganistische aanbod. Jammer dat het rustig was toen wij in het restaurant waren. Hopelijk krijgen snel meer mensen dit restaurant in de gaten.

14. Aziatisch Lent

C.de. Haas

Erg vriendelijke nieuwe eigenaars. We hebben heerlijk gegeten. In ons geval alles plantaardig. Er is een speciale kaart met veganistische gerechten met heel veel keus. De gewone gerechten zagen er ook prima uit.

15. Nederlands Lent

Theo en José

Op 3 juni 2017 hier gegeten. Leuke plek, ontzettend aardige mensen. Heerlijke asperges met zalm, krieltjes, ei en een salade. Tijdens het wachten op het eten kregen we hele lekkere warme kleine broodjes: top! En zonder daar wat voor hoeven te betalen. Fles water staat ook standaard op tafel. Afgesloten met koffie en thee met heerlijke soorten chocolaatjes en noga. We konden er nog een likeur bij krijgen. Al met al was het super lekker en ee komen graag nog eens terug!

16. Aziatisch Lent

Hallo, ik bestelde afgelopen weekend voor 32 personen bij deze Chinees in Lent. Wij waren super tevreden!! Hebben erg lekker gegeten; de porties waren groot, het eten was divers en uitgebreid en smakelijk. Ze kwamen het eten op tijd brengen en de vieze borden weer ophalen. Erg makkelijk en goede service! Ik denk dat deze Chinees wordt ondergewaardeerd. Wij komen zeker weten weer een keer terug! Bedankt!!

17. Aziatisch Lent

Knuiman

Eten goed, bediening vriendelijk, en de prijs is goed. Alles puik voor elkaar. Pluimpje.

heerlijk gegeten personeel heel vriendelijk kwaliteit heel goed en heerlijk schep ijs

19. Nederlands Lent

Gerrit Veenendaal

Prettige sfeer, goede gerechten tegen een relatief lage prijs. Vriendelijk, strategisch gelegen.
    Aanbevelingswaardig.

20. Nederlands Lent

Gerrie Gebbing

Mijn man en ik hebben Koningsdag, 27 april 2017 bij Het Witte Huis gegeten. We kozen voor het driegangenmenu. Beiden namen we als voorgerecht de carpaccio, die prima was! Mijn man koos als hoofdgerecht de entrecote, die uitstekend smaakte en ik heb genoten van de asperges met zalm. Als nagerecht namen we koffie / cappuccino, waarbij een overheerlijk likeurtje werd geserveerd en een schaaltje bonbons. Wij hadden al goede ervaringen met Het Witte Huis als restaurant en dit werd nu weer onderstreept en bevestigt. De kwaliteit / prijsverhouding is prima. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en attent. Alle complimentjes en we komen zeker nog eens terug.

21. Aziatisch Lent

Wat een aardige mensen. Het eten is ook heel lekker. Je merkt aan alles de goede zorgen van de nieuwe eigenaren. Fantastische avond gehad.

22. Aziatisch Lent

SH Hornung

Afgelopen zondag 2 april hebben we hier met z'n vieren gegeten. Gemoedelijke sfeer, het eten smaakte goed en was vers bereid. Dat proef je! Voor herhaling vatbaar.

23. Aziatisch Lent

Vanavond bij Lent Plaza gegeten en het is duidelijk te merken dat er nieuwe eigenaren zijn! Super aardige en gastvrije bediening en heerlijk eten. Aanrader!

24. Aziatisch Lent

Wij hebben hier lekker gegeten en genoten van een uiterst vriendelijke bediening.
    Het bezoek was zeker voor herhaling vatbaar.

dimitr.alwicher

Lekker eten en een goede gastvrijheid

26. Aziatisch Lent

Lekker gegeten in een heerlijke ambiance. Kon niet beter. Ga hier vaker heen.

27. Aziatisch Lent

Johanna Dijksma

Afgelopen weekend, was ik op familie bezoek. Met mijn familie zijn we uit eten geweest in Lent Plaza. Nou dit is echt een van de betere Chinese Restaurants. Wat smaakt het eten daar lekker. De mensen zijn vriendelijk en de zaak ziet eruit als door een ringetje te halen.

28. Aziatisch Lent

Erg lekker en gezellig, echte aanrader!!

29. Aziatisch Lent
    Vertaal van English naar Nederlands

Wij kwamen al rond 16.15 uur maar mijn dochters en ik werden bijzonder hartelijk welkom geheten door de gastvrouw (dat was bij de vorige eigenaar wel anders, toen werden we weggekeken). Ik begreep dat er sinds januari 2017 een nieuwe eigenaar en crew was.Terwijl we de kaart bekeken om te kijken wat we wilden gaan eten, werden we aangenaam verrast met allerlei ongevraagde maar heerlijke kleine hapjes die de kok intussen voor ons had klaargemaakt, van mini-loempiaatjes tot Chinese pannenkoekjes en allerlei soorten sushi. Dat was een mooie aanloop naar de voortreffelijke gerechten die daarna kwamen. Het eten werd ook aan tafel geserveerd wat ik zelf wel zo prettig vind. Deze all-u-can-eat experience sloten we af met een lekker ijsje van het ijsbuffet. Deze nieuwe eigenaar is gestart met een 10-0 achterstand door de slechte service van de vorige eigenaar (eigenaren) maar heeft zich voor ons althans prima bewezen!

30. Nederlands Lent

M.Theloosen

4 januari gingen met 3 personen naar dit restaurant. Bij aankomst werd de deur al open gedaan door 1 van de gastvrouwen. Heel attent omdat mijn man en ik in gezelschap waren met mijn vader. Hij is visueel en lichamelijk beperkt en dan is en helpende hand heel fijn.
    We hebben heerlijk gegeten! Mijn man en vader kozen een 3 gangenmenu met wild. De smaak was top! Ikzelf koos een ander 3gangenmenu. Ook mijn menu was heel smaakvol !
    We hadden een mooi plekje in dit sfeervolle restaurant en de bediening was zeer vriendelijk. Complimenten aan de Kok en de bediening! We komen vast en zeker een keertje terug!