Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lent verdeeld zijn.

1. Eten superlekker.
    De bediening kan wat training gebruiken.
    Ambiance is netjes.

2. Altijd goed, altijd druk en vriendelijke mensen.

3. Internationaal Lent

Ontzettend leuke inrichting, vriendelijke verwelkoming en bediening. Het eten was heerlijk. Aanrader!

4. Zaterdagmiddag hier op het terras gezeten, als eerst werden we door een jong meisje aangesproken dat we aan de verkeerde kant van het terras waren binnen gelopen i.v.m. corona.
    We hadden het bord niet gezien (stond ook erg laag en niet op ooghoogte) dit voelde niet prettig om om deze manier hier binnen te komen, maar fijn we hebben nog getwijfeld om te weg te gaan!!
    In de tijd dat we er zaten hebben we zeker 4 (stellen) gezien die op dezelfde wijze als ons het terras op kwamen lopen en hier werd niets over gezegd...?
    Na een glaasje rosé te hebben gedronken hebben we de kaart gevraagd, echter werd ons medegedeeld om een Q code op de tafel te scannen om daar de kaart te bekijken, dit is/was voor ons onbekend en na enig aandringen vroegen we toch maar om een normale menukaart, deze werd dan ook op een onprettige manier op de tafel gegooid.
    Ondank dit hadden we toch maar een broodje hamburger (12,50) besteld dat er erg karig uitzag en ook nog zonder saus werd geserveerd wel een erg klein bakje mayonaise waar maar een likje inzat, het andere gerecht zou een maaltijd carpaccio salade moeten zijn inclusief (verse frieten) (13,00) het was schandalig, grotendeels blaadjes sla van het binnenste gedeelte en wat saus erover maar carpaccio dat was er nauwelijks op te vinden.
    En zoals ze schrijven verse frieten, niet dus, gewoon zoals we ze thuis ook kunnen bakken.
    We hebben het opgegeten en zijn er maar snel vandoor gegaan, erg jammer dat deze zaak nu in deze toch al moeilijke tijd voor de horeca dit aanbied en zo met de klanten omgaat.
    Nu waren we hier vorig jaar diverse keren geweest, toen was het echt voortreffelijk, vriendelijke bediening en erg goed eten, vandaar dat we hier nu maar weer eens na een sombere tijd (horeca) na toe waren gegaan.
    Maar goed, voor ons zeker geen volgende keer naar deze zaak in Lent, we kunnen overal ons geld naar toe brengen en verwachten dan wel iets anders dan deze ervaring.
    We zouden zeggen ervaar u het zelf maar!!

3,1
  5. Om te beginnen super aardig personeel. De friettent/snackbar is heel erg mooi verbouwd erg mooi en modern. Het eten is ongetwijfeld 100% lekker. Er wordt erg hygiënisch gewerkt, vooral in de tijd met corona (COVID-19) 30° droegen ze maskers en handschoenen respect voor het personeel ga zo door!!

6. Internationaal Lent

Lekker gegeten, leuke sfeer goede service zeer vriendelijke bediening een aanrader

7. Altijd vriendelijk personnel, lekker eten en goede hygiëne!

8. Stefan Tiemens

9. Een van de betere chinese restaurants prima eten vriendelijke bediening prijs zeer gunstig hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

10. Ik vond het eten niet slecht als het niet koud was geweest. Weinig keuze, toetjes buffet was een lachertje, druiven zo groot als pruimen en verder weinig keus…

11. Vaak bij andere plekken gegeten. Maar nog nooit zo lekker als bij cafetaria Lent. Altijd vriendelijk personeel!

Het vrouwelijke personeel altijd met 100% inzet al jaren lang!

12. Afgelopen weekend heerlijk genoten bij dit gezellige restaurant. Voor € 28,50 kun je 3 gangen kiezen. Veel keuze, we zijn benieuwd. In de tussentijd even een praatje gemaakt met de Chef kok, een leuke spontane Chef die heeft ons op culinair niveau geweldig in de watten gelegd. We hadden de gamba's en de wild paté vooraf, een smaaksensatie en de borden opgemaakt als een schilderijtje. Als hoofdgerecht de tong en het hert. In één woord klasse. De tiramisu als dessert maakte de avond compleet. Ondanks de enorm drukte waren er nauwelijks lange wachttijden. Samengevat, heerlijke gerechten, vriendelijke en enthousiaste bediening, een aanrader voor iedereen. Bedankt voor een gezellig, culinaire avond.

13. Founder

Sinds Januari 2017 heeft Lent Plaza nieuwe eigenaren,
    En dat is duidelijk te merken!
    Waar voorheen de keuken slecht en het personeel onvriendelijk was,
    Is nu een heel andere wind opgestoken.
    Persoonlijke aandacht, vriendelijk en gastvrij is nu de bootschap.
    Daarbij is de kok een ware meester.
    Waarmee we dus even willen aangeven dat alle reacties van vóór 2017 niet meer van toepassing zijn en eigenlijk verwijdert zouden moeten worden.

14. Sinds de nieuwe eigenaar het heeft overgenomen vind ik dat het personeel vriendelijker is geworden. Eigenaar heeft vaak contact met de klanten en is zelf erg vriendelijk. Dat is dus voor herhaling vatbaar!

15. Zojuist heerlijk gegeten echt alles was lekker service was goed prijs kwaliteit super. Complimenten echt.

16. Super vegan menu, heel goed eten. Het personeel heel vriendelijk en het restaurant is van binnen schoon en netjes ingericht. Echt een aanrader. Enige jammere was dat het er op vrijdag avond niet druk was ondanks de kwaliteit van het restaurant en de hele nette prijzen.

Kan naar 1 ding zeggen, en dat is hier moet je zijn.

17. Paul Cohen

18. Ik ben nog nergens in Nederland zo'n uitgebreide menukaart tegen gekomen met Vegan gerechten! De kwaliteit van het eten is uitstekend. De bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader dit restaurant. Ook als je familie of vrienden hebt die persé toch vlees willen eten kun je hier terecht.
    Wij hebben hier ook een keer de fondue-grill uit kunnen proberen. Ook geweldig! Heel de tafel stond vol met verse groenten en vleesvervangers die je naar eigen keuze op de fondue- grill op je eigen tafel kon bereiden. Heel lekker en gezond en bovendien erg gezellig en avondvullend als je dat wil. Voor dit laatste moet je wel twee dagen tevoren reserveren zodat er genoeg verse groenten
    etc gereserveerd kan worden.

19. Mariëlla

20. Heerlijk gegeten. Je denkt wel eerst van oké beetje kaal hier maar dat zegt echt niks.

Mijn man en ik een keuze menu met een voor,tussen,hoofd,en na gerecht voor een mooie prijs en de kinderen een schotel voor 2 met de gangbare gerechten.

Tip: doe voorzichtig met de sambal. Deze is scherp dus schep niet te veel op, maar volgens mijn man beste sambal ooit.

21. Tijdens binnenkomen goed vriendelijk ontvangen door een jonge meid in een licht grijze joggingbroek.. vreemd.
    Maar een lage onbehagelijke temperatuur waardoor het niet gezellig aanvoelt. Géén achtergrond muziekje waardoor het ook weer niet gezellig aanvoelt.
    3 gangenmenu besteld waarvan mijn vrouw alles netjes krijgt gebracht, en ik te lang op mijn gebakken aardappeltjes heb moeten wachten. Deze kwamen ze brengen toen ik mijn groente en vlees al op had.
    Heb door mijn niet behaaglijke gevoel niet eens mijn 3 gangenmenu volledig genuttigd en ben helaas vroegtijdig naar huis gegaan.
    Heb wel het volle bedrag afgerekend, maar goed dat is mijn keuze. Ik had er wellicht wat van kunnen zeggen. De soep was perfekt, vlees was zeer goed, groente goed ( beetje aan de weinige kant-- twee soeplepels vol.)

Helaas hebben ze verder mij niet een keuze gegeven of geëxcuseerd.

Verder een mooi pand. Alleen te fris om behagelijk te genieten van een lekkere (complete) maaltijd.

Prijstechnisch in dit geval TÈ veel bepaald.

22. Hans Willems

We waren met z'n zessen. Het eten van ons was wisselend. Voor enkele van ons was het eten goed en van andere matig. Entourage en bediening waren prima.

23. Tinnenbroek

Wij waren om 6 uur bij het restaurant, om kwart over 6 kregen wij het voorgerecht. Heerlijk.
    Het was tien voor 8 nog geen eten, gevraagd wanneer het eten kwam, was iets mis gegaan in de keuken.
    Het hoofdgerecht kregen wij om 8 uur wij hebben ander halfuur op het eten moeten wachten!
    Wij kregen gratis koffie na Herhaald woord verwijderen het zolang duurde,
    Het eten was super lekker, maar ik denk niet dat ik er nog eens naar toe ga!
    Jammer,

24. J. Kraan

Ik vind Lent Plaza een echte aanrader. Het eten is erg lekker en prima geprijsd. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was blij verrast door het ruime vegetarische en veganistische aanbod. Jammer dat het rustig was toen wij in het restaurant waren. Hopelijk krijgen snel meer mensen dit restaurant in de gaten.

25. C.de. Haas

Erg vriendelijke nieuwe eigenaars. We hebben heerlijk gegeten. In ons geval alles plantaardig. Er is een speciale kaart met veganistische gerechten met heel veel keus. De gewone gerechten zagen er ook prima uit.

26. Theo en José

Op 3 juni 2017 hier gegeten. Leuke plek, ontzettend aardige mensen. Heerlijke asperges met zalm, krieltjes, ei en een salade. Tijdens het wachten op het eten kregen we hele lekkere warme kleine broodjes: top! En zonder daar wat voor hoeven te betalen. Fles water staat ook standaard op tafel. Afgesloten met koffie en thee met heerlijke soorten chocolaatjes en noga. We konden er nog een likeur bij krijgen. Al met al was het super lekker en ee komen graag nog eens terug!

27. Hallo, ik bestelde afgelopen weekend voor 32 personen bij deze Chinees in Lent. Wij waren super tevreden!! Hebben erg lekker gegeten; de porties waren groot, het eten was divers en uitgebreid en smakelijk. Ze kwamen het eten op tijd brengen en de vieze borden weer ophalen. Erg makkelijk en goede service! Ik denk dat deze Chinees wordt ondergewaardeerd. Wij komen zeker weten weer een keer terug! Bedankt!!

28. Knuiman

Eten goed, bediening vriendelijk, en de prijs is goed. Alles puik voor elkaar. Pluimpje.

29. heerlijk gegeten personeel heel vriendelijk kwaliteit heel goed en heerlijk schep ijs

30. Gerrit Veenendaal

Prettige sfeer, goede gerechten tegen een relatief lage prijs. Vriendelijk, strategisch gelegen.
    Aanbevelingswaardig.