Op dit adres zit nu: Lent Plaza

New Fusion in Lent

Gratis parkeren op eigen terrein

• OV

Treinstation Nijmegen-Lent en busstation Nijmegen-Lent beide op loopafstand van ons restaurant.

• Bezorgen
  • All you can eat

• Rolstoeltoilet
    • Luxe
    • Vermaak
    • Aan de snelweg
  6. Betalen pin

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1419832963 59
1440619618 60
1482192926 56
1579197312 59
1620770620 59
1676201698 59

1. dimitr.alwicher

Lekker eten en een goede gastvrijheid

2. Heel lekker en gezellig gegeten. Sushi smaakte prima, net als de warme hapjes. Bediening is verder prima, sommige spreken geen Nederlands maar snap niet waarom mensen zich daar zo druk over maken. Ze doen hun werk goed en daar gaat het om. Ik vond de inrichting ook erg mooi en fijn. Je zit heel ruim, anders dan in 'grotere' sushi restaurants waar je vaak heel dicht op je buurman zit.

3. Eten is redelijk, maar niet heel goed. Bediening is erg onvriendelijk en spreekt nauwelijks Nederlands. Je kan beter even de Waalbrug oversteken en in een restaurant in Nijmegen veel gezelliger en lekkerder gaan eten!

4,7
  4. Zondag 31/1 hier gegeten met 4 personen, met bonnen van Xenos (2e gratis). Wij hebben daar geen beperkingen van ondervonden, bediening had het er wel over dat we 2 uur tijd hadden om te eten, maar deden niet moeilijk toen dat wat uitliep. Tja die 5x5 gerechten haal je toch niet, dan moet je wel een hele grote eter zijn. Wij vonden bijna alles lekker, het ijsje, fruit en gebak als nagerecht was super lekker, en het fruit (ananas, druiven ed.) het ijs was heel lekker.

Wat ik ook erg goed vond was dat op de kaart dmv. tekens goed te zien was voor mensen met allergieën of iemand dat bepaalde gerechtje kon eten. Erg goed gedaan!

6,7
  5. Lekker eten voor goede prijs. Ook veel vega! Aardige mensen en gezellige sfeer. We komen hier geregeld.

6. Een absolute afrader. Na twee rondes gegeten te hebben was de sushirijst op. De sushi was tevens niet lekker. De zalm/tonijn had totaal geen smaak. Was te proeven dat het net uit de vriezer kwam. Dus na twee rondes gegeten te hebben moesten we dus overgaan op de gefrituurde dingen etc. dit was gewoon ranzig. Tevens vind ik dat je bij een fles wijn van 20 euro gewoon kraanwater bij geserveerd moet kunnen krijgen. Dit kon niet en moesten 4 euro per halve liter water betalen. Eigenaresse was tevens niet vriendelijk. Wij gaan hier nooit meer terug.

1,8
  7. Zeer slechte service... Ik snap best dat vouchers die verlopen zijn (twee dagen) niet meer worden verzilverd, maar ik werd zeer onbehoorlijk te woord gestaan. Ben twee weken ziek geweest en kon ze niet komen verzilveren. Is uw eigen risico kreeg ik te horen.

Jammer... heel onbeleefd en zeer klantonvriendelijk.

8. Afgelopen weekend gegeten bij New Fushion, het eten was lekker, het drinken was echter weinig voor wat je betaald (een half glas, zonder fles want er is vooraf bij de bar al ingeschonken) en slechte service. De bediening was niet scherp en de helft van de tijd aan het kletsen. Bij de vrouw bij de ingang kon er geen glimlach van af, erg onprettig.

5,3
  9. Vooraf online gereserveerd voor een diner voor twee bij New Fushion en nog eens bevestigd door te bellen. Toen we daar echter aankwamen, werd ons verteld dat er helemaal niet was gereserveerd. Bij het doorvragen werd er vervolgens door de medewerker (een wat oudere Chinese serveerster) nota bene geklaagd met ''oh die vervelende mevrouw die de hele tijd belde voor een reservering''. Dit kwam hartstikke onprofessioneel over.

Als compromis gaf deze werkneemster aan dat er dan 1,5 uur mocht worden gegeten en dat we daarna moesten vertrekken omdat de plek ''vol' was gereserveerd. Wat nogal vreemd was aangezien het concept ''All you can eat'' was voor een onbeperkte tijd. Maar we toonden begrip omdat de plek ''vol'' zou gaan zitten. De kwaliteit van het eten was wisselend. Sommige sushi was lekker, maar andere sushi (zoals de rainbow sushi) was koud - alsof het uit de koelkast kwam. Na 3 rondes werd er vervolgens verteld dat we gelijk ook het ijsje moesten bestellen omdat onze 1,5 uur bijna erop zat. De plek was echter na bijna 1,5 uur bijna helemaal leeg, dus het excuus dat aan het begin van de avond werd verteld was onzin. Bij navraag van een van de andere medewerkers of er veel reserveringen waren, werd verteld dat het inderdaad niet druk zou worden.

Na het afrekenen was er niet eens excuses aangeboden. Kortom; een hartstikke onprettige servicebelevenis gehad in dit restaurant omdat de hoofdserveerster erg onprettig was en aangezien de meeste recensies hier ook klagen over deze mevrouw, heb ik een tip voor New Fushion: doe iets aan de service. Het kan scherper (er word vaak gelopen, maar niet rondgekeken.. hierdoor worden bestelformulieren die zijn ingevuld vaak gemist) en zeker vriendelijker. Hier komen wij zeker niet meer terug.

10. Via social deal drie sushiboxen opgehaald. Wat een drama. Oude sushi, smakeloos en droog. Weggegooid geld. Eet svp niks wat van New Fusion af komt! Klagen heeft bij New Fusion geen zin, je bent gewoon je geld kwijt. Ga liever naar AH XL als je lekker sushi wilt eten. Zie ook het artikel in de Gelderlander van 9 juli 2015. We overwegen ook melding bij de Keuringsdienst van Waren. Dit is te vies voor woorden.

11. Goed eten maar slechte bediening.

12. R. Peeters

Top! Een paar jaar terug was het eerst redelijk goed, daarna kwam er een nieuw concept van Fusion en toen was het schrikbarend slecht. Nu is het concept opnieuw opgegooid, al dan niet met nieuwe eigenaar(?) en nu heet het New Fusion. Het is nu een sushi/vlees all you can eat concept van 5 rondes van 5 gerechten en het is er zeker zo goed en misschien nog wel lekkerder!

We hebben New Fusion opnieuw een kans gegeven. En gelukkig maar want het is nu echt super. Wij vinden het dan ook erg jammer dat de negatieve recensies op het vorige concept blijven staan. Daarom vraag ik iedereen met een slechte recensie om het nieuwe concept een nieuwe kans te geven. Het personeel is veel kundiger en vriendelijker en de sfeer veel beter. Sushi wordt deels ter plaatse en hygiënisch klaargemaakt. Wij zijn blij dat we die kans gegeven hebben en komen er zeker terug!!!

13. Vicky

14. Net voor het eerst kennis mogen maken met het nieuwe concept van New Fusion. De sushi was ontzettend vers en goed bereid, heel veel keus wat absoluut niet ten koste ging van de kwaliteit. Wij zijn al bij veel soortgelijke restaurants geweest door heel Gelderland en New Fusion in Lent is een van de beste waar wij geweest zijn. Een aanrader!

15. Heerlijk gegeten. Fijne bediening.

16. Marjolein

Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant New Fusion en wat hebben we genoten. Het restaurant is sinds enkele weken overgestapt naar een nieuw concept. De sushi wordt live bereid en is erg lekker. De bediening is zeer gastvrij en ook de aankleding is mooi. We waren het dan ook totaal niet eens met de recensie in de Gelderlander. New Fusion in Lent is zeker een aanrader!

17. Martijn

Zojuist heerlijk gegeten bij New Fusion, het nieuwe concept is een waar succes! Super vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi ingericht restaurant met een live sushibar waar de kok vers sushi aan het bereiden is (erg lekker) en daarnaast zijn de grill specialiteiten ook erg lekker. Zeker een aanrader voor die prijs.
    Groet, een tevreden klant.

18. Fam Stolle

Gezellig gegeten. Nieuwe eigenaar. Heerlijk gegeten, sushi was vers, uitgebreide kaart en hapjes werden in mooi verspreid tempo uitgeserveerd. Makkelijk parkeren. Bediening behulpzaam en vriendelijk. ruime zitplekken, eigen hoekje, privacy. Mooie grote tafels zodat er veel gerechten uitgeserveerd kunnen worden. Nu door kortingsactie maar 19,50 pp, geen geld voor dit concept!

19. M.van Rossum

Zeer goede sushi, vers bereid! Ruime keuze ook uit andere Aziatische gerechten. Erg vriendelijk personeel en mooi restaurant.

20. Ze zijn overgestapt naar een nieuwe concept van Sushi, Japanse keuken. Heerlijk gegeten! Veel keuze! Aardig personeel!

21. R.Duisterhof

Voor afhalen van chinese eten moet je hier niet meer zijn. Hele kleine porties en verschrikkelijk duur. Een dooie vlieg in de roerbakgroente was voldoende om de eetlust volledig weg te nemen.

22. Nicole E

Vandaag heerlijk gegeten in het vernieuwde Sushi restaurant New Fusion. De sushi is vers en erg lekker. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader!

23. Vorige week zijn ze na twee weken verbouwen opnieuw geopend. Ik heb hier vandaag gegeten en ik heb erg genoten! Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en het eten smaakte erg goed. Ik ben begonnen met sushi. Dat wordt door een sushi kok vers gemaakt en was van goede kwaliteit. Vervolgens zijn we aan de andere gerechten gegaan, wat allemaal boven verwachting was. Het eten wordt geserveerd op mooie bordjes wat extra helpt bij de geweldige sfeer. Ik ga hier zeker nog een keer heen, en nog heel veel meer!

24. Sushi Lover

Erg slecht eten, meer valt er eigenlijk niet te zeggen. Het is een bekend zogenaamd all you can eat concept op basis van twee uur. Het duurde maar liefst drie kwartier voordat ze die eerste ronden hadden uitgeserveerd, dus zo kom je die twee uur wel door zonder echt iets te hebben gegeten.
    Kwaliteit is nogmaals erg slecht, de sushi in de supermarkt smaakt een stuk beter. Het is voor mij dan ook niet voor herhaling vatbaar, eet liever een frietje met een kroket erbij dat smaakt tenminste en daar houd je geen misselijk gevoel aan over.

1,6
  25. Ik heb een sushibox afgehaald. Kwaliteit absoluut onder de maat. Niet vers, droog en weinig smaak. Niet te vergelijken met sushi die elders in de buurt te krijgen is. En tenslotte geen uitleg bij de box of wat dan ook.

1,2
  26. Sam 7 punten

Echt slecht! Wij hebben tot twee keer toe niet ontvangen wat we besteld hadden en werden met, ook nog tweemaal, hetzelfde excuus weggestuurd. Sushi is oké maar er is in de omgeving veel betere te krijgen. Absoluut geen aanrader!

2,6
  27. Wat een slechte zaak. Eten in de bakken was koud + smakeloos. Van de 4 drankjes die je uit de postmix kon pakken waren er twee op. Het eten wat je aan moest kruisen was smakeloos (garnalen biefstuk slibtong en ossenhaas). Ook stonden er naast het buffet een paar goedkope flessen saus wat een vreemde uitstraling geeft. En laat ik maar niet over het ijs beginnen. Al met al een grote mislukking en totaal niet aan te raden.

1,2
  28. Naar dit restaurant via een aanbieding van social Deal. Een tafel gereserveerd voor 18:30 op zondag. Het restaurant van nog niet half vol. De schalen voor de voorgerechten waren leeg. Er lagen alleen nog een aantal gevulde eitjes.
    De schalen met Sushi waren bijna leeg. Er werd amper bijgevuld. Er kwamen op een gegeven moment een aantal plakjes carpaccio bij, en dat was het. Als sauzen stonden de flessen van Lidl naast de gerechten. Naast het zelf halen konden ook op een kaart gerechten worden aangekruist die dan vers bereid naar de tafel werden gebracht. Ondanks mijn negativiteit hierboven was de smaak van alles wat ik gegeten heb prima in orde. Het eten was lekker. Ik ga hier niet voor een tweede keer heen.

29. laurens

1 mei geweest via een social deal. 13,50 betaald voor all in concept. Mooi ingericht restaurant, schiep verwachtingen, maar die zijn niet gerealiseerd. Zelden zo'n gênant buffet gezien. Taaie oude sushi was grote teleurstelling. Leek op AH kwaliteit met 35% korting sticker.

Door het lage aantal klanten was al het eten in bakken oud en koud. Babi pangang was taai en gehakt bal leek uit blik. Toetje was o.a. negerzoenen waarvan er nog maar 1 was. Via een formulier konden we wok en grill bestellen, dit was wel oké. Slibtong alleen niet, veel te veel knoflook. Gratis 2 biertjes of huiswijn die ook wel goed waren.

Al met al niet de moeite waard om te gaan. Als ik de volle prijs van had betaald, had ik mijn geld terug gevraagd. Zonde dat het potentieel van deze zaak niet wordt benut.

2,8
  30. Ik moet zeggen dat ik niet zo'n slechte ervaring heb als voorgaande mensen. Het is een all you can eat restaurant en meer niet en in dat concept is het prima. Geen hoogstandje maar prima eten, drinken kun je zelf pakken en de koffie is heerlijk. Daarom een voldoende.

31. In het verleden zijn wij eerder bij Fusion geweest en toen was het nog lekker eten voor een goede prijs. Je kon zelf zien wat er was en daaruit kiezen met een uitgebreid buffet.

Nu heet het New Fusion maar het enige nieuwe is dat de kwaliteit, hygiëne en service sterk zijn teruggelopen.
    Bezuinigen is hier totaal verkeerd doorgevoerd! En dat onder het mom van "er was te veel verspilling"! Volgens mij begrijpen ze niet dat klanten enkel terugkomen wanneer de prijs-kwaliteitsverhouding op orde is. Dus niet bezuinigen door alles te verslechteren en versoberen.

Echt alles is slecht. Buffet is weg, grillplaat weg, totaal onlogische/onduidelijke menukaart, vuile werkkleding personeel, troebele glazen, verkleurd en kansloze sushi (niet meer zelf te kiezen). Keuze enorm beperkt en het lijkt nu meer op een Chinees restaurant met een invullijst volgens het "all you can eat" concept.

Als je soep besteld dan krijg je er geen stokbrood/ kruidenboter bij, enkel kale soep. Er kan zelfs nog geen bieslook of ander garnituur vanaf! Carpaccio van "ossenhaas" is gewoon kansloos runderrookvlees met een stukje verlepte rucola sla en 1,5 pijnboompit.
    Het ijs is al gesmolten voordat je bij de tafel bent en om slagroom moet je vragen! Vanille ijs blijkt banaan ijs te zijn.

Het personeel is onervaren tot chagrijnig. Als ik iets bij bestel, bijvoorbeeld een bakje satésaus, dan hoort daar een opscheplepel bij, anders moet iedereen met zijn/haar eigen lepel in dezelfde bak wroeten.

Het personeel blijft bij de tafel staan tot je klaar bent met invullen wegens gebrek aan gasten. Je moet zelf om borden vragen, anders eet iedereen uit dezelfde voerbak.
    Vleesgerechten worden borrelend heet geserveerd. Op zich niks mis mee en een soort tipan, maar dan niet in het midden van de tafel geplaatst maar aan de rand, waardoor jassen, tassen en de menukaart onder de vet spatten zitten!

Tot slot hoor ik dat de prijs gelijk is gebleven, maar deze is met 25,95 hoger dan toen wij er de laatste keer waren.
    Ik eet nog liever een bak friet voor 25,95 dan hier ooit nog terugkeren.
    Het enige dat goed was, was de koffie, maar daar is een machine verantwoordelijk voor. Die kan je overigens niet meer zelf pakken wat ook een verslechtering is.

Ik ben vast nog het een en ander vergeten maar dit lijkt me meer dan duidelijk. Voor ons nooit meer. U bent gewaarschuwd!

3,3
  32. Nou hier dan een goede ervaring over New Fusion. Ná alle negatieve berichten waren wij een beetje in mineurstemming gebracht maar het tegendeel was waar!
    Alles keurig in orde, hebben heerlijk gegeten en hoefden óók niet lang op onze bestellingen te wachten. Aardige bediening. Nee wij vonden het prima en gaan er zéker nog een keer naar toe!

33. Er is 1 ding te hopen dat deze tent snel wordt gesloten door de kdvw!! We vonden het al vreemd dat we de enige gasten waren in het gehele restaurant 's middags om 18.00 uur. Waarom, daar kwamen we snel achter. Er stond 'n pan lauwe soep met uitgedroogde sla-uitjes ernaast. Saté in 'n bak met donker bruine randen van het staan, mihoen van ik schat twee dagen oud zo uitgedroogd. Nasi wat eruit zag als witte rijst (nog geen paprikaatje erin). Bovendien is het buffet te koud. Dan de Sushi, zo plakkerig als lijm en smaakloos.
    Dan wordt er geadverteerd met 'n bakplaat. Deze is sinds kort schijnbaar achter 'n luikje verdwenen, door hun nieuwe concept, waardoor de bestelling nu op 'n briefje aangekruist moet worden. Na 'n half uur was het briefje nog niet opgehaald, waardoor we het zelf maar onder het luikje hebben doorgeschoven. Bij alles wat hier besteld wordt zit dezelfde saus overheen, waardoor alles hetzelfde smaakt. Het bier sloeg gelijk dood door 'n vuil glas. Bij het tweede glas zat er nog lippenstift op, dus flesje cola uit noodzaak gepakt! Dan stond er schepijs. Alleen de aanblik van oud ijs bovenop 'n nieuwe bak ijs geschept deed mij besluiten om ook het toetje maar over te slaan.
    We zijn daarom maar opgestapt. Nee, nooit meer naar Fusion. De benzine is er nog te duur voor!

34. Het is niet meer van wat het ooit geweest is, duurde een eeuwigheid voordat de bestelling gebracht werd. De serveerster had het gezicht op onweer staan. De sushi was net kauwgom. Eten was niet erg warm. Buffet was om half 5 nog niet klaar, openingstijd was al om 4 uur.
    Nee, niet voor herhaling vatbaar. Kunnen nog veel leren van andere wok restaurants, zelfs de bakplaat achter een luikje en er waren maar 6 gasten te eten. Duurde zo lang dat we zelf de bestellingsbriefjes maar onder het luik doorschoven. Slechtste Chinees ooit.

2,1
  35. Ja, het onbeperkt eten en drinken is goedkoop. Maar genieten was het zeker niet. Op het vis en vlees van de bakplaat werd volgens mij telkens dezelfde saus gedaan waardoor alles qua smaak op elkaar leek. Vlees werd helemaal kapot gebakken waardoor het erg taai werd. Sushi van het buffet leek niet vers en was niet bijzonder van smaak. Hier en daar op het buffet wat lekkere verse gerechten gevonden, maar dat was helaas een uitzondering. Ik zou hier zelf nooit meer naartoe gaan, ik vond het een verspilling van mijn geld. Als je gewoon goedkoop onbeperkt wilt eten en niks geeft om smaak en service, dan is dit restaurant prima. Het is dus maar net waar je prioriteiten liggen.

4,3
  36. Geholpen door een Chinese vrouw waarvan gezicht op onweer stond. Slecht Nederlands en leek alsof zij geen zin had om te werken. Echter werkten er ook wat jongere meiden denk als bijbaantje die deden uitstekend hun werk. Het eten op de buffet was erg koud, ook het idee dat het er al de hele dag gelegen heeft. Mihoen was erg hard, saté saus erg aangekoekt. Frietjes, hard en droog. Interieur zag er mooi uit maar dat ook alles, wij komen er NOOIT meer terug!!!

37. Monique

Uitermate teleurstellend. Zeer beperkt buffet wat slecht werd aangevuld. Lege schalen. Hoewel druk in het restaurant stond er slechts 1 kok achter de grillplaat. Had een hele rij gasten voor mij waardoor het uiteindelijk 20 minuten duurde voor ik mijn gerecht kreeg. Uitermate onaangenaam dat de kok doorlopend zijn mouw langs zijn neus veegde. Vuile borden bleven te lang opgestapeld op tafel staan alvorens ze werden weggehaald. Een groepje aan een andere tafel zette daarom hun vuile borden maar op een andere tafel. Het enige dat in orde was waren de drankjes, maar daar kun je ook niets aan verpesten. Kom hier zeker niet meer terug.

2,4
  38. Wij kenden dit restaurant nog onder de vorige eigenaar en de reputatie hiervan was dramatisch slecht!

Wij waren dan ook blij verrast dat Fusion een nieuwe eigenaar heeft en dat er kosten noch moeite gespaard is om het gehele etablissement totaal te renoveren. Het restaurant ziet er nu eigentijds uit, met een sfeervolle inrichting, en het is er zeer proper!

Omdat ik nogal sceptisch ben t.a.v. buffetten, waar dan ook, moest ik tot mijn eigen verbazing vaststellen dat de kwaliteit en de variëteit van dit Chinees/Indische eten mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Bij voortduring werd vers eten aan het buffet toegevoegd opdat uitdroging door verwarmingsplaten/verlichting voorkomen werd. De bakplaat was voortreffelijk en nummer 12 van de lijst is zeer aanbevelingswaardig. Een gerecht wat ik in NL nog nooit ben tegengekomen. Bij navraag bleek dat men dit gerecht rechtstreeks uit China importeert.

Gelukkig is dit geen "twaalf in een dozijn restaurant" wat je veelal in den lande tegenkomt waarbij de keuken zich kenmerkt door te veel zout en te aangepast aan de Hollandse (wan)smaak. Bij Fusion zijn de groentegerechten erg smaakvol en vers en de vleesgerechten hebben een duidelijke eigen Oosterse "flavour".

Gelukkig konden we de auto parkeren op hun eigen parkeerplaats maar dat had waarschijnlijk te maken met de doordeweekse dag waarop wij hen bezochten.

Al met al een leuke avond gehad waarbij je duidelijk het gevoel hebt dat de klant nog koning is!

Ga zo door want het is zeker voor herhaling vatbaar.

39. Wij vonden de sushi wel lekker maar het Chinees buffet was echt niet lekker, het vlees was te zout en de gefrituurde hapjes waren niet warm. Het eten van de gril was wel ok. We waren met 5 personen en niemand heeft smakelijk gegeten. We komen hier nooit meer terug. Een tip als je een soort van wok restaurant verwacht, dan zit je hier fout! Dit is een Chinees in modern jasje meer niet.

3,4
  40. Viviane chan

27.11.2013 celebrated my daughter's 1st year birthday there with more than 20 friends and family. Booked it there due to the location, food and price. Easy to find, with parking lots and many different dishes and food to choose for different taste. My guests enjoyed the time there, the food, drinks are free flow and the staff there are friendly. In addition, children friendly too.

41. Maria Mollen

42. Gisteren met 2 vrienden uitstekende gegeten, heb al vaker bij dit soort restaurants gegeten met de bekende buffet formule, maar dit is ver uit de beste.

43. Zaterdagavond 14 september met z'n tweeën hier gegeten. Het interieur is strak, ruim en verzorgd opgezet, het personeel is zeer vriendelijk. Het is een Oosters buffet (geen wok) restaurant met een Chinees(-Indisch) arrangement voor een vaste prijs.

De sushi in verschillende smaken en afmetingen is uitstekend, verder is er keus uit meerdere oosterse
    vlees- en groentengerechten en als nagerecht zijn er een aantal soorten fruit, ijs en stukjes gebak. Er kunnen op verzoek ook een tiental verschillende gerechten door de kok worden bereid op de bakplaat. De kwaliteit van dit alles is zeer goed, en vanwege de kennismakingsactie, goedkoop. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

44. Fam. van Heijnsbergen

Wij hebben gister onze 25 jarige bruiloft gevierd bij Fusion. Het eten is voortreffelijk! De bediening is alert doch niet opdringerig. Wat men beloofd komt men na.
    De ruimtes zijn netjes en schoon.

45. Op 20-8-2013 mijn verjaardag gevierd met ons vieren. Er waren niet veel bezoekers, dat gaf wat te denken..
    Maar de verrassing was dat de shushi, de versgebakken gerechten (sliptong, biefstuk, kikkerbillen etc) echt erg lekker waren.
    Ook de gerechten van het lopend buffet waren echt uitstekend.
    Het geheel was ver boven mijn verwachting en ik ga hier zeker snel weer eten, zeker met de actie die nu loopt.
    Voor Lent een aanwinst dit restaurant.

46. Jasmien

Mooie relaxe inrichting, vriendelijk personeel en veel keuze qua gerechten. Smaakvolle gerechten en prima gepresenteerd.