Restaurant De Lengel in Lengel

• Rookruimte

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1241939782 83
1256052067 80
1277220496 65
1319557352 82
1347781923 70

1. Wat een tegenvaller. Eten was koud, lege bakken werden niet aangevuld. Slechte bediening, lang wachten op drankje. Maar ja all in prijs dus dan kan je dat verwachten. En ook nog heet theewater over je heen. Kortom nooit meer.

2. M.j.

3. Anny Zweers

Gisteren Tweede Pinksterdag weer met 11 personen gegeten bij de Lengel. We zijn er al zo vaak geweest en het eten was weer heerlijk zoals altijd. De kleinkinderen krijgen meteen kleurspullen op tafel dus meteen hiermee beginnen.
    Misschien even een tip, de website aanpassen met de openingstijden. Normaal 17 uur nu was het 17.30 Op de website zelf stonden beide tijden.
    Ga zo door we komen zeker terug.

4. Familie Derksen

Hallo allemaal wij zijn vandaag geweest voor de moederdagbrunch, het was in een woord super👍heel erg lekker en ontzettend goed verzorgd.
    Wij komen zeker terug👍🤗
    Bedankt👍👍👍

5. Het eten is erg lekker en gevarieerd. Erg fijne bediening. Prijs incl. drinken €33,- is dit gewoon goed. Alleen de akoestiek doet rumoerig aan. Beperkt aantal parkeerplaatsen.

6. Afgelopen weekend weer bij de Lengel gegeten!! En wederom top!!!! Eten is super goed! Personeel is netjes en vriendelijk. We werden goed geholpen terwijl het zo ontzettend druk was. En de nieuwe eigenaresse neemt alles zo goed over, alsof ze er al jaren staat. Kan niet wachten om weer bij de Lengel te gaan eten 😋😋😋😋

7. Eten is erg lekker. Alleen heel jammer dat wij rond 8 uur al werden ‘weggejaagd’. Wij hadden om 6 uur gereserveerd, om 8 uur kwam de nieuwe eigenaar met de mededeling dat het buffet al werd afgehaald, we konden nog een half uurtje van de toetjes genieten waar de helft ook niet aanwezig was. En dit terwijl het tot 21.30 open is op zondag. Dit vind ik erg jammer.

8. Martin van Beersum

Zaterdagavond weer eens heerlijk gegeten bij de Lengel. Na een "valse start", i.v.m. een dubbele boeking van de door ons gereserveerde tafel, was alles na zo'n 10 min. Weer netjes geregeld. Het eten was voortreffelijk. Alles is even smakelijk - de voorgerechtjes - de ruime keuze aan hoofdgerechten - en de toetjes. Het bedienend personeel is vriendelijk en heel alert.
    Lege bordjes worden meteen weggehaald en daarbij vriendelijk gevraagd of je nog iets te drinken wenst. Wij wensen jullie fijne (drukke) feestdagen en daarna een wel verdiende vakantie. Eind januari zijn we zeker weer van de partij.

Fam. G. Jansen - Babberich.
    Fam. M.v.Beersum - Emmerich.

9. Emil en monique

Vandaag voor t eerst wezen eten bij de lengel.
    Wat een mooie landelijke locatie en wat n mooie dinner zaal 😍😍! We kregen netjes uitleg hoe h.e.e.a. werkt… en het drinken wordt aan tafel geserveerd (als je glas leeg was werd meteen gevraagd of je nog wat drinken wilde top!) het buffet was heerlijk met huis gemaakte ambachtelijk berreide gerrechten en de keuze was reuze!
    Er hangt daar ook zon ECHTE "gemuudelijke " achterhoekse sfeer iets waar de achterhoeker trots op mag zijn goed eten… lekker eten… en goedde bedienning en n fantastisch keuken team die t snapt… kortom zeker een aanrader! We komen snel weer een keer aan… goedgoan! En biz neachten mall! 👍👊

10. Kayleigh

Voor de eerste keer geweest, word aan een tafel gezet en daarna moet je het zelf uitzoeken. Geen rondleiding of uitleg. Op de website staat live cooking, word niks live gekookt. Vlees word bereid in hun keuken en onder een lamp gelegt. Vlees was taai en koud. Toen ik aan het meisje vroeg die achter het vlees stond of je ook iets kon samen stellen kreeg ik als antwoord : ik weet niet met welk restaurant u ons vergelijkt? Voorgerechtjes waren lekker. Op alle warme sausjes lag al een velletje ( kwart voor 6 en ze gaan om 5 uur open) toetjes waren lekker maar niet top. Geen 2e keer voor ons

1,1
  11. We hebben vanmorgen weer heerlijk gebrunched met 18 personen. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten! Onze complimenten....

12. Familie Hammink

Wij zijn hier op 27 januari geweest vw onze verjaardagen.

In 1 woord geweldig, wat een buffet en wat smaakvol.
    Net iets luxer dan de gemiddelde buffetten, alles is huisgemaakt en dat proef je.

Een gezellige, sfeervolle locatie en zeker betaalbaar omdat je tot 21.30 Uur kunt blijven.

We raden dit buffet ten zeerste aan en hebben we weer wat te vieren, dan komen we zeker terug.

13. Netty spanbroek

Al meerdere keren geweest en nog steeds super lekker. En personeel erg aardig. We komen zeker nog vaker terug👍

14. Heerlijk gegeten van buffet (geen Chinees) Alles was lekker van soep tot biefstuk ,vis ,spareribs hete kip kleine hapjes rauwkost en nog veel meer en het dessert. (super)
    Wordt zeker in de familie rond verteld (allemaal smikkelaars) en komen
    nog zeker weer terug

15. Willem huntink

Lekker gegeten in een sfeervolle dinerzaal. Alles was keurig verzorgd.

16. Lekker eten en zeer mooie dinerzaal. Voor weinig geld heel erg lekker eten in een mooie sfeervolle dinerzaal.

17. sueters.a.

In een woord zeer fantastisch. In alle opzichten een dikke tien.

18. Bettie Tijsterman

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, wat ik wel jammer vind is: dat er wat betreft glutenvrij niet zoveel is.
    Ik mis bijvoorbeeld glutenvrij brood en wat het vlees betreft is de keuze minimaal voor iemand die glutenvrij is.
    Ik mis b.v een stukje vis zoals zalm of kabeljauw, dat zijn soorten die vrij snel klaar zijn en in kleine verpakkingen in een vriezer kunnen, ik had van te voren aangegeven dat ik glutenvrij ben.
    Voor de rest ziet het er heel verzorgd uit, en met name de rauwkost salade ziet er goed uit en is lekker.
    Ik heb een 6 gegeven voor het eten en drinken, dat is puur gebaseerd op het beperkte glutenvrije keuze, ik weet wel dat er ossenhaas en varkenshaas is, maar vergeleken bij de rest van de gerechten is dat een beetje magertjes.

Voor de rest is het prima en dit is ook echt alleen gebaseerd op mij. Want ook ik maak reclame voor jullie restaurant.

19. Wij waren er als groep en hadden wel een tijdslimiet van 2 uur, dus weet niet of dit standaard Is. Maar de service was top. Alles constant bijgevuld, gezellige bediening, alles werd netjes afgeruimd. Het eten was erg goed. Alles vers, veel variatie en goede kwaliteit.

Echt een aanrader.

20. Eerste avond als buffet restaurant ervaren. Ben zelf niet zo van die buffetten, maar dit is voor mijn gevoel wat anders. Een ruime opstelling met een scala van (lekkere) producten maakt het meer een soort van proeverij. Drankjes tegen kostprijs (0,3 veltins € 1) en zonder tijdslimiet in een mooie zaak. Was voor mij niet alleen eten, maar een avond uit.

21. hans en willy van asselt

We hebben hier uitstekend gegeten, het was er heel gezellig en de bediening was ronduit top! Chapeau. Bovendien maken ze waar wat ze zeggen, uitstekend en gezond eten voor een echt betaalbare prijs.

22. Mooi en netjes restaurant. Vriendelijke bediening en het eten was zeer goed!

23. Wij zijn regelmatige bezoekers met de volgende ervaringen:
    Eten en drinken: prijs kwaliteitet eerste klas, ook vegetarische gerechten, waaruit gekozen kan worden.
    Service: prijs kwaliteit eerste klas, ook gemeend vragen of er nog iets te wensen is.
    Sfeer: gezien de grootte perfect, alleen de geur van gebakken vis kwam een beetje storend het restaurant in.
    Prijs / kwaliteit: eerste klas.

24. Altijd super. Super kwaliteit en ook nog betaalbaar.

25. We hebben vandaag weer met z'n tienen van een heerlijke brunch genoten, wat was het weer fantastisch, we komen zeker weer gauw terug!

Dank namens de familie Favier!

26. Wij hebben de eerste kerstdag genoten van een Kerstdiner bij de Lengel. De zaak was beide dagen 100% vol geboekt. Een betere reclame kan bijna niet, lijkt mij. De zaak zag er weer super gezellig uit en de meer dan attente bediening was een verademing. Dit in combinatie met een kaart die een prijs kwaliteit verhouding heeft die er mag wezen. Dat maakte deze avond tot een onvergetelijke ervaring voor mij en de rest van de Familie.

27. Afgelopen zondagavond hebben we, samen met onze zwager/broer Martien, heerlijk en gezellig gegeten bij u. Het eten was prima en de bediening perfect, aardige en vriendelijke 'meiden' en gastvrij zoals het hoort in de Achterhoek. We komen graag en zeker bij u terug. Met een hartelijke groet, Joke en Wim Bos én zwager.

28. Van horen vertellen gisteren gegeten bij de lengel .
    We hebben op aanraden het 3 gangen week menu gegeten helemaal goed broodjes van het huis vooraf met lekkere sausjes daarna tomaten soep met eindelijk echte soepballetjes biefstukpuntjes metpepersaus verse bak sla en frietjes en als toetje 2bollen ijs met slagroom en dit allemaal voor 15.95 pp eindelijk wordt uitgaan eten weer betaalbaar dank en zeker tot de volgende keer

29. R. van Veenendaal

Van het weekend hier geweest, via de recensie hier op de site.
    Het ligt niet langs en snelweg of langs een drukke weg, dus als je geen tomtom hebt dan wordt het lastig, maar als je er eenmaal bent dan denk je wow wat leuk. Zag er echt heel leuk uit en hebben heerlijk buiten gezeten. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten was goed. Dus kortom zeker een aanrader.

30. Voor de tweede keer hier gegeten, opnieuw erg goed! Goede portie mals vlees, lekkere saus.
    Bediening prima met goede tussenliggende tijden. Niet te lang en niet te kort!
    Ziet er ook allemaal verzorgd uit! Heerlijke cappuccino toe! Kortom, een fijne avond gehad!

31. Fam. Elshof

Heerlijk gegeten op 23 december ter gelegenheid van m'n vaders verjaardag in dit sfeervolle restaurant. Sommige van onze familie waren hier nog niet geweest, maar vonden het een zeer mooie lokatie en het eten was fantastisch.

32. Wij eten hier regelmatig. Eten is altijd goed! De gemiddelde leeftijd ligt hier wat hoog, maar de kwaliteit van het eten is goed! Alleen de wespen op het terras in de zomer vind ik wat minder.

33. Mooi bedrijf, vlees portie oke, groente drama, aardappel nog groter drama, keuken moet leren koken. Begrafenis kleding uittrekken, witte buis helpt vast. Bediening is te jong om problemen op te lossen. En het laatste wat je doet is de keuken de schuld geven. In een mooie zaak als de uwe met een kleine menukaart als de uwe kunt u veel beter. Of doe alleen feesten. Gegeten op aanraden van vrienden.
    Jammer.

34. theo/mieke/carla/willem

In een woord geweldig. Ook het brood van de bakkerij is de moeite van het meenemen waard.

35. "Samen Uit"- vrijwilligerscentrale Caleidoz Zevenaar

Met een groep van 37 ouderen en 8 begeleiders hebben wij op 16 december genoten van een verrukkelijk kerstdiner, dat ons werd aangeboden door de eigenaar van "de Lengel", dhr. J.R. Smit.

Wij waren erg onder de indruk van dit gebaar en wij hebben genoten van de fijne sfeer in het restaurant en van de prettige bediening. In Zevenaar werd door de deelnemers van "Samen Uit" nog lang nagepraat over deze fantastische middag. Nogmaals onze hartelijke dank!

36. We hebben heerlijk gegeten.

We komen zeer zeker een keer terug.

In ieder geval met kerst.

37. Super heerlijk gegeten en geweldige service.

Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Vlees veel te doorbakken, bij gerechten ook matig.

Wel lekkere broodjes in de bakkerij.

39. We dachten een leuk restaurant gevonden te hebben.

Maar een aantal dingen stoorden ons mateloos:

Personeel dat op hun donder krijgt, terwijl de gasten het kunnen horen.

Het eten zelf is te doen, maar niet bijzonder. Beetje veel van het zelfde en eeuwige roerbakgroenten.

Daarbij dat de zaak geregeld gesloten is voor feesten of partijen en je dus voor een dichte deur staat. Erg jammer dat een zaak met zoveel potentieel, zo slecht wordt gerunt.

40. Mooi restaurant, vriendelijke jonge dames!
    Eten was lekker!

41. Een heel mooi restaurant, goede sfeer, lekker eten. niet teveel en niet te weinig.

Heb wel 1 kleine aanmerking, aub heel graag champignons in de champignon-roomsaus hehehe.

Misschien dat de champignons er al uit waren gevist, ik weet het niet. Maar ik had alleen maar mini kleine stukjes, wat bij elkaar misschien net een halve champignon had gevormd, dat is het enige wat ik wel jammer vond.

Maar voor de rest super restaurant.

Groetjes sabine.

42. Peter jansen

Bediening liep niet erg soepeltjes. Veel jonge dames.

Biefstukken waren helaas op om zondagavond om half 8.

Verder erg gezellig.. Mooie rookruimte!

43. Ik heb er heerlijk gegeten, de biefstuk was echt supermals! Inderdaad op de menukaart kan iets meer, maar het is een nieuw restaurant dus wat niet is kan nog komen.

We hebben er ook al ontbeten en dit is ook erg goed en niet duur.

ps. De broodjes van de bakker zijn ook echt super.

44. Het was in een woord super alles klopte !!
    fam buiting/ariessen

45. Heerlijk gegeten, alles klopte. De menukaart mag/moet wel uitgebreidt worden