Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lengel verdeeld zijn.

Kayleigh

Voor de eerste keer geweest, word aan een tafel gezet en daarna moet je het zelf uitzoeken. Geen rondleiding of uitleg. Op de website staat live cooking, word niks live gekookt. Vlees word bereid in hun keuken en onder een lamp gelegt. Vlees was taai en koud. Toen ik aan het meisje vroeg die achter het vlees stond of je ook iets kon samen stellen kreeg ik als antwoord : ik weet niet met welk restaurant u ons vergelijkt? Voorgerechtjes waren lekker. Op alle warme sausjes lag al een velletje ( kwart voor 6 en ze gaan om 5 uur open) toetjes waren lekker maar niet top. Geen 2e keer voor ons

1,1

We hebben vanmorgen weer heerlijk gebrunched met 18 personen. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten! Onze complimenten....

Familie Hammink

Wij zijn hier op 27 januari geweest vw onze verjaardagen.

In 1 woord geweldig, wat een buffet en wat smaakvol.
    Net iets luxer dan de gemiddelde buffetten, alles is huisgemaakt en dat proef je.

Een gezellige, sfeervolle locatie en zeker betaalbaar omdat je tot 21.30 Uur kunt blijven.

We raden dit buffet ten zeerste aan en hebben we weer wat te vieren, dan komen we zeker terug.

4. Chinees Lengel

2e kerstavond met de familie hier gegeten, persoonlijk vind ik alles van bakplaat hetzelfde smaken of het nu kip garnaal of "struisvogel" biefstuk is, maar waar ik me wel een beetje aan erger is het feit dat de prijzen op deze avond veel hoger lagen dan anders terwijl het er niet anders dan anders was, sterker nog, normaal kreeg je ook nog een kadeautje, dit keer niet. Dit was mijn laatse keer, ben er een beetje teleurgesteld van.

5. Chinees Lengel

Danny van de Weerd

6. Chinees Lengel

Margriet Willemsen

Dit was de eerste keer dat we bij Forest hebben gegeten en echt voor herhaling vatbaar. Er waren heel veel gerechten en allemaal erg smakelijk. Vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker weer een keer terug.

7. Chinees Lengel

Alfred en Wilma

Vanaf het begin af aan al klant, net en vriendelijk personeel.
    Lekker en gevarieerd eten, voor ieder wat wils. Ze nemen groente, vis van de plaatselijke ondernemers, dus dat zit wel goed👍

Het is er schoon, kindvriendelijk, (glijbaan) en binnenspeelruimte, en een ruime parkeerplaats.

Wij hebben er onze verjaardaggevierd, geweldig👍🍻

Nog een leuk punt: je hebt er een spaarkaart voor 1 x gratis eten🍤🍗

Netty spanbroek

Al meerdere keren geweest en nog steeds super lekker. En personeel erg aardig. We komen zeker nog vaker terug👍

9. Chinees Lengel

Wij komen hier regelmatig. Het eten is heerlijk en van goede kwaliteit. Er is ook altijd voldoende, ook al ben je wat later. Je wordt correct bediend door het vriendelijke personeel. Als je wat te vieren hebt, hebben ze een leuke verrassing in petto.

Heerlijk gegeten van buffet (geen Chinees) Alles was lekker van soep tot biefstuk ,vis ,spareribs hete kip kleine hapjes rauwkost en nog veel meer en het dessert. (super)
    Wordt zeker in de familie rond verteld (allemaal smikkelaars) en komen
    nog zeker weer terug

Willem huntink

Lekker gegeten in een sfeervolle dinerzaal. Alles was keurig verzorgd.

12. Chinees Lengel

Familie Kruys

Service en bediening uitstekend. Je heb de ruimte. Prima locatie. De kwaliteit en aanbod van het buffet is uitstekend en ruim voldoende.

Lekker eten en zeer mooie dinerzaal. Voor weinig geld heel erg lekker eten in een mooie sfeervolle dinerzaal.

sueters.a.

In een woord zeer fantastisch. In alle opzichten een dikke tien.

15. Chinees Lengel

Was een heerlijke avond met heerlijk eten en heel attent van mevrouw Chen om de verjaardag van mijn vrouw op te vrolijken met een surprise met én feestelijke sterretjes én een attentie

Bettie Tijsterman

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, wat ik wel jammer vind is: dat er wat betreft glutenvrij niet zoveel is.
    Ik mis bijvoorbeeld glutenvrij brood en wat het vlees betreft is de keuze minimaal voor iemand die glutenvrij is.
    Ik mis b.v een stukje vis zoals zalm of kabeljauw, dat zijn soorten die vrij snel klaar zijn en in kleine verpakkingen in een vriezer kunnen, ik had van te voren aangegeven dat ik glutenvrij ben.
    Voor de rest ziet het er heel verzorgd uit, en met name de rauwkost salade ziet er goed uit en is lekker.
    Ik heb een 6 gegeven voor het eten en drinken, dat is puur gebaseerd op het beperkte glutenvrije keuze, ik weet wel dat er ossenhaas en varkenshaas is, maar vergeleken bij de rest van de gerechten is dat een beetje magertjes.

Voor de rest is het prima en dit is ook echt alleen gebaseerd op mij. Want ook ik maak reclame voor jullie restaurant.

Wij waren er als groep en hadden wel een tijdslimiet van 2 uur, dus weet niet of dit standaard Is. Maar de service was top. Alles constant bijgevuld, gezellige bediening, alles werd netjes afgeruimd. Het eten was erg goed. Alles vers, veel variatie en goede kwaliteit.

Echt een aanrader.

18. Chinees Lengel

Linda te Kaat

Het was een leuke en gezellige avond.

19. Chinees Lengel

Monique

Heerlijk eten, gezellige sfeer. Veel keuze, alles vers. Voor een prima prijs. Absoluut aan te raden.

20. Chinees Lengel

Mega keuze in drankjes, ook vers! Hygiëne 100% oké. Zeer ruime keuze buffet vlees en vis. Met apparte kinderhoek is dit restaurant geschikt voor jong tot oud. Uitstekende persoonlijke service.

21. Chinees Lengel

Zeer goed en de vrouw was jarig. Daar hebben ze toen aandacht aan besteed, door op het bord een chocoladeletter met tekst te zetten en een cadeautje te geven. Dat is goede service van hun. Dus aan te raden om daar te eten en we komen zeker vaak terug.

Eerste avond als buffet restaurant ervaren. Ben zelf niet zo van die buffetten, maar dit is voor mijn gevoel wat anders. Een ruime opstelling met een scala van (lekkere) producten maakt het meer een soort van proeverij. Drankjes tegen kostprijs (0,3 veltins € 1) en zonder tijdslimiet in een mooie zaak. Was voor mij niet alleen eten, maar een avond uit.

23. Chinees Lengel

Goed eten en zeer vrinedelijk personeel. Je kunt er niets slechts van zeggen.

24. Chinees Lengel

Peter Rosendaal

Sinds vorig jaar komen wij hier regelmatig. Heerlijk eten en drinken, aardig personeel, leuke sfeer en dat allemaal ook nog voor een redelijke prijs. Als je wat te vieren hebt, geef dat dan even aan bij reserveren, ze maken er echt wat speciaals van. Een echte aanrader.

25. Chinees Lengel

Wij komen daar regelmatig met familie, vrienden eten. Je kunt daar goed eten, veel voor lage prijs. En vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

26. Chinees Lengel

Gisteren voor het eerst hier wezen eten en zeker niet voor het laatst. Vriendelijk personeel en na het eten pas afrekenen zodat je niet voor de tijd al hoeft te beslissen hoe lang je wilt blijven. Ook werd er aandacht besteed aan mensen die iets te vieren hadden. Vuurwerk op dessert en cadeau van het huis.

27. Chinees Lengel

Fam Bosveld

Sorry voor de andere restaurants, maar sinds wij hier ruim 1 jaar geleden voor het eerst hebben gegeten komen wij hier nu elke keer terug als wij uit eten gaan voor bv een verjaardag of viering. Leuke gastvrouw. Goede bediending. Lekker eten en de kleine extra's zoals bv als je jarig bent.

hans en willy van asselt

We hebben hier uitstekend gegeten, het was er heel gezellig en de bediening was ronduit top! Chapeau. Bovendien maken ze waar wat ze zeggen, uitstekend en gezond eten voor een echt betaalbare prijs.

29. Chinees Lengel

Wij hebben hier Donderdag gegeten en wat een geweldig restaurant. Het buffet is zo mooi en word iedere keer bijgevuld, alles smaakt heerlijk. De service is gewoon top...

Hier gaan we zeker heel vaak terug komen

30. Chinees Lengel

Barbara Jonkman

Vanavond besloten eens te gaan eten bij Forest in
    's Heerenberg - Lengel. Wat een verrassing, heerlijke gerechten met heerlijke smaken, alles heel verzorgd en vers. Het word met veel enthousiasme gemaakt en geserveerd, de jonge serveerster weet waar ze mee bezig is: netjes en snel.

We hebben het heel erg naar onze zin gehad en heerlijk gegeten. We komen zeker terug!