Nieuwste foto's in Lengel

Laatste updates in Lengel

1. G. Frerix's profielfoto
    G. Frerix heeft een recensie geschreven voor Forest

G. Frerix

Heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit is echt prima. De drank is apart maar daarin tegen reserveer je de hele avond de tafel zo der tijdsdruk. Hierdoor is er een ontspannen sfeer die zich terugbetaald in de lekkere gerechten.

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

Dag Spaan,

Bedankt om dit door te geven! Het is nu aangepast in onze database. Ook heb ik je hiervoor een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu account.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

3. Spaan's profielfoto
    Spaan heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Dit restaurant is sinds januari 2020 (dus nog voor de corona crisis) gesloten.
    Zie alle facebookberichten op https://www.facebook.com/restaurantdelengel/
    De website is ook niet meer bereikbaar. Het inventaris is al deels verkocht. Het is nog onduidelijk wat er met het pand gaat gebeuren.

4. jaap uit westervoort's profielfoto
    jaap uit westervoort heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Ten eerste. we kwamen aan rijden, zeer weinig parkeerplaats. Toen we bijna klaar waren, werd alles al op geruimd van tafel, met andere woorden . Nu weg wezen. Ik zag toen we vertrokken om 20.15 uur de eten al was weg gehaald van de tafels. ik vind dat niet horen in een restaurant. Dus ik was een eerste keer, maar ook de laatste keer dat ik hier komt. Niet de moeite waard

5. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Forest

Ontzettend lekker gegeten, personeel is erg vriendelijk, zeker een aanrader.

6. Irma hakvoort's profielfoto
    Irma hakvoort heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

Heb u een mail gestuurd.

7. M.j.'s profielfoto
    M.j. heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

Beste Irma
    Zeer spijtig dit te horen en dat onze vergoeding om uw kleding te laten reinigen en de uitleg dat het de eerste keer van de kelner in de bediening was het niet kon compenseren wat natuurlijk van uw kant zeer logisch is
    Ik begrijp uw klacht en
    zou graag nog een keer met u in contact willen komen om te kunnen bekijken of we dit voorval kunnen oplossen.
    Ik hoor graag van u
    Vriendelijke groet
    Restaurant de Lengel

8. Irma hakvoort's profielfoto
    Irma hakvoort heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Wat een tegenvaller. Eten was koud, lege bakken werden niet aangevuld. Slechte bediening, lang wachten op drankje. Maar ja all in prijs dus dan kan je dat verwachten. En ook nog heet theewater over je heen. Kortom nooit meer.

3,2
  9. Esther buiting's profielfoto
    Esther buiting heeft een recensie geschreven voor Forest

Esther buiting

Heerlijk eten en ook nog op loopafstand top! Hopen dat we er nog jaren van mogen genieten vooral deze locatie is top!

10. Anny Zweers's profielfoto
    Anny Zweers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Anny Zweers

Gisteren Tweede Pinksterdag weer met 11 personen gegeten bij de Lengel. We zijn er al zo vaak geweest en het eten was weer heerlijk zoals altijd. De kleinkinderen krijgen meteen kleurspullen op tafel dus meteen hiermee beginnen.
    Misschien even een tip, de website aanpassen met de openingstijden. Normaal 17 uur nu was het 17.30 Op de website zelf stonden beide tijden.
    Ga zo door we komen zeker terug.

11. Familie Derksen's profielfoto
    Familie Derksen heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Familie Derksen

Hallo allemaal wij zijn vandaag geweest voor de moederdagbrunch, het was in een woord super👍heel erg lekker en ontzettend goed verzorgd.
    Wij komen zeker terug👍🤗
    Bedankt👍👍👍

12. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Het eten is erg lekker en gevarieerd. Erg fijne bediening. Prijs incl. drinken €33,- is dit gewoon goed. Alleen de akoestiek doet rumoerig aan. Beperkt aantal parkeerplaatsen.

13. Hans op 30-3-2019's profielfoto
    Hans op 30-3-2019 heeft een recensie geschreven voor Forest

Met een hele groep op zaterdag jongs leden lekker gegeten en gedronken we waren met 14 personen iedereen was dik tevreden het is schoon leuk personeel en voldoende eten en drinken voor iedereen en veel keus zeker de moeite waard om vaker hier te gaan eten raad ik een ieder aan.

14. Jill's profielfoto
    Jill heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Afgelopen weekend weer bij de Lengel gegeten!! En wederom top!!!! Eten is super goed! Personeel is netjes en vriendelijk. We werden goed geholpen terwijl het zo ontzettend druk was. En de nieuwe eigenaresse neemt alles zo goed over, alsof ze er al jaren staat. Kan niet wachten om weer bij de Lengel te gaan eten 😋😋😋😋

15. Jill's profielfoto
    Jill heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

O netjes opgelost !!!!

16. M.j.'s profielfoto
    M.j. heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

Beste Larissa
    Excuses dat dit zo is overgekomen bij u
    Ik kreeg deze informatie door uit de keuken omdat op zondag tot 20.30 gegeten kan worden. Dit hebben wij als regel ook op onze website staan.Op vrijdag en zaterdag is dit tot 21.00 uur. Wij hebben een uitloop idd tot 21.30 op zondag en tot 22.00 op vrijdag en zaterdag zodat u het dessert of de koffie nog kunt nuttigen. Het buffet haalt de kok op de aangegeven tijdstip eraf.
    Graag zou ik dit misverstand willen oplossen met u en wil u uitnodigen
    Om te komen eten op onze kosten bij ons.
    Kunt u mij een mail sturen of telefonisch contact met mij opnemen?
    Vriendelijke groet Restaurant de Lengel.

17. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Eten is erg lekker. Alleen heel jammer dat wij rond 8 uur al werden ‘weggejaagd’. Wij hadden om 6 uur gereserveerd, om 8 uur kwam de nieuwe eigenaar met de mededeling dat het buffet al werd afgehaald, we konden nog een half uurtje van de toetjes genieten waar de helft ook niet aanwezig was. En dit terwijl het tot 21.30 open is op zondag. Dit vind ik erg jammer.

18. Martin van Beersum's profielfoto
    Martin van Beersum heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Martin van Beersum

Zaterdagavond weer eens heerlijk gegeten bij de Lengel. Na een "valse start", i.v.m. een dubbele boeking van de door ons gereserveerde tafel, was alles na zo'n 10 min. Weer netjes geregeld. Het eten was voortreffelijk. Alles is even smakelijk - de voorgerechtjes - de ruime keuze aan hoofdgerechten - en de toetjes. Het bedienend personeel is vriendelijk en heel alert.
    Lege bordjes worden meteen weggehaald en daarbij vriendelijk gevraagd of je nog iets te drinken wenst. Wij wensen jullie fijne (drukke) feestdagen en daarna een wel verdiende vakantie. Eind januari zijn we zeker weer van de partij.

Fam. G. Jansen - Babberich.
    Fam. M.v.Beersum - Emmerich.

19. Emil en monique's profielfoto
    Emil en monique heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lengel

Emil en monique

Vandaag voor t eerst wezen eten bij de lengel.
    Wat een mooie landelijke locatie en wat n mooie dinner zaal 😍😍! We kregen netjes uitleg hoe h.e.e.a. werkt… en het drinken wordt aan tafel geserveerd (als je glas leeg was werd meteen gevraagd of je nog wat drinken wilde top!) het buffet was heerlijk met huis gemaakte ambachtelijk berreide gerrechten en de keuze was reuze!
    Er hangt daar ook zon ECHTE "gemuudelijke " achterhoekse sfeer iets waar de achterhoeker trots op mag zijn goed eten… lekker eten… en goedde bedienning en n fantastisch keuken team die t snapt… kortom zeker een aanrader! We komen snel weer een keer aan… goedgoan! En biz neachten mall! 👍👊

20. Hannah's profielfoto
    Hannah heeft een recensie geschreven voor Forest

Echt een heel goede kwaliteit en diversiteit voor goede prijs! In Nederland 1 van de beste. Aanrader!