Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lemmer verdeeld zijn.

1. Mediterraans Lemmer

Familie Franco

Het was heel lekker. Service was top! We gaan snel terug.

2. Prachtplek met ruim terras en fantastisch uitzicht. Personeel duidelijk welwillend, maar lijken geen inzicht te hebben (of hebben de opdracht gasten zo lang mogelijk te laten zitten). Bij iedere handeling lange wachttijd voor de actie werd ingezet. Eten was als in een simpele beachclub: niet te veel van verwachten. Broodje vooraf met knoflookboter en knoflooksaus. Pittige sate was met name zout ipv pittig. Burger oogde goed, maar qua smaak absoluut geen verrassing. Spareribs en lasagne aardig, maar ook weinig bijzonder. Zeer weinig groente-aanbod. Sorbet was met ijskristallen en smakeloos fruit, chocolade van de dame blanche zat gestold tegen het glas. Alle ijsjes werden geserveerd in een lomp, lelijk glas. De presentatie van het eten was met name praktisch; met de grove hand, een beetje als in een ‘vreetschuur', maar dan tegen een hogere prijs.

Voor een gezellig drankje, absoluut een aanrader. Met name qua uitzicht.

5,9
  3. Nederlands Lemmer

Prachtige locatie, we waren verrast. De bediening is zeer vriendelijk. Letten goed op. Het eten is prima. Als vegetariër werd ik verrast met wat ik voorgeschoteld kreeg. Het was gezellig zo met de boten in het water.

4. Niet voor herhaling vatbaar, smakeloze zoutloze tapas, ondefinieerbare dips (kwark bij het brood?), sauze die rechtstreeks uit een pot lijken te komen, veel olie en vet. Ook wat hygiëne betreft zwaar onvoldoende, terrastafels die niet worden schoongemaakt, bekertje waar de vorkjes inzaten was vuil van binnen, net zoals de vorkjes zelf. Ook niet smakelijk dat in de zelfde beker, pen en papier om de tapas op te noteren zat. Zout en pepervaatje plakten van het vuil, en de stoelkussens zaten onder de vlekken. Terras lag vol servetten, suikerzakjes, en koffiemelkcupjes. Bediening was vriendelijk.

1,5
  5. Mediterraans Lemmer

T-bone gerecht buiten de kaart om gekozen. Blijkt bij afrekening Euro 35,= te kosten! Was vooraf niet gemeld en staat in restaurant nergens vermeld. Jammer, dit staat ook niet in verhouding tot het prijsniveau van de rest van de kaart.

Verder ondanks de drukte een leuke en vlotte bediening.

6. Vriendelijke ontvangst met welkom door het bedienend personeel. Lekker geluncht met een pracht van een uitzicht. Prettige en informatieve bediening. Toiletgroep superschoon.

7. Wij hebben deze pizzeria tot op heden zeer regelmatig bezocht. De pizza's waren altijd heerlijk. Echter na de verbouwing slechte ervaringen. Slechte bediening en pizza's waarbij ze vergeten zijn de smaak toe te voegen. Gisteren twee pizza's gegeten waarbij de bodem zwart verbrand waren, zodanig dat het ook zo smaakte. Pizza's laten staan en na betaling vertrokken. Wij zoeken een andere pizzeria.

8. Kim van der Wal

Het is netjes, schoon, gezellig en er is snelle service.

9. Nederlands Lemmer

George Bakker

De bediening in de Markol is heel gezellig en het eten is in één woord TOP. Voor herhaling vatbaar en dat gaat ook gebeuren. Een echte aanrader dus!

10. Vanavond een fantastische zeetong gegeten van minimaal 300 gr. Een gezellig restaurant waar je lekker kunt na tafelen. Zeer vriendelijk personeel ook. Een zeetong voor € 16,95. Waar krijg je dat. Complimenten hoor.

11. Zojuist bij dit restaurant gegeten. Laat ik positief beginnen. Het personeel was vriendelijk. Dan mijn voorgerecht: champignons in knoflooksaus. Dit leken champignons uit een potje in een grote bak saus, totaal niks vers. Het leek op de hondenbrokken die mijn hond uitspuugt als hij te snel te heeft gegeten!!! Mijn zoon had een wrap. De garnering bestond uit een groot stuk sla met iets, ja wat zou het zijn geweest, een kwak aardappelsalade?
    Het serveren van het hoofdgerecht ging tegelijk met het weghalen van het voorgerecht en geloof me als je al een kwartier naar die bak kots zit te kijken neemt je eetlust wel af. Mijn biefstuk was zowaar goed. Jammer dat er verder totaal geen saus of iets dergelijks bij zat en zo ook niet bij de patat, die volgens mij al voor derde keer in de frituur was gegaan. Helaas kwam niemand tussendoor vragen of het smaakte dus konden we ook niet om saus vragen. De mixed grill was droog. Een varkenshaasje die smaakte als een lap leer. De schnitzel van mijn echtgenoot zag er goed uit en smaakte ook redelijk.
    Achter mij klagende mensen over het eten die het netjes aangaven bij het personeel en tegenover mij een vrouw die minstens zo teleurgesteld keek naar haar voorgerecht van champignons terwijl haar partner hard moest lachen.
    Uiteraard dit alles aangegeven bij de manager of wat deze persoon ook moest voorstellen. Ik geloof dat ik nog nooit in een restaurant iemand heb ontmoet die werkelijk zo onbeschoft op een klacht reageerde. De man benoemde vervolgens dat soms iets klikt of niet en dit klikte van het begin af aan al niet zei hij! Pardon!!! Geen excuus? Hij eindigde zijn relaas, want de rest zal ik jullie verder besparen, met: Ik weet de klant is koning, maar ik ben hier de heerser en hier regeer ik!
    Normaal zou ik geen recensie schrijven en mijn verlies nemen. Smaken verschillen nou eenmaal. Maar na zo'n reactie kan hij hem krijgen! En nu gaan we ons toetje maar in een beter restaurant nuttigen om de avond toch leuk en lekker af te sluiten!

12. Mediterraans Lemmer

Zeer attente bediening, alleen niet even bekwaam. We kwamen binnen rond 19:30, bestelde nog voor 20 uur; het eten kwam pas om 20:45. Er was geen wijn kaart, alleen chardonay en prosecco voor wit en anders een veel te dure sauvignon blanc. Een bordje pasta voor bijna €19? Mosselen waren wel goed en redelijk geprijsd, maar stonden niet op de kaart. De kaart zelf was vrij standaard niet erg uitdagend, gelukkig waren er gewoon lekker mosselen!

13. Internationaal Lemmer

Hallo,
    Na een redelijke ervaring enige tijd geleden besloten we gisteravond te gaan eten bij no 14. Wat een domper werd dat. Nadat een van de bediensters naar de keuken was gegaan waar het eten bleef werd na lange tijd het eten geserveerd. Het was ronduit slecht. Totaal geen aandacht geschonken aan hetgeen je de mensen voorschotelt. Je kreeg echt de indruk dat de dag ten einde liep en de keuken er zo gauw mogelijk van af wilde.

Een klein voorbeeld wil ik u niet onthouden; Handvol rucola met daarin 2 stukje tomaat en 6 stukjes komkommer zonder dressing of maar iets van dien aard. Een vismaaltijdsalade waarvan alles aan ontbrak omdat de ingrediënten op waren. Tong, op een hoopje geserveerd zoals je ze tegen komt op de visveiling. Een brok spareribs die in de oven zwart verbrand waren en waar het vet vanaf gesneden moest worden. Aan de gebakken aardappelen wilden we ons gebit niet aan wagen - lang niet gaar. En de 11 stukjes friet dreven nog in de olie. Als compensatie kregen we gratis koffie die evengoed bij de 78 euro moest worden afgerekend. Jammer van het geld. Jammer van de avond.

14. We moesten anderhalf uur wachten op onze pizza en helaas smaakte deze niet heel goed.... Weinig smaak en een te harde korst.

2,8
  15. Martijn

In de Lemsterweek hier enkele malen heerlijk gegeten. Met name de zelfgemaakte verse patat is een aanrader!

16. Mediterraans Lemmer

Heerlijk gegeten bij de Specerij! Service was top. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Dit is echt een aanwinst voor Lemmer.

17. Internationaal Lemmer

Heerlijk gegeten en prima bediening. We komen zeker nog een keer terug.

18. Na 'n lange dag op het water gingen we hongerig op pad om 'lekker' te eten. Dit viel vies tegen. Mosterdsoep met droge worst vooraf. Smakeloze en veel teveel gebonden soep die gelukkig nog wat smaak kreeg door de pittige plakjes worst. Een erg kllein en dan ook nog maar ruim half gevuld soepkopje. Mijn man koos de varkenshaasspies die helaas teveel doorbakken dus droog was. Ik koos het vistrio bestaand uit zalm, kabeljauw en schol. 3x smakeloos en weinig. Piepkleine stukjes ook nog met de huid, die ik natuurlijk niet opeet. Dus wat er aan eetbaars overbleef was te weinig voor een normale maaltijd. Toch zeker niet voor deze prijs. Hierbij wat smakeloze groenten, beetje sla, friet en gebakken aardappelen en dan tot overmaat van ramp werd het beetje mayonaise voor bij de friet extra berekend. Aan een toetje zijn we niet eens meer begonnen. Wij komen hier nooit meer terug!

19. Op 26 juni 2015 hebben wij hier onze bruiloft gevierd. De service was werkelijk ongelofelijk. Niks was teveel en er werd super goed voor zowel ons als onze gasten gezorgd. Wij hadden voor onze 30 daggasten een luxe barbecue afgenomen en deze was werkelijk perfect. Allemaal verschillende frisse salades en het vlees was uitstekend! De Beachclub is zeker een dikke aanrader en zorgt ervoor dat jullie speciale dag tot in de puntjes verzorgd is.

20. Mediterraans Lemmer

Dirk

21. Er is nog volop ruimte voor verbetering. Laatst een club sandwich besteld, dit was gewoon een simpele boterham. Onder de maat. De bediening kan ook wel wat vlotter.

1,7
  22. Gerrie Thijs

Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten, bediening was uitstekend. leuke jongeman. Marco. Nog bedankt dat jullie mijn tas nabrachten.

23. Top bediening, lekker spontaan en altijd oog voor de klant. Niets is teveel bij Rianne, eten erg goed dus dikke aanrader.

24. Nederlands Lemmer

Prachtige locatie!! Vriendelijke bediening, ontzettend gastvrij. We zijn er geweest voor een drankje en we zaten er heerlijk. De dinerkaart ziet er goed uit. Prijzen ook dikke prima!

25. Internationaal Lemmer

Lekker geluncht.
    Leuke gerechten.
    Leuk gelegen aan het water.

26. Internationaal Lemmer

Ilse

Hele slechte ervaring. Lang wachten en het eten was koud. Erg onvriendelijke mensen.

27. John van Rossum

28. Afgelopen zondag hebben we hier gegeten. We hebben hier wel vaker gegeten, was altijd erg goed. Goed eten, goede service. Alleen viel de bediening ditmaal vies tegen. We zaten buiten op het terras, duurde erg lang voordat we geholpen werden zelfs nadat we zelf om bediening vroegen!! Het personeel was erg met elkaar bezig, erg onprofessioneel en kinderlijk. Erg jammer, aangezien het altijd erg goed was. Eten was erg goed en snel bediend. Hoop dat het de volgende keer beter is.

29. Nederlands Lemmer

Heerlijk gegeten. Het was erg lekker en ook de presentatie was erg mooi.

30. Chinees-Indisch Lemmer

Jop