Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lemmer verdeeld zijn.

1. Internationaal Lemmer

Schnitzel was lekker, met zigeunersaus. Bijgerechtjes voldoende (friet, salade en een groente) helaas is beetgare lauwe bloemkool niet mijn ding.
    Voor t bestellen van een drankje is de bediening vlot bij je, net als dan de drankjes brengen en overhandigen van een menukaart. Voordat je dan eindelijk kunt bestellen. Dat vroeg wat geduld.
    Het restaurant vind ik sfeervol en de bediening is vriendelijk.

Ronald Boltjes

Wij hebben 3wkn geleden hier gegeten we hadden AH bonnen en hadden een vast menu opzich is dat geen probleem. Maar de positieve reactie snap ik niet wij hebben met ons zessen slecht gegeten. Voor ons geen markol meer.

3. Internationaal Lemmer

Wat een drukte op de laatste mooie zondag van het jaar, maar alles goed geregeld en lekkere uitgebreide borrel gehad. Het duurde wat lang voordat het drinken kwam, denk dat ze zoveel drukte vandaag niet hadden verwacht. Volgende keer komen we eten!

4. Nederlands Lemmer

Mijn vrouw en ik zijn 2 dagen opeen volgend hier wezen eten, was top zowel het eten als bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

Heeeeeeeel vette kibbeling uit oud, ranzig vet. Friet te vet! Zullen hier nooit meer iets eten!

Wij hebben hier 23 september gegeten. Sommige gerechtjes waren prima maar meer dan de helft viel enorm tegen.

Het stukje brietaart a 6 euro was te laat uit de oven gehaald en werd zonder blikken of blozen zwartgeblakerd bij ons op tafel gezet.

De gehaktballetjes in tomatensaus konden als echt als stuiterbal gebruikt worden.

De met roomkaas gevulde paprikaatjes waren in een heel klein schaaltje gepropt. Dat ze erg klein waren is geen probleem, maar als je maar vier van die mini's krijgt voor 5 euro voel je je wel bekocht.

De locatie maakt veel goed en de bediening was vriendelijk.

Er zat gewoon geen liefde in het eten. Voor ons de laatste keer.

Frits Boterman

Een absolute aanrader.
    Bij de ontvangst een uitgebreide info over de kaart en het bedrijf.
    Voortreffelijke bediening en prima keuken.
    Heerlijk gegeten en genoten van het mooie uitzicht.
    We komen zeker terug.

AH menu gegeten. Gelukkig met redelijk goed weer buiten kunnen genieten van de aankomende boten.
    Ondanks 2 voor de prijs van 1 niet bezuinigd op het gebodene.
    Doen er alles aan om je proberen te laten terug te komen.

We dronken hier een heerlijk wijntje op een goed verzorgd terras. Borrelplankje ook lekker en leuk verzorgd. Bediening heel vriendelijk, kortom een goede ervaring!

Helaas niet genoten bij Lange Piet. Huiswijn ver onder de maat. ÉéN glas wijn bevatte maar liefst 5 vliegjes. Wij bestelden mosselen, de eetlust vergaat je al bij het zien van het vieze pannetje. De frites erbij waren ok, maar zelden zo'n fantasieloze en smakeloze salade gezien.

Het enige dat goed was, was de bediening. Deze mevrouw bediende het hele terras in haar eentje, en deed dit ook nog zeer vriendelijk.

11. Internationaal Lemmer

Thaise overpriced soep, met ipv kippedijtje: plakjes gerookte kipfilet. Nadat we er iets van zeiden was de reactie dat we dat hadden moeten doen vóórdat we het ophadden terecht. Eigenlijk had het restaurant iets moeten zeggen vóórdat zij de soep serveerden, maar niettemin later op de middag nog een biertje gedronken. Opmerking van uitbaatster dat zij er niets meer aan kon doen klopt, qua soep. Andere compensaties hadden natuurlijk wél gekund…

12. Internationaal Lemmer

Nog nooit meegemaakt dat je bij een beachclub werd aangesproken op het niet dragen van een t-shirt. Veel te warm vandaag in de zon met shirt, kinderen zonder shirt werden echter niet aangesproken. Als reden werd gegeven dat mensen het minder hygiënisch zouden kunnen vinden wanneer ze eten. Wij vinden het niet hygiënisch als er mensen zitten te roken wanneer we zitten te eten, echter hebben wij dit ook voor lief te nemen evenals honden op het terras.... Jammer, gemiste kans voor beachclub Lemmer, in Scheveningen waren we bij de concurrent gaan borrelen. Helaas is hier maar één mogelijkheid.

13. Italiaans Lemmer

De pizzas en het dessert waren uitstekend, wij hebben genoten en de bediening was ook top.

14. Internationaal Lemmer

Nu een paar keer gegeten, prachtige locatie, vriendelijk personeel,
    Maar jammer dat de kok geen echte liefde voor eten heeft.
    Kan toch echt wel beter, had het idee dat het eten lang heeft gestaan voor het opgediend werd.
    Kip was droog en zat weinig smaak aan. Jammer voor zo' n toplocatie

15. Internationaal Lemmer

Zalmfilet besteld.
    Was nog helemaal rauw van binnen. Zo slecht!
    Iedereen was al uitgegeten, en ik moest nog beginnen ..

Uiterst gastvrij van een lunch genoten. Zelfs de hond werd niet vergeten.

17. Internationaal Lemmer

Een super locatie, maar wat een onklantvriendelijk personeel. Totaal geen vriendelijke sfeer. Het eten is ook vrij simpel in verhouding wat je er voor betaald.

Restaurant was nagenoeg leeg. Toch geen tafeltje aan het raam mogelijk. Zaten wat weggedrukt in een hoek.
    Prima soepje! Hoofdschotel zeer smakelijk.
    Garnituur zeer karig en niet lekker.

Ik kan geen zomer zonder ijs van iiskald!!

20. Nederlands Lemmer

Sarahmay

Voortreffelijk gegeten vrolijke bediening super spare ribs en black angus steak zeer betaalbaar! tippie: ga zo door!

21. Italiaans Lemmer

Het was druk, maar desondanks hoefden we niet lang te wachten.
    De zoete witte wijn smaakte zuur. Er was geen andere!
    De tagliatelle en de ravioli was "beetgaar"; net niet goed!
    De ravioli gevuld met stoofvlees was gevuld met iets wat ik niet associeer met rundvlees. Het was een gemalen substantie.
    Er is voor ons gevoel niets gedaan met onze "klacht". Zelfs de witte wijn die terug gegaan is, stond gewoon op de rekening.
    Een hele slechte ervaring!!

22. Nederlands Lemmer

Super leuk en gezellig om te eten. Ook leuk om daar je feest te houden !!

23. Italiaans Lemmer

Toch weer eens gereserveerd, het zal toch echt eens veranderen? Wederom, ondanks onze reservering, even in de lange rij voor de bar moeten wachten. Dat dit heel onprettig is voor de wachtenden, maar ook voor de mensen aan de tafeltjes moge duidelijk zijn. Daarna kregen we een tafeltje tegenover de bar, dus je raadt het al. De hele avond mogen "genieten" van mensen die op een tafel stonden te wachten of op hun afhaal eten. La Gondola, doe iets aan de logistiek, het wordt voor klanten en personeel dan toch veel prettiger! De keuken is zo goed en het personeel zo vriendelijk.

Het was gezellig, met een prachtig uitzicht over de brekken. We hebben heerlijk gegeten, een prima bediening. We komen zeker terug.

Peter de Vos

Met z'n tienen hier gegeten vanwege de viering van de vijftigjarige verjaardag van mijn vrouw. Zeer vriendelijke bediening. prijs, kwaliteit van het eten inclusief drank is goed in verhouding. Kortom, goed bevallen!

26. Italiaans Lemmer

fantastisch, komen snel weer. Dit adres hadden we eerder moeten weten,misschien eens in lokale krant adverteren?
    Hartelijke groeten en... bedankt.

27. Internationaal Lemmer

Het was niet gaar, ik kom er niet weer eten.

Vlotte en vriendelijke bediening.
    Je kunt zoveel kleine gerechtjes uitzoeken dat je van veel gerechten even iets kunt proeven.
    Goede vriendelijke sfeer op een prachtige locatie.
    Goed betaalbaar.

Een aanrader, we hebben er gesmuld! Heerlijke mosterd soep, vele kleine hapjes die heerlijk zijn. Vlotte bediening, vriendelijk, en de locatie is bijzonder. Moet je keer geweest zijn.

30. Internationaal Lemmer

Heerlijk gegeten snelle bediening en erg vriendelijk.