ma vanaf 11:00

1360191028 88
1444011997 73
1471952320 75
1520847885 60

1. Waren met 6 personen om te lunchen. Op de vraag of het mogelijk was een gerecht te bestellen zonder koemelk en dus ook lactosevrij werd gereageerd dat dat mogelijk was. Dus we bestelde broodje carpaccio met wat salade. Mijn man broodje kip met ei etc.zonder kaas. Andere iets anders en een drankje.
    Een geleverd drankje waaide om doordat de menukaart omwaaide. Een nieuw drankje kon er niet af. Op het broodje van mijn man lag fijn een gebakken plak kaas op het ei.
    Mijn broodje bevatte zeker koemelk, waardoor ik een zwaar allergische aanval kreeg.
    Dus heeft u een dieet is dit adres zeker geen aanrader.

2. Wat een teleurstelling.
    Ongeïnteresseerd onattent personeel.
    De gehele avond op 1 drankje geteerd.
    Steeds iemand anders bij onze tafel.
    Bij 3! Tafels om ons hen werd geen bestek neergelegd, toen iemand aan de tafel naaast ons iemand van het personeel wenkte was er eigenlijk niemand die aandacht aan haar schonk. Nadat mevrouw zelf naar iemand toe was gelopen werd het bestek neergekwakt zonder excuus of überhaupt contact.
    Er was toch echt personeel genoeg!
    Het eten was goed maar de uitetenbeleving was echt ronduit slecht!

3. Sorry, maybe next time...
    I have come to “La Gondola”various times in the last 16 month. It is good, crazy to have to choose between...what... 120 different pizza?
    Last Saturday, though, I learned what it means when waiters think they work in the best restaurant in town and that all the clients are just wrong.
    To start, it was one of the warmest days in April ever recorded in Fryslân. Not only me, a lot of people were sitting just in T-Shirts on the Terrace at about 7 PM.
    I started with some Oysters..ok, wine, good, and then went for the pasta puttanesca... that came late and cold... when I tried to tell my waitress that my pasta cold i just got told “that’s what happens if you sit outside”... I did not really accept that and asked if that is really the right answer and I got told to ask the other 300 happy guests.... well ... I did not eat my puttanesca but paid for it, and I left.... maybe next time....

4. Pizza's beneden de maat, weinig beleg, weinig smaak, ongeïnteresseerde kok. Onrustig personeel en vrienden leiden enorm af. Alsof je in hun huiskamer zit te eten.

5. We hebben hier met 7 personen gegeten. Van een persoon was de kip niet gaar. Dit wilde we graag even rustig melden. De serveerder nam de kip netjes mee. Vervolgens kreeg ze hetzelfde stukje kip terug en was het nogsteeds niet gaar. Opnieuw wilden we dit netjes melden, echter werden we door de serveerster onderbroken met de woorden ‘het is wel gaar, ik zou het zo opeten’. Daarna hebben wij het daar maar bij gelaten. Vervolgens deden de serveersters erg kortaf en werden we weggekeken. Ook werden wij uitvoerig besproken door de serveerster samen met haar klanten. Ik zou het andere mensen niet aanraden om hier te gaan eten.

6. De pizzas en het dessert waren uitstekend, wij hebben genoten en de bediening was ook top.

7. Het was druk, maar desondanks hoefden we niet lang te wachten.
    De zoete witte wijn smaakte zuur. Er was geen andere!
    De tagliatelle en de ravioli was "beetgaar"; net niet goed!
    De ravioli gevuld met stoofvlees was gevuld met iets wat ik niet associeer met rundvlees. Het was een gemalen substantie.
    Er is voor ons gevoel niets gedaan met onze "klacht". Zelfs de witte wijn die terug gegaan is, stond gewoon op de rekening.
    Een hele slechte ervaring!!

8. Toch weer eens gereserveerd, het zal toch echt eens veranderen? Wederom, ondanks onze reservering, even in de lange rij voor de bar moeten wachten. Dat dit heel onprettig is voor de wachtenden, maar ook voor de mensen aan de tafeltjes moge duidelijk zijn. Daarna kregen we een tafeltje tegenover de bar, dus je raadt het al. De hele avond mogen "genieten" van mensen die op een tafel stonden te wachten of op hun afhaal eten. La Gondola, doe iets aan de logistiek, het wordt voor klanten en personeel dan toch veel prettiger! De keuken is zo goed en het personeel zo vriendelijk.

9. fantastisch, komen snel weer. Dit adres hadden we eerder moeten weten,misschien eens in lokale krant adverteren?
    Hartelijke groeten en... bedankt.

10. Van Der Hoek

Kerstavond een tafel gereserveerd voor 4 personen. Slecht eten en slechte afhandeling!!
    Aangegeven Spareribs verbrand en tonijn niet lekker. Serveerster deed er niets mee, 29-12-2016 geprobeerd om onze klacht kenbaar te maken, afgepoeierd door serveerster, wist zeker alles was vers had ze zelf gezien!! Volgens serveerster, die een cursus afpoeieren op hoog niveau heeft gevolgd, kunnen wij het verschil tussen de marinade en verbrand niet, de tonijn was niet vers geconstateerd door een visserman die ook aan de tafel zat bij ons. Dus La Gondola verdient geen schoonheidsprijs, maar een koude douche.

11. Het eten was heerlijk.

12. Gisteravond hier gegeten. We waren met z'n drieën. De zaak zat vol dus moesten we even wachten. Al snel werden we naar onze plaats gebracht. Dichtbij de bar.

We bestelden een pizza, lasagne verde en een pasta. De pasta werd eerst gebracht, na een tijdje de pizza en nog veel later de lasagne. De pasta was al op voordat de lasagne koud werd gebracht. De lasagne werd opgewarmd en kwam zwart en nog steeds niet warm weer terug. De serveerster er bij geroepen en gemeld dat de lasagne nog koud was. Er werd geadviseerd iets anders te nemen maar dat wilde deze persoon niet want dan had hij dat meteen wel gekozen. Wederom een lasagne gereserveerd welke jawel weer niet goed op temperatuur was. Als tegemoetkoming hoefden we de lasagne niet te betalen.

Doordat we bij de bar zaten konden we ook zien hoe het personeel te werk cq niet aan het werk was. De ijsklontjes werden met de blote hand uit de ijsemmer gehaald en in een waterkan gegooid, erg onhygiënisch. Het personeel was meer met zichzelf bezig dan met de klant. Ook kwam het personeel niet vragen of we nog wat wilden drinken. Jammer voor de omzet van deze zaak.

Wij kwamen hier vaak en dit is nu al de derde keer dat het eten niet goed was. Zeer jammer want het is een mooie zaak maar het eten en het personeel laat te wensen over. Ons zien ze niet weer terug.

13. Weer een heerlijke pizza gegeten. Het restant netjes in een doos mee naar huis (na verschillende bezoeken hier zie ik dat de ene keer de borden mee naar achter genomen worden en daar het restje in een doos gedaan, vandaag werd dat aan tafel gedaan).

Nadat we uitgegeten waren duurde het vrij lang voor er iemand aan tafel verscheen. Heel druk vonden wij het niet, maar er was (slechts) 1 persoon in de bediening actief. Hij deed zijn best, maar zijn werkwijze kwam wat chaotisch op mij over. Doordat het vrij lang duurde (na 2 keer te hebben gehoord "ik kom zo bij u") besloten we het dessert maar te laten schieten.

Verder een prima zaak. Wat voor ons heel fijn is, is dat ze al op tijd ('s morgens om 11 uur) opengaan. We gaan zeker weer eens terug!

14. Wij hebben deze pizzeria tot op heden zeer regelmatig bezocht. De pizza's waren altijd heerlijk. Echter na de verbouwing slechte ervaringen. Slechte bediening en pizza's waarbij ze vergeten zijn de smaak toe te voegen. Gisteren twee pizza's gegeten waarbij de bodem zwart verbrand waren, zodanig dat het ook zo smaakte. Pizza's laten staan en na betaling vertrokken. Wij zoeken een andere pizzeria.

15. We moesten anderhalf uur wachten op onze pizza en helaas smaakte deze niet heel goed.... Weinig smaak en een te harde korst.

16. Gerrie Thijs

Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten, bediening was uitstekend. leuke jongeman. Marco. Nog bedankt dat jullie mijn tas nabrachten.

17. John van Rossum

18. Afgelopen zondag hebben we hier gegeten. We hebben hier wel vaker gegeten, was altijd erg goed. Goed eten, goede service. Alleen viel de bediening ditmaal vies tegen. We zaten buiten op het terras, duurde erg lang voordat we geholpen werden zelfs nadat we zelf om bediening vroegen!! Het personeel was erg met elkaar bezig, erg onprofessioneel en kinderlijk. Erg jammer, aangezien het altijd erg goed was. Eten was erg goed en snel bediend. Hoop dat het de volgende keer beter is.

19. Op zondagmiddag hier naartoe geweest. Sfeer bij binnenkomst meteen al heel gemoedelijk, vond ik. Allen aan de pizza.. Allemaal erg smakelijk.. De restanten, zo'n 3/4 pizza, meegekregen in een doos. Heerlijk ijs (Limone, een uitgeholde citroen gevuld met citroen ijs) na.. Kindvriendelijke stek en vriendelijke bediening. Ik kom hier graag weer eens terug.

20. Woensdagavond naar Lemmer, leuke tafel bij La Gondola, wilden gaan zitten, maar een serveerster liet in niet misverstane bewoordingen over het hele terras weten, dat deze tafel niet voor ons was, maar voor een ander stel dat al langer wachtte. Zelfs geen bordje met gereserveerd op tafel en als je klanten zo afbekt die je geld brengen, is mijn eetlust al direct voorbij. Erg jammer!

21. Wij hebben een recreatie huisje in Lemmer en eten regelmatig bij La Gondola. Zowel zomers als in de winter is het er altijd druk en gezellig. Pizza's en pasta's zijn heerlijk maar ook de vlees en vis gerechten. En de huisgemaakte salade's van de saladebar zijn zo lekker dat je bijna vergeet dat je ook nog wat anders hebt besteld!
    Al jaren zelfde personeel, dat zegt wat over de sfeer.

22. Karin 598 punten

Zo'n 10 jaar geleden kwamen we hier voor het eerst en als we in de buurt zijn, eten we altijd hier. Ideaal ook voor een heerlijke zondagmiddag lunch.
    Laatste keer met onze kleine meid geweest. Weinig personeelswisseling en door de grote open keuken in het midden zie je hoe de gerechten bereid worden en hoe ontzettend hard er wordt gewerkt. Eigenlijk is het in deze grote zaak die de echte Italiaanse sfeer ademt altijd druk en terecht, want hier eet je echt Italiaans bereid door Italianen.

Alle simpele, maar oh zo heerlijke klassiekers uit de m.i beste Europese keuken vind je hier op het menu.
    De pasta en pizze zijn heerlijk waarbij je Italie proeft omdat er gebruik wordt gemaakt van goede olijfolie.
    De pizze hebben een dunne bodem en niet overdreven veel topping zodat ze verrukkelijk zijn van smaak.
    Een echte aanrader!

23. Brian 13 punten

Two of us came here Sunday night after cycling from Stavoren. It was busy but we got a table quickly, and the service was efficient and friendly. The beer on tap was only Heineken, but the half-litre of chianti that we ordered was good for the price. Pizzas are large, tasty, and there are about one hundred choices. Mine, the Peperoni, had just the right amount of hot pepper. Overall we were happy with the choice and would go back the next time we are in Lemmer.

(Sorry for writing in English. I read Dutch but I can't write it well.)

24. Prima eten en altijd gezellig.

25. Leuke tent, baas is top, de koks en de bediening zijn ook goed.

26. Helaas moet ik even mijn kritiek plaatsen over dit restaurant.
    Ik woon in de buurt en kom hier wel eens vaker. De eigenaar is erg aardig, maar de kleine italiaan achter de bar, daar kan geen lachtje vanaf. Deze week drie pizzas besteld en 15 min. later gehaald. Drie euro fooi gegeven en gevraagd of ze de pizzas in stukjes konden snijden, omdat wij geen bestek aan boord hadden. De kleine italiaan keek verschrikkelijk chagrijnig en slaakte een diepe zucht, smeet de pizzas op de bar bij de pizzabakkers en zei iets in het italiaans tegen de pizzabakker en liep vervolgens boos weg. De pizzabakker ging vervolgens chagrijnig de pizzas in vier punten snijden, waarop ik vroeg of het misschien in acht puntjes mocht, omdat wij geen bestek hadden. Hij zei sarcastisch:"ja hoor, wij hebben toch niets te doen."Waarop ik antwoorde:"ik zou het erg waarderen en bovendien heb ik net drie euro fooi gegeven voor de service."Toen wij wegliepen riep hij weer sarcastisch;"en veel plezier op je bootje he?" We liepen het restaurant uit met een rotgevoel. Waarschijnlijk dachten ze dat wij toeristen waren en toch nooit weer terug zouden komen. Dat laatste hebben ze nu wel gelijk in gekregen, alhoewel de pizza's daar wel lekker zijn .. Jammer voor de aardige eigenaar/gastheer..maar ik adviseer mijn klanten van mijn recreatiebedrijf niet meer om hier naar toe te gaan. Er zijn nog een paar leuke en goede pizzeria's in Lemmer die wel plezier in hun werk hebben!

27. Doordat we er vlakbij wonen komen we er regelmatig.
    Hierdoor zijn wij nu erg verwend. Ik ken geen pizzeria die lekkerdere pizza's maakt dan deze, en we hebben er al heel veel gehad.

Personeel erg vriendelijk en het restaurant is erg gezellig aangekleed.

28. Met een man of 11 hier wezen eten..

Voorin de zaak lijkt t heel klein en knus, achterin is een grotere ruimte.. Erg leuk aangekleed..

Vlotte bediening.. Wel mocht serverend personeel iets vaker langs komen of we misschien nog wat drinken wilden..

Lekkere pizza gehad... en t citroenijs na... heerlijk!

29. Milly&John

Via een tip van een hotel in Lemmer gehoord dat je bij Gondola heerlijk kunt eten!

Dit was niets teveel gezegd, inderdaad zoals hieronder al vermeld is, ongelofelijk goed! Want ook naast de Italiaanse keuken serveerde de zeer vriendelijke en vlotte bediening een precies goede tournedos en verse tonijn van de grill, die op zeer smaakvolle wijze door de koks was bereid!

Nooit meegemaakt in een Italiaans restaurant.

Allround goed!

TOP dus!

30. OmeAnne

Kom hier regelmatig eten en het is altijd weer een genot. Bediening is snel en vriendelijk, het eten heerlijk!

Vooral in het zomerseizoen kan het lastig zijn om een plekje te krijgen, want door de uitstekende reputatie die La Gondela in de verre omtrek heeft, zit het vaak vol!

31. super lekker gegeten, snelle bediening! heerlijkkk!!

32. Het eten is hier super goed! Ook het steengrillen is erg goed. Als je eenmaal deze pizza´s hebt gegeten, wil je nooit meer anders!

33. snelle,leuke,gastvrije bediening,pizza's top,en veul,ook zeer goede vleesgerechten, en de huisgemaakte tiramishu,ongelovelijk lekker!!!aanrader.groeten, herman.

34. ONGELOFELIJK!
    Zowel bij la gondola en het steakhouse (die aan elkaar liggen met doorgang) kun je uitmuntend eten. Het komt niet veel voor dat je in nederland (valt lemmer trouwens wel onder nederland? ;-)zo goed kunt eten!
    Echt waar zonder overdrijven, is het hier werkelijk perfect!