Beachclub Lemmer in Lemmer

Sfeer 7,6
Service 6,3
Prijs / kwaliteit 7,4

Fans

Word de eerste fan van Beachclub Lemmer!

• Lunch Diner
  • ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
  • do lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
  • vr lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
  • za lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
  • zo lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00

In de zomer van 2012 opende Beachclub lemmer haar deuren. Sindsdien is het snel gegaan. Inmiddels zijn we hard op weg om een begrip te worden in Lemmer en omstreken. Een gewild en toonaangevende horecagelegenheid, mede ingegeven door de prachtige locatie. Gelegen aan het Lemsterstrand, op slechts enkele auto minuten vanaf de A6, is het de (zakelijke) ontmoetingsplaats bij uitstek. Voor uw lunch, diner, borrel, meeting of feestelijke gelegenheid. Waar u zich Beachclub lemmer ook bevindt; de ambiance is prachtig en de mogelijkheden zijn eindeloos. Buiten ons beschutte terras bijvoorbeeld, met fenomenaal uitzicht over het IJsselmeer. OF binnen in ons smaakvol ingerichte restaurant, waar de sfeer van het meer overal vloeibaar is. Hoewel we plaats bieden aan vele honderden gasten, is er in Beachclub Lemmer tevens ruimte voor intieme diners en kleinschalige bijeenkomsten. Wilt u meer informatie over Beachclub Lemmer kijk dan op onze site: http://beachclublemmer.bennergroep.nl/.

Diëten Glutenvrij, vegetarisch en veganistisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in LemmerFoto van Beachclub Lemmer in Lemmer

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het strand
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Kindvriendelijk en zakelijk
Voorzieningen
High-tea, honden toegestaan en terras
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en verschoontafel
Betalen
pin