Beachclub Lemmer in Lemmer

do lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
vr lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
za lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
zo lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00

In de zomer van 2012 opende Beachclub lemmer haar deuren. Sindsdien is het snel gegaan. Inmiddels zijn we hard op weg om een begrip te worden in Lemmer en omstreken. Een gewild en toonaangevende horecagelegenheid, mede ingegeven door de prachtige locatie. Gelegen aan het Lemsterstrand, op slechts enkele auto minuten vanaf de A6, is het de (zakelijke) ontmoetingsplaats bij uitstek. Voor uw lunch, diner, borrel, meeting of feestelijke gelegenheid. Waar u zich Beachclub lemmer ook bevindt; de ambiance is prachtig en de mogelijkheden zijn eindeloos. Buiten ons beschutte terras bijvoorbeeld, met fenomenaal uitzicht over het IJsselmeer. OF binnen in ons smaakvol ingerichte restaurant, waar de sfeer van het meer overal vloeibaar is. Hoewel we plaats bieden aan vele honderden gasten, is er in Beachclub Lemmer tevens ruimte voor intieme diners en kleinschalige bijeenkomsten. Wilt u meer informatie over Beachclub Lemmer kijk dan op onze site: http://beachclublemmer.bennergroep.nl/.

• Veganistisch

zo lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00

1419300396 69
1441913541 73
1503292077 59

1. Wat een drukte op de laatste mooie zondag van het jaar, maar alles goed geregeld en lekkere uitgebreide borrel gehad. Het duurde wat lang voordat het drinken kwam, denk dat ze zoveel drukte vandaag niet hadden verwacht. Volgende keer komen we eten!

2. Nog nooit meegemaakt dat je bij een beachclub werd aangesproken op het niet dragen van een t-shirt. Veel te warm vandaag in de zon met shirt, kinderen zonder shirt werden echter niet aangesproken. Als reden werd gegeven dat mensen het minder hygiënisch zouden kunnen vinden wanneer ze eten. Wij vinden het niet hygiënisch als er mensen zitten te roken wanneer we zitten te eten, echter hebben wij dit ook voor lief te nemen evenals honden op het terras.... Jammer, gemiste kans voor beachclub Lemmer, in Scheveningen waren we bij de concurrent gaan borrelen. Helaas is hier maar één mogelijkheid.

3. Nu een paar keer gegeten, prachtige locatie, vriendelijk personeel,
    Maar jammer dat de kok geen echte liefde voor eten heeft.
    Kan toch echt wel beter, had het idee dat het eten lang heeft gestaan voor het opgediend werd.
    Kip was droog en zat weinig smaak aan. Jammer voor zo' n toplocatie

4. Zalmfilet besteld.
    Was nog helemaal rauw van binnen. Zo slecht!
    Iedereen was al uitgegeten, en ik moest nog beginnen ..

5. Een super locatie, maar wat een onklantvriendelijk personeel. Totaal geen vriendelijke sfeer. Het eten is ook vrij simpel in verhouding wat je er voor betaald.

6. Het was niet gaar, ik kom er niet weer eten.

7. Heerlijk gegeten snelle bediening en erg vriendelijk.

8. Heerlijk op het terras genoten van het weer en een relaxte sfeer. Goede bediening en lekker gegeten. Doen we zeker weer!

9. Kelderhuis

We hadden de lunch al op voor het drinken kwam, bonnetje was zoek geraakt.

10. Onsympathieke bediening en bestelling niet volledig gekregen. Zelfs bij vragen waar mijn rode wijn bleef geen reactie en bij betaling geen excuses voor ontbreken van rode wijn. Helaas was dit niet de eerste negatieve ervaring met de beach club. Wij komen niet weer.

11. Chagrijnig personeel, niet vriendelijk..
    Eten / drinken was daarin tegen goed maar jammer van het personeel..

12. m van sinderen

Vandaag genoten van een heerlijke lunch! Geweldig uitzicht, pracht locatie en top bediening!

13. Blij verrast vandaag. Voor het eerst eens naar deze zaak toe. Hier vind je geen personeel dat op de hoek van een tafel gaat zitten, terwijl ze op Facebook hun status bijwerken. Een dikke plus voor het uiterst vriendelijke meisje welke ons hielp. Gewoon netjes en keurig zoals het hoort. Heerlijk gegeten op een top locatie.
    Top en een klant erbij!

14. fam. denthe

Prachtige locatie, heerlijk uitzicht. Qua eten helaas iets minder enthousiast.

- Broodjes en bijlages waren goed.
    - Voorgerechten: Carpaccio op een warm bord serveren? (vlees was aan het garen)
    - Hoofdgerechten: Lasagna was meer een schaaltje vet met taaie groenten, geen knapperige korst zoals beschreven staat. Had niks te maken met lasagna.
    - Steak als raw doorgegeven, kregen well-done.
    - Bediening weinig sympathiek.
    - Veel fouten in de service, oplossingen zeer gering.

Locatie top, verder geen aanrader qua restaurant (als borrel locatie prima).

15. Frans en Marianne

We mochten de nieuwe kaart uitproberen met een proeverij. We vonden echt alles super lekker en alles werd heel mooi geserveerd, waardoor je al bij voorbaat trek kreeg. Dat alles ook nog eens voor een heel schappelijke prijs. Ook de ligging met uitzicht over het IJselmeer is heel sfeervol. Een aanrader!!

16. Vorige week donderdag mochten we de nieuwe kaart met een proeverij uit proberen. Dit was super. Zelfs de kikkererwten curry viel in goed aarde. Het voorgerecht biefstukreepjes met salade is een aanrader.

17. Francisca Oor

Het restaurant is prachtige gelegen met uitzicht op het IJsselmeer. De kaart van het restaurant ziet er uitnodigend uit met nieuwe eigentijdse gerechten. Er worden heerlijke vegetarische gerechten geserveerd. De bietenmayonaise heeft een voortreffelijk smaak.

18. Prachtplek met ruim terras en fantastisch uitzicht. Personeel duidelijk welwillend, maar lijken geen inzicht te hebben (of hebben de opdracht gasten zo lang mogelijk te laten zitten). Bij iedere handeling lange wachttijd voor de actie werd ingezet. Eten was als in een simpele beachclub: niet te veel van verwachten. Broodje vooraf met knoflookboter en knoflooksaus. Pittige sate was met name zout ipv pittig. Burger oogde goed, maar qua smaak absoluut geen verrassing. Spareribs en lasagne aardig, maar ook weinig bijzonder. Zeer weinig groente-aanbod. Sorbet was met ijskristallen en smakeloos fruit, chocolade van de dame blanche zat gestold tegen het glas. Alle ijsjes werden geserveerd in een lomp, lelijk glas. De presentatie van het eten was met name praktisch; met de grove hand, een beetje als in een ‘vreetschuur', maar dan tegen een hogere prijs.

Voor een gezellig drankje, absoluut een aanrader. Met name qua uitzicht.

19. Vriendelijke ontvangst met welkom door het bedienend personeel. Lekker geluncht met een pracht van een uitzicht. Prettige en informatieve bediening. Toiletgroep superschoon.

20. Kim van der Wal

Het is netjes, schoon, gezellig en er is snelle service.

21. Op 26 juni 2015 hebben wij hier onze bruiloft gevierd. De service was werkelijk ongelofelijk. Niks was teveel en er werd super goed voor zowel ons als onze gasten gezorgd. Wij hadden voor onze 30 daggasten een luxe barbecue afgenomen en deze was werkelijk perfect. Allemaal verschillende frisse salades en het vlees was uitstekend! De Beachclub is zeker een dikke aanrader en zorgt ervoor dat jullie speciale dag tot in de puntjes verzorgd is.

22. Er is nog volop ruimte voor verbetering. Laatst een club sandwich besteld, dit was gewoon een simpele boterham. Onder de maat. De bediening kan ook wel wat vlotter.

1,7
  23. Top bediening, lekker spontaan en altijd oog voor de klant. Niets is teveel bij Rianne, eten erg goed dus dikke aanrader.

24. Wauw, wat een tent. Was totaal verbaast dit in Friesland aan te treffen. We komen veel aan de kust, maar nergens vind je een accommodatie als de Beachclub. Alles klopt gewoon, het eten, de bediening (zeer vriendelijk) sfeer enz. Volgens mij is dit prachtige bedrijf (ondanks de huidige grootte) binnenkort te klein. Een aanrader voor iedereen. Terwijl onze kinderen heerlijk op het strand speelden, genoten wij op het verhoogde buitenterras van een heerlijk wijntje, daarna voortreffelijk gegeten! We komen zeker weer en zullen het zeker doorvertellen.

25. pauline coehoorn

We begonnen met een ragout, deze was heerlijk, net als het hoofdgerecht. Bediening ook top. We zaten boven en hadden prachtig uitzicht over het strand..

26. Sinds de opening verschillende keren geweest maar afgelopen weekend was de laatste keer. Jammer want deze locatie verdient een goed paviljoen.

Op het moment dat wij er zaten was het verre van druk. Desondanks lang zitten wachten aan een onafgeruimde tafel. Personeel lijkt heel onervaren ofzo, hoop onhandig gedoe; geen doekje over een vuile tafel, twee verschillende serveersters die bestelling opnemen (1 na 15min en 1 na 16 min), gekwek bij de desk terwijl gasten wachten en gestunt met hete thee boven kinderen... Het loopt gewoon verre van smooth en met een klein beetje inzicht zijn grote verbeteringen te behalen. Vanwege gewekte irritatie niet blijven lunchen dus over die kwaliteit kan ik niet oordelen.

27. We zijn gisteren met 21 personen wezen eten in de beachclub. Top locatie. Prima bediening en superlekker gegeten. Alles kwam tegelijkertijd zag er prima uit en smaakte heerlijk. Ook werd er een gluten vrije frikandel en patat geregeld voor mijn nichtje met een glutenallergie. Ook voor m'n schoonzus was er genoeg keuze om glutenvrij te eten. Bedankt wij hebben een topavond gehad.

28. Stel je eens even voor: warme zwoele zomeravond, mooi uitzicht, lekker drankje en goed gezelschap. Het was een top avond op verschillende vlakken, leuke vriendelijke bediening, het eten kwam vlot, de tijd tussen de gangen was prima. Het bestelde eten was heerlijk, met name erg te spreken over het voorgerecht vis plankje. Wat voor het oog ook heel aantrekkelijk was!
    Bedankt bcl voor een heerlijke avond!

29. Vanavond uitje van het werk gehad. Drankjes prima verzorgd. Heerlijke tapas gegeten. Ruim voldoende, gevarieerd en goede kwaliteit! Sanne bedankt voor de service en de bitterballen voor onze buitenlandse collega's!

30. Vandaag bij Beach Club gegeten (lunch). Het was echt ver onder de maat. Een droge tosti met een zakje curry. Hij was belegd met 1 plakje kaas. Niet weg te krijgen. Prijs kwaliteit ondermaats (5.75 euro voor een tosti!) Dit is jammer want een jaar geleden was het eten prima. Volgens mij hebben ze een nieuwe kaart. Verder zeer trage bediening. We komen er niet snel weer!

1,7
  31. iris te stroete

Prachtige locatie aan het strand met schitterend uitzicht en een mooi buiten terras. Onlangs een groot feest gehad en was een daverend succes. Leuke sfeer en goede bediening.

32. Bianca Kramer-Fokkens

Onlangs hier op zaterdagavond een topfeest gehad; het was zeer geslaagd! Het personeel voelde de sfeer goed aan, hapjes en drankjes in overvloed en verder uiteraard een prachtig uitzicht over de baai van Lemmer. Kortom, een toplocatie!

33. Iris dijs

Heerlijk gegeten vorige week bij Beachclub Lemmer!
    Super mooie locatie, mooi uitzicht, lekker flesje prosecco erbij, kortom top diner!
    Aanrader! Nu al zin in de zomer.

34. stephanie de Haan

Wij hebben hier op een zaterdagavond een feestje gehad. De bediening was goed en hapjes in overvloed.

35. Klaas Dijkstra

Leuke, ruime, sfeervolle lokatie aan het grootste buitenzwembad van Nederland, met een prachtig uitzicht over het Ijselmeer.

36. Sitalovesfood

Hele mooie zaak met spectaculair uitzicht aan het strand van Lemmer, hippe loungemuziek, vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten voor een goeie prijs.
    Als wij weer in de buurt zijn van Lemmer bezoeken wij deze mooie zaak zeker weer.

37. Henk Buisman

Wat een mooi restaurant en wat een heerlijke locatie. Wij zijn met een clubje van vier geweest vorige week zondag en zijn begonnen met een borreltje. Daarna hebben wij besloten om te blijven eten. Wij hebben genoten van de saté, biefstuk en tweemaal de burgers. Complimenten voor de keuken. Ook waren wij tevreden over de manier waarop wij bediend zijn. Erg vriendelijk personeel! Wij komen zeker weer.

38. Slechte zaak. Erg jammer. Plastic zakjes met saus in een zaak die heel iets anders probeert uit te stralen qua interieur en prijzen op de kaart.
    Zowel de eigenaar als het personeel lijkt wel vreemd in de horeca. Zo gebrekkig wordt er bediend. Hoop dat het snel verandert, ze hebben de locatie mee maar de verhalen en ervaringen zijn niet best.

39. Vanavond heerlijk gegeten bij Beachclub Lemmer! Twee leuke, spontane en vakkundige dames aan het werk. De drankjes kwamen vlot en er werden leuke extra gerechten buiten de kaart om geserveerd. Het eten was verrukkelijk en meer dan voldoende. Ook de rekening viel ons reuze mee! Kortom wij komen zeker eens terug!

40. Heerlijke sfeer, prachtig uitzicht, leuke bediening en lekker gegeten. Ondanks de superdrukte op zondagmiddag alles prima, we komen hier zeker weer.

41. Bij binnenkomst eerst gezellig gelounged en daarna de heerlijkste saté van mijn leven gehad. Als toetje de smulkoek genuttigd en die was heerlijk. Aardig personeel die ons clubje ook nog eens op de foto zette. Ik kom hier zeker weer.

42. Eerst lekker geborreld in een loungehoek en daarna gedineerd. Gevarieerde kaart en ook voldoende. Als een bijgerecht op is wordt het kosteloos bijgevuld. Super! Top locatie met prachtig uitzicht over het IJsselmeer. Hier komen wij zeker weer.

43. Huub en Irene met gasten

Gisteren 12 januari 2014 na een boswandeling op naar Beach club lemmer om daar te eten en te drinken. Het weer was schitterend en dus druk bij BCL met dagjes mensen. Bestellen begon al slecht en was ook al bij ons aan tafel met andere gasten geconstateerd door hun opmerkingen. Na lang wachten kwam eindelijk de serveerster om de bestelling op te nemen maar deed dat ongeinteresseerd en vergat van 3 gasten het broodplankje met smeersel. Flinke ergernissen door lang wachten. Na een half uur kwam het drinken voor alle 4 en voor 2 gasten een broodplankje dus spraken wij de mannelijke serveerder hierop aan, hij was zichtbaar boos en liep weg. Dus nog een kwartier gewacht en daar kwam dezelfde boze mannelijke serveerder aan. Tot onze verbazing smeet hij alles op tafel met een klap en liep zonder excuses geirriteerd weg. Dit was de limit bij ons en we zijn daardoor niet blijven eten daar, dat hebben wij maar thuis gedaan. Conclusie: de hele bediening van de BCL is een grote aanfluiting en slecht georganiseerd. Tevens niet gemotiveerd om gasten het naar hun zin te maken als het wat drukker wordt daar. Advies aan de leiding van Beach Club Lemmer ga om de tafel met de bediening want die is slecht gemotiveerd en hebben op een enkele na totaal geen passie voor hun werk.

44. Afgelopen week hebben we met 4 personen heerlijk gegeten bij Beachclub Lemmer. Vooraf hadden we een broodplankje en een combinatie(voorgerecht) van diverse vis- en vleessoorten. Deze scoorde bij ons allemaal erg goed. De bediening was kundig en zeer gastvrij. Bij de hoofdgerechten viel de keuze op tweemaal een biefstuk, een ribeye en een zalmmoot. De gerechten smaakten erg lekker en werden geserveerd met gebakken aardappelen, sla, frietjes en bijpassende sauzen. Na het eten genoten we nog na met een heerlijk kopje koffie en cappuccino. Nadat het personeel ons vriendelijk een fijne avond had gewenst gingen we voldaan naar huis. De Beachclub is voor ons een van de gezelligste locaties in de regio. We komen zeker nog eens terug!

45. Wat een super mooie locatie! Lekker met een groepje vriendinnen op het terras gegeten en genoten van het uitzicht. We zijn begonnen met een lekkere cocktail en daarna hebben we allemaal heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en snel. Hier zullen wij zeker vaker naar toe gaan.

46. Geweldige lokatie, goede, vriendelijke service, maar helaas is het eten de laatste tijd onder de maat. Ondanks bezuinigingen moet het toch mogelijk zijn om smakelijk eten op tafel te zetten. Leuk in de winter na een wandeling met de hondjes op het strand om na afloop aan de open haard een kop koffie of erwtensoep te nemen, maar we durven vanaf vandaag geen gasten meer mee te nemen voor een diner, na een aantal teleurstellende ervaringen. Jammer. Dit is geen reactie na een eenmalig diner. We waren ongeveer stamgasten met regelmatig vrienden of familie als gasten mee. Pas de laatste paar keer vonden we het eten aanmerkelijk slechter.

47. Familie van Rein

Ondanks dat het een mooie ligging heeft is de service ver beneden peil. Veel te lang moeten wachten op drinken en eten. Over de kwaliteit van het eten is maar een conclusie te trekken. Ronduit slecht. Biefstuk was als een schoenzool gebakken de sate totaal uitgedroogd en de opmaak van de borden is werkelijk een aanfluiting met een beetje sla / groente (restjes). Dit alles kan uiteraard ook niet anders met een veel te jonge bezetting in de keuken welke het veel te druk hebben met zichzelf en social media met hun telefoons. De prijzen welke hier gehanteerd worden behoren toe aan de betere restaurants welke wel bereid zijn om te investeren in geschoold personeel. Op klachten wordt niet gereageerd en met de nodige nonchalance wordt dit aangehoord waarna we uitgehoond worden door het (keuken)personeel.
    Voor ons geen Beach club Lemmer meer.

48. Erg leuk initiatief, wij riepen al jaren 'wanneer komt er nou eens een strandpaviljoen?' Maar ik heb gewoon een half uur zitten wachten tot iemand langskwam. Toen vroegen we een kaartje, duurde weer tien minuten en hebben we ons eigen drinken en stokbroodje binnen maar besteld. Wijn was niet zo, broodje was wel erg goed. Maar jammer van de slechte service, want voor het paviljoen zelf was ik zeker wel terug gekomen. Vond het ook aan de dure kant.

49. Al veel gehoord én gelezen over de Beachclub. Erg benieuwd naar wat de dag ons brengen zou hebben wij vandaag van een meer dan uitgebreide brunch genoten. De locatie is in één woord super en ook op het eten heb ik niets aan te merken. Meer dan voldoende en veel lekkere amuses van vis, vlees......
    Dat er niet altijd nieuw schoon serviesgoed en servetjes waren neem ik op de koop toe.......

50. Bediening is matig. Een gerecht besteld met een moot zalm. 30% opgegeten, de rest was een graten pakhuis. Mijn 3 tafelgenoten hebben wel redelijk gegeten. Na mijn klacht over de zalm werd mij een vervangend gerecht aangeboden waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
    Het gratenpakhuis is wel op de rekening gezet (jammer)

51. De locatie is super. Uitzicht over het water en een brug naar het strand. Het terras is mooi aangekleed. Je kunt er heerlijk zitten. De bediening loopt nog niet lekker. Vijf bestellingen aangeboden gekregen die niet voor ons waren. Het eten is redelijk goed. Maar zou nog lekkerder zijn als het niet uit een potje kwam. Daar is winst te behalen. Maar zeker een aanrader om nog eens te komen voor een tweede kans.

52. Hele mooie tent op prachtige locatie.
    Ondanks dat het rustig was moesten we extreem lang op ons eten wachten.
    We waren bijna opgestapt toen net op tijd het eten kwam . Ook dat viel tegen
    We gaan het binnenkort nog een keer proberen en kijken of er verbetering is
    Ik geef ze een tweede kans !!

53. Lang moeten wachten om de drankjes te bestellen. Lang gewacht tot ze kwamen. Commentaar was.. ja het was even druk. Soep was lauw. Kreeg wel gelijk een nieuwe. Mevrouw van de drankjes was erg snauwerig en kortaf. Sate was erg droog en zout.
    Beetje jammer want het is een mooie locatie.

54. Gisterenavond met de hele familie bij BCL Lemmer gegeten. Een groep van een man of 16, wat een uitdaging kan zijn voor de keuken. Maar ze overtroffen onze verwachtingen. Ondanks dat we allerlei verschillende hoofdgerechten hadden gekozen stond het eten vlot op tafel. Vleesgerechten, pasta, pizza, vis: de gerechten smaakten prima.

Ook de locatie viel bij iedereen goed in de smaak. Een moderne uitstraling, verschillende zithoeken, een leestafel, diverse 2 en 4 persoonstafels, een aantal lange eettafels voor groepen, een moderne bar en een "openhaard". Helaas was het bij ons te donker om van het uitzicht te genieten. Maar ook dit moet, met het uitzicht over het ijsselmeer, overdag prima zijn. Wat ons betreft een aanwinst voor Lemmer

55. Ik ben hier afgelopen zomer met een vriendin wezen lunchen. We wilden wel eens wat anders. Heerlijk buiten op het terras gezeten, echt een toplocatie! De inrichting binnen is wat te modern voor mijn smaak, door de hoogte doet het wat ongezellig aan, maar dat is echt persoonlijk.

Ik bestelde een een club sandwich BCL en mijn gezelschap een uitsmijter: ham & kaas graag meegebakken. Bediening jong, maar erg vrolijk, doen echt hun best je naar het zin te maken. De smaak van de lunchgerechten was prima, echter de uitsmijter had geen meegebakken ham en kaas zoals gevraagd en was aan de randen wel erg zwart. Er is wat van gezegd, maar de bediening zei: oh ja ik zie het (wel met een grote glimlach) en liep weer door. Ik denk dat ze niet goed wist wat ze ermee aan moest, maar dat had wel wat professioneler opgelost kunnen worden.

Ik denk dat deze zaak heel veel potentie heeft om een tophorecagelegenheid te worden. Ze organiseren van alles (ook voor de kids). Personeel een beetje beter instrueren en dan komt het helemaal goed. Ik kom in ieder geval nog een keer!