Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lemelerveld verdeeld zijn.

1. Na aantal jaar hier niet meer te zijn geweest, werden wij blij verrast door het gezellig en sfeervol restaurant.
    Helaas op het moment dat wij er waren was het bijzonder rustig.(slecht weer).
    De bediening was uitstekend en ook het eten was voortreffelijk met lekkere verse producten en je krijgt hier echt veel !!
    Als je nog niet genoeg gehad hebt, kun je ook nog genieten van overweldigende schotel of schaal met ijs of kwark.
    Met een vol en tevreden gevoel huiswaarts gekeerd en kom hier zeker nog keer terug.

2. l.wondergem

Met de kerst een een heel mooie avond gehad met heerlijk eten en een fijne sfeer.

3. Altijd genoeg en lekker eten! Service en sfeer top!

4. Cecielle Drogt

Zeer gezellig
    Uitermate vriendelijk personeel
    en heerlijk eten

5. T bouwhuis

Weer heerlijk gegeten bij de Lantaren, zeker weer voor herhaling vatbaar. Blijf zo doorgaan met het lekkere eten!😊

6. 11-09-2016 Op basis van de lovende recensies toch besloten om ons weekendje weg hier af te sluiten met een etentje. En wat hebben we heerlijk gegeten! Super bediening! Je voelt je enorm welkom. Het eten was fantastisch, erg lekker, verse producten en inderdaad zoals iedereen zegt: enorm veel! Ik kon het niet laten na mijn enorme biefstuk alsnog een toetje te nemen, en daar had ik geen spijt van! Zo'n lekkere crème brûlée heb ik nog nooit gehad!! Super prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker nog een keer terug en hebben het al aan diverse mensen aangeraden. Bedankt Lantaren en hopelijk tot snel!

7. Heerlijk gegeten ,prima en vlotte bediening.
    royaal (bijna niet op te krijgen)

8. Heerlijk gegeten, waar voor je geld en goede service. Top!

9. Ben van dam

Wederom een geweldige avond! Omdat wij nogal haast hadden werd het eten snel geserveerd. Alles was lekker (en royaal!) Wij komen beslist terug!! Gezellige bediening!!

10. Frank Ruiter

Pizza opgehaald 3x was taai had het idee dat we de doos aan het opeten waren. Zeer slecht

11. Goed restaurant met ruime porties van goede kwaliteit, echt lekker gegeten.

Kleine kanttekening: niet alles kwam heel warm aan tafel, het was snel koud, waarschijnlijk hebben de borden staan wachten tot alles klaar was om tegelijk geserveerd te worden. Koude gamba's zijn niet lekker.

Wat mij lichtelijk stoorde was het vaak langskomen, ook als de glazen nog niet leeg waren met de vraag of we nog iets wilden drinken. Daardoor had ik het gevoel niet rustig te kunnen tafelen en het gevoel dat er aangedrongen werd meer te drinken.

Verder geen klagen, kan het ook aanbevelen.

12. Mieke en Vriendin

De kok heet voor ons "Kok Royaal". We hebben garnalen gegeten en zelden zulke forse porties gekregen. Hij heeft speciaal voor ons een suikervrij dessert gemaakt. Drie grote brokken zelfgemaakt suikervrij ijs. Heerlijke zelfgemaakte suikervrije slagroom.

Kok Royaal doet je glimlachen. Zo heerlijk is het eten. De gastheer (en tevens ober) is voor ons: "Gezelligheid kent geen tijd".

Heerlijk eten met plezier. Je hebt het gevoel dat je thuiskomt hier.

Mieke en Vriendin

13. We hebben hier heerlijk gegeten, echt alles was naar wens. Wij zijn hele grote eters, maar onze magen zaten goed vol, overkomt ons niet vaak. De service was ook uitstekend, de gastheer informeerde ons perfect en was erg vriendelijk. Ook complimenten voor de kok, zelfs een op maat gemaakt dessert. Wij komen zeker terug, absolute aanrader (met name de parelhoender)!

14. Marjan en Monique

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij de Lantaren. Niet alleen het eten, maar ook het gastheerschap was goed. We hebben ons kostelijk vermaakt. Omdat het (wonderbaarlijk genoeg) niet zo druk was, werden we extra in de watten gelegd. Dit lieten we ons welgevallen. Met een fietstas vol info en tips over smakelijk eten, konden wij onze route vervolgen. We komen zeker nog een keer terug! Een pluim voor dit feeërieke etablissement 😊
    Bedankt heren!

15. hans beentjes

We hebben eerlijk en heerlijk gegeten ondanks de rustige omgeving, goede sfeer en niets wat ons ontbrak. Bij deze bistrro ben je goed uit.. Thanks, tot de volgende keer.

16. Lekkere pizza's en shoarma. Maar de pizza was niet in even stukken gesneden. De bediening was een beeje apart. Ongezellige en kleine ruimte. Met maar 2 tafels! Heel lekker om af te halen of om te laten bezorgen.

17. Jacco

18. Ronald en familie

Heerlijk gegeten, het wordt mooi uitgeserveerd. De bediening is ook top. Wij komen vaker!

19. Jan & Trudy

We komen hier graag. Prima Bistro, helemaal top! Een restaurant, waarin je je thuis voelt. Keurige en correcte bediening. Een echte aanrader.

20. Een super restaurant, je ziet het er aan de buitenkant niet vanaf maar het is er binnen erg gezellig met heerlijk eten.
    Alles lekker vers en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Wij zijn er al een aantal keer geweest en het is zeker aan te raden!

21. Zeer gastvrij restaurant . Samen met collega gegeten. Goede bediening en goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar

22. Schrijver

Het eten was goed verzorgd, veel en erg lekker.
    Enthousiaste bediening.
    Snelle service; hoofdgerecht volgde direct na het voorgerecht.
    Sfeervol ingericht maar erg rustig.

23. We geven geen tienen maar het blijft goed vertoeven bij De Lantaren. Heerlijk gegeten en de bediening is er een met humor, heerlijk. Jammer dat ze Pepsi schenken i.p.v Coca Cola, maar dat mag de pret niet drukken. Tot de volgende keer.

24. Als wij uit eten gaan kijken wij eerst naar de prijslijst: zijn de gerechten (te) goedkoop, dan haken wij af. Kwaliteit mag uiteraard wat kosten, en voor weinig uit eten loopt altijd uit in een teleurstelling.

Niet bij de Lantaren! Alles in verhouding. Alleen de porties, die zijn buitenproportioneel groot. Zonder afbreuk te doen aan de uitzonderlijke goede smaak.

Uitermate lekker gegeten. De chef gevraagd ons te verrassen en ik mag zeggen: dat kunnen ze daar zeker!

Ben ervan overtuigd dat de uitbater, toen hij zijn restaurant geopend heeft, een verdienmodel voor ogen had. Van mij mag dat. Zeker gezien de hoge kwaliteit en service die wij daar hebben ervaren.

25. We kwamen langs en werden goed en spontaan ontvangen het eten was zeer goed en er was voldoende de bediening was zeer vriendelijk dus we komen zeker nog een keer terug.

26. een Lemelervelder

Vandaag weer bij ons vertrouwde adres gegeten.
    Zoals altijd was er weer voldoende om uit te kiezen van de kaart of van het bord.
    Het hoofdgerecht, gerookte buikspek met koontjes, was verassend en zeer lekker. Ook de verse eigengemaakte patat was super, en er waren voldoende verse groentes.
    Het nagerecht was ook zeer lekker.
    Al met een zeer geslaagd etentje en we laten ons de volgende keer graag weer verrassen!

27. Tijdens een korte vakantie in Raalte kwamen we hier voorbij rond etenstijd. Dus we zijn daar aangegaan en gevraagd of we eerst op de menukaart mochten kijken. Je weet immers niet vooraf bij een (onbekend) restaurant of ze iets voor jouw smaak hebben. De ober (eigenaar?) liet ons het schoolbord zien met 4 gerechten..... tja, dat was niet veel keus, dachten we. Maar gelukkig was er een uitgebreide menukaart met o.a. de gewone varkenshaas en de schnitzel. Oké, dan eten we hier, zeiden we. Nou, dat is geweldig bevallen. Heerlijke soep, lekker mals vlees, voldoende aardappels, groenten etc.
    Mochten we weer eens in de buurt komen, weten we de Lantaren te vinden!

28. Leuk en enthousiast ontvangen. Gezellig en sfeervol ingericht restaurant. Leuk spontaan en gezellige bediening en heerlijk eten wat ruim voldoende was. Voor herhaling vatbaar!

29. dicky thalen

Onze ervaring is: ga zo door. Het eten was geweldig en zo veel dat we alles niet opkonden. Vlees en vis goed bereid. Bediening attent en vriendelijk en in voor een praatje. Al met al heel gezellig. We zijn verwend en komen zeker weer.

30. Gerard Beuze

Het eten was lekker en goed. De portie bij het eten genoeg en keuze genoeg. Het vlees was zeer goed klaar gemaakt en precies goed. De kaart biedt voldoende keuze om te maken.