Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lemelerveld verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Lemelerveld

Uitstekende chinees, elke vorm van commentaar omtrent kwaliteit kan de prullenbak in. Enigste puntje is dat de chinees redelijk prijzig is, maar daar krijg je ook wat voor!

Eten was redelijk, wel flauw en pizzadeeg vrij taai.. Een wijziging gevraagd, was geen probleem blabla. Niet gedaan, over gebeld, geen poging om het op te lossen, geen excuses, niets. Vooral op een avond dat het erg rustig is valt mij dit vies tegen.

Vriendelijke bediening. Menu is voor vegetariërs erg beperkt.

Zeer goede keuken en vriendelijke bediening. Eten is voldoende en zo niet bij navraag kun je extra krijgen. Mooie indeling van het geheel. Zeer netjes incl. toiletten.

Jan Willem Jonker

We hebben heerlijk gegeten en genoten in een ontspannen sfeer.

6. Chinees-Indisch Lemelerveld

Chinese rijsttafel besteld voor 3 personen. We kregen 2 kleine tasjes mee en konden 51 euro afrekenen. Het eten was echt te weinig voor 3 volwassen. Gebeld, klacht word totaal niets mee gedaan. Geen soep. Half bakje nasi en halfbakje bami. Dat er een fout gemaakt word daar heb ik begrip voor, maar dat je er vervolgens niets mee doet??? Geen Happy Garden meer voor ons.

Leuk, gezellig en sfeervol restaurant. Goede bediening en er werd heel leuk omgegaan met mijn zoontje van 3!! Echt een aanrader!

Na aantal jaar hier niet meer te zijn geweest, werden wij blij verrast door het gezellig en sfeervol restaurant.
    Helaas op het moment dat wij er waren was het bijzonder rustig.(slecht weer).
    De bediening was uitstekend en ook het eten was voortreffelijk met lekkere verse producten en je krijgt hier echt veel !!
    Als je nog niet genoeg gehad hebt, kun je ook nog genieten van overweldigende schotel of schaal met ijs of kwark.
    Met een vol en tevreden gevoel huiswaarts gekeerd en kom hier zeker nog keer terug.

l.wondergem

Met de kerst een een heel mooie avond gehad met heerlijk eten en een fijne sfeer.

Altijd genoeg en lekker eten! Service en sfeer top!

Cecielle Drogt

Zeer gezellig
    Uitermate vriendelijk personeel
    en heerlijk eten

T bouwhuis

Weer heerlijk gegeten bij de Lantaren, zeker weer voor herhaling vatbaar. Blijf zo doorgaan met het lekkere eten!😊

11-09-2016 Op basis van de lovende recensies toch besloten om ons weekendje weg hier af te sluiten met een etentje. En wat hebben we heerlijk gegeten! Super bediening! Je voelt je enorm welkom. Het eten was fantastisch, erg lekker, verse producten en inderdaad zoals iedereen zegt: enorm veel! Ik kon het niet laten na mijn enorme biefstuk alsnog een toetje te nemen, en daar had ik geen spijt van! Zo'n lekkere crème brûlée heb ik nog nooit gehad!! Super prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker nog een keer terug en hebben het al aan diverse mensen aangeraden. Bedankt Lantaren en hopelijk tot snel!

Heerlijk gegeten ,prima en vlotte bediening.
    royaal (bijna niet op te krijgen)

Heerlijk gegeten, waar voor je geld en goede service. Top!

Wederom een geweldige avond! Omdat wij nogal haast hadden werd het eten snel geserveerd. Alles was lekker (en royaal!) Wij komen beslist terug!! Gezellige bediening!!

Frank Ruiter

Pizza opgehaald 3x was taai had het idee dat we de doos aan het opeten waren. Zeer slecht

Goed restaurant met ruime porties van goede kwaliteit, echt lekker gegeten.

Kleine kanttekening: niet alles kwam heel warm aan tafel, het was snel koud, waarschijnlijk hebben de borden staan wachten tot alles klaar was om tegelijk geserveerd te worden. Koude gamba's zijn niet lekker.

Wat mij lichtelijk stoorde was het vaak langskomen, ook als de glazen nog niet leeg waren met de vraag of we nog iets wilden drinken. Daardoor had ik het gevoel niet rustig te kunnen tafelen en het gevoel dat er aangedrongen werd meer te drinken.

Verder geen klagen, kan het ook aanbevelen.

Mieke en Vriendin

De kok heet voor ons "Kok Royaal". We hebben garnalen gegeten en zelden zulke forse porties gekregen. Hij heeft speciaal voor ons een suikervrij dessert gemaakt. Drie grote brokken zelfgemaakt suikervrij ijs. Heerlijke zelfgemaakte suikervrije slagroom.

Kok Royaal doet je glimlachen. Zo heerlijk is het eten. De gastheer (en tevens ober) is voor ons: "Gezelligheid kent geen tijd".

Heerlijk eten met plezier. Je hebt het gevoel dat je thuiskomt hier.

Mieke en Vriendin

We hebben hier heerlijk gegeten, echt alles was naar wens. Wij zijn hele grote eters, maar onze magen zaten goed vol, overkomt ons niet vaak. De service was ook uitstekend, de gastheer informeerde ons perfect en was erg vriendelijk. Ook complimenten voor de kok, zelfs een op maat gemaakt dessert. Wij komen zeker terug, absolute aanrader (met name de parelhoender)!

Marjan en Monique

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij de Lantaren. Niet alleen het eten, maar ook het gastheerschap was goed. We hebben ons kostelijk vermaakt. Omdat het (wonderbaarlijk genoeg) niet zo druk was, werden we extra in de watten gelegd. Dit lieten we ons welgevallen. Met een fietstas vol info en tips over smakelijk eten, konden wij onze route vervolgen. We komen zeker nog een keer terug! Een pluim voor dit feeërieke etablissement 😊
    Bedankt heren!

hans beentjes

We hebben eerlijk en heerlijk gegeten ondanks de rustige omgeving, goede sfeer en niets wat ons ontbrak. Bij deze bistrro ben je goed uit.. Thanks, tot de volgende keer.

Lekkere pizza's en shoarma. Maar de pizza was niet in even stukken gesneden. De bediening was een beeje apart. Ongezellige en kleine ruimte. Met maar 2 tafels! Heel lekker om af te halen of om te laten bezorgen.

Jacco

Ronald en familie

Heerlijk gegeten, het wordt mooi uitgeserveerd. De bediening is ook top. Wij komen vaker!

Jan & Trudy

We komen hier graag. Prima Bistro, helemaal top! Een restaurant, waarin je je thuis voelt. Keurige en correcte bediening. Een echte aanrader.

Een super restaurant, je ziet het er aan de buitenkant niet vanaf maar het is er binnen erg gezellig met heerlijk eten.
    Alles lekker vers en goede prijs/kwaliteit verhoudingen. Wij zijn er al een aantal keer geweest en het is zeker aan te raden!

Zeer gastvrij restaurant . Samen met collega gegeten. Goede bediening en goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar

Schrijver

Het eten was goed verzorgd, veel en erg lekker.
    Enthousiaste bediening.
    Snelle service; hoofdgerecht volgde direct na het voorgerecht.
    Sfeervol ingericht maar erg rustig.

We geven geen tienen maar het blijft goed vertoeven bij De Lantaren. Heerlijk gegeten en de bediening is er een met humor, heerlijk. Jammer dat ze Pepsi schenken i.p.v Coca Cola, maar dat mag de pret niet drukken. Tot de volgende keer.