Steak van de Keizer laten bezorgen?

• Rookruimte
  5. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190406443 79
1198183249 79
1205960055 79
1252620890 84
1353719367 77

1. Lorain van der Linden

Gezellig restaurant.
    Het eten was lekker en veel.
    Wij hadden de spareribs in zoete en originele smaak.
    Vriendelijke bediening en dat alles voor een schappelijke prijs.

2. Op een donderdag avond wezen eten.
    Personeel was vriendelijk maar niet heel snel. Ik had de mix grill. Vond het wel iets weinig de kip was heel droog en het stukje biefstuk was heel taai. We moesten elke keer zelf om drinken vragen. De sfeer was wel erg gezellig.

3. Was ooit goed maar de jaren beginnen te tellen. De zaak mag nodig een opfrisbeurt krijgen. Het vlees is ok maar als je de naam steak van de keizer draagt verwacht je toch ietsje meer dan gemiddeld. Houd je van gemiddeld vlees, patat en salade dan is dit jouw tent

4. Karlijn

Voorgerecht, carpaccio, was top. Mijn steak, Australische, was helaas niet zo 'boterzacht ' als aangegeven en eerder rare dan medium. Steak van mijn man was wel perfect. Ik heb niet het idee dat ze de reserveringen echt lezen, had aangegeven dat mijn man jarig was of ze daar wat leuks mee konden doen. Helemaal niks helaas, kwam uiteraard samen met hem dus wou het ook niet vragen waar hij bij was. Minpuntje. Sfeer is mooi binnen, over algemeen is eten prima. Vind alleen eigenlijk wel dat je als restaurant geen spuitslagroom en kant en klare (goedkope) koekjes moet gebruiken in je dessert.

5. Warm sfeertje, smakelijk eten en heel vriendelijke bediening.

6. Hier hebben we goed gegeten. Het eten was lekker en de bediening was goed. Hier zouden we weer terug gaan.

7. Anoniem

Leuk restaurant met western sfeer. Lekkere zalm en goed nagerecht. Ik ben er 2 keer geweest; de eerste keer was het beste.

8. Ik heb vandaag spare ribs besteld bij steak van de keizer en het was heerlijk. De 700 gram spare ribs waren lekker mals en zeker genoeg voor een maaltijd. De patat die ik er bij kreeg was er veel en ook smaakte het goed. Zeker een aanrader voor iedereen die spare ribs wilt bestellen.

PS: Voor de koerier die het bracht, die 0,45 cent krijgt u zeker de volgende keer want dit is niet de laatste keer dat ik bestel.

Gr. SK

9. Ontvangst was hartelijk/vriendelijk. Het voorgerecht, de chicken wings, erg smakelijk. Maar toen het hoofdgerecht, de mixed grill: het stukje varkensvlees was droog, de kip idem, de tournedos van mijn partner die medium was besteld was doorbakken, dus keurig door de bediening naar de keuken gebracht en dan zit je... Mijn eten was koud aan het worden, dus dooreten, mijn partner zonder iets.

Eindelijk (ik had mijn bord al leeg) kwam tournedos 2 en ja hoor, weer Well done. Mijn partner die best honger had, heeft het vlees toch maar opgegeten. Toen de borden werden weggehaald toch gemeld. Keurig opgelost door de bediening: de tournedos geschrapt van de rekening. Maar al met al was het voor ons eens maar nooit meer.

10. Gisteren hier een gezellige avond uiteten gehad, heerlijk gegeten en een gezellige bediening.

11. Afgelopen zondag (12-1) hier gegeten met onze kinderen waarvan de jongste 15 maanden. Heerlijk gegeten. Hoefde niet lang te wachten en de porties waren ruim voldoende. Personeel was zeer vriendelijk, correct en heel erg kindvriendelijk. Sfeer in het restaurant was gezellig en je zat erg ruim. Ik kan het aanraden.

12. lekker gegeten bij de steak van de keizer. gamba's vooraf waren goed en ook de spareribs waren prima. De kaart is vrij voorspelbaar, maar dat hoort bij een steakhouse. Gewoon een goed restaurantje om even een hapje te eten.

13. Lelystad is niet erg culinair, maar bij steak v/d keizer heb ik tot nu toe héerlijk gegeten. Op de drukke dagen moet je even iets langer wachten. Maar als je met je familie bent of vrienden moet dat veder niet uitmaken, zolang je het maar gezellig hebt.

Mijn biefstuk was iets te doorbakken terwijl ik om medium vroeg, ik gaf het aan en direct werd het opgenomen en werd er gelijk wat aan gedaan. Enkele minuten later kon ik genieten van mijn mals stuk vlees.

Ongedwongen, en gezellige sfeer.

14. Als je 10 jaar ergens komt betekent dat wel wat. Eerst Estrella maar inmiddels al lang Steak vd Keizer.
    Nog steeds super tevreden, prima keuken, lekkere nieuwe kaart en prima service. Overigens heerlijke rode wijn.
    Mensen, gewoon doen!! TOP

15. maryann zebregs

ik heb daar met collega,s gegeten en werden goed geholpen.
    Ook steeds gevraagd of alles naar wens was en wat ook lekker was was die hoek voor rokers. Die ze hebben binnen, hoef je niet in de kou buiten te staan.
    En terwijl we al hadden afgerekend en ze dicht gingen konden we gewoon blijven zitten en nog effe na kletsen.
    Ga er zeker nog eens een keer heen.
    Hebben ook leuke kids menu's

16. Heerlijk gegeten, goed gebakken steak! Aanradertje!

17. Fam. Koperdraad

Wij hebben hier met 5 personen gegeten. We kwamen vroeg omdat we naar een concert gingen. Daar werd keurig rekening mee gehouden. Voorgerechten waren heerlijk. Mijn man kreeg sinds tijden weer een echte garnalencocktail ipv sla met een paar garnalen. De tapas plate erg lekker. De hoofdgerechten waren heerlijk. Goed stuk vlees of vis en grote porties. Ik had een heerlijk mals rose gegrilde biefstuk en ook de spareribs zagen er heerlijk uit. Ook de toetjes waren erg lekker. Aanrader speculaas ijs. De bediening was erg vriendelijk en de sfeer is daar prima. Echt een steak restaurant. Reserveren is wel een aanrader, want het werd best druk. Ik ga hier zeker een keer met mijn gezin en of collega's eten. :)

18. Wij zijn hier 2 avonden achter elkaar komen eten en helaas klopte de rekening allebei de avonden niet.
    Het eten zelf was prima, alleen de 2e avond viel de service een beetje tegen.

19. Wij zijn zeer goed te spreken over Steak van de keizer, het eten was er echt top, de porties waren gewoon goed en ruim voldoende de steak van de keizer (400 gram) was medium zoals gevraagd, en zeer mals!

Bediening was vriendelijk en snel.

20. R.Coule

21. Wij zijn gisteravond hier wezen eten. Het vlees was lekker maar niet het beste van Flevoland, zoals ze zelf beweren. Klein detail.... We vroegen om medium en we kregen ons vlees rood. En we hebben echt heel lang op ons hoofdgerecht moeten wachten. De gamba's van het voorgerecht waren heerlijk!

De bediening was vriendelijk maar erg traag. Wij hebben elke ronde zelf om ons drinken moeten vragen. De glazen waren ook niet schoon, dat kon je zien aan het bier dat tot 3x toe doodsloeg.

Qua sfeer.... Tsja... Ik vond het er wel leuk uitzien. De tafels stonden alleen erg dicht op elkaar. Ieder z'n eigen ding maar als je met de juiste mensen op stap bent maak je toch zelf je sfeer!

22. Wij zijn hier met een groep geweest en het eten was super, gezellige boel, leuke bediening.

23. Fam Bakker

Wij hebben gisteravond met z'n 4en hier gegeten en het was fantastisch. Het eten was super lekker, goede bediening, erg sfeervol en de rokersruimte is voor ons ook een pluspunt!

Wij zullen hier nog wel een keer komen eten.

24. Gisteravond met z'n vieren lekker gegeten! Vriendelijke bediening maar erg traag. De rokers in ons gezelschap stelden de rookruimte zeer op prijs!

25. Ik ben hier een tijdje geleden geweest met mijn gezin.

Eten is redelijk en ziet er ook wel goed uit. Maar de.

Bediening was gewoonweg slecht. We waren met onze 2 jongens en verder zat er niemand in de zaak. Toch moesten we lang wachten op alles! De ober was arrogant en raadde alleen de duurste gerechten aan. Mijn vrouw wilde geen vis, maar de ober probeerde haar telkens de gamba's aan te smeren. We voelden ons helemaal niet op ons gemak.

De zaak is sfeerloos. Wij zullen niet meer terugkomen.

26. Wat een super goed restaurant, lang geleden dat we echt een goed stuk vlees hebben gegeten in een restaurant, precies goed gebakken en je proeft dat het niet bij een of andere groothandel uit de vriezer is getrokken! De bijgerechten waren ook heerlijk en je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig krijgt. Attent en vriendelijk personeel, je ziet dat ze plezier hebben in hun werk. Ook vonden we het fijn dat we uit verschillende wijnsoorten konden kiezen dat zie je niet vaak bij een steakhouse. Het uiterlijk vonden wij warm en gezellig. Wij komen hier zeker terug.

27. Het eten is niet zo uitstekend, het lijkt net of je dezelfde steak eet als thuis. De service is wel uitstekend trouwens! De sfeer is wel goed.

28. Ik vond het niet zoveel.

29. We hebben hier goed gegeten. Lekker tomatensoepje vooraf. En daarna een heerlijk stukje kogelbiefstuk die echt heel mals was. Mijn vriendin had een varkenshaas gehad en was ook meer dan een dikke prima. Alleen, het is wel genoodzaakt om hier te reserveren.
    De bediening was ook goed, niet te overdreven. Mooie tent.
    Ga zo door.
    Groeten uit Almelo.

30. Nu nog maar een keertje naar De Keizer, moet toch een herkansing krijgen.

De laatste keer miste ik de ambiance, nu jammer genoeg weer.

Waarom? Misschien ietwat koel?

Maar goed, we kwamen om te eten.

En dat was meer dan goed, top hoor.

En een prima bediening. Doorgaan zo.

31. Goed eten voor weinig geld.

32. Prima gegeten en super service.

33. Uitstekend gegeten, prima snelle bediening.

Perfect gebakken ribeye met lekkere bijgerechten.

Ook lekker dessert. We komen zeker terug!

34. Kom hier regelmatig en het is altijd goed! Bediening heeft aan het begin nog wel eens wat kleine probleempjes gehad, maar dat is nu allemaal over.

Alles is lekker en vooral stokbrood met knoflookmayonaise vooraf en de chocolademousse toe! Hoofdgerecht is de Steak van de Keizer een aanrader, maar eigenlijk alles wel!

35. Ruud 12 punten

Met zijn vieren prima gegeten. Goede spareribs, lekker van smaak niet droog of vet. Snel geholpen op een vrijdag avond. Restaurant half vol, goede vriendelijke bediening. Vooraf prima stokbroood met kruidenboter. Prijzen schappelijk. Voor herhaling vatbaar.

36. Bij aankomst kwam er gelijk een lekker stokbroodje met knoflookmayonaise op tafel, erg lekker. Geen voorgerecht besteld maar direct een hoofdgerecht, ikzelf een 220 gr. tournedos mijn vriend bestelde een "steak van de keizer". Beide stukjes vlees waren érg mals, heerlijk! Frietjes, salade en mayonaise werd erbij geserveerd, ook uitstekend! Absoluut een aanrader.

37. met familie mijn verjaardag gevierd.
    zeker voor herhaling vatbaar!!

38. Mijn vrouw en ik hebben hier echt uitstekend gegeten. De biefstuk en de steak waren uitstekend. De bediening vriendelijk. We komen zeker terug.

39. Wij werden slecht geholpen!
    eten was niet lekker.
    de groente die je kreeg oud en de patat was vies vet.
    geen aanrader dus

1,1