Op dit adres zit nu: Aan Ut Water

Scheepsrecht Flevo-Marine in Lelystad

1. Wij hebben afgelopen jaar 09-09-09 ons huwelijksfeest hier gevierd.

Het diner wat we met onze gasten hebben genuttigd was ronduit slecht. Soep was koud, vleesmenu's door en door gaar, volgens ons meerdere malen in de magnetron geweest, kip zeer droog, biefstuk was keihard. Voor de kinderen zijn er geen kindermenu's geserveerd, deze waren wel besteld. Ontzettend lang wachten tussen de gangen door, waardoor onze gasten steeds van tafel liepen. De afspraak was dat we om half acht klaar waren met het diner, maar de desserts waren er nog niet eens.

We hadden ruim 100 gasten waar maar 2 bedienden rond liepen.

Van onze gasten vernomen dat de bediening erg te wensen overliet. Geen glazen ophalen, hapjes die niet of heel laat kwamen enz.

Omdat we om half 1 s'nachts de zaal moesten verlaten, was de afspraak dat er om half 12 broodjes zouden komen. Dat is pas om 12 uur gebeurd nadat veel gasten al waren vertrokken.

We hebben de rekening gepresenteerd gekregen waar we nu nog steeds mee in conclaaf zijn met de bedrijfsleider.

2. Dagje uit.

Eerst naar Urk, op de verjaardag van mijn vrouw leuke dingen doen.
    Daar lunchen, rondkijken, erg leuk en interessant.

Nu voor het diner naar Flevo-Marina, in het restaurant Scheepsrecht. Het is 25 aug. 2009.

Mooi weer, bestel Atlantische tongfilet voor mijn vrouw en voor mij mixed grill. Alles leuk en wel maar de tong, hoorde ik later is een geelvintong en niet te vergelijken met wat men onder tong verstaat, een derde rang tong, die ik terug stuurde, en niet betaal. Ok zei de bediening. Intussen was mijn maaltijd reeds op.

Op haar verjaardag dus niet samen gegeten. Ajuu paraplu.