Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

1. Janneke westerink

Heerlijk gegeten. Top.. Leuk knus restaurant. En de koks en de dame in de bediening waren heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. En ja de tiramisu was heerlijk :)

2. Rene en Jolanda van Velthoven

Het is uitstekend hier! Met een nieuwe kaart en correcte bediening, in een woord top. We hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Tot een volgende keer.

3. Annemarie

Mooi restaurant, geweldige sfeer en met een uitgebreide kaart. Wel veel tapas uit de frituur of met een beste lading olie er overheen (om het niet droog te laten smaken?) Erg vriendelijke bediening, misschien soms te amicaal en niet erg efficiënt (praten met gasten terwijl er eten staat te wachten om uit geserveerd te worden).

4. AJ Umlauf von Biberfort

Vriendelijke mensen, goede en vlotte service, kennis van producten en gerechten. Gerechten en snacks zijn prima van smaak. Sindjaja is een echte aanrader.

5. Len

Wij hebben gisteren echt genoten van een onovertroffen avondje "tapassen". De geserveerde gerechten zijn allemaal van uitstekende kwaliteit. Dit gemixt met de supervriendelijke bediening geeft ons alle redenen om snel weer terug te keren naar dit tapasrestaurant. Dennis van der Linden is een uitstekende en professionele gastheer!

6. Len

7. Chris Povee

Leuke tent en leuke kaart! Aanwinst voor Lelystad!

8. Heerlijk gegeten, eten was super. Goede en snelle bediening, en mooie locatie top.

9. Gister met 6 dames daar gegeten. Smaak was goed. Opnemen van de bestelling erg traag, soms het gevoel dat er met opzet geen oogcontact werd gemaakt.
    Bediening was goed, vriendelijk (opnemen van de bestelling werd door eigenaar zelf gedaan). Een echte tegenvaller was, dat er vis koekjes van een andere tafel terug werden gestuurd omdat die te ver waren gefrituurd, die werden door uitserveerden vast gepakt, terug op tapas schotel gegooid en met de woorden, "geef die maar aan die tafel (onze tafel), zij eten het wel".

Erg jammer! Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  10. Internationaal Lelystad

M.N. Simons

Wij hebben de tapas besteld. Alles werd rap geleverd. Het was goed op smaak. Wel miste er een losse bestelling. Binnen zeer korte tijd werd het nageleverd met wat extra hapjes. Heel nette service en goede prijs kwaliteit verhouding.

11. SushiLover

Ik heb hier al heel vaak gegeten, dit is mijn favoriete sushi restaurant! Ik ben het dan ook totaal niet eens met de negatieve dingen die over dit restaurant gezegd worden. Het eten is altijd vers, lekker, netjes gepresenteerd en het wordt super snel naar je toe gebracht. De prijs om hier AYCE (all you can eat) te kunnen eten is echt hartstikke redelijk en vanwege de prijs en de kwaliteit van het eten kom ik hier zo vaak. Het restaurant is nooit overbeladen en is heel mooi ingericht. De bediening is beleefd en staat snel voor je klaar.

Klagen over dat je niet 'echt onbeperkt' kan eten vind ik persoonlijk echt smakeloos en gierig. Het kan zo zijn dat je bij andere AYCE tenten een nieuwe bestellijst krijgt als je de oude vol hebt, maar tot nu toe heb ik bij geen enkel restaurant gegeten dat dit doet. Als je vaker sushi eet weet je gewoon waar je aan toe bent, want bijna alle restaurants hanteren dezelfde methode; je krijgt 5 items per ronde, voor gedurende 5 rondes. Dit staat overigens ook netjes aangegeven op de kaart en je bestellijst.

Je kan je gewoon goed vol eten in dit restaurant, dus Para Para ga zo door!

12. Inmiddels al twee keer gegeten bij Jan Goos; op de avond van de (her)opening 29 april en een week later nog eens... Het restaurant ziet er super uit, de locatie is prachtig, met het terras aan het IJsselmeer, de sfeer is zo goed, de kaart is erg uitgebreid, de bediening heel correct en het eten is heerlijk! Echt een aanrader!!

13. Internationaal Lelystad

Met alle goede bedoelingen... Dit is echt met kop en schouders het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb met mijn familie. Tapas waren zeer ondermaats, veel was smakeloos.. Trage bediening waar aan je kan zien dat er geen organisatie is.. Het loopt allemaal door elkaar heen en er wordt heel veel vergeten door de bediening. Zelf het onthouden van servetjes was al te moeilijk.. Het hoogtepunt was het brood.. Ik kan er helaas niks beters van maken.. Afknapper.

2,2
  14. 10-5-2015 gegeten bij de Première. Goed eten, zeker gezien de prijs. Vriendelijk personeel. Wel gezellig maar wat gedateerde inrichting. Klein restaurantje, en helemaal vol. Reserveren was dus wel noodzakelijk.

15. Debbie Terwey

Super gezellig restaurant. Heerlijk eten en leuke bediening.

16. Sarah

Wauw, wat is het mooi geworden en wat heb ik heerlijk samen met mijn man gegeten! De ambiance top, vriendelijk personeel, super eten. Wij komen zeker snel terug!

17. Kelly Camfferman

Wat een heerlijke zaak is dit toch. Altijd lekker eten & drinken gemaakt met goede producten (uit het seizoen), super vriendelijke, behulpzame en gezellige bediening, een goede sfeer en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen hier regelmatig eten en ik kan Brasserie de Houtrib tot mijn favoriete restaurants rekenen.

18. Wderom heerlijk genoten van authentieke gerechten. Super lekker, aardige mensen. Wij wonen al meer dan 17 jaar niet meer in Lelystad, maar als ik er in de buurt ben ga ik altijd eten halen bij Sindjaja, echt heerlijk!

19. Anneke Clement

Wat een aanwinst voor Lelystad Jan Goos. Mooi terras, heerlijk eten, leuke bediening en wordt wel door twee kanjers gerund, Guido en Erik. Trots op onze kanjers. We komen snel weer langs. Liefs Anneke.

20. Maarten Rood

Gisteren heerlijk gegeten in de pas vernieuwde Jan Goos. Met de leuke inrichting naar het verassende thema. En met de prima gerechten erbij op de menu kaart, kan ik niks anders concluderen dan dat dit echt een aanwinst voor de Lelystadse horeca is.

21. Hanneke

Gewoon een top restaurant met heel leuk en goed personeel

22. lugthart

Top locatie! We zijn super vriendelijk ontvangen en hebben een gezellige avond gehad. Het menu is lekker uitgebreid en voor ieder wat wils en wat je ook besteld het eten is super! Wij komen zeker nog een keer terug in de zomer op het terras!

23. steeger

Lekker en veel eten voor een betaalbare prijs..
    De burgers zijn top kwaliteit echt een aanrader.

We komen zeker terug

24. Heerlijk gegeten. Fantastische service. Mooie locatie. En verre van duur! Top tent!

25. Rianne

Zeer service gericht geholpen, serveersters stonden klaar, ook toen het ging regenen en er twee rolstoelers naar binnen moesten, waren ze direct paraat. Flexibel en gericht ook op de kinderen, erg netjes. Eten was lekker, en goede porties. Al met al een goede ervaring na een lekkere wandeling in het natuurgebied. Genoten.

26. Geweldig eten, bijzonder vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

27. maria klundert

Eten om 18.00 uur besteld, geleverd om 19.30 uur! Koude en taaie pizza's. Nooit meer!

28. Afgelopen weekend onderweg naar het westen van het land even een broodje gegeten bij De Aalscholver. Ondanks de enorme drukte werd onze bestelling snel opgenomen.

Toen onze zoon zijn volle beker met verse sinaasappelsap per ongeluk omver gooide, werd er meteen een nieuwe volle beker voor hem neergezet, zonder extra kosten. Een kinderstoel, een rietje voor zijn beker drinken, alle moeite werd genomen om ons van een prettige lunch en service te voorzien.

Een dikke pluim voor de service bij De Aalscholver!

Gezin uit Groningen

29. Gatverdamme! Nog nooit zulke vieze vette spareribs gegeten... Bah. En dat na meer dan 1,5u wachten! Eerst beloofd dat ze er met 45 minuten zouden zijn. Na een uur gebeld en hij ging nu onze kant op... Na een half uur wilden we boos bellen stond hij op de raam te kloppen (zelfs een deurbel gebruiken is te moeilijk). Spareribs weggegooid en een ander gebeld om spareribs te laten bezorgen.