Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

1. Internationaal Lelystad

Lekkere burgers goede bediening. Snel en vriendelijk geholpen.

2. Nederlands Lelystad

Wij hebben heerlijk gegeten! Service is heel goed, vriendelijk. Het is niet het goedkoopste restaurant maar zeker het geld waard. Wij komen hier zeker nog vele keren.

Top zoals altijd! Snelle service en heerlijke sushi! Echte aanrader!

4. Chinees-Indisch Lelystad

Als vanouds nr. 1. Heerlijk vers. Smaak: onovertroffen. Lekkere temperatuur. Snelle en vriendelijke bediening.

5. Nederlands Lelystad

Het eten bij het goriaantje is heerlijk en de bediening is kundig en vriendelijk! Echt genoten! Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

18.17 tegen 19,00 bellen ze dat de kipdoner op is 15 min later komt het er aan dus die tijd die ze beloven op de site klopt dus niet Eten niet helemaal warm meer. Spareribs de slechtste die ik ooit gegeten heb hier in Lelystad niet gaar en droog dus never nooit meer spareribs hier.

7. Chinees-Indisch Lelystad

Ga er maar vanuit dat je 2uur op je bestelling moet wachten..

8. Eetcafé Lelystad

Slecht eten, klantonvriendelijk, wel een goede en ruime locatie om te zitten. Dakterras is ook een plus.

1,7
  9. Nederlands Lelystad

Top bediening, top eten, heel fijn sfeertje!

10. Internationaal Lelystad

Arie Alberts

Nou aller eerst wil ik wat kwijt over de negativiteit van mensen over personeel en het eten. Het is een erkent leerbedrijf dus het personeel werkt en leert. Het eten vind ik prima te doen tuurlijk als het niet warm is is het misschien niet zo lekker maar je hoeft niet te blazen en je verbrand je mond niet. Ik ben chauffeur en rij al 3 week zand in lelystad. Doordeweeks eet en douch ik bij "De Lepelaar". Het is goed vertoeven en gezellig

M.v.g. Arie Alberts

11. Nederlands Lelystad

Een leuke gezellige tent waar ik al een tijd met plezier kwam. Tot vandaag. Ik met een paar vriendinnen gezellig een drankje gedaan, alleen was er volgens de baas 1 probleem; wij wilden graag appart betalen omdat niemand van de groep het bedrag had om alleen te betalen. De serveerder vertelde ons dat wij binnen apart mochten betalen. Wij naar binnen, en vertellen dat wij graag appart wilde betalen. De baas, zei toen op een negatieve manier: is dit serieus? Waarop wij antwoorde: ja? Vervolgens zuchten en vertelde zij dat dit heel lastig is en zij dit niet meer wilde doen. Dit met een hele onklanvriendelijke toon. Wij vonden dit niet netjes, en lieten dit merken. Ik vertelde haar dat wanneer ik op deze manier tegen klanten op mijn werk deed, dat ik dan ontslagen zou worden. ( klant is koning) zei zei toen: oh nou ik kan toch niet ontslagen worden. Zij probeerde nog uit te leggen waarom apart betalen zo lastig is, tuurlijk begrijpen wij dit maar de manier waarop u dit tegen ons zei vinden wij niet normaal. Zij vond het een hele normale opmerking of het serieus was bedoeld. Vervolgens zei ze nog: als jullie zo bijdehand doen komen jullie toch niet meer? En op jullie leeftijd ging ik niet zo met volwassenen om. Ten eerste: wij zijn allemaal boven de 18, en ten tweede wij communiceerde nog vrij netjes vergelijken hoe de "baas" tegen ons communiceerde. De rest van de bediening doet hun uiterste best om de klanten tevreden te houden, hier kan de baas (!!) nog een hoop van leren.

Laatst weer bij Las Tapas geweest en heerlijke tapas gegeten. Het zijn verse en verrassende tapas. Niet zoals elk nieuw standaard tapas restaurant maar gewoon écht nog goed, vers en authentiek. Ik heb in veel tapas restaurants gegegeten maar ik vind dat deze er echt wel bovenuit steekt.

Een vrij simpel gerecht zoals de Spaanse broodjes met tomaat en knoflook zijn zo lekker dat ik helemaal verslaafd ben! Alleen hiervoor kom ik altijd terug. Daarnaast hangt er een warme gezellige sfeer (niet massaal en overdadig groot) maar fijn en intiem. Het zijn ook vooral de mensen die er werken die de sfeer creeëren.

Ook staan er gezellige vuurhaarden buiten en er is een super terras die zomers altijd helemaal vol is, met uitzicht op de haven. Ik geef daarom ook alle punten omdat het voor mij om de totale beleving gaat, anders ben ik alleen maar aan het zoeken naar minpunten, terwijl dat naar mijn idee juist helemaal van toepassing is.

Kortom, een echte aanrader als je in Lelystad bent!

13. Nederlands Lelystad

Verrassend lekker. We waren iets te laat, maar dat was geen probleem. Heerlijke zeebaars gegeten en de hertenrug. Toen samen Jelmer's dessert gedeeld met koffie erbij. De vis was uitstekend gegaard en drie heerlijke stukken op een bedje van groente. Frietjes extra erbij? Niet nodig met een broodje vooraf. Gezellige meiden in de bediening en precies goed afgestemd op onze wensen werd er gevraagd of alles in orde was. We komen zeker terug als we weer in Lelystad zijn.

Hele slechte ervaring. Dinsdag is ijn Moeder 95 geworden savonds met al haar kinderen chinees besteld… zijn bijna 3 mensen gestikt in harde stukjes vlees of bot… mij Zus is er vandaag heengegaan en mocht 1 portie uitzoeken wat ze niet heeft gedaan(durfde ook niet meer)als troostprijs kreeg ze een klein serviesje… ze had maar gelijk moeten komen werd er gezegd dan was het vergoed geworden… diep treurig zal het ook niemand aanbevelen…

Helaas viel onze ervaring bij Las Tapas nogal tegen. We waren om half 8 aangekomen en gingen voor onbeperkt. Om kwart over 9 hadden we welliefst 1 ronde eten binnen (2 kleine gerechtjes dus). Het tempo van de bediening was dusdanig traag dat het onmogelijk was voor half 11, sluitingstijd, meer dan 5 keer besteld te hebben. Geloof niet dat dit toeval was maar opzettelijk. Onbeperkt eten is dus erg af te raden, of je wil om 6 uur al beginnen. Mensen die aan de tafel naast ons zaten en wat later waren kregen in 10 minuten meer eten dan wij in 2 uur. Dit waren dan ook bekenden van de eigenaar/bediening. De bediening was ook niet bepaald symphatiek, ik kan deze zaak bij niemand aanraden, meer ergernis dan genieten helaas.

16. Snackbar Lelystad

Als er iets niet goed is gegaan bij je bestelling via thuisbezorgd.nl wordt je zeer onfatsoenlijk behandeld. Inmiddels is dit nu 2x gebeurt en ben ik helemaal klaar met de manager die hier in FEBO Lelystad staat.

Hieronder een foto van wat ze bij deze FEBO een volle bucket patat noemen.

17. Internationaal Lelystad

Had een 2 pita broodjes besteld waarvan 1 verbrande zwarte plekjes had. Verder nog deegrolletjes besteld die aan de ene kant bruin waren en aan de andere kant nog wit. Ook hadden ze een aparte smaak Geen super ervaring dit.

18. Nederlands Lelystad

Het eten was heerlijk, mooi opgediend. Het restaurant is klein maar gezellig. Jammer dat de kok niet een nagerecht zonder lactose had bewaard, terwijl wij dit een dag van te voren hadden aangegeven! Dit werd verzacht door een gratis nagerecht voor mij. Bedankt!

19. Nederlands Lelystad

Ontzettend vriendelijke bediening en heerlijk eten dat ook nog eens prachtig is "opgemaakt". Aanrader!

liesbeth van nee

Eten is redelijk maar het bezorgen is een ramp. De laatste paar keer wordt je gebeld dat het eten een half uur later wordt bezorgd dan de afgesproken tijd. En als ze dan van te voren bellen dat het later wordt nee als je al een kwartier aan het wachten bent.
    Advies zet geen tijdbalken neer als je die niet kunt waarmaken!

21. Internationaal Lelystad

Wij hebben een paar keer gegeten op deze mooie locatie. De vriendelijkheid van het personeel steekt schril af tegen de professionaliteit. Het personeel is over het algemeen erg jong en onervaren, wat tot uitdrukking komt in de bediening. De laatste keer na een poosje wachten zelf maar eens poolshoogte gaan nemen, waarna een vriendelijke jongen met me meeliep en ons meteen hielp. Had taart zonder slagroom besteld, maar kreeg toch slagroom, kan gebeuren. Vervolgens een flesje water besteld wat nooit gebracht werd.

Mensen zitten erg verpreid over het restaurant, wat de overzichtelijkheid niet ten goede komt. Echter het personeel hoort dit overzicht wel te hebben. Bij de uitgang kon je met een druk op een knop dan wel weer je je tevredenheid over de service aangeven. Het lijkt me dat er werk aan de winkel is voor dit restaurant.

22. Chinees-Indisch Lelystad

Weinig keus, erg zout, en niet erg florisant. Vond het er vies.

Super slecht .. ze willen alleen geld verdienen ze laten je 40 min wachten en dan zijn ze je bestelling vergeten .

Afhaal gegeten. Ajam pangang erg zout en veel bot.
    Fou yong hai (dat eiergerecht als ik het goed heb) was echt smakeloos. Had reuze honger dus wel wat van gegeten maar daarna alles weg gegooit. Waterige saus en geen smaak.
    De gebakken banaan was lekker maar lijkt me moeilijk te verpesten.
    De grote loempia ontdekte ik een rare grijze waas over de kip. Kan het niet thuisbrengen.... Zie foto.

Gerjanne Kuus

Zeer gastvrij, goede bediening, lekker eten. Bij mooi weer een prachtige locatie.

26. Nederlands Lelystad

Prima keuken. Knus en fijne sfeer. Aanradertje…

27. Nederlands Lelystad

Sariena en Sunil

Dit is de vierde of vijfde keer dat wij er hebben gegeten. En tot nu toe is het altijd top.

28. Nederlands Lelystad

Goede kwaliteit
    Klant vriendelijk

29. Nederlands Lelystad

Teunis Dekker

Gisteravond met ons vieren gegeten voor onze trouwdag.
    Het was gezellig de bediening was zeer goed en relaxed.
    Het eten was voor de prijs kwaliteit perfect.

30. Internationaal Lelystad

Een paar maand geleden waren wij ook bij Next toen ging het nog wel maar vanmiddag viel het erg tegen de bediening ging bij ons nog wel maar naast ons ging het er erg ondeskundig aan toe.
    Het aller ergste was dat men doeken tegen de zon aan het plaatsen was met het gevolg dat stofwolken over het terras waaiden waar mensen aan het eten waren.
    En nog meer, een gezet persoon, wij denken de eigenaar liep rokend over het terras gooide as op de vloer en de peuk verdween door de vloer.
    Viespeuk.
    Verder stond de muziek erg hard en liep er veel bediening terwijl het helemaal niet druk was.
    Rondom het gebouw groeide het onkruid welig tegen het terras omhoog en ook het parkeerplaats kon wel een bezem gebruiken.
    Nee Next als jullie zo doorgaan dan wordt het hem niet dan zien wij het bordje gesloten wegens omstandigheden steeds dichter bij komen.
    Eigen schuld eigenaar / bedrijfsleider.