Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

1. Internationaal Lelystad

John Anders

2. Internationaal Lelystad

Slechte service doordat je eerst naar het toilet moet en dan pas je geld terugkrijgt. Het systeem blokkeert het. Komen niet weer

Karlijn

Voorgerecht, carpaccio, was top. Mijn steak, Australische, was helaas niet zo 'boterzacht ' als aangegeven en eerder rare dan medium. Steak van mijn man was wel perfect. Ik heb niet het idee dat ze de reserveringen echt lezen, had aangegeven dat mijn man jarig was of ze daar wat leuks mee konden doen. Helemaal niks helaas, kwam uiteraard samen met hem dus wou het ook niet vragen waar hij bij was. Minpuntje. Sfeer is mooi binnen, over algemeen is eten prima. Vind alleen eigenlijk wel dat je als restaurant geen spuitslagroom en kant en klare (goedkope) koekjes moet gebruiken in je dessert.

4. Nederlands Lelystad

Ik heb het hélemaal gehad met Le Journal. Fietsen we 's avonds gezellig naar het centrum voor een bakkie koffie op het terras, duurt het ruim een half uur voordat je 'm hebt. Een half uur! Met voetbad! Het is dat ik écht trek had in koffie, want manlief had al lang weg willen gaan. En helaas voor ons - en het enige dat Le Journal nog op de been houdt - is er nergens een ander terras in het zonnetje open. Het is schandalig en altijd hetzelfde, zowel 's avonds als overdag. De twee oudere dames die naast ons zaten zeiden exact hetzelfde. Komt er zelfs een ober het terras over om bij alle tafeltjes excuses aan te bieden... Wat een hut is dat geworden zeg, vreselijk.

5. Nederlands Lelystad

Besselsen

6. Internationaal Lelystad

JJ Deelstra

Zelf je eigen tafel opruimen als ergens gaat zitten, lang wachten op drinken en eten. Onze snelle tussenstop werd meer dan een uur langer. Tevens 2gangen met koffie na, maar de koffie kwam al gelijk met het bier. Personeel weet niet waar iets heen moet, geen duidelijk tafelsysteem. Smaak van het eten wel goed, kok blijkbaar wel ervaring

L.Korteweg

Een bestelling van 2 loempia’s speciaal, kroepoek en pisang goreng is schijnbaar al moeilijk.
    Kreeg namelijk in plaats van pisang goreng, pangsit goreng(was een ondefinieerbare hap).
    Loempiahalen we normaal elders in lelystad, maar die was om persoonlijke redenen gesloten.
    Daarom uitgeweken naar Gouden Huis.
    Ga ik nooit meer doen, loempia viel ook tegen!

Onvriendelijke bediening, ruim een uur moeten wachten op eten en uiteindelijk koud eten voorgeschoteld. Op klachten wordt laconiek gereageerd, totdat je aangeeft weg te gaan. Kortom geen aanrader.

9. Internationaal Lelystad

Joke en Hans

Slecht :-( Klacht over de soep. Er zat nauwelijks brie op de panini brie-honing-noten. En er was geen enkele tegemoetkoming van het personeel. Dit doen we dus nooit meer.

10. Internationaal Lelystad

van heiningen

Te druk voor 4 man serveren… muziek veel te hard… eerst 10 minuten wachten totdat we een tafel hadden… daarna zeker een kwartier voor er iemand de drank kwam opnemen… voorgerecht mandje brood was er direct… alleen het diner duurde zeker een uur en kregen we 1 bakje patat voor 4 man… bord werd voor het kind zijn neus weggehaald terwijl die nog aan het eten was… dus dat was 1× maar nooit meer.

Carolina

Pannekoeken waren fabriekspannekoeken zonder smaak waar je wel de hoofdprijs voor betaald. Schandalig! Een eigenaar zou zijn producten eerst zelf moeten proeven om te ervaren wat er geserveerd wordt.
    Een pannekoek met spek is een pannekoek naturel met reepjes spek. De smaak van spek komt dus niet in de pannekoek maar ergens bovenop. Zo krijg je geen smaak vermenging. Hier betaal je wel de jackpot voor. Voor ons gevoel een relatief makkelijk gerecht is verpest door een makkelijke weg te kiezen. Wij raden dit restaurant niet aan en komen zelf hier niet meer terug!

2,1
  12. Chinees-Indisch Lelystad

Al jaren klant laatste keren was de babipangwang hard en droog gemaakt niet erg lekker dus.
    Na 1,5 uur wachten nu zelf gebeld, sorry meneer erg druk duurt nog zeker 10min.
    Erg onbeschoft als je wekelijks besteld en niet eens een belletje kandoen van we redden het niet op tijd.

Joliette de Groote

Hele gezellige avond gehad. Lekker eten en leuke sfeer. Prima locatie!
    Leuke dat je ook " share" gerechtjes hebt. Dan kan je heleboel lekkere hapjes proeven.

Liefhebber van Thais eten

De beste Thai van Flevoland.
    Super lekker eten en to-bediening.

natasha

Leuk restaurantje met heerlijk thais eten. 😋

16. Nederlands Lelystad

Slecht restaurant. Goedkoop is duurkoop. Het woord service kennen ze daar niet. Gegeten in Almere Haven. Was al erg rustig maar toch gaan zitten. Voorgerecht tomatensoep met pesto en room. De pesto en room was ver te zoeken. Soep amper smaak waterig leek wel cup a soup. Mixed grill besteld, toen het aankwam schoten we allemaal in de lach. Bizar klein. Sponserige smaak leek alsof het opgewarmd was. Burger kan je eigenlijk geen burger noemen. Brood was oud, burger was super plat en was meer een gehaktbal op brood. Dame blance minimaal. 2 Mini bolletjes met een scheutje koude chocolade saus van de lidl. Klacht ingediend en belachelijk gemaakt op het terras. Serveerster zei: "Lieve schat, wat verwacht je voor die prijs, dit is wat je krijgt. Als je goed wilt eten moet je hier naast gaan zitten. ” Super slecht. Nog contact opgenomen via de mail kon alleen via die van Lelystad en een zeer onprofessionele mail met ontkenningen en kleineringen. Dit heb ik werkelijk waar nog nooit mee gemaakt. Nooit meer eet ik hier en ik raad het ook zeker niemand aan! Je kan beter iets meer eten en kwalitatief. Dan wat goedkoper en vies eten. Dan kan je beter thuis blijven. Al Met al zeker geen aanrader!

17. Nederlands Lelystad

Melissa Schreger

18. Regionaal Lelystad

Wij hebben gegeten in dit restaurant omdat er positieve recensies waren en het een goede beoordeling in de NRC had. Ik begrijp niet hoe er zo'n groot verschil kan zijn met onze ervaringen.

Die waren een behoorlijke teleurstelling. Verschillende voorgerechten en gerechten gekozen: vis, vlees en vegetarisch. Te zout, te scherp, te vet, niet gaar. Voor het bedrag wat we kwijt waren, hadden we op veel plaatsen een stuk lekkerder kunnen eten. Of het biologisch was weet ik niet, maar zou me verbazen. Niet het belangrijkste, maar toch irritant, je krijgt geen gratis water, maar moet hiervoor betalen. Het is wel gekoeld.
    Je zit er prima op het terras, met leuk uitzicht op het vliegveld.

19. Internationaal Lelystad

Afgelopen maandag heerlijk op het terras genoten van de ondergaande zon. Dit plekje is een ontzettend mooie plek. Bediening was prima. Eten was perfect.

Online de bestelling geplaatst, eten was goed warm bij de bezorging en iets voor de geplande tijd. Heerlijke Chinese bami, alle gerechten waren naar wens.

21. Broodjes Lelystad

Ervaringskikker

Erg onvriendelijke medewerkers, helpen je alleen maar chagrijnig en waren niet gediend van hun eigen subway voordeelapp, Geen aanrader!

Na jaren met plezier bij jullie besteld te hebben was dit nu de laatste keer, echt never nooit meer!
    Bezorging was wel snel, prijs is redelijk.
    Maar er zat me een raar kleverig dik goedje in. Wat zeker weten geen saus was… heb dit namelijk nog nooit meegemaakt! (Ik weet het 100% zeker, want bestelde altijd deze gerecht) meteen weg gegooid en daarna een uur boven de wc gehangen om het eruit te krijgen.
    M'n vriend zegt een brok vet, maar hoe kleverig dit was betwijfel ik het enorm…
    ik bestel iig nooit meer! Niet alleen hier, mn vertrouwen in fast food is nu gewoon helemaal weg.

23. Nederlands Lelystad

ed veltkamp

Uitstekend gegeten in een vriendelijke atmosfeer.
    De coquille st.jaques waren uitmuntend met een heerlijke saus.
    De rib-eye was perfect klaar gemaakt en alles met zorg opgediend.
    Kortom een aanrader als je in lelystad lekker wil eten

Wilma

Na lang wachten maar naar binnen gelopen voor een bestelling. De dame zou komen. Tafel vol met viezigheid vd vorige mensen. Moest er erg op aandringen om iets mee te nemen.
    Drankje plus tortilla’s besteld. Na half uur nog geen tortilla’s op tafel. Vergeten aan de keuken door te geven.
    Toch voordeel vd twijfel daar gegeten.
    Wat een slechte producten.
    Eigenaar zoek enthousiast personeel. Behalve de jongeman op het terras vandaag. Wat loopt u een omzet mis.
    Was voor ons de 1e keer maar ook de laatste keer.

Wilma

26. Internationaal Lelystad

Jammer dat er op zo'n mooie plek er te weinig aandacht is voor de bereiding en de prijs van het eten. Mooie taak voor nieuwe manager?

27. Eetcafé Lelystad

Er werkt erg veel jong personeel die minder feeling hebben met klanten. Achter de kassa gaat het langzaam. Er wordt veel met elkaar gepraat. Naast de dure broodjes kun je beter voor dit geld elders bediend worden op terras. Schrikbarend hoge prijzen in verhouding met kwaliteit en service.

28. Internationaal Lelystad

Caroline

Je kon wel merken dat het restaurant nog niet zo lang open is. Mooi ingericht, relaxte sfeer maar qua eten en service vond ik het tegenvallen. Daardoor prijs-kwaliteit natuurlijk ook.

2,1
  29. Nederlands Lelystad

De Gordiaan

30. Internationaal Lelystad

Heerlijk gegeten, fijne sfeer, super!