Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

1. Indonesisch Lelystad

Woon nu 38 jaar in Lelystad. Zolang kom ik ook bij deze Toko. Vooral voor de maaltijden, daar proef ik mijn grootmoeder en moeder in terug yamee. Basis ingrediënten voor zelf koken haal ik op de markt. Dit omdat zij redelijk aan de prijs zijn. Voor de maaltijden geen probleem mee.

2. Internationaal Lelystad

Reijersen van Buuren

Zo'n mooie plek en dan zo belabberd eten. We bestelden fish and chips. De 3 stukjes vis kamen regelrecht van een bekend diepvriesmerk van de supermarkt. De patat was slap en te kort gebakken. De erwtenpuree was koud en smakeloos. Bij de kassa werd gevraagd of het gesmaakt had. Nee dus. We kregen ter compensatie een koffie take away mee. Mij zien ze er nooit meer!

3. Nederlands Lelystad

Frens Dijkman

Heel goed gegeten en gedronken in een relaxte sfeer.

Sopsushi🤤

Het eten wat super lekker zoals altijd de bediende zijn super lief en beleefd heel erg klantvriendelijk en de ober is heel erg knap en aardig het eten smaakte heel erg goed de baas is ook een hele aardige man. Ik kom hier sowieso vaker eten!!!🤤😍😍

5. Nederlands Lelystad

Gisteren avond zijn mijn vrouw en ik met twee vrienden wezen eten in Lelystad. We werden ontvangen door een serveester die zo chagerijnig is dat het erop lijkt dat ze er geen plezier in heeft. De mederwerkster in kwestie behandeld haar collegʻs openlijk als een stuk vuil.
    Dit was voor ons een erg storende factor de manier hoe er door haar word gevraagd of alles naar wens is, komt zo bot over dat wij hebben besloten hier nooit meer te komen eten of drinken.

6. Nederlands Lelystad

Matthijs van bros

smokinggohan

Zeer slecht de 1 persoon moet voor 2 bestellen.. Wanneer houden deze zaken eens rekening mee dat er per inwoners van Nederland meer 1 persoon huishoudens zijn dan 2 personen. Echt slecht ze laten geld liggen... doe er eens wat aan....

8. Nederlands Lelystad

De Gordiaan biedt een uitstekende huiselijke sfeer met een lekker menu. De bediening is attent, adequaat en speelt goed in op de klanten. Bovendien spreekt het aan dat ze zijn aangesloten bij het netwerk Euro-Toques: Streven naar duurzaamheid en het voorkomen van voedselverspilling. Dat dit voor De Gordiaan geen loze kreet is bewees de dame die ons bediende: Zij kon goed uitleggen hoe De Gordiaan hier handen en voeten aan probeert te geven. Kortom, een aanrader om velerlei redenen.

Onderweg 8 september 2018 even gegeten met zijn tweeën bij dit restaurant. Service was vlot, eten, helaas niet. Fish and chips besteld. De fish was echt van diepvries-kwaliteit en de chips (friet) was klein van formaat en hard gebakken. Is hier wel een echte kok aanwezig! Het geheel werd geserveerd bovenop een stuk bakpapier op een bord. Dit papier wordt natuurlijk week door het vet, waardoor je dit ook gedeeltelijk opeet. Smakelijk! Als toetje zelfgemaakt bananenijs besteld. Dit was een grijs prutje in een potje. Volgens mij heeft ijs toch een steviger structuur!
    Bij afrekening was ook nog eens teveel berekend, per ongeluk een ander menu aangetikt op de handcomputer?!
    Volgende keer toch maar even meer gas geven naar een ander restaurant.

Heerlijke volle bak met eten met geweldige smaak! Gewoon heerlijk!

11. Italiaans Lelystad

Noor

12. Internationaal Lelystad

Van Dantzig

Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Iedereen was heel enthousiast.

Was ooit goed maar de jaren beginnen te tellen. De zaak mag nodig een opfrisbeurt krijgen. Het vlees is ok maar als je de naam steak van de keizer draagt verwacht je toch ietsje meer dan gemiddeld. Houd je van gemiddeld vlees, patat en salade dan is dit jouw tent

14. Nederlands Lelystad

Eén van de weinige (er zijn er pakweg 4) goede tenten in Lelystad die meer biedt dan patat, sla en een stuk vlees of vis. De chef weet wat koken is en de bediening is prettig. Alles vers. Zelfs oesters en dat vind je bijna nergens in Lelystad.

15. Nederlands Lelystad

Vanavond wezen eten in korte tijd voor de 2e keer en nu zeker voor het laatst!
    Tafel, menukaart en bestek kleven tegen je aan en is ronduit ranzig.
    En dan de serveerster… mijn god, als je geen zin hebt om te werken doe het dan niet! Ze.
    Staat geirriteerd te kijken als ze de bestelling komt opnemen en als die dan uiteindelijk gebracht word gooit ze het nog net niet op tafel.
    Heel jammer. Was in het verleden een goede tent. Wij gaan hier in iedergdval nooit meer eten!

16. Nederlands Lelystad

B. Varkevisser

Gezellig klein restaurant met goede kaart en personeel.

17. Nederlands Lelystad

Heerlijk getafeld vorige week. We waren met z'n zessen en onze hond. Zij lag de hele tijd onder tafel en heeft zich keurig gedragen en nog iets lekkers gehad van de kok.

Iedereen heeft heerlijk gegeten en we werden super geholpen, een leuk spontaan team van mensen die je thuis laten voelen en je een heerlijke avond bezorgen. Er hangt een ontspannen sfeer, niet gehaast o.i.d, voldoende tijd tussen de gangen door, maar niet te lang. Precies goed om een ontspannen avond te beleven.
    De gerechten zijn goed bereid, zeker niet weinig. De zwezerik en eend waren heerlijk en ook de cheesecake was om te smullen. De patatten waren lekker knapperig.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug om onder andere het verrassingsmenu te proberen.

18. Internationaal Lelystad

Gisteren wezen eten maar je kaartje wordt bijna niet weggehaald.
    Loopt weinig personeel maar waarom moet klant daar dupe van zijn?
    Je betaald er aardig wat voor dus moet het ook goed zijn!
    Voor ons even niet meer.
    Zijn er aantal keer geweest maar geen verbetering.

19. Nederlands Lelystad

Mooie zaak.
    Bepaalde porties vallen erg klein uit zoals vooraf kaas ongeveer 40 gram wat 5 euro kost.
    Verse produkten. Behulpzaam. Glutenvrij op verzoek, helaas geen friet maar op vraag werd iets anders voorgesteld.
    Vlakbij parking.

Slecht geluisterd door personeel, bij een fout aan hun zijde (tot 2 keer toe) geen compensatie.
    Bij aangeven bij betaling daarvan krijgen we excuses, geen kop koffie, gratis drinken voor deze persoon of korting op de rekening.
    Door het niet luisteren van de bediening kon anders onze tafelgenoot wel enorm ziek worden vanwege haar allergieën.
    Eten was prima, niet bijzonder.

Sanne Visser

22. Nederlands Lelystad

If you want a place where they don't care about customers then have I got the place for you!

This place offers such great entertainment like:
    -Grabbing a plate back from the table to redistribute food unto other plates. The nerve!
    -Not serving a spoon when delivering the soup: hilarious!
    -The "mixed grill" is just 3 small nuggets of meat (not much bigger than a MacNugget). But as added value they completely overcook it all. It takes some skill to just ruin 3 different pieces of meat at the same time. Bravo!
    -Staff that just ignores you or blatantly disrespects you when complaining about food, that takes some commitment!

And for the low price of 14,50 you too can have your eating experience ruined by this establishment. 1/10: would only recommend when you really want to be let down.

23. Indonesisch Lelystad

Jongens, het spijt mij zeer maar deze recensie is echt negatief, het is dus nu al de tweede keer dat er niet gare kip in mijn roti zit. Vorige keer kwam ik erop tijd achter en heb ik het weg gegooid. Ik dacht ik geef ze nog een kans. Dus weer proberen nou ik ben er achter gekomen, kip was nog half rauw. Dus koop nooit de roti hier.

Heerlijk gegeten fijne bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten.

25. Internationaal Lelystad

Zeer zeer slecht! Na een uur wachten op eten nog geen eten, niemand zei wat en bij navragen kwam men gewoon niet terug. Meerdere mensen zijn weg gelopen en wij ook! Schandalig.

We waren met vier personen en hebben lekker gegeten en gedronken, gezellig gepraat en drie van ons hadden een lekker toetje.

27. Italiaans Lelystad

Heerlijke mixed grill gegeten! Op onze wenken bediend :)

28. Internationaal Lelystad

Jan de groot

Heb hier 15 jaar geleden eens gegeten.
    Toen was het al niet goed.
    Nu 15 jaren toch maar eens weer geprobeerd.
    Conclusie ik kom hier voor een maaltijd NOOIT weer.
    Friet was slap en koud, vis was papperig en te vet.
    Pluspunt: we hoefden de drankjes ook niet te betalen.

29. Nederlands Lelystad

Kitty scheer

We hebben met z'n vieren heel lekker gegeten.
    Aardige bediening, onze vragen over het eten werden keurig behandeld.
    Het eten was smakelijk, met grote zorg bereid en het zag er mooi uit op de borden.

30. Internationaal Lelystad

Afgelopen vrijdag zijn wij met ons vieren wezen eten bij de vier engelen in Lelystad.

Op zich is het redelijk verlopen maar de wachttijden tussen de tapasrondes was echt extreem lang. Meer dan 30-45 minuten. Qua drukte viel het mee ( 2-3 gezinnen binnen, 8 gezinnen buiten). Wij hebben in de drie uur dat we er zaten max 3 ronden kunnen halen.

De serveersters deden hun best maar er werd niet goed rondom gekeken naar lege glazen, ingevulde ronde kaartjes etc.
    Ook bij het serveren kon er geen glimlach af.

Er valt nog wel het een en ander te verbeteren en denk dat als de rondes sneller waren geweest en de bediening beter was geweest dan hadden ze een beter cijfer gekregen.