Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

1. Nederlands Lelystad

Fam. Prins

Prima eten, gezellig, heerlijke wijn

Pol Terluin

Heel gezellig gezeten en het eten was genieten. Super lekkere paddenstoelensoep en heerlijke sole met puree, grote gebakken zeetong, en zalm. Uitstekende bediening. Iedereen aan te raden!

Al 3 keer na tevredenheid besteld bij deze Chinees, vandaag 4 januari was het echter helaas niet in orde de biefstuk met champignons van onze bestelling was niet goed Het vlees stonk en smaakte bedorven, wij hebben gebeld met deze klacht maar werden absoluut niet serieus genomen, we moesten het maar met thuisbezorgd gaan regelen waarop wij antwoorden dat het eten bij hun weg kwam, daar werd niet naar geluisterd en na wat woorden over en weer werd er gezegd dan hoef ik u niet meer als klant en de verbinding werd verbroken. Jammer dat je zo omgaat met betalende klanten, nogal makkelijk maken ze zich vanaf ik ben zelf kok en in mijn ogen is mijn gast altijd de koning zou mij dood schamen en de moeite doen deze gast te houden want uiteindelijk is dat wel mijn boterham.

Fusion Express ik wens jullie veel succes met de zaak in 2018 weet zeker als jullie zo doorgaan met je klanten dat het niet zo lang zal duren met de concurrentie.

4. Chinees-Indisch Lelystad

SuperservicešŸ‘
    Foutgemaakt bij de levering maar super opgelost. šŸ‘Œ

Bestelling kwam half aan en de overige bestelling een half uur later geleverd.

Ramon Mollien

7. Internationaal Lelystad

Slechte bediening slechte ontvangst te veel keuze te weinig aanwezig helft van de kaart is er niet veder hoor je alleen maar het personeel op de achtergrond kok kookt echt smakeloos met oude troep voor ons nooit meer.

1,3
  8. Nederlands Lelystad

h.stoorvogel

Lekker gegeten, fijne bediening, een juiste prijs.

Al vaak gegeten, met mijn glutenintolerantie prima kiezen en vers

Heerlijk gegeten! Onbegrijpelijk dat dit restaurant niet vol zit. Bijzonder smaakvolle gerechten, plezierige bediening, volop keuze voor vegetariƫrs en zeer betaalbaar. Kortom voor herhaling vatbaar!

11. Nederlands Lelystad

Voordat ik bij voordeur was, moest ik eerst door de walm van sigarettenrook van andere eetgasten. Dat was een nare ervaring. Ik heb dat ook kenbaar gemaakt bij de bediening. We hebben vervolgens met 4 personen heerlijk gegeten (en gedronken). Complimenten voor het wildmenu, de risotto en de pasta carbonara. Super chardonay-tje erbij!
    Het is een kleine ruimte en daardoor staan de tafels wat (te) dicht op elkaar, dat gaat ten koste van de sfeer. Kortom: de kookkunst is fantastisch maar de entourage laat nog wat te wensen over.

12. Nederlands Lelystad

Heerlijk gegeten. Ontvangst was prima, kortom prima avond.

13. Marokkaans Lelystad

Wij hebben hier gegeten, het was allemaal lekker.
    Van te voren het menu doorgeven perfect.
    Wij komen hier zekers nog eens terug.

14. Italiaans Lelystad

vd peppel

15. Nederlands Lelystad

Heerlijk gegeten, goede service en een gezellige ambiance, fijne avond gehad. Zoals altijd en reden om zeker nogmaals te komen, beste plek in Lelystad voor een heerlijk diner.

16. Shoarma Lelystad

Dit is echt het slechtste eten in Lelystad, ik bestel echt nooit online eten en heb dus vandaag voor het eerst weer eens iets besteld bij Faco omdat dit vroeger een fantastische tent was. Ik ging er dus vanuit dat dit nog steeds zo zou zijn maar wat heb ik me vergist!

Ik heb de mixed grill besteld en naar een paar happen zo de prullenbak in gekiept. Het leek alsof de shoarma ff snel opgewarmd was, de shaslick en kipfilet gekookt waren. Het was droog en taai en geen smaak aan. Frietjes waren koud en sla is niks anders dan wat ijsberg sla met 1 klein stukje tomaat, maĆÆs uit blik en 2 schijfjes komkommer, geen dressing toegevoegd maar zo in het bakje gegooid, geen broodje erbij (wat vroeger zeker wel erbij zat)... nooit maar dan ook nooit meer zal ik hier iets bestellen, wat een ranzige troep

17. Internationaal Lelystad

Slechte bediening, men komt twee keer vragen wat de wensen zijn en maar wachten.
    Menu wordt geserveerd maar bestek hebben we nog niet. Een uur en kwartier is veel te lang om op je eten te wachten. Van de uitgebreide menukaart was een derde van aanwezig. Het was wel net na de opening, hoe dan ook we gingen met een kater naar huis. Ook onze buitenlandse vrienden kregen er maar een rare indruk van.

2,1
  18. Internationaal Lelystad

Ine Kerkhoven

19. Nederlands Lelystad

Sibert Meurs

Helemaal prima. Dat een groepje jonge dames zoveel lol hadden dat wij elkaar nauwelijks konden verstaan is het restaurant niet te verwijten.

Pizza eter

Wat een slechte levering zeg nu al meer dan twee uur aan het wachten op de bestelling.
    Werd letterlijk gezegd aan de telefoon kan niet meer pizzaā€™s bakken als ik bakken kan.
    Sorry maar als je de drukte niet aan kan zorg je er voor dat je dat wel kan.
    Zeer slecht.

21. Nederlands Lelystad

We hebben gisteren met vrienden heerlijk gegeten. We hebben genoten van Chefs Choice, het wildmenu. Prima, attente bediening.

Kirsten

23. Internationaal Lelystad

Lekkere burgers goede bediening. Snel en vriendelijk geholpen.

24. Nederlands Lelystad

Wij hebben heerlijk gegeten! Service is heel goed, vriendelijk. Het is niet het goedkoopste restaurant maar zeker het geld waard. Wij komen hier zeker nog vele keren.

Top zoals altijd! Snelle service en heerlijke sushi! Echte aanrader!

26. Chinees-Indisch Lelystad

Als vanouds nr. 1. Heerlijk vers. Smaak: onovertroffen. Lekkere temperatuur. Snelle en vriendelijke bediening.

27. Nederlands Lelystad

Het eten bij het goriaantje is heerlijk en de bediening is kundig en vriendelijk! Echt genoten! Prijs-kwaliteit verhouding is prima!

18.17 tegen 19,00 bellen ze dat de kipdoner op is 15 min later komt het er aan dus die tijd die ze beloven op de site klopt dus niet Eten niet helemaal warm meer. Spareribs de slechtste die ik ooit gegeten heb hier in Lelystad niet gaar en droog dus never nooit meer spareribs hier.

29. Chinees-Indisch Lelystad

Ga er maar vanuit dat je 2uur op je bestelling moet wachten..

30. EetcafƩ Lelystad

Slecht eten, klantonvriendelijk, wel een goede en ruime locatie om te zitten. Dakterras is ook een plus.

1,7