Direct in de buurt van Ocakbasi27 zijn tientallen parkeerplekken beschikbaar, inclusief voor houders van een GPK (gehandicaptenparkeerkaart). Als u even van tevoren belt (0320-795463) dan begeleiden wij u graag bij binnenkomst.

Op minder dan 100 meter afstand van Ocakbasi27 is een bushalte "Winkelcentrum Kamp". Met lijn 3 komt u eenvoudig vanaf het busstation in Lelystad naar ons toe.

Ocakbasi27 laten bezorgen?

do lunch 10:00 - 22:00
vr lunch 10:00 - 02:00
za lunch 10:00 - 02:00
zo lunch 10:00 - 22:00

1. Een snelle stop voor dat ik naar een afspraak in Lelystad ga. Het is even zoeken voor ik het restaurant gevonden heb, maar na wat zoekwerk vind ik het aan de achterkant van het gebouw. Parkeren bij de nabijgelegen AH is gratis en eenvoudig.
    De inrichting van het opvallend ruime restaurant is opmerkelijk: snackbar-elementen, traditioneel Turkse accenten en moderne inrichting, gecombineerd tot een spannende mix waar een ieder zijn draai wel in kan vinden.
    Ik kom uiteraard op een onmogelijke tijd, dus er is niet veel klandizie aanwezig. Ruim zitten dus op een een van de bankjes bij het raam.
    De eenvoudige menukaart wordt mij welwillend ter hand gesteld en aangezien ik slechts voor een snelle hap kom, kies ik voor een Turkse pizza met een blikje fris.
    De pizza is voor-tref-fe-lijk, maar wordt zonder veel omhaal en zonder bestek aan mijn tafeltje bezorgd. Als ik om servetjes vraag blijken die gewoon in een houdertje op tafel te staan. De sauzen worden in een knijpflacon meegeleverd en mag je er zelf naar believen opspuiten. Maar het oogt toch wat 'schraal', deze presentatie van deze prima wrap.
    Maar goed, je hebt dan dus wel voor zeven euro een heerlijke maaltijd waar bepaalde andere fastfood-ketens nog een puntje aan kunnen zuigen!