Ruime parkeergelegenheid.

Nieuw China laten bezorgen?

3. Betalen pin Visa Master Card

1305312093 87
1320428419 86
1358219234 86
1532056981 65

1. Weinig keus, erg zout, en niet erg florisant. Vond het er vies.

2. Veel vet in het vlees.

3. mm.eisinga

Slecht eten. Bij bezorging alles in een bak bij elkaar gepropt. Normaal krijg je 't apart, zoals rijst of bami. Hard vlees. Sorry, bestel hier nooit meer, zelfs groente was rauw, bah!!!

4. Vandaag een tweepersoonsmenu besteld (afhalen). Gevraagd om een grote bami i.p.v. gebruikelijk formaat.
    Bij het menu hoort gratis rijst, voor 0,50 meer bami.
    Dan verwacht je nog net iets meer te betalen voor een grotere bami.

Het was veel duurder dan verwacht. De bami was niet voor meerprijs, maar moest volledig worden betaald bovenop de menuprijs. Dan verwacht je minstens de rijst erbij, want die zit al bij het menu in. Maar nee hoor.

Zeer slechte service!

5. wereldreizigers CoKo

Komende uit Delfzijl op weg naar Rotterdam met tussenstop in Lelystad, op zoek naar een "Chinees". Logistiek een moeilijk verhaal want slecht te vinden boven een parkeergarage. Moet beter aangegeven worden. Onverwacht toch aardig restaurant. Vriendelijk meisje (student?) wees ons de beschikbare plaats. A la carte gekozen, want nog geen benul van de lage 'all-you-can-eat'-prijzen. Maar klanten om ons heen liepen af en aan om lekkernijen te halen, alles voor een vriendenprijsje. Keuze is enigszins beperkt, doch waar voor het weinige geld. Doen we volgende keer ook. Locatie is dus tamelijk onvindbaar, maar dat is een weet. Bediening is vriendelijk, afrekenen bij de uitgang.
    Minpuntje: toiletten geen papier, losse kraan, geen handdoekjes dus iets regelmatiger "kuizen" dan wordt het nog wat beter. Ook positief: geen schreeuwerige muziek, doch rustig. Houden zo!

6. Nou, kom hier om etenstijd binnen geen hond te zien, zoeken een plaats, vraag aan een bediende "wat zijn nu de kosten van het eten hier"? Even zoeken en ja hoor, voor €11,00 all in buiten een drankje. Dat is smullen, genoeg sate en andere voorgerechten prima kwaliteit.

Dan de wok zoek vis of vlees en diversen groenten uit, door de kokkie klaar gemaakt, lekker hoor. Mensen vertelden dat ze eens groen vlees hadden, ons niet gezien, weg wezen.
    Nou, klets alles is vers en schoon. Genoeg sushi en goed hoor, voor mijn vrouw dan, ik heb er niets mee. De nagerechten! IJs mag je zelf uit de machine halen en nog genoeg vruchten erbij super.

Aan te bevelen bij deze.

7. Voor de prijs mag je niet klagen. Lekker beperkt eten, maar wij gaan alleen voor wokken. Sfeer is gezellig en knus. Bij drukte kan het wat langer duren bij de wok. Personeel is wel aardig, ondanks dat ze jong zijn.

8. Vreselijk, bediening was slecht, kreeg hele drank over me heen gegoten. Wordt je niet blij van als je zeiknat bent. En eten was echt smerig. Vlees was taai, groenten bedorven, weinig keuze, sushi was droog en oud en lag niet eens in de koeling wat wel moet met rauw vlees. Deze tent moet dicht !

9. Erg klein en weinig keuze, maar voor 10 euro konden we hier wel doorheen kijken. Maar nu hebben ze de prijs verhoogd naar 12.50 terwijl de keuze hetzelfde is en moeten we betalen voor ons kind van 2, dat hebben we nog nooit meegemaakt. Dus voor ons hoeft het niet meer. ik denk dat ze een hoop klanten zullen verliezen hierdoor.

10. Ik kom hier al jaren en betaalde voorheen 22.95 om te eten. Nu sinds begin 2013 is het 10 euro. Eten en kwaliteit is hetzelfde gebleven. Locatie is een stuk minder geworden door de gemeente.

Het eten is lekkerder dan bij de concurrentie. Alleen keuze is iets minder. Voor Eur 10,- kun je niet eens in de supermarkt zoveel vlees en slibtong halen. Een super deal en goedkoper dan luxe thuis eten.

Bediening was eerst alleen door Chinezen. Nu studenten die een kans krijgen. Achter de wok heel vriendelijk en de bediening doet hun best. Al met al voor deze prijs het beste in heel Nederland.

11. Ik wou mijn man verrassen met een etentje, dus wij naar het wok restaurant. Bij binnenkomst werd al gezegd dat er van tevoren betaald moest worden, wat mijn man al niet beviel. Vervolgens een wok hoekje dat heel erg klein is, niet veel keuze aan eten. Mijn man had al gedronken en gegeten. Ik heb het nog even geprobeerd, bij aankomst aan de tafel had ik wat vlees met groente en een mini loempia en een sate met sate saus. Mijn man vroeg of ik een pot zout op me bord had gegooid, zo zout was de wok saus. De sate was niet gaar, de saus te dik. Ik heb mijn sinas opgedronken. Duur geintje, 42,50 voor een half uurtje. En de keuze aan eten veel te weinig voor het geld. Om nog niet over de bediening te praten want dat is helemaal slecht.

1,7
  12. Zo, wij zijn net terug van nieuw china. Heb mijn buik vol van de zenuwen. Wat word er niet bij vermeld u bent verplicht dat u ook drinken neemt. Heel vervelend werd mij dit duidelijk gemaakt door iemand uit de bediening van 16 jaar. Na een half uur hier te zijn geweest zijn we ook gelijk weer vertrokken. Daarbij komt het nog dat wij op 27-04-2014 hier met een groepje waren en onbeperkt eten en drinken namen, en dan zie je bijna niemand aan de tafel komen van de bediening of je nog iets wilt drinken. Jammer jammer, ik kwam hier graag maar vind dat dit restaurant wel moet vermelden dat je verplicht bent om drinken af te nemen.

13. Ik weet niet waar alle andere mensen hebben gegeten, die hier een recensie hebben geschreven over Nieuw China, maar het is één van de slechtste restaurants waar ik ooit ben geweest. Voor de prijs verwachtte ik al niet veel, maar dit ging alles te buiten.

Een opsomming van alles wat er mis is aan dit restaurant:
    -Ze kunnen de drukte niet aan. Er kwamen veel gasten binnen, die niet hadden gereserveerd. Ze laten iedereen gewoon binnen en dan begint de chaos.
    -We werden 'verwelkomd' door een meisje van ik denk een jaar of 16, wist amper wat ze moest doen, maar wijst ons dan toch uiteindelijk een tafel. Vervolgens verdwijnt ze weer, zonder ons een introductie te geven.
    -Drankjes zijn niet inbegrepen, wat begrijpelijk is voor 10 euro p.p. Maar om aan een drankje te komen, moet je erg veel moeite doen. Aan het begin word ons 1 keer gevraagd of we iets willen drinken, twee uur later (!!) hadden we pas voor de tweede keer drinken, na 3 keer vragen aans verschillende serveersters. Er was 1 serveerster, die ons daadwerkelijk de drankjes had gebracht waar we om vroegen. De anderen zagen we niet meer, maar de drankjes waren wel opgeschreven en moesten we wel betalen.
    - Onprofessioneel, ongeschoold personeel in taalgebruik tegenover gasten en standaard horecaprotocol dat niet eens kon worden toegepast. (Denk aan persoonlijke hygiëne/kleding van het personeel, bediening en service.
    -Rommelig, smerig; de bar stond vol met vieze glazen, vieze borden en glazen werden niet van onze tafel opgehaald en het eten van het 'warme' buffet waren koud. Ook de kwaliteit van het eten laat te wensen over.

Kortom; één en al frustratie. Aan het einde van de rit moesten we ook nog eens te lang wachten om te betalen en werden we gewoonweg genegeerd door de vrouw achter de kassa. Uiteindelijk zijn we uit frustratie gewoon weggelopen en toen waren ze ineens wel snel en kwamen ze achter ons aan.

14. Op zich prima eten en goede bediening maar logistiek is drama. Alles erg krap, lang wachten bij de wok en niet veel keus.

15. Willem Stadt

Gezellig vriendelijk en lekker.

16. Wok Nieuw China is een gezellig familie restaurant met een uitgebreid menu dat je zelf kunt samen stellen. Meer dan 20 soorten groente met 9 mogelijkheden in de sauzen. Teppan Yaki met vlees vis garnalen, warme gerechten ruime keuze.
    Ook voor de kinderen is er meer dan genoeg te kiezen. Prima. Ga zo door.

17. we zijn hier met ons clubje wezen eten en het was uitstekend
    de bediening heeft ons veel aandacht gegeven en de kwaliteit van de gerechte is prima dit zullen we vaker gaan doen de eigenaar doet het prima en geeft goede uitleg over alle mogelijkheden bij het wokken en welke sausen erbij horen klasse

18. Harderwijker

Afgelopen zaterdag 17 maart hier gegeten.
    Leuk klein wok restaurant waar men de boel goed voor elkaar heeft. Drinken ruim voldoende.
    Hoofdgerecht lekker goed en vers vlees en groente om te Wokken en op de plaat te laten bakken.
    Ook veel keus in het Warme Chinese Buffet wat ook goed smaakte. 1 min punt was de salade, deze was echt niet van vandaag. De sla was al aan het verkleuren.
    De paling Makreel en Haring zagen er dof en droog uit. Het mooiste waren de garnalen vanwege de dressing.

IJs buffet lekker, vers softijs, mmmm en vers fruit

aan de uitstraling van het Restaurant mag wel wat gedaan worden als mede het Wok gedeelte

maar een ding is zker super goed gegeten hier voor weinig geld

ga zo door Toppie

19. Netjes en niet al te groot WOK en chinees restaurant. Voor kinderen een gezellige ruime speelruimte ingericht waar overige bezoekers geen last van hebben.

Vriendelijke en nette bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

20. Afhaal eten is altijd prima in orde, alhoewel ik geen menu meer neem met kippensoep. Daar is een kip met veel gang doorheen gejaagd en zit kraak nog smaak aan.

Eten in het restaurant is altijd dik in orde. Ook het onbeperkt wokken voor een vaste prijs (vanaf 5 personen is de drank inbegrepen in de prijs) is prima in orde. Aardige mensen die al jaren hun stinkende beste doen.

21. paul 10 punten

16-5-2011

Wij zijn Japanse Suhsi en Hoso Maki wezen eten in de Sushibar van Nieuw China.

Dit is van een uitstekende kwaliteit je kan voor een vaste prijs
    6 rondjes bestellen. Wij gaan hier snel weer naar toe.

22. Heb hier heerlijk gegeten, en zelfs voor de kinderen hebben ze een speciaal hoekje zodat ze daar lekker kunnen spelen! Eten is zeer goed en smakelijk en zeker een aanrader om daar eens te gaan wokken!

23. Groot-Taverne

Ik vind het een gezellig en leuk restaurant en het eten is er meer dan goed, zeker de tapan yaki en shusi zijn erg goed.

24. Leuk gemiddeld wok rest.

25. Komen hier soms een paar keer per maand eten met de kinderen, hele aardige mensen en goed eten.

26. henk Siepel

Niet al te groot WOkrestaurant. Veel keuze en uitgebreide buffetten.