Jan Goos in Lelystad

Gesloten
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant Jan Goos presenteert nieuwe gerechten vanaf Jospergrill

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”.

De Josper Grill verenigt grillen en bakken in een oven, je grilt en bakt als het ware in één apparaat. De verhitting van de Josper Grill gebeurt uitsluitend op houtskool; dit geeft een extra smaak aan het te bereiden product. Niet alleen aan smaak maar ook aan beleving is gedacht, wat tegenwoordig een niet te onderschatten factor is voor het werken en de sfeer in horecabedrijven. De hoge werktemperatuur maakt deze grill geschikt voor grillen en roosteren. Het apparaat verbruikt ongeveer 40% minder aan houtskool dan een open barbecue. Door het gesloten systeem heb je minder last van vlammen, die door druipend vet kunnen ontstaan. Deze vlammen zorgen ervoor dat producten zwart blakeren of snel aanbranden. De Josper Grill geeft minder warmte af aan de omgeving dan een open grill en is dus prettiger om mee te werken. Volledig gesloten kan de Josper tot maar liefst 400 °C worden verhit waarmee hij geschikt is als grill en als oven. Maar je kunt er ook brood in (af)bakken.

Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vindt u terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten! Wij zien u graag snel in ons restaurant om de nieuwe gerechten te komen proeven.

Restaurant Jan Goos bevindt zich in de Dekomarine, een van de bekendste havens van Lelystad. woensdag en donderdag geopend vanaf 17.00 uur voor borrel en diner en vrijdag t/m zondag vanaf 12.00 uur voor lunch, borrel en diner. Bekijk de volledige menukaart op www.jangoos.nl

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, veganistisch en vegetarisch
Foto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in Lelystad

Overnachten
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, hip en huiselijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, catering en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig