Jan Goos in Lelystad

• vr lunch vanaf 12:00 diner tot 23:00
  • za lunch vanaf 12:00 diner tot 23:00
  • zo lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00

Restaurant Jan Goos presenteert nieuwe gerechten

De vogels fluiten, de bloemetjes zijn in bloei en de zomertijd is in gegaan. Je kunt aan alles merken dat het lente is en het keukenteam van Jan Goos geïnspireerd is geraakt. Er is vol passie gewerkt aan een nieuwe menukaart met frisse voorjaarsgerechten.

Puur genieten van sfeer en smaak op misschien wel de mooiste locatie van Lelystad. “Hier kan ik mijn creativiteit volledig kwijt”, aldus eigenaar en chef-kok Erik Titulaer. “Ik heb een enthousiast, creatief, ambitieus team en wij delen onze passie”.

We hebben een uitgebreide menukaart waarin je zelf een 3 gangen keuzemenu kunt samenstellen voor € 29,50. Alle gerechten zijn uiteraard ook los verkrijgbaar.

Wat dacht u van een overheerlijke diamanthaas met kalfsjus en blauwaderkaas, verse vis of een eendenborstfilet uit Flevoland met romige saus van gekneusde witte peper.
Of geniet bijvoorbeeld van een pasta ‘of your choice’ van vis, vlees of vegetarisch.
Vergeet u niet als dessert de huisgemaakte cheesecake te proberen.

Veel nieuwe smaken, seizoensgebonden gerechten en terugkerende topgerechten vindt u terug op onze menukaart. Dat wordt weer culinair genieten! Wij zien u graag snel in ons restaurant om de nieuwe gerechten te komen proeven.

Restaurant Jan Goos bevindt zich in de Dekomarine, een van de bekendste havens van Lelystad. Dinsdag geopend vanaf 16.00 uur voor borrel en diner en woensdag t/m zondag vanaf 12.00 uur voor lunch, borrel en diner. Bekijk de volledige menukaart op www.jangoos.nl

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, veganistisch en vegetarisch
Foto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in LelystadFoto van Jan Goos in Lelystad

Overnachten
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, hip en huiselijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, catering en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig