Op dit adres zit nu: Gusto del Porto

ruim voldoende gratis en op loopafstand

• Halal

• Aan het water
  7. Betalen Master Card Visa pin

1198903267 46
1677219706 75

1. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten bij Jan Goos! Oude vertrouwde kwaliteit en service.

2. Nu al voor de derde keer hier gegeten in het kader van de AH-actie, en wéér was het uitstekend! Met 6 man aan tafel hebben we alle gerechten uit het menu kunnen uitproberen, en de lof uitingen bleven aanhouden. Tel daarbij op dat de zwarte brigade zich onveranderlijk van haar beste kant liet zien, dat we met een volle maag na een zeer bescheiden nota (nog geen € 150,- inclusief de dranken) naar huis gingen en het zal duidelijk zijn waarom ik dit restaurant van harte aanbeveel.

3. Rene Twigt

Jammer.
    Gasten naast ons waren duidelijk bekenden van de kok en werden letterlijk verwend.
    Extra hapjes en lekkers gingen over de tafel en de kok bereide speciale visgerechten.
    Wij vroegen om de diner kaart, maar kregen die niet.
    Na nog divers keren werd de kaart gebracht met de mededeling er bij dat het restaurant was vol gereserveerd.
    Nou zaten we met stralend weer op het terras, dus voor ons geen probleem.
    Echter is er niemand meer bij ons geweest om te vragen of we een keuze hadden gemaakt.
    Als je ons niet wil bedienen is dat prima, maar zeg het dan gewoon.
    Patat met een schnitzel is geen probleem voor de meeste restaurants.
    Volgende keer een haventje verder!!!!

1,9
  4. Olga blaak

Wij vinden het een goed restaurant . 't Eten is goed en de bediening heel vriendelijk. Het is in alle opzichten een vooruigang in de haven en ook voor de mensen in de omgeving een restaurant om te bezoeken. Een pluim👍👍

5. We hebben het vrijdagavond erg gezellig gehad! Fijne bediening, top gerechten en een super sfeer!👍 Oh ja en wat een uitzicht inclusief een mooie zonsondergang!😃

6. Gido, bedankt voor de gezellige ontvangst en prettige bediening. Het was weer erg goed.

7. Ik en mijn collegae wilden graag onderweg even lekker eten op een mooi terras. En dat kan heel goed bij Jan Goos! Prima burger, heerlijke zeebaars en voortreffelijke tournedos gegeten, onder begeleiding van eerst een lekker glas Heineken en ruime keuze in kwalitatieve huiswijnen!

We komen zeker terug!

8. Gisteren bij Jan Goos in Lelystad gegeten.Wat een heerlijke plek om te dineren, het uitzicht is er geniaal en de bediening vriendelijk en gastvrij. Je waant je even op vakantie als je buiten op het terras of semi-buiten op de veranda zit. Als starter had ik de huisgemaakte zalm en deze was heerlijk. Als hoofdgerecht heb ik de healthy burger gegeten, absoluut een aanrader voor de gezonde eter die toch wilt genieten van een heerlijke burger. Als afsluiter genoten van een kop koffie met een stuk cheesecake. Kortom, ik zou Jan Goos zeker aanraden, vooral als je even weg wilt uit de hectiek kun je hier rustig genieten van het uitzicht, het eten en de service.

9. Personeel = zeer vriendelijk
    Eten = heerlijk en genoeg keuze
    Sfeer = top en het uitzicht fantastisch
    Prijs = normaal, je kunt het zelf zo gek maken ☺

10. Ook ons 2e bezoek gister uitstekend bevallen.. Goed weer, goed eten, goede bediening. Heerlijk om na het werk te ontspannen en te eten.

Op naar het volgende bezoek, wij zien er graag naar uit!

11. Sorbet besteld, zag er niet uit, kledder slagroom erop en €8.50 duur. Smaak was goed. Ons zien ze er nooit meer!!!

12. Tim Wisse

Jan Goos was meer dan 15 jaar geleden een begrip in Lelystad. Daarna is het nooit meer goed gekomen. Nu weer sinds april nieuwe uitbaters. Gisteren een belangrijke dag voor ons om iets te vieren en hoopvol wilde we daarom iets Amerikaans eten, een echte burger!

Wat een teleurstelling. Klein, voor Amerikaanse begrippen miniburgers, fantasieloos gepresenteerd. De salade was niet vers en zoooo saai. Alleen de frites waren oké!

We waren vol verwachting met deze nieuwe uitbaters maar zijn jammer genoeg erg teleurgesteld.

13. Ik heb gisteren bij Bistro Jan Goos mijn pensioneringsreceptie gegeven. Alle genodigden waren dol enthousiast over de ligging en de sfeer. Het eten en de hapjes waren heerlijk en verrassend en het personeel vriendelijk en professioneel. Kortom een superteam dat de vernieuwde Jan Goos verdiend. Chappeau Erik en Guido

14. p.r. nijhof

Leuke en frisse inrichting. Correcte en plezierige bediening. Eten goed, goede huiswijn. Een aanrader.

15. M. Clement

Super gezellige tent, geweldig gegeten en een zeer gastvrije bediening

16. Rene en Jolanda van Velthoven

Het is uitstekend hier! Met een nieuwe kaart en correcte bediening, in een woord top. We hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Tot een volgende keer.

17. Chris Povee

Leuke tent en leuke kaart! Aanwinst voor Lelystad!

18. Inmiddels al twee keer gegeten bij Jan Goos; op de avond van de (her)opening 29 april en een week later nog eens... Het restaurant ziet er super uit, de locatie is prachtig, met het terras aan het IJsselmeer, de sfeer is zo goed, de kaart is erg uitgebreid, de bediening heel correct en het eten is heerlijk! Echt een aanrader!!

19. Sarah 5 punten

Wauw, wat is het mooi geworden en wat heb ik heerlijk samen met mijn man gegeten! De ambiance top, vriendelijk personeel, super eten. Wij komen zeker snel terug!

20. Anneke Clement

Wat een aanwinst voor Lelystad Jan Goos. Mooi terras, heerlijk eten, leuke bediening en wordt wel door twee kanjers gerund, Guido en Erik. Trots op onze kanjers. We komen snel weer langs. Liefs Anneke.

21. Maarten Rood

Gisteren heerlijk gegeten in de pas vernieuwde Jan Goos. Met de leuke inrichting naar het verassende thema. En met de prima gerechten erbij op de menu kaart, kan ik niks anders concluderen dan dat dit echt een aanwinst voor de Lelystadse horeca is.

22. Hanneke

Gewoon een top restaurant met heel leuk en goed personeel

23. lugthart

Top locatie! We zijn super vriendelijk ontvangen en hebben een gezellige avond gehad. Het menu is lekker uitgebreid en voor ieder wat wils en wat je ook besteld het eten is super! Wij komen zeker nog een keer terug in de zomer op het terras!

24. steeger

Lekker en veel eten voor een betaalbare prijs..
    De burgers zijn top kwaliteit echt een aanrader.

We komen zeker terug

25. Lang niet wat het vroeger geweest was. Prachtige locatie past niet bij de menu kaart en de aankleding/service van het personeel. Geen aandacht zorg aan aankleding van het terras. Met de mogelijkheden die er in de markt zijn kan je hier zoveel meer van maken.. Met de vele concurrentie die er is in Lelystad slaan wij deze Bistro over.

3,2
  26. Fam van Breughel

Leuke mensen. Goede bediening, ook heel attent. Perfect eten, ook het menu van de kok. Goede prijs verhouding. Al met al zeer top.

27. Oscar Vesterink

Mijn vriendin en ik werden hier vriendelijk ontvangen voor een 7-gangendiner.
    Het eerste wat opviel was de sfeer. Je komt binnen in een wat rond-restaurant sfeervol bekleed met het juiste thema: zee en de haven. Ik zeg ook expres sfeervol, omdat restaurants vaak over de top gaan met het bekleden en dit in dit geval zeker niets is.
    De gitarist zong mooie nummers met daarbij het volume wel wat aan de harde kant, van daar dat mijn cijfer voor sfeer geen 10 is, maar een 9, want het was wel erg mooi en voegde veel toe.

Voor de eerste 4 gangen was een witte wijn uitgekozen die door ging voor een droge wijn, maar ook echt wel een zoete bijt had. De wijn paste erg goed bij de eerste 4 gangen. Het begon met gerookte (in eigen keuken) eendenborst met sinaasappelgelei, waarna pompoensoep, vervolgens coquilles met zuurkool en rozijnen in rum en tot slot zeewolf met kokkels. De wijn was er goed gekozen en paste continu bij de gerechten.
    Ik durf dan ook te zeggen dat de gastheer en -vrouw hier verstand van hebben. Zij konden ons namelijk ook goed uitleggen hoe de wijn smaakte en waarom deze gekozen is voor de gerechten.

Voor de laatste 3 gangen is er gekozen voor een rode wijn. Ook hier wist de gastvrouw uit te leggen waarom deze uitgekozen was voor deze gangen. De gangen verliepen als volgt: hazenrug met aardappelpuree en stoofpeertje, kaasplankje waarna het afgesloten werd met 3 mousse: Pistache, chocolade en karamel met karamelsaus. Ook hier was alles goed bereidt.

Ik wil eindigen met mijn complimenten voor bereiding. Zo smolt de hazenrug op je tong, zo mals dat hij was en was de eendenborst erg lekker en vol van smaak. De gastheer en -vrouw zijn deskundig en de keuken heeft verstand van zaken en kan snel, maar toch niet te snel (alsof je nog met het vorige gerecht bezig bent) de gerechten uitserveren. Dit zorgde ervoor dat mijn vriendin en ik erg heerlijk gegeten hebben en een hele fijne avond hebben gehad.

Ik kom zeker terug.

28. Wat een smaaksensatie was dat vrijdag tijdens het zevengangen diner. Prachtige opbouw van de gerechten en alles kwam in een prettig tempo op tafel. Bediening was superattent, vriendelijk en deskundig. Wij zijn best wel wat gewend wat goed eten betreft, maar hebben in tijden niet meer zo smaakvol gegeten. Ga zo door Jan Goos !!

29. Claudia Hendriks

Gisteren werden mijn vriend en ik hier warm onthaald met een welkomstdrankje, waarna ons een plekje aan het raam werd toegewezen. Het was de eerste keer dat ik hier was en de sfeer is gezellig en gemoedelijk. Wat wij ook geweldig vonden was de gitarist die live liedjes zat te spelen. Hoewel het stemvolume soms net iets te hoog lag voor het kleine restaurantje, droeg dit zeker bij aan de geweldige avond die wij hebben gehad.

Een zeven-gangen-diner compleet met wijnarrangement is niet iets wat je elke dag meemaakt en we hebben dan ook flink genoten. Het eerste gerecht was gerookte eendenborst met sinaasappelgelei, een klassieke combinatie die erg goed werd neergezet. De kok vertelde ons dat de eendenborst zelf gerookt was en dat ze ander vlees ook allemaal zelf roken. Het gerecht zelf was een perfecte starter en beloofde veel voor de avond die ging komen.

Het tweede gerecht was pompoensoep met een bepaald soort spek. Nu heb ik nog nooit pompoensoep gegeten, maar deze was vol van smaak en lekker hartig, niet heel vullend en toch precies genoeg!

Het derde gerecht waren coquilles met zuurkool en rumrozijnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van vis, maar deze coquilles waren bereid in kerrieboter, wat een speciale toevoeging gaf en ze heel smaakvol maakte. Zuurkool erbij zorgde voor een heerlijke smaaksensatie die je in eerste instantie niet zou verwachten. Voor de liefhebber zijn de rumrozijnen ongetwijfeld de klapper, voor mij waren ze iets te sterk.

Vervolgens kregen we zeewolf met kokkels, erg lekker en precies de goede hoeveelheid aangezien het al de vierde gang was. Hierna volgde de vijfde, een hazenrug met stoofpeertje en aardappelpuree. Een heerlijk herfstgerecht met zulk mals vlees dat het bijna smelt op je tong!

De twee laatste gerechten waren een kaasplankje en een zoete afsluiter. De kaas was heerlijk en hier mag even gezegd worden dat de rode wijn die geserveerd werd hier perfect bij paste, erg kruidig en goed gekozen! De zoete afsluiter bestond uit chocolademousse, pistachemousse en caramelmousse. Wat ik hier als verbeterpuntje zou zien, zou iets 'vasts' zijn. Persoonlijk ben ik erg van de toetjes en ik miste iets echt eetbaars zoals een taartje of brownie.

Al met al een heerlijke avond geweest, geweldig gegeten en gezellige bediening. De gecombineerde smaken werken allemaal fantastisch en ieder gerecht op zich is een feestje. Ik zou dit zeven-gangen-diner aanraden aan iedereen met een wat verfijndere smaak en die bereid is te proberen! Met het risico dat je aan het eind van de avond heerlijk vol zit, natuurlijk...

30. Marco schaaphok

31. Eten ronduit slecht. Niet vers en smakeloos. Haar op je bord tijdens uitserveren, bediening is totaal niet geschikt voor de horeca. Een keer geprobeerd maar nooit meer.

32. bert kempenaar

Woensdagavond heerlijk gegeten, gezellig ontvangen door de kok. heerlijke locatie om te eten, lekker op de veranda. Top gegeten, zeker als je kijkt naar de prijs. sfeer kan je maar 1 ding over zeggen.... geweldig plekje aan het water, de rust om je heen, iedereen die gezellig zit te eten en drinken...

33. Ria Haenen

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het is een top locatie en wij hebben het personeel als vriendelijk ervaren. Ze zijn net met nieuw personeel begonnen dus is het altijd wat onwennig maar zij doen hun uiterste best om er weer een leuk en goed restaurant van te maken. Bedankt voor de gezellige avond.

34. Vanmiddag lunch, kok was 30 minuten weg, bediening probeerde zich in allerlei bochten te wringen maar excuses ho maar. Houding "zulke dingen moet je als gast gewoon accepteren". Jan Goos was een jaar of twee geleden gewoon een plezier om bij te gaan eten, nu een "shambles".
    Wij zullen ze bij onze intimi beslist nu niet aanbevelen.

35. Fam. Rohaan

Slechte prijs en kwaliteit verhouding. Voorgerecht te duur,te simpel voor de prijs.
    Het eten was lekker en de koffie was heerlijk.

36. Menno en Caroline

Bijzonder lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Echt eerlijk eten. Een aanrader.

37. Chrissy Groenink

Na een dag Bataviastad zijn wij, op aanraden van kennissen hier een hapje gaan eten.
    Allereerst is de ligging natuurlijk heel bijzonder zo direct aan het water. De sfeer in het restaurant was gezellig en het bedienend personeel was zeer gastvrij en vriendelijk (de hond mee, was ook helemaal geen probleem).
    Het eten is niet zo belachelijk duur en gewoon lekker. De spareribs komen zeker in onze top 10!
    Al met al gewoon een hele gezellige avond gehad bij Jan Goos en we komen zeker nog een keer terug.

38. F. van de konijnenburg

Gister (woensdag 24 april 2013) met een zakenrlatie uitstekend gegeten bij bistro Jan Goos aan de Deko Marine haven. Plate gerecht met goede prijs - kwaliteit vehouding. De ambiance is echt bijzonder met een fantastisch uitzicht op de zeilboten die in- en uitvaren.
    Al met al een gezellige avond en zakelijk een goede beurt gemaakt. Voor herhaling vatbaar dus.
    Frans vdK.

39. Hier nu meerdere keren gegeten maar telkens weer loopt het op een teleurstelling uit, na de laatste keer besloten om dit restaurant niet nogmaals de kans te geven, wij blijven weg.

De eerste keer werd het eten pas na 1,5 uur op tafel gezet, nog nooit zo lang gewacht. De keuken was ons vergeten, uiteindelijk wel goed proberen te maken door korting te geven maar ook bij ons tweede bezoek ging er van alles fout. Ook na de 2e keer nog een laatste kans gegeven en bij ons 3e bezoek dachten we alles wel gehad te hebben en kregen we te maken met een onbeschofte meid in de bediening, we hadden als voorafje wat stokbrood en olijven besteld maar deze werden pas geserveerd bij het hoofdgerecht, toen we daar iets van zeiden kregen we een grote mond, dan hadden we dat maar aan moeten geven, nou ja zeg.. ze had daar toch ook zelf om kunnen vragen?

Uiteindelijk werd door deze meid de keuken de schuld gegeven, die hadden ook wel even met haar mee kunnen denken dat ze dit eerder uit had moeten serveren. Kortom, wij zijn klaar met Bistro Jan Goos.

Enige positieve punt is de ligging en de sfeer vooral op warme zomerse avonden.

5,5
  40. Met bedrijfsuitje hier gegeten. Was heerlijk en en een super bediening.

41. Rotensen, j.p.

Bistro wat moeilijk te vinden, achteraf op een jachthaven terrein. Echter zeer de moeite waard. Hele vriendelijke en vrolijke bediening. Het eten en drinken kwaliteit en kwantiteit uitstekend. Dit was een lunch, maar we gaan er zeker nog eens dineren. En een fantastisch uitzicht over het IJsselmeer .

42. Wij hebben vanavond een super avond gehad. Wat een leuk restaurant.
    Alles was perfect. Eten, drinken, de service meer dan een 10. Sfeer is er helemaal goed.
    Werkelijk een aanwinst voor Lelystad.
    Oké, je moet er even verder voor rijden, maar dat is het dan ook meer dan waard.
    Ik zeg alvast tot vrijdag. Want dan kom ik lunchen.

Vooral zo dooorgaan.

Groet Arthur

43. Vanmiddag weer heerlijk geluncht en wat een feest, honden zijn bij de nieuwe eigenaren welkom !
    De sfeer is uitstekend het eten geweldig en de service is ook meer dan perfect.
    Direct een afspraak gemaakt voor een verjaardags etentje.
    Echt een aanwinst voor Lelystad.
    Ik kan alleen maar zeggen, vooral zo doorgaan !

44. Jan Tervooren

Beste Renate en Erik,

Bij deze willen we jullie bedanken voor de geweldige avond die we afgelopen vrijdag in jullie restaurant mochten beleven. Hopelijk waren we de andere gasten niet te veel tot last, want we realiseren ons, dat we zo nu en dan best wat luidruchtig waren, maar zie dat maar als een teken van “ons thuis voelen”.
    Zowel de kwaliteit van het eten als de bediening was uitstekend en de opstelling van de tafels met de menukaart in het servet viel in goede aarde.

Nogmaals dank voor deze topavond namens 17 enthousiaste tennisvrienden en vriendinnen uit Zeewolde.

Met vriendelijke groet,
    Jan Tervooren

45. Hanna van Coeverden

High Tea Higly recommended.
    Namens 20 dames wil ik jullie hartelijk danken voor de
    fantastische High Tea, die wij ter ere van mijn verjaardag
    bij jullie hebben genoten.
    Geweldige ambiance, heerlijke hapjes en een uitermate aimabele gastheer.
    Maartje: 'Het was tot in de puntjes verzorgd'
    Thea: 'Ik ga het mijn vriendinnen vertellen'
    We komen graag weer terug
    Chapeau.
    Hanna van Coeverden

46. olav benthem

Gezellige tent met heerlijk eten. En een goeie plek aan het water. Het is dat we nu in Bonaire zitten maar ander zaten we bij jullie Renate en Eric.

47. Onverwacht gezellig op een gewone doordeweekse avond. Terras in de zon aan het water met een lekkere maritieme sfeer. En heerlijk gegeten! Wat wil een mens nog meer. De zeebaars was subliem ondanks dat ik jaloers werd op de reuze gamba's van mijn disgenoot. Reuze is zacht uitgedrukt.

Ik ben erg blij dat Jan Goos een herstart heeft gemaakt. En nu maar hopen dat ze ook de fantastische mosselen in september weer op het menu zetten.

48. Wij hebben al een paar keer heerlijk gegeten in de vernieuwde Bistro Jan Goos. Bij de vorige eigenaar zijn we, na twee keer een teleurstelling, afgehaakt en hebben een andere zaak ontdekt in het centrum van Lelystad (een echte aanrader!). Super blij dat nu dezelfde kwaliteit voor ons dichterbij aan het water bij Bistro Jan Goos te vinden is! Vriendelijke en persoonlijke manier van bedienen, eten is heerlijk en de locatie is top!

Ik verheug me al op donderdag; dan geeft mijn moeder daar een etentje voor het gezin vanwege haar 65e verjaardag. Ook mijn zoontje heeft al zin om daar weer te gaan eten (ter info voor mensen die geen kinderen (mee) hebben: het is absoluut geen speeltuin maar gewoon gezellig).

49. Net als onderstaand bericht waren ook wij teleurgesteld dat we het zonder Jan Goos moesten gaan doen, na gezien te hebben dat het weer geopend was, snel gebeld en gereserveerd. Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen, we vonden het zelfs beter, mooier ingericht en het eten was super, beter nog dan daarvoor.... gelukkig maar! Klasse.

50. Na het sluiten van Jan Goos in 2010 waren we bang dat we ons favoriete restaurant in Lelystad kwijt waren. Gelukkig is niets minder waar. We hadden een paar minder positieve berichten gelezen, maar zeker ook hele positieve. We zijn dus zelf maar gaan proeven en kijken. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Betere inrichting, meer personeel en waar het allemaal om gaat.... prima gerechten voor een goede prijs.

Ons restaurantje bestaat nog en is wat ons betreft beter geworden bij de nieuwe eigenaars.

51. Waren vroeger dan verwacht, maar hadden zo een tafel voor vier. Alles verliep rustig zoals ik wil hebben. (heb het niet eens moeten aangeven!) Voorgerechten..subliem! Hoofdgerechten: De zeebaars is een aanrader! Mijn dochter houdt niet zo erg van vis...en..."Pap, dit is lekker!" De risotto die erbij wordt geserveerd is precies de hoeveelheid, niet te veel niet te weinig. Nagerechten heb ik van allen geproefd (3 personen om de kwaliteit te bepalen.).

Niet onaardig, maar de frambozen perfait kan wat ietje pietje suiker gebruiken gezien de saus ook van de framboos komt. Maar ok. Ik kom hier wel degelijk terug. Fijne avond gehad met mijn kinderen en heerlijk genoten!

52. Regelmatig kom ik in deze Bistro een hapje eten.

Soms even lunchen of heerlijk dineren in deze sfeervolle tent aan het water.

Bediening is vriendelijk en ook het eten is top!

53. We hebben op zaterdag 4 juni met 7 personen gezellig aan jullie stamtafel gezeten en heerlijk gegeten.

Vooraf heerlijk in het zonnetje geborreld.

De bediening was vriendelijk en attent.

Zeker voor herhaling vatbaar.

54. Ik vraag me altijd weer af waarom we steeds terugkomen bij De Gordiaan en Jan Goos sinds Erik daar de scepter zwaait. We zijn wezen eten in veel (sterren) restaurants in en buiten Europa en Nederland en gaan als verwende gasten graag naar Jan Goos. We hebben het voor onszelf ff op een rijtje gezet na veelvuldig bezoek de afgelopen weken:

- vis, vlees of vegetarisch. Het is allemaal even smakelijk en goed bereid.

- kom je met 2, 10 of 50 gasten, zakelijk of privé, niets is te dol zeker als je dit vooraf met de mensen van Jan Goos bespreekt. Patrick is voor ons gezelschap zelfs een keer overgekomen van centrum Lelystad om de speciale wijnen te serveren.

- prijs/kwaliteit is goed. Erik doet geen concessies aan kwaliteit.

- de sfeer is gastvrij en ontspannen, wij voelen ons thuis.

- de locatie aan de haven is adembenemend.

- heerlijk loungen op een verwarmd terras en kijken naar de ondergaande zon.

Tja, nu weten we het weer...

Harry en Nelleke Bouma.

55. M. Verstraeten

Op 6 mei voor het eerst weer gegeten bij Jan Goos. We zijn er wat bedenkelijk heen gegaan nadat we enige recencies hadden gelezen. Wij hebben er voortreffelijk gegeten en de bediening was perfekt! Het enige wat ons zorgen baart, maar dat is in heel nederland zo, is het prijskaartje. In vergelijking met de landen om ons heen mag het best duur genoemd worden. Verder niets dan lof.

56. Wij gaan vanavond al weer voor de 5e keer dit voorjaar heerlijk eten bij Goos. Na jaren lang niet meer te zijn geweest, waren we razend enthousiast naar de nieuwe gang welke is ingeslagen!

Erik, hou zo vol en vooral doorgaan met dit heerlijke eten en de ontspannen gezelligheid!

57. Bistro Jan Goos

Beste Els en Dion,

Vervelend dat jullie boos naar huis zijn gegaan.

Tijdens het eten wordt er gevraagd of alles naar wens is, dan had u gewoon kunnen zeggen dat de gamba´s melig waren, dan hadden wij het probleem op kunnen lossen. Wat betreft de rijst dat is risotto, houdt u daar niet van dan maken we gewoon iets anders wat u wel lekker vindt.

Met vriendelijke groet.

Bistro Jan Goos.

58. els en dion

We waren benieuwd naar de nieuwe eigenaar van Jan Goos en zijn daar gisteravond gaan eten.

Ik ben nu nog boos.

De gamba's waren melig, de zeebaars ging wel maar de rijst was niet te eten.

We hebben niets meer toe genomen en zijn snel weg gegaan en komen voorlopig echt nooit meer.

Zonde van het geld.

59. Vandaag 3 mei 2011 voor het eerst sinds jaren weer bij Bistro Jan Goos gegeten. Het was heel gezellig en het eten was super. Zeker voor herhaling vatbaar. De plek is geweldig en eindelijk ook goed eten. Komen zeker terug.

60. Zoals heel NL werden ook wij geprikkeld door het voorjaarszonnetje. We besloten een voorschot te nemen op de zomer en trokken naar Jan Goos. Tot onze schrik was er nogal wat veranderd en dan bedoelen wij dat niet positief... De kwaliteit van de keuken is jammer genoeg niet meer wat het geweest is. De prijs/kwaliteit verhouding is zoek geraakt. De bediening is van leuk naar stijf gegaan, waarbij er van alles fout gaat. Waar een excuusje op zijn plaats zou zijn krijg je slechts een boze blik. Onze liefde voor dit leuke restaurant is voorlopig even over. Pauline.

61. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bistro Jan Goos op koninginnedag. De sfeer was uitstekend en het personeel snel en aardig ook was het heel druk. Ik kan Bistro Jan Goos zeker aanraden.

62. Met z'n twee gegeten bij nieuwe Jan Goos. Als aperitief een heerlijk koud witbiertje van de tap. Plankje brood met knoflookboter. Helaas apart op de rekening a 3 euro. Voorgerecht allebei een (iets te koude) carpaccio a 10 euro. Eenmaal zeetong 25,-euro en zeebaars 18,50, samen met klein schaaltje friet zonder en wat sla. Bediening heel erg onervaren, steakmes bij de vis. Als dessert een dame blanche met veel te waterige "saus", leek wel Benco oplos chocomel. Met het commentaar hierop kon de gastvrouw niet overweg. Jammer. Prijs -prestatie niet goed. Premium pricing voor matige kwaliteit.

4,7
  63. Een heerlijke afsluiting van een mooie koninginnedag. Een uitstekende barbeque. Ondanks de behoorlijke drukte was de bediening vlot en goed. Gauw nog eens reserveren!

64. Wat een feest: een nieuwe eigenaar bij Jan Goos! Het interieur van het restaurant is een stuk moderner dan voorheen. We hebben er prima gegeten. De rundercarpaccio is heerlijk, jammer alleen dat er oude kaas op zit i.p.v. parmezaan. Ook de salade Jan Goos was prima. Als hoofdgerecht kozen wij de zeetong: die was echt perfect gebakken.

Alleen de bediening is wat stijfjes. Die mag wel wat losser worden.

Jan Goos is een aanrader in Lelystad!

65. Carla van de Burg

Wij leggen graag aan in de Deko Marine en kijken altijd uit naar een gezellige avond in de Bistro. Helaas is de vorige eigenaar vertrokken en daarmee ook de gezelligheid en vooral de kwaliteit. Het is allemaal standaard en de gemaakte service geeft een onbehaaglijk gevoel. We geven niet op en zullen nog wel terugkomen voor een tweede kans, ik heb er echter een hard hoofd in dat het hier nog goed gaat komen.

C. v.d. Burg, Volendam.

3,9
  66. Wat een tegenvaller. Zondag 10 april jl. voor het eerst in dit vaarseizoen weer bij Jan Goos gegeten. Maar bij deze ene keer blijft het dit jaar ook voor ons. Jan Goos is blijkbaar van eigenaar veranderd en daarbij zijn ook de kaart en de hartelijke service gesneuveld.

De bediening probeert alles heel correct en formeel te verzorgen, bestek wordt bijvoorbeeld met een handschoentje aan voor je neergelegd, maar de uitvoering is knullig, we kregen vier vorken en vijf messen, terwijl we met vijf personen aan tafel zaten.

Voorgerecht salade met zalm was vooral veel zalm uit een pakje en heel weinig salade. Hoofdgerechten van de plate service (nieuw op de kaart) hebben dezelfde garnituur als de gerechten van de “normale” kaart: sla en friet. Gerechten zijn allemaal okay, maar niet bijzonder. Een wijnkaart ontbreekt, desgevraagd mag je kiezen uit twee dichte (!) flessen zonder verder enige toelichting.

Alles bij elkaar behoorlijk veel geld kwijt (oa aan belachelijk dure, niet eens lekkere olijven die bij het brood geserveerde werden) voor een niet bijzondere maaltijd in een kille, raar formele omgeving.

67. Lia de Lange

Heerlijk terras, leuke bediening en geweldig eten.

68. Beste gasten,

Hierbij willen wij u laten weten dat Bistro Jan Goos per 1 April 2011 heropend is met een nieuwe eigenaar.

De Bistro is opgefrist met een lik verf en een nieuwe uitstraling.
    En een nieuwe kaart. Met ons nieuwe team zullen wij er alles aan doen om het vernieuwde en mooiste plekje van Lelystad tot een groot succes te maken!

Graag tot ziens, Erik en Renate.

(eethuisje de Gordiaan)

69. Wij hebben een zeer slechte ervaring met Bistro Jan Goos.
    Wij hadden netjes om 19.00 uur gereserveerd en kwamen keurig op tijd om 18.50 uur binnen. Om 19.30 uur was er nog steeds niemand aan onze tafel geweest om te vragen of we al iets te drinken wilden hebben of om de menukaart te brengen. Na geïnformeerd te hebben of het mogelijk was iets te drinken te bestellen werd daarop nogal lauw gereageerd en kwam er uiteindelijk na een kwartier iemand om de bestelling om te nemen...
    Dat betrof overigens alleen het drinken aangezien ze volgens eigen zeggen geen menukaarten meer hadden.
    Hierop hebben wij besloten elders te dineren hetgeen men nogal flauw vond, want ze waren nét van plan geweest ons te komen bedienen (na dus ruim een uur wachten).
    Héél erg slechte service!

70. Helaas hebben wij niet z'n goede ervaring.

Driegangen menu, prijs/kwaliteit kan beter.

We vonden het ook niet fijn dat er steeds een andere ober of serveerster aan ons tafeltje kwam, erg onpersoonlijk.
    Dan voorkom je ook dat er één komt vragen wat voor dessert we willen terwijl het hoofdmenu nog moest komen, dus weer wachten.

Van het moment dat we gingen zitten tot dat we buiten stonden heeft 2 uur en 20 min geduurd. Dat mag niet voor een doorsnee menu en het was niet druk.

6,1
  71. Mooie locatie en gezellig terras.

Omdat onze buikjes al redelijk gevuld waren, gaven we aan dat we dit keer slechts alleen een voorgerecht wilden bestellen en eventueel een dessert. We bestelden :

- een gemengde krulsalade met daarop gesmolten Franse geitenkaas, met honing, pecannoten, uitgebakken spekjes en fris- zoete appel a €9,75 en

- Champignons ‘Dordogne’, hele champignons krokant gebakken in bierbeslag, met koude knoflooksaus a €8,50

En verzochten om het voorgerecht aan te vullen met een portie friet met mayonaise.

In de gemengde krulsalade ontbraken helaas de pecannoten die dit gerecht juist zo compleet maken.

Het portie friet (heel klein portie) kwam (als mosterd na de maaltijd) op tafel, nadat de voorgerechten al genuttigd waren(zonder mayo).
    Erg jammer, zeker in relatie met de niet mis geprijsde menukaart.

72. Piet 148 punten

Ik heb heerlijk gegeten. Beetje jammer van de open keuken en de herrie die eruit kwam. Heel interessant is het niet om te weten dat de serveerster een dolle avond heeft gehad. Ondanks dat was de bediening vriendelijk en het eten was heerlijk. Ik heb er gelunched en gedineerd en het was beide keren zeer goed te noemen. Mooi uitzicht, lekker eten, maar nu nog een deur in de keuken.

73. Ferry Klomp

Ook wij hebben een minder goede ervaring met Bistro Jan Goos. Wij waren die avond in januari de enige gasten en na het voorgerecht gingen de gebruikte borden in de vaatwasser. Omdat er geen deur in de keuken zit klonk het alsof er een dieselmotor werd gestart. We vroegen de bediening of dit nou echt nodig was, maar de reactie was nogal lauw. Het uitzicht op de keuken is trouwens niet echt flitsend en omdat wij zoals gezegd de enige gasten waren hadden ze ons beter aan een andere tafel kunnen plaatsen. Ook op die avond gingen om half tien de emmers sop door de keuken. Ik heb op de site van Jan Goos het gastenboek getekend met bovenstaande klachten,maar helaas geen enkele reactie van hun kant. Dat vind ik nog het ergste, geef toe dat het beter kan, maar doe niet alsof je neus bloedt, want nu zien ze mij daar niet meer. En ze moeten zich realiseren dat dit soort slechte verhalen blijven hangen én doorverteld worden.

5,5
  74. hendriks

Heerlijke avond gehad. Lekker eten alleen de porties ietswat aan de kleine kant.

75. fam Bollemaat/Kodde

Verheugd op lekker eten maar tot twee keer toe moest het vlees terug omdat het met een mes niet door te snijden was. Tevens de gebakken aardappels zwart wat een grote domper was.Volgende dag buikklachten gehad van net visstoofpotje.

1,7
  76. Het eten was erg lekker. Wat meer aandacht voor detail zou op zijn plaats zijn. Ten aanzien van de bediening is er nog een hoop te verbetere. Wat echt de klok sloeg, is dat vanaf een uur of kwart voor 9, terwijl je nog met je maaltijd bezig bent, je neus dichtslaat van de chloordampen die uit de keuken komen vanwege het schoonmaken. Nu vind ik hygiëne in een keuken een schoon goed, maar schrob de vloer van een keuken niet uitgebreid als je zaak nog vol gasten zit. Kortom, qua eten absoluut geen afrader, was zelfs goed. Qua ervaring ga ik er nooit meer heen.

4,9