Hajé De Taveerne in Lelystad

1. Carolina

Pannekoeken waren fabriekspannekoeken zonder smaak waar je wel de hoofdprijs voor betaald. Schandalig! Een eigenaar zou zijn producten eerst zelf moeten proeven om te ervaren wat er geserveerd wordt.
    Een pannekoek met spek is een pannekoek naturel met reepjes spek. De smaak van spek komt dus niet in de pannekoek maar ergens bovenop. Zo krijg je geen smaak vermenging. Hier betaal je wel de jackpot voor. Voor ons gevoel een relatief makkelijk gerecht is verpest door een makkelijke weg te kiezen. Wij raden dit restaurant niet aan en komen zelf hier niet meer terug!

2,1
  2. Nog nooit ergens zo'n slechte service meegemaakt. Er liepen 5 meiden rond, waarvan er twee eigenlijk sowieso maar een beetje stonden. En slechts ééntje leek te weten waar ze mee bezig was. De andere twee volgden in ieder geval nog instructie van de bedrijfsleider op..

Belachelijk slecht ! Ik kom hier nooit meer...

3. Josephine

Gezelig en leuk restaurant, je kunt hier lekker lunchen, vriendelijk personeel, goed eten en voor een goede prijs. Bevindt zich vlak bij een museum en bij batavia stad, is dus leuk te combineren met een bezoek hieraan.