Full House in Lelystad

Culinaire hoogstandjes!

In ons Eetcafé kunt u genieten culinaire hoogstandjes die bereid worden met verse producten van het seizoen. De authentieke inrichting van ons restaurant zorgt voor een unieke ambiance die perfect past bij elk gelegenheid. Zo wordt uit eten gaan een bijzondere beleving.
Met regelmaat hebben we een nieuwe lunch- en dinerkaart. Daarnaast bieden we voor zowel lunch als diner weekspecials aan. Bij alle gerechten kunnen we passende wijnen van onze uitgebreide wijnkaart serveren. De vlotte en persoonlijke bediening zorgt ervoor dat het u aan niks ontbreekt.

1175812092 92
1190170075 94
1197349066 94
1204528058 94
1247602008 92
1261959991 93
1319391924 85
1419897806 86

1. Full house is een van de betere eetgelegenheden van Lelystad, maar op maandag is het iets minder. Na het bestellen van een voorgerecht de funghi was deze niet lekker, als de eigenaar het maakt is het altijd heerlijk gekruid, helaas waren het nu gewone gekookte champignons en niet lekker dus heb ik het terug laten gaan naar de keuken. Tot mijn verbazing moest ik dit ook nog afrekenen, jammer voor iets wat echt niet lekker was. Verder was de maaltijd lekker, goed vlees e.d.

2. Kelly Smit

3. Mariska en Jamie

Vandaag met mijn kleine jongen hier gegeten. Aan de bar. Was echt gezellig. Dank je wel. Voor herhaling vatbaar!

4. Heerlijk gegeten voor de eerste keer. Super service, eten was super. Echt een aanrader...

5. Diverse keren hier geweest en altijd goed. In de zomer ook wel buiten gezeten en al ziet het er op het eerste gezicht niet bepaald uitnodigend uit, het goede eten en juiste gezelschap maken het perfect.

6. Heerlijk, lekker, goed en veel eten. Prima sfeer, leuke bediening.

7. Paul 24 punten

Full house is toch wel een favoriet van ons. Het is een gezellig eetcafe met een informele sfeer. Personeel is altijd vriendelijk en hartelijk.

Het eten is van goede kwaliteit, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed bereide degelijke gerechten voor een erg mooie prijs.

Full house is een aanrader voor een gezellig avondje uit, in een informele sfeer, met goed eten voor een aantrekkelijke prijs!

Tot volgende keer maar weer!

8. Rinus van Dijk

Door goede vriend aangeraden, top tip! Super goed eten, ruime porties en zeker belangrijk: geweldig, vriendelijk en humorvolle bediening. Tot de volgende keer.
    Groeten uit Colombia/Curaçao

9. vd heide

Uitgenodigd door familie in Lelystad die fan van Full House zijn. Onze ervaring was dat het eten geweldig was, helaas moesten we steeds om de drankjes vragen want het personeel had geen oog voor de gasten, jammer!

10. Houtman

Ik kom hier altijd met een goede vriendin. Goede sfeer en het eten is heerlijk en voor een goede prijs.

11. Heel gezellig en lekker en voor een betaalbare prijs. Ga maar weinig uit eten maar heb zoals vanouds genoten!!

12. Vonkeman

Samen met de kids (12 en 8) en mijn vrouw wezen eten. Leuke kaart met voldoende keuze ook voor de kids zeer schappelijke prijs. Voor ons de reden om hier te gaan eten. Ontspannen sfeer, betaalbaar en altijd erg lekker.

13. Familie

Van de buitenkant ziet het er niet echt leuk uit, maar eenmaal binnen is het erg gezellig. We hebben heerlijk gegeten met 14 personen, groot en klein.

14. p. kuiper

Het eten was weer heerlijk. Zoals gewoonlijk echt waar voor je geld. Veel keus in gerechten, top.

15. Marc 14 punten

Een fijn no-nonsense adres. We eten hier een paar keer per jaar en het is altijd gewoon erg goed. Zeer reële prijzen. Nette en vlotte bediening. De buiten-omgeving is sfeerloos maar gezien de kwaliteit maakt dat me niks uit.

16. Martha Abels

Heerlijk eten voor een leuke prijs. Zijn al vaker hier wezen eten en zal zeker niet de laatste keer zijn.

17. Eten, drinken en sfeer was perfect. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.

18. Leida Korstanje

Ik kwam met 5 collega's en we hebben genoten en heerlijk gegeten. De porties waren groot genoeg en de service was top. Full House is echt een aanrader. We werden gastvrij ontvangen door jullie, de bediening was top. Het eten was goed van smaak. Ga zo door.
    Groetjes Leida.

19. Dora en Bennie Grevelink

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Mijn ogen zijn hier altijd groter dan mijn maag. Gezellig dus altijd even nazitten...

20. Heerlijk gegeten, goede sfeer.

21. Ronald Boon

Perfecte Ossenhaas en meer dan voldoende aardappeltjes en groenten. Gamba's vooraf was ook zeer smaakvol.

22. De prijs/kwaliteit verhouding is echt heel erg goed! Wij vinden Full House een aanrader, een prima eetcafé, zeker als je met een groter gezelschap bent! Bediening is uitstekend en de sfeer is prima!

23. Erg lekker eten in een gezellige Amsterdamse tent voor een goede prijs!

24. Marcel Hamers

Het eten was goed, de bediening zoals altijd top, alleen erg veel herrie a.g.v. een vrijgezellenfeestje. De prijs/kwaliteit verhouding is echt heel erg goed! Wij vinden Full House een aanrader, maar hou er wel rekening mee dat het een écht eetcafé is...

25. Saumya Woud

Wij hebben gister overheerlijk gegeten met 12 man. Een topavond! De service was ook erg goed! Kan er denk ik niet veel anders van maken dat ik volgend jaar hier weer me birthday dinner zal geven!

26. Heerlijk gegeten, goede bediening, voor herhaling vatbaar.

27. Super lekker en veel gegeten en het was nog betaalbaar ook!

28. Wij zijn dit weekend wezen eten bij fullhouse in Lelystad.

Een geweldige kaart, waarbij je eigenlijk van alles wel wilden proeven. We hebben heerlijk gegeten. Pindasaus bij de saté was echt heel lekker en vol verbazing kreeg ik drie grote stokken vol heerlijk vlees.

Het was onze eerste keer bij fullhouse maar we komen zeker terug.

29. Ruud en LOuise Garrelfs

Heerlijk gegeten, leuke bediening, een aanrader!

30. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader!

31. Prima gegeten. Fijne bediening.

32. Verrassend leuke eetcafé op een verrassende plek in Lelystad. Gezellige sfeer en lekker en goed eten. Wij komen zeker nog eens terug.

33. W. van der Schaaf

Lekker en gezellig. Wel flinke borden vol.

34. Gemoedelijk sfeer en heerlijk eten zonder poespas. Goed burgerlijke keuken met goed prijs-kwaliteitverhouding. Het gevoel van de huiskamer. Uiterst vriendelijk personeel. Deze zaak verdient een pluim!

35. Ad beckershaagmans

Full House is een eet café met wat mij betreft een 10 sterren eet gelegenheid. We zijn er verschillende keren geweest en de gezelligheid straalt er vanaf. Ik vind dit eetcafé wat mij betreft een een van de betere in Lelystad. En daar komt nog bij waar vindt je een eetgelegenheid waar je eerst lekker aan de bar kan hangen daarna lekker kan eten om daarna weer te kunnen uitbuiken aan de bar.

36. Gisteren gegeten was zeker heerlijk, maar merkte wel dat onze kok Jan niet in de keuken stond.

37. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Helaas wonen wij niet dichtbij, anders zouden we er vaker heen gaan. Echt een aanrader.

38. Wat een tegenvaller dit keer, zijn nu 2e keer geweest en de 1e keer was echt helemaal top qua eten, bediening enz. Nu echter niet geweldig. Kan zijn omdat de eigenaren er niet waren maar, viel echt tegen nu. Eten was niet goed klaar gemaakt, er liep een meisje die enthousiast was en wel de sfeer erin probeerde te houden door leuk en goed te reageren, maar de andere liep er met tegenzin leek wel, en bij bestellen noteerde ze ook niet wat we bestelden. Geen lepel/vork bij patat, mayonaise, sla om op te scheppen. Bij toetje bestelde mijn moeder zonder slagroom en wat zat er bij... precies. Heel jammer, want vorige keer was echt goed en top, nu viel erg tegen. Zullen het heus nog wel een keer proberen hier, want de 1e keer verdient die kans.

39. Shyreen Nijenhuis

Heerlijk uit eten geweest! Full house is echt een aanrader. Heerlijk eten, snelle bediening, leuke sfeer en de prijzen zijn prima!

40. Bijzonder gezellig restaurant, met veel keuze op de kaart en het smaakt uitstekend en prima service.

41. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten bij Full House. De bediening is heel vriendelijk en leuk.

42. Heerlijk gegeten, als vanouds. Heel lang niet geweest. Waren met familie die er nog nooit hadden gegeten en vonden het ook heerlijk.

43. Wietske Kloppenburg

Wij hebben heerlijk gegeten zowel met vlees als ook vegetarische maaltijden!! Het personeel is zeer vriendelijk en snel! Ik vind ook het een leuk restaurant!

44. Gerrit van deenen

Erg lekker gegeten! Gaan we zeker nog een keer doen. Service was excellent! !

45. Reinier van der Sandt

Geweldige ervaring! Een tien! Fantastisch lekker eten, en snelle bediening! Zeer smaakvol toebereid, uit de kunst! Zoals het hoort, maar zoals je niet verwacht van een eetcafe! Ik dacht, kom... eens proberen, ok, ok, hoge cijfers op internet, maar boven alle verwachting heerlijk gegeten. Zeer smakelijke salade, heerlijke gebakken aardappeltjes, vriendelijke en snelle bediening (hoe is het mogelijk!) en een geweldig grote en smakelijke heilbot lag op mijn bord, die krijg je in Scheveningen nog niet! Ik zeg: Doen dit café!

46. Leo en mar

Lekker gegeten, er was meer dan genoeg! Voor herhaling vatbaar! Tot ziens.

47. Ophof.M

Full house lijkt meer op een buurt cafe dan op een eethuisje. Erg luidruchtige cafe gasten die de stemming overheersten. Zal wel goed nadenken om nog een keer terug te komen.

49. Jetty Reitsma

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Bediening was prima.

50. Zoals gewoonlijk weer een feest voor de tong! Héérlijk gegeten en bijgekletst met mijn vriendinnen! Een echte aanrader!

51. Zoals altijd als wij naar dit restaurant gaan is het eten uitstekend en de bediening prima. Je wordt ook altijd hartelijk ontvangen. Echt een aanrader.

52. Weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met prima bediening!! We gaan zeker binnenkort daar weer eten.

53. Ria Reijm

We werden goed ontvangen het was er gezellig druk. Het eten was goed. We komen zeker met onze gasten weer.

54. Zoals gewoonlijk weer prima gegeten, goede bediening en een gezellige sfeer!!

55. Heel goede ervaring! Lekker eten, gezellige sfeer, aardige bediening met 'oog' voor de gasten, schoon! Om zeker terug te komen!!!

56. Gezellige sfeer, goed eten, kortom wij komen hier vaker!

57. Louise&Jan

Heerlijk gegeten, meer dan genoeg!!

58. Liny Siemonsma

Eten en alles is (altijd) heerlijk, maar ik vind het jammer van de koude borden. Met voorverwarmde borden kan je wat langer genieten van je warme eten.

59. jaap en odet

Eten was super, we konden het haast niet op. De bediening was goed. We gaan er zeker vaker heen.

60. Heerlijk gegeten en gedronken met zeer prettige bediening. Zouden zeker nogmaals komen eten!

61. Marja Bais

Een ontzettend uitgebreide kaart, zowel vlees- als visgerechten, qua prijs ook voor ieder wat wils (bijv.een kipsate heb je al voor 10 euro), kwaliteit van het eten uitstekend. Een zeer relaxte sfeer, vriendelijk personeel.
    We zullen hier zeker terugkomen!!!

62. jp visser

Top keuken, bediening kan beter en gezellige nazit.

63. Dit geen restaurant, maar een eetcafe.
    Als je er eenmaal gegeten hebt, kom je zeker terug.
    De sfeer is gemakkelijk en dat went snel. De bediening is attent en ongedwongen.
    Kwaliteit van het eten is uitstekend. De presentatie van de gerechten is verzorgd.
    Al met al: een aanrader !!

64. G.C.M. Boere

Ontzettend lekker gegeten, er was meer dan genoeg! Voor herhaling vatbaar! Tot gauw ziens!!

65. Truus Reiber

Het was zondagavond en de hele tent zat vol. Meisje in de bediening was alleen en had het best wel druk. Het duurde daarom wat langer voordat je een drankje en de kaart kreeg.
    Maar ze bleef vriendelijk en rustig. Het eten was prima en ook de kwaliteit prijs verhouding is heel goed. Al met al prima gegeten.

66. Zoals altijd héérlijk gegeten!

67. Dijkstra

Heerlijk en gezellig gegeten met vriendinnen voor een leuke prijs in een omgeving met een prima sfeer. Genoeg keuze. Was de eerste keer maar vast niet de laatste keer dat ik er ben wezen eten.

68. Gezellig druk, muziek zodanig dat je ook een gesprek kunt voeren, uitgebreide kaart, kortom een prima restaurant

69. Anneke en Dick Mullié

Zoals iedere keer een voortreffelijke maaltijd genoten, verrast met vuurwerk voor de verjaardag in een heerlijk gezellig sfeertje en zeer betaalbaar. Een aanrader.

70. Erg lekker, genoeg en niet te duur. De sfeer is amicaal en daar houden wij wel van. Wij hebben gewoon een middenklas bevolking zien zitten. We waren met z'n tweeën en stonden na 2 uur weer buiten, dus niet te lang gewacht en ook niet te snel achter elkaar geserveerd. Wij komen zeker weer terug.

71. Gastvrije ontvangst in dit gezellige eetcafe. Zeer uitgebreide kaart. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. De porties zijn voor de meesten te groot. Een echte aanrader!

72. Uniek restaurant. Heel gezellig, en beide keren goed druk. Wij moesten ver van te voren reserveren. Eten was machtig fijn! Er zit ook een bar in het restaurant, en dit geeft de indruk van een café. Dit geeft meteen een goede informele sfeer. Je krijgt waar voor je geld!( Maar je moet gewoon van deze sfeer houden)

73. We hebben het gezellig gehad en hebben goed gegeten. De sfeer was goed, evenals de bediening. Komen met zekerheid terug.

74. We hebben een beetje gemengde gevoelens. We hadden als voorgerecht de gamba's die waren uitstekend, daarna hadden we de T-bone 3 maa,l helaas waren 2 van deze steaks niet zoals ze moeten zijn, de ene was erg dik en er zaten heel veel pezen en spieren in die hebben we dus ook niet gegeten en de andere 2 zat erg veel vet aan. De bediening was ook vergeten onze bestelling door te geven in de keuken. Kan gebeuren. Dit werd goed gemaakt door een drankje van de zaak aan te bieden.

75. We hebben er goed gegeten,alleen kregen we niet wat we besteld hadden.
    Na reclameren is dit recht getrokken.
    Jammer dat je elkaar niet kon verstaan vanwege de rumoerige andere gasten.
    Het eten was verder prima.

76. Ed Kapitein

Weer heerlijk gegeten op het terras.
    Als je gewoon lekker wilt eten, met een vlotte, informele bediening, is dit "the place to be"

77. René en Gesiena

Afgelopen vrijdag gezellig buiten op het teras met z'n vijven wat gedronken met een mandje stokbrood en kruidenboter en lekker in de zon gezeten tot ruim 19:30 uur. Daarna binnen super lekker gegeten met z'n allen. Meer dan voldoende en een prima kwaliteit, echt een aanrader. Ik ben er bang voor dat ze ons daar nog veel vaker gaan tegen komen.

Bedankt voor de leuke avond en tot de volgende keer...

78. Eten ontzettend lekker voor die prijs. Bediening wel spontaan maar enigszins simpel.
    Aanrader dus voor het eten als je niet duur uit wilt zijn.

79. Marjolein

Heel gezellig eetcafe! Beetje het idee van een stamkroeg. Het eten was heerlijk en de service heel goed!

80. Erg gezellig, en erg lekker. Beslist voor herhaling vatbaar.

81. R.C. VAN ZELM

Geweldige kok en vlotte, vriendelijke bediening. Wij troffen een paar lawaaierige groepen, maar dat werd weer goedgemaakt door de vriendelijke benadering van de eigenares. Wij raden iedereen aan hier zeker te gaan eten!! Wij blijven dit regelmatig doen.

82. Yvonne Vinke

Mijn ervaring met Full House is tot nu toe altijd goed! Voor een hele goedkope prijs krijg je super lekker eten. Enige is wel dat je er hier toch wat sneller doorheen gaat dan bij een echt restaurant.

Maar voor de rest super!

83. Peter en Ineke Geerts

We komen al heel lang bij Full House. Het ten is altijd prima. En de bediening is hier optimaal!

84. Zoals gewoonlijk uitstekend gegeten en gedronken in dit gezellige restaurant. Wij voelen ons hier altijd op ons gemak, en als wij iets te vieren hebben, is dit de locatie !

85. Sandra Eekma

Dit was de 2e keer dat we met het team bij jullie zijn wezen eten en het was weer heerlijk en erg gezellig. Bediening was afgelopen keer helaas iets minder, borden en glazen drank werden aangegeven over de tafel heen... Ze was wel heel vriendelijk. Voor ons wel een plek om terug te komen en ook prive zal ik zeker een volgende keer komen eten.

86. We komen regelmatig in Full House en hebben nog nooit niet lekker gegeten, gewoon een goede ploeg mensen in de keuken. De bediening is geweldig niets anders dan lof, je voelt je gewoon thuis.
    Dus wat mij betreft een aanrader.

87. Toen wij binnenkwamen werden wij eigenlijk allebei direct overvallen door de warmte. Hebben daardoor alleen een hoofdgerecht besteld, wat wij maar voor de helft hebben opgegeten, omdat mijn vriend zich niet goed voelde. Viel bijna flauw door de warmte. Het eten was uitstekend, er hing ook een heel gezellige sfeer. Willen nog wel een keer terugkomen, wellicht in de zomer als wij buiten kunnen zitten.

88. Marieke van Weerdhuizen

We hebben weer heerlijk gegeten! Zoals altijd zat het weer vol! Dit zegt toch wat over de kwaliteit van Full House! Wij komen zéker nog een keer terug!

89. b.nijenhuis

1 punt
  90. Peter Bakker

Zijn op 28-06 met ons team bij FH gaan eten. Weer was prachtig dus lekker buiten gegeten. Maar goed ook want binnen was EK-voetbal op TV dus heel druk.

Ondanks die drukte goede bediening en heerlijk gegeten. Gaan we zeker nog een keer naar terug!

91. Nog steeds mijn favoriete restaurant!
    Heerlijk eten, prijs- en kwaliteitsverhouding is erg goed. Een super huiselijke sfeer en hele vriendelijke bediening, bar- en keukenpersoneel.

Echt een toprestaurant!

92. Met moederdag met de hele familie gegeten. Zoals gewoonlijk weer gezellig, lekker en redelijk aan de prijs. Gewoon goed, dus verder geen woorden meer aan vuil maken.

93. Na een dagje libellezomerweek hebben we gegeten bij Full
    House in Lelystad.
    Hartelijke mensen en een niet te grote eetgelegenheid.
    Heerlijk gegeten, ruime porties.
    Ruime keus aan gerechten.
    Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!

94. Het eten was prima en voor een heel redelijke prijs!
    Zeker voor herhaling vatbaar

95. Het was weer goed we hebben heerlijk gegeten.
    De bediening was prima.
    We komen zeker weer een keer terug

96. Mark de Vries

We hebben met een grote groep (25 man) en het was prima. Het restauran zelf is wat klein voor zo'n groep dus onze groep werd in 2 gesplist. Geen probleem. Voorgerecht vonden we heerlijk en niet te veel. Het hoofdgerecht was heerlijk veel en het smaakte lekker. Sommige hadden een nagerecht en dat zag er goed uit. Kortom we zijn allemaal tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar

97. Slechte akoestiek, muziek veel te hard, bediening slecht onbeleefd, geen service met een smile.
    Het eten was gewoontjes en fantasieloos, op de kaart werd het mooier voorgesteld dan in werkelijkheid. Prijs kwaliteit =prijzig!

98. Hartstikke leuk en heerlijk eten!

Gezellig en ongedwongen, verwacht geen 5 sterren service. Het is hier gewoon goed eten, prima prijs en ontzettend gezellig!

Top!

99. Bij binnenkomst geen goede indruk, sfeer is erg drukkend.

Behoorlijk arrogant personeel wat er rondloopt, duurde 3..! kwartier voor onze drankjes op tafel stonden...

Het eten was vrij goed, maar heb beter gehad. Weet niet of ik er terug zou komen.

100. Daniël Weijs

Positief was de muziek die gedraaid werd. En we hadden een leuke ploeg, dus was het gezellig. Maar het eten? Simpel en tamelijk fantasieloos. De kaart is leuker als het eten uiteindelijk kwalitatief bleek te zijn. Vooral het vegetarische gerecht was super saai. Beetje sla in een schaal gooien kan echt iedereen. Grappig ook de sidedishes. 11 personen en 1 schaal salade. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Misschien geen geluk gehad die avond, maar goed hier hoef ik niet meer heen.

Volgende pagina