Hier zie je hoe de meningen over de De Gordiaan verdeeld zijn.

1. Romantisch, luxe eten maar wel voldoende en enthousiaste bediening.

2. Heerlijk gegeten in dit knusse restaurant waar je je meteen welkom voelt. Hele vriendelijke bediening en eten waar je je vingers bij aflikt.
    Wij komen zeker nog eens terug vanuit het brabantse land.

3. Goede ervaringen bij dit restaurant. Wat mij betreft een van de beste restaurants van Lelystad. Uitstekende service, mensen met hart voor het vak en passie voor voedsel.

Heb hier al meerdere malen gegeten en nog nooit en negatieve ervaring gehad. Smaken zijn niet direct vernieuwend en origineel, maar het eten is wel altijd perfect bereid. Een aanrader!

4. Heerlijk gegeten! We moesten ons best doen de borden niet af te likken! Creatieve manier van menukaart en genoeg keus, fijne bediening. De liefde voor goed voedsel spat er vanaf. Echt een aanrader dus en als ik een tip mag geven, ga voor de zeebaars!

5. Heerlijke ontspannen sfeer en beleefd personeel. Ook het bellen van tevoren om de reservering iets te verzetten was geen probleem.

6. Janneke westerink

Heerlijk gegeten. Top.. Leuk knus restaurant. En de koks en de dame in de bediening waren heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. En ja de tiramisu was heerlijk :)

8. Gepassioneerd personeel.. goed eten. Aanrader nagerecht tiramisu.

9. Jan Frenaij

Vanavond hebben we een menu gegeten. Carpaccio, rib eye, dame blanche, er waren meer combinaties mogelijk.

Top kwaliteit, er staat geen zout en peper op tafel, dit is ook niet nodig omdat de gerechten prima op smaak zijn. Mijn vrouw vind de carpaccio perfect, ik de rib eye boterzacht. Kortom: een geweldig menu voor een gunstige prijs. De rode wijn is ook smakelijk.

Gezellig restaurant, logisch dat het zo goed scoort.

10. Ik kom er al enkele jaren en zeer goede ervaring met hun keuken en gastvrijheid. Mijn kinderen en kleindochter vinden het prachtig! Wij worden altijd verrast met zeer verse producten, zoals kabeljauw, schelvis, langoustines; ik zie ze als in het water zwemmend, zo vers! Roy maakt er altijd weer een verrassend gerecht van, verslavend! En nog niet gesproken over de bediening, optimaal, warm , we worden gewoon verwend! En de prijs, genot, euforie, heeft geen prijs! Ga zo door Roy en co, ons kan je nooit wegjagen. Bedankt nogmaals voor het fijne eten en aandacht.

11. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en topkwaliteit op zijn bord wil.
    We hebben diverse malen in sterrenrestaurants gegeten, zowel in België als in Frankrijk.
    Dit restaurant doet er niet voor onder en is dus een hele fijne ontdekking.
    Zelden zo lekker gegeten en bovendien een aangename en relaxte sfeer.
    De bediening is bijzonder aangenaam, vriendelijk en voorkomend.
    Prijs-kwaliteit verhouding, onovertroffen!
    Bedankt heren

12. Marco schaaphok

13. Peter van der Wende

Heel fijne avond gehad gisteren. Heerlijk gegeten en ook over de bediening waren we zeer te spreken.
    Misschien een beetje vroeg maar voor alle zekerheid hebben wij al gereserveerd voor het kerstdiner.
    Een heel klein puntje van kritiek is het feit dat de site niet helemaal uptodate is wat betreft de beschikbare wijnen.

14. Gisterenavond heerlijk gegeten. Aardige bediening en een goede kok. Zwezerik was heerlijk!

15. Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant met mijn vriendin, moeder en schoonmoeder. De producten waren heerlijk vers. Goed en smakelijk bereid. Alles zag er uitstekend uit. De mevrouw van de bediening had het druk met veel gasten maar deed lekker haar werk. De kok(s) waren ook vriendelijk aanwezig en hebben het naar onze zin gemaakt. Hier komen we graag terug!

16. Je zit er vrij dicht op elkaar, vind ik persoonlijk niet prettig.

Het eten zelf is best lekker, verwacht alleen geen volle borden.
    Als je hier vaker komt krijg je er echter wel wat voor terug. Erg netjes.!

17. Een super gezellige sfeer waarbij je je als klant koning voelt.
    Het personeel weet welke producten ze voorschotelen. Daarnaast wordt goed rekening gehouden met de mensen die last hebben van allergieën.
    Zeker een restaurant waar ik persoonlijk vaker ga komen!

18. Patrick van Noorloos

Alles klopt hier, de bediening en keuken zorgen voor een warme ambiance waardoor je je thuis waant. Wijn en spijs werden goed gecombineerd en doordat het een klein restaurant is is de service uitmuntend. Een aanrader?
    Zeer zeker!

19. Rody Sercu

Sfeervol restaurant met heerlijk eten en top bediening! Vanaf het moment van binnenkomst t/m het moment van weggaan word er hier super voor je gezorgd door het personeel. Absoluut een aanrader om een keer te komen eten!

20. aliec Straatsma

Hartelijk ontvangst, onwijs beleefd en sociaal personeel.
    Er word goed om gegaan met allergieën waar ik zelf erg dankbaar voor ben.

Over-all een top avond gehad! Bedankt!

21. Danique Raaijmakers

Heerlijk gegeten met uitstekende bediening!

22. Heerlijk eten bij De Gordiaan!

Nu al een paar keer geweest, maar het eten blijft heerlijk. Erg klein, maar wel knus. De open keuken zorgt voor een goede sfeer en je kan zien dat het personeel het ook gezellig heeft.
    De bediening is soms wel wat aan de jonge kant, maar wel top. Nu al een tijdje niet meer geweest, maar ik kom zeker snel weer.

23. Een tafel geboekt voor 2 personen i.v.m. onze 10 jarige bruiloft :-)

Wat een verrassing, zo een restaurant. Klein maar zeer fijn.

Eten (menu surf en turf) vlees en gamba's! Voorgerecht meloen met een heerlijke ham. Nagerecht, daar kwam de verrassing, groot bord met soort koek in het midden, daarop vanilleijs en aardbeien. Met dotjes slagroom, en van aardbeien een mooie 10 gemaakt. Heel attent. Zowel de bediening als de chef danken wij hartelijk voor dit feestmaal en de gezelligheid. Niet te vergeten de wijn die werd aangeraden bij het eten, perfect. De prijs? Wel, die viel ons heel erg mee.

24. Eten en drinken voortreffelijk!

Service ook heel erg goed!

Sfeer is ontzettend gezellig. Wel is het zo dat je erg dicht op elkaar zit. Alleen dit wende vrij snel.

Ik vind het wel iets aan de dure kant!

25. H.Steller

Gister ontzettend goed gegeten bij restaurant Eethuisje de Gordiaan.

Zeer vriendelijke en attente bediening, de sfeer zat er goed in.

Het is een aanrader voor ieder die de vreetschuren zat is en behoefte heeft aan verfijnde gerechten met bijpassende wijnen.

Bravo!

26. We zijn hier al aan aantal keer geweest en altijd met een goed gevoel het restaurant verlaten.

De kaart biedt genoeg keus en de bediening is attent en vriendijk. Voor ons 1 van de beste restaurants in Lelystad.

27. Op 10 november hier gegeten. Erg leuke atmosfeer en prima service. Hert en Haas met een mooie rode Zuid Afrikaanse Savignon, een aanrader. Mijn gezelschap wist niet dat dat in Lelystad mogelijk was.
    Gr. Joost.

28. We hebben hier met vrienden erg lekker gegeten. Als er al een minpunt te bedenken valt zit het in de opstelling van de tafels. Die staan erg dicht op elkaar, als je reserveert vraag dan vooral om een tafel bij het raam. Uitstekende bediening, vlot met humor en kennis van zaken. Niet goedkoop maar goede kwaliteit!

29. Op 29 oktober hier gegeten.

Het eten was erg lekker, heerlijk mals rosé vlees, perfect gelukt.

Prima rode wijn. Vriendelijke bediening en wat het meest aantrekkelijk is, is de open keuken.

Er hangt uiteraard wel een prijskaartje aan; onder de 100 euro met 2 personen zal vrij lastig zijn, zeker als er wat bij gedronken wordt.

Tegenvaller was helaas het kaasplankje. Harde en zachte kaas had het moeten zijn, het waren echter 2 kleine plakjes zachte schimmelkaas en 3 puntjes van een andere soort zachte schimmelkaas. Voor 10 euro viel dit erg tegen.

Al met al, hogere prijsklasse, wel aan te bevelen.

30. Ja, ja zeker een jaar geleden, hier gegeten.

Was zeker weer erg nodig na die laatste keer. Toen ook al een hele goede indruk.

En weer top, wat een zaak!

Alles klopt, zelfs de gastheer.

Moeten we vaker doen.

31. Flamboyante service, geestig en ervaren ober. Goede kennis van wijn en heel goede bediening. Een aanrader voor Lelystad, heerlijk eten en verzorgde keuken. Voor ons prima.

32. 1e keer geweest na lovende verhalen te hebben gehoord van vrienden. Zoewel de voorgerechten, hoofdgerechten als nagerechten waren heerlijk. Prachtig geserveerd, ruim voldoende hoeveelheid en heerlijk op smaak. Lekkere menu kaart die uitnodigt om vaker langs te komen. Top was vooral de wijn. Bediening en service is ronduit vriendelijk en snel. Wij komen snel weer terug.

Enige puntje is dat het geheel wat mij betreft iets sfeervoller zou kunnen, d.m.v. raambekleding/dimlichten/etc.

Maar goed, dat heeft verder weinig invloed gehad op de fijne avond.

33. Wij kwamen hier voor het eerst, en het was een verrassing! Attente, bijzonder aardige bediening, heerlijke wijn en zalige XXXL garnalen en mosselen. En dat tegen een betaalbare prijs.

34. Het eten is hier echt geweldig! Het vlees is heerlijk zacht. Vaak eet ik de salade die bij het vlees bij zit niet, maar dit keer wel. Dat zegt al genoeg over het eten en de specialiteit van de kok. Wel klein, maar wel super gezellig altijd! De service is ook goed!

35. Briljant, ik zeg michelin ster.

36. Beste tent van Lelystad, ga hier met heel veel plezier heen.

Eten is echt uitstekend. Patrick de ober is ook echt het beste wat je je kan bedenken. Zijn wijn kennis is echt klasse.
    Eric is een geweldige kok.

Echt perfect, ik eet er vaak.

37. Echt een top tent, het eten is echt goed bereid.

Open keuken, dus je weet dat het eerlijk is. Goeie service en nogmaals het eten is echt goed bereid en met liefde.

Beste tent in Lelystad!

38. Goede service, lekker eten en mooie wijn! Echt een aanrader.

Helaas is de keuze voor vegetariers beperkt tot een gerecht....

39. Saskia Bakker

De naam doet te weinig eer aan; dit is echt een goed restaurant! Met een leuke, jonge klasse-ober die zijn vak serieus neemt. Had gehoopt op keuze uit verschillende vegetarische gerechten, maar wat ze voorstelden en maakten was gewoon heerlijk.

40. ed schussler

met vrienden daar een kostelijke avond gehad. Wel even een tafel bij het raam reserveren. Bediening (Patrick) is heel leuk. Eten goed verzorgd. Klasse petit-restaurant!

41. Lekker en gezellig, knus en leuk personeel. Een echte aanrader

Vorige pagina