Op dit adres zit nu: Hof van Lelystad

Ruime parkeergelegenheid.

Moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer.

• Buffet: € 28,50
  • High tea: € 21,50

5. Betalen Visa Master Card pin

1286219808 90
1291962145 90
1320673830 82
1435520568 84
1487201600 83

1. Zaterdag 2-11-2013 voor het eerst naar bijdeburen geweest. En dat is ons zeer goed bevallen. Ontvangst is meer dan vriendelijk. De kaart is niet te uitgebreid maar de gerechten die er opstaan maakt dat een keus maken moeilijk is, want alles leek ons heerlijk. Van onze keus de goulash van herten vlees en stoofperen hebben we geen spijt gehad. Dat we naar het theater moesten werd rekening mee gehouden. Ze mogen er op rekenen, wij komen terug.

2. R.J. van Gelder

Mijn vrouw en ik komen hier graag, wij worden echt als gasten ontvangen en ook zo behandeld. Dat is ook door de gasten die wij meenemen te merken, die komen dan ook graag met ons hier eten. Ook de maandelijkse verandering van het keuze menu is een goede geste die door ons gewaardeerd word. Omdat dit restaurant een leerwerk bedrijf is kan het gebeuren dat de leerling iets doet wat men niet verwacht maar dat is inherent aan de opleiding die men dan volgt (wij hebben ook alles moeten leren ). Het eten is tot nu toe altijd lekker goed en voldoende, waar óók aandacht aan is gegeven.

3. renske van Hoekelen

De omgeving, het aangezicht van het restaurant ziet er prima uit. Het eten is goed. Een gemiste kans vind ik dat de vis die geserveerd word met een donker bruin/ grijs- achtige saus wat er niet appetijtelijk uitziet. Ook vond ik de saus te zuur. Ook de combinatie saté zonder groente en met patat vind ik persoonlijk geen goede combinatie.
    Jammer, want het is een goed restaurant, maar er zou meer zorg besteed kunnen worden aan het menu. De prijs is zeer goed.

vr gr

4. We hebben er heerlijk gegeten. Vooral de rust is een groot voordeel als je hier van houdt. Geen harde achtergrond muziek en niet te groot. Het eten is gewoon lekekr en keuze voldoende . De prijs van een menu is zeer goed.

5. Tja,na de laatste keer hier gegeten te hebben,een half jaar geleden,geen goede indruk.
    Maar komaan we proberen het weer eens.
    Wel eerst uitgepraat met de patroon.
    De maaltijd,drie schotels keuze á €10,00
    Dat was niet gek ,echt heel goed en dat voor een leuke prijs.
    En van de baas nog twee koffie toe.
    Kan niet meer stuk.

6. Leuke sfeer en lekker eten voor een redelijke prijs.

7. Restaurant Bij de Buren is een plek waar je voor een "normale" prijs lekker kunt eten.
    Regelmatig een nieuwe kaart zodat er altijd wel iets is naar je smaak.
    Er wordt altijd gewerkt met verse spullen en eerlijke kruiden en dat maakt dat we daar altijd met smaak eten.
    De bediening door het overwegende jonge personeel is plezierig en attent.
    Altijd even natafelen in de gezellige lounge hoek bij de haard met een lekkere kop koffie.
    Een absolute aanrader, een normaal restaurant die normale prijzen heeft voor zijn gerechten en drankjes.

8. Heel goede ervaring, gezellig, mooie locatie, erg prettige bediening en super lekker eten, top avond gehad! Moet wel zeggen dat het rustig was, dus weet niet hoe het is als het druk is. Misschien staan de tafeltjes dan wat dicht op elkaar.

9. Wij gingen af op de foto's en positieve beschrijvingen op deze website: een ruime locatie met kwalitatief goed eten en een fijne sfeer. Helaas was het een teleurstelling.

Het restaurant is erg klein, tafels staan dicht op elkaar gepropt en de privacy is minimaal. Het eten is goedkoop, maar dan ook niets bijzonders wat de foto's beloven.

Daarbij kreeg de bediening openlijk een fikse uitbrander van de baas, die duidelijk uit z'n humeur was en ons geen enkele blik waardig keurde.

Voor ons dus geen fijne ervaring, maar een teleurstellend etentje waar we ons niet welkom voelden.

10. We eten hier regelmatig. Prima prijs kwaliteit verhouding. De locatie is prima. Je kan er makkelijk parkeren, bij mooi weer zit je heel gezellig op het terras. Wij voelen ons altijd erg welkom door de aandacht van Faizal en zijn personeel.
    Ook het format van het keuzemenu, dat maandelijks wisselt, spreekt ons erg aan.
    Wij nemen regelmatig vrienden mee en de reacties zijn, zonder uitzondering, erg postitief.
    Dus wat ons betreft, een aanrader.

11. Oke de prijs is laag en dus de verwachting niet al te hoog. De locatie is weliswaar afgelegen maar wel mooi landelijk. Het eten viel ons helaas erg tegen. Fantasieloos van smaak en presentatie. Het personeel had het drukker met elkaar dan met de gasten. Jammer, deze locatie verdient beter!

12. Peter Smid

Onlangs met z'n vieren hier gegeten.
    Ik moet zeggen het valt tegen. We waren hier voor de eerste keer en tevens de laatste keer !
    3 gangen menu besteld, Armetierig voor-en hoofdgerecht. Ook niet echt lekker. Kleine porties en niet aangekleed met sla of wat dan ook. Nagerecht was in mijn geval Titamisu, maar het lijkt er niet op. Wat mousse en een paar knapperige stukjes lange vingers. That's it.
    Kortom het is er niet echt duur maar ga lekker ergens anders eten !

13. Gisteren met mijn gezin bij de buren gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening en het eten was prima.

14. Gisteren wederom heerlijk gegeten in restaurant BijdeBuren dus het werd wel een keer tijd dat ik een recensie achterlaat. Het is er gezellig en er is keus uit een gevarieerd menu. Het concept van de 3-gangen en de keus bevalt ons prima. Iedere maand is er weer een ander menu dus het verveelt niet. Wij komen er inmiddels regelmatig en nemen ook graag familie en/of vrienden mee omdat de gezelligheid en smaak altijd goed is. Het heeft een huiskamer gevoel en het personeel is vrolijk en beleefd. Tevens geeft de open keuken een zicht op het plezier waarmee gekookt wordt. Een echte aanrader dus.
    Groetjes,
    nathalie

15. In de regen rijdend naar een voor ons totaal onbekende plek kwamen we ineens bij een golfresort, in het midden van, wat leek niets. We waren vroeg. De binnenkomst was niet heel bijzonder, want waar heen te gaan. Maar daarna werd alles Top. Gezellige inrichting, leuke mensen, mooi uitzicht en bovenal heerlijk gegeten. Kortom wij komen vast nog eens bij de buren eten.

16. Harry Agricola

Elke keer als ik binnenstap is het weer vertrouwd. Prachtige locatie, gezellige ambiance en qua prijs kwaliteit goed eten. Gastvrije bediening en de kok maakt van van het eten een mooie verrassing op je bord. Opnieuw ervaar ik de luxe dichtbij huis!

17. Weer prima gegeten bij een gezellige ambiance. Relaxte sfeer. We kijken al weer uit naar de zomer. Dan kunnen we weer op het terras buiten eten met lekker ruim uitzicht.

18. Ar Ritmeester

Zaterdag 17 maart gegeten Bij de Buren. Heerlijke voorgerechten met verse ingrediënten bereid, gevolgd door een perfect gebakken malse biefstuk in portsaus en lekkere nagerechten.
    Alles prima geserveerd door vriendelijk personeel.
    Echt een avondje lekker en gezellig eten tegen een schappelijke prijs. Een aanrader!

19. André de Voor

Het eten is goed voor de prijs.
    Bediening is aangenaam en vriendelijk.
    Ach,wat is sfeer....het geheel lijkt een beetje op een kantine.
    De open keuken daarentegen is weer een geweldig gezicht.
    Kortom een fijne plaats om te vertoeven want per slot maak je
    de gezelligheid zelf en laat je dit niet alleen van een plek afhangen.
    Wij zullen zeker hier vaker komen eten want het is de moeite waard.

Groetjes
    André

20. willy kerssen-hoen

We eten regelmatig bij 'Bij de Buren' .
    Gezellig en vriendelijk, goed klaar gemaakt en altijd even vriendelijk opgediend.
    Prima, houden zó.

21. Heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding is echt super. De bediening is erg vriendelijk. Inrichting is knus en gezellig.

22. Wij eten regelmatig "Bijdeburen".

De ontvangst is warm en gezellig, vooral tijdens de herfst en wintermaanden. Met lekker weer is het ruime terras met prachtig uitzicht overigens een verademing.

Het eten is voor de prijs prima. Niets meer en niets minder. Elke maand wisselt het menu, waardoor de lekkerste gerechten helaas weer van de kaart verdwijnen en plaats maken voor mindere of soms ook nog lekkerdere gerechten. Smaken verschillen natuurlijk.

Kortom, wil je gezellig, snel en lekker eten.... Bijdeburen is het antwoord.

23. janjoost

Ik vond het heel druk dat is gezellig en dat liet mij dan ook met smart wachten op mijn voor gerecht maar toen ik die had viel het me toch zwaar tegen.

De op maak was niet echt heel spannend.

Hoofdgerecht was veel te zout.

Cheesecake was wel lekker.

Hoop dat het niet altijd zo is.

24. Gezellig buiten zitten met mooi weer, en heerlijk gegeten.

Het was op dat moment erg druk, dus het wachten op het toetje duurde wat lang, hetgeen onder deze omstandigheden begrijpelijk was. Bovendien was het het wachten beslist waard.

Het eten is er voortreffelijk!

25. R.Coule

26. Voor de eerste keer bij Bij de Buren gegeten. Het was fantastisch! Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goede bediening! Dit was zeker niet de laatste keer dat we er gegeten hebben. Echte aanrader!

27. Heerlijk gegeten. 18.50€ menu, niet te weinig en niet te veel. Kortom precies in balans. 3 gangen, 3 smaak belevingen, lekker hoor. Gezellige sfeer, goede bediening, geweldige ambiance inclusief interactie met de open keuken.

Kortom een ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

28. Let op : de menukaart die hierboven staat is verouderd. Kijk op hun eigen website voor de nieuwe kaart.

Vandaag heerlijk gegeten met een groep van 9 personen. Eerst heerlijk vooraf bij de (open) haard de keuze maken, en dan aanschuiven.

De keuze viel op het 3-gangen menu a € 18,50.

Mooi samengesteld menu, voor ieder wat wils.

Voorgerecht was heerlijk.

Hoofdgerecht zeer goed bereid, en heerlijke smaak (mixed grill, en barramundi filet).

Enige minpuntjes : geen groente bij het hoofdgerecht (bv. worteltjes/doperwtjes/bloemkool ed), en 3 bakjes met friet voor 9 volwassenen is te weinig.

Nagerecht : verrassing van de kok was heerlijk. En mooi samengesteld.

De nazit bij de haard was ook weer een aanrader.

29. Gister met z'n tweeen gegeten bij de Buren. Echt een leuke tent, het eten was prima. In de zomer verheug ik me al op het terras en de prijs is ook heel prima. Het enige jammere, en dat vind ik echt een minpunt, is dat de gasten van het zwembad dwars door het restaurant lopen met hun blauwe sloffen.

30. Voor de tweede keer BijdeBuren gegeten. Heerlijk! Drie gangen voor 18,50. Porties voldoende, heerlijk mals vlees, lekkere zalm, lekkere beetgare groenten, supersmakend petit grand dessert. Met zijn vieren voor net 100 euro een heerlijke avond gehad! Een aanwinst voor Lelystad.

31. Jan

32. Heerlijk gegeten, driegangen voordeel menu voor € 18,50 is veel beter dan prijs doet vermoeden.

Vlotte en kundige bediening, leuke open keuken.

A la Carte gerechten wisselen maandelijks.

Lekkere wijnen voor mooie prijzen.

's Zomers heerlijk terras met uitzicht op de golfbaan.

33. Zeer goed eten hier, leuk dat er veel afwiseling in de kaart zit.
    Voor herhaling vatbaar.

Top locatie voor een trouwfeest.

Met vriendelijke groet,
    Dirk.