Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lekkerkerk verdeeld zijn.

1. Pizzeria Lekkerkerk

Sander Peper

Gisterenavond nog laat afgehaald… spareribs 1,5 portie gemengde smaken en schotel Torino…
    Alles prima verzorgd… erg lekker vlees en prima grote portie frites en dito salade… goede en vriendelijke service.
    Blij dat ze in de buurt zitten…

Martien van der Graaf

Zeer goed eten en vriendelijke bediening, toppie, en goede prijs.

Prachtige lokatie, zeker in de zomer in de tuin achter het pand. Dat moet je wel weten want het tuinterras is niet zichtbaar vanaf de voorzijde. De bediening is uiterst vriendelijk, correct en vlot. De kwaliteit van de lunch is prima, maar het had van mij net een tikkie meer fantasie mogen hebben. Een leuke 'twist' zeg maar, zowel inhoudelijk als qua opmaak. Het ontbreken hiervan deed overigens niets af aan het feit dat de kwaliteit prima is en de gerechten smakelijk.

Kortom; een aanrader met het advies wat meer 'lef' in de gerechten ...

Lekker eten en drinken, snelle service!

Prima avond gehad!

Tineke de Pater

Gisteren 11-01-21017 de lunch gebruikt met een vriendin.
    Keurige bediening de broodjes waren heerlijk.
    Gezellig bij het raam lekker bij de verwarming niets op aan te merken.
    En zeker voor herhaling vatbaar.
    De volgende boeking in februari is al gemaakt dan hoop ik weer te komen lunchen samen met mijn zus.
    Tot ziens in Februari.

S kokkelkorn

Gisteren lekker gegeten, kipsate is een echte aanrader! Gezellige en knusse brasserie en leuke bediening.

het was een leuke ervaring: ze waren door ziekte van personeel "onderbestaffd" maar hebben ons toch goed geholpen; het buitenterras achteraan was gesloten daardoor (en ook omdat er onweer voorspeld was) maar we kregen een leuk plekje vooraan en zowel de gerechten als de bediening waren feilloos: een aanrader ! ps: ons hotel was fletcher: dit is op loopafstand....

Cato

We zijn weer eens richting Krimpenerwaard gegaan en maken een tussenstop bij een op het eerste gezicht leuk weg restaurant De Loet.

Hadden wij dit maar niet gedaan! Zeer onsympathieke ontvangst norse eigenaren (vernamen wij later)
    maar goed we hadden honger en trek in koffie dus toch maar gaan zitten en we bestelden onze lunch. Ik had wel zin in een uitsmijter en mijn partner een omelet. Wij moeten helaas melden dat na een lange tijd wachten onze borden werden gebracht met als eindresultaat te hard gebakken uitsmijter en een rubberachtig soort omelet! Alleen onze koffie was dan nog goed (geen Illy koffie) maar smaken verschillen

A. van Andel

Wat een slechte service altijd weer hier bij de Haan. Altijd maken ze bestellingen verkeerd klaar, een hamburger speciaal met ketchup i.p.v. curry blijkt bijzonder moeilijk te zijn! -> wordt vervolgens ook nooit een tegemoetkoming gedaan.

Ook bezorgen op afgesproken tijd is nog nooit goed gegaan. 18:00 bezorg afspraak is inmiddels 19:25, vaak gebeld ja we zijn net klaar of onderweg. Nu weer gebeld, ja sorry het zit er nu pas in. Vervolgens mijn ongenoegen geuit en wordt gewoon verschrikkelijk asociaal te woord gestaan door meneer de eigenaar. Ik bestel nooit meer bij de Haan!!!

Irene en Kees

We hebben heerlijk gegeten. Verrassend uitgebreide kaart. Het wildgerecht was uitermate lekker en ruim voldoende.
    Een aanrader voor iedereen die in de buurt is. Ook in het achter gedeelte waar we zaten is plaats voldoende.
    Erg vriendelijk en gedreven personeel en een Top kok!

13. Chinees-Indisch Lekkerkerk

fam boogerd

Op zaterdag 2 januari 2016 diverse gerechten afgehaald voor de hele familie. Van tevoren besteld en op de afgesproken tijd opgehaald. Alle familieleden waren lovend dik tevreden. Het was geweldig goed. Complimenten van een ieder.

Vanuit Limburg weekend in Fletcher hotel geweest, 2 dagen bij de Nar heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke attente gastheer en personeel. We hebben beide dagen heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De menukaart is zeer gevarieerd, een knus gezellig eetcafé met een verfijnde keuken, kortom een echte aanrader als je in Lekkerkerk bent!

Via eet.nu hier beland met 2 personen. De voorkant van de zaak was leeg, een passant zou hier niet snel gaan zitten. Echter in de tuin was een goedbezet terras verscholen waar we heerlijk hebben gegeten. Prima spareribs en een mooi stukje zalm. De gastheer en vrouw verstaan hun vak en werken met passie, heerlijk om dat weer eens mee te maken. Het eten is prima, mooie ingrediënten en een super presentatie. Smaken waren prima maar kunnen iets verfijnder. Een prima adres in Lekkerkerk!

16. Chinees-Indisch Lekkerkerk

marjolijn en willem

Goed restaurant met een uitgebreide kaart. Het 3-gangen Chefkok menu is zeer aan te bevelen. Een klein aanpassinkje aan een gerecht wordt niet moeilijk over gedaan. Vriendelijke bediening in een gezellige ambiance. Kundige en gedreven eigenaren. Barrie en Alay, ga zo door.(Wij twijfelen daar niet aan.)

Lemans

We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Loopafstand van Fletcher hotel. Gastvrije ontvangst. Zeer attente gastheer die je je welkom doet voelen. Kinderen kregen een kleurplaten met potloden. Eten was top! Gemoedelijke sfeer.

Komen hier regelmatig. Altijd goed, attente bediening, oprechte interesse en gewoon heerlijk eten. Prijs kwaliteit prima in orde. In de zomer buiten eten in de mooie tuin achter! Super adres!

19. Chinees-Indisch Lekkerkerk

Cent verwaal

W

Met het gezin van 4 hier heerlijk gegeten. Wij wilden niet in het hotel eten en zijn bij de Nar uitgekomen. Prima keus, lekkere kaart, en voor redelijke prijzen. Porties zijn ruim voldoende, kwaliteit van het eten goed. Toen we kwamen waren meerdere tafels bezet. Vriendelijke, attente bediening. Een aanrader voor een ieder !

Een paar weken terug bij deze italiaan in hun restaurant gegeten. We zaten daar alleen. Mijn man bestelde alvast een biertje en kreeg deze in een flesje met een glas erbij. Al pratend schonk hij de bier in het glas en zag vlak voor hij een slok nam dat er een dikke rand lippenstift op zijn glas zat! Hij vroeg het meisje van de bediening om een schoon glas en inderdaad, hij kreeg een schoon glas maar zijn bier was hij kwijt! Geen excuus, geen nieuw bier... alleen een leeg schoon glas, schandalig! Het meisje liet de zaak een paar keer onbeheerd om buiten een sigaret te roken. Het bestelde eten was overigens prima maar de sfeer was er wel een beetje uit natuurlijk. Het biertje werd zonder pardon bij afrekenen volledig gerekend. Ons zien ze daar nooit weer.

Jan Kremer

Niet zo geweldig; het mandje met brood was nog half gevuld toen het eten al op tafel kwam; alles werd in razend tempo opgediend; even gezellig zitten was er niet bij.

Bij de tong Picasso waren de stukjes fruit nog keihard (bakje van AH??) en de curry saus was niet goed. Daarna maar een cappuccino besteld welke mislukt was omdat het apparaat kapot was; men had beter kunnen voorstellen om dan maar een espresso te nemen

We hebben enorm genoten van het 3 gangen menu van vis en vlees. Alles was vers mooi opgemaakt en ook het toetje was verrukkelijk. Komt bij dat de eigenaar een echte gastheer was. Deze eetgelegenheid was vol geboekt en dat is ook geen wonder.

de bouwvakker uit Drachten

Was voor mijn werk aldaar in de buurt en heb gezellig bij Yvonne aan de bar gezeten en van een echt overheerlijk menu bestaande uit Runder Carpaccio, zeetong en een super dame blanche genoten.

De appelmoes van beppe's recept was ook heerlijk

De groetjes

Gezellig eten is hier niet bij, je zit op de tocht en de bediening is arrogant en niet gastvrij. Nadeel van een familie restaurant, personeel geen uitdaging om geld te verdienen. Kosten ruim 160 euro voor vier personen, kan leuk zijn. Maar ten aanzien van de gastvrijheid, zeer negatief. Jong personeel waarbij empathie cq inleving ver te zoeken is. Eten redelijk, wel erg duur qua prijs/kwaliteit. Daarnaast 4 personen, elke keer twee personen voorgerecht cq hoofdgerecht cq toetje, de andere twee moesten wachten. Nogmaals familie restaurant waarbij arrogantie bij het jong personeel erg aanwezig was.
    Datum bezoek 8 augustus 2014

De Westlanders

Nachtje logeren in het Fletcher hotel, in het dorp een restaurant gezocht.
    Terecht gekomen bij eetcafé de Nar.
    Heerlijk en ook erg gezellig gegeten voor een redelijke prijs.
    Enthousiaste medewerkers, we hebben een rondleiding gehad er zit een fantastische tuin achter de zaak waar we van de zomer nog eens terugkomen om ook hier een keer te eten. Jammer dat we zo ver weg wonen!!

Gezellig en lekker gegeten bij de Nar, helemaal top. Vriendelijk personeel. Indien in de buurt gaan we er zeker weer heen.

28. Chinees-Indisch Lekkerkerk

Wij waren 23/11 bij u in het restaurant, eten was goed. Niet echt top. Wij eten heel vaak chinees in diverse restaurants. Wat ons nog nooit was overkomen is dat wij geen water voor onze medicijnen konden krijgen terwijl wij gewoon drinken bij ons eten hadden besteld. Jullie zeggen al 15 jaar een begrip te zijn in Lekkerkerk, als je zo doorgaat kan dit wel eens de langste tijd zijn geweest.

Anneke en Eddy uit Almelo

Een aantal weken geleden een paar dagen een hotel geboekt in Lekkerkerk. Wij zijn per toeval bij Eet Cafe De Nar terechtgekomen. Dit was een goede keus. Eten, bediening en sfeer erg leuk en gezellig, wij hebben hier dan ook vaker gegeten. Als wij weer in de buurt komen gaan wij er zeker weer naar toe.

Merijn Bekkernens

Onverwachts binnen gevallen bij De Nar. Erg leuk ontvangen, de hond was van harte welkom en er werd een ruime plek voor ons klaar gemaakt. Leuke & spontane bediening, gezellige sfeer en uitstekend gegeten/gedronken.