Nieuwste foto's in Lekkerkerk

Laatste updates in Lekkerkerk

1. Hans Arts's profielfoto
    Hans Arts heeft een recensie geschreven voor Snackbar Eetcafé Gouden Haan

Ik heb zaterdag 22-9 frites en snacks gehaald voor bij mijn schoondochter ik heb nog nooit zo'n vet en verbrand eten gehad als doen als de keuringdienst binnen was gekomen was de tent dicht gegaan.

2. Smit's profielfoto
    Smit heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

Vandaag weer overheerlijk gegeten bij Wim & Gaby

Gezellig, en aardig personeel, de uitbaters Wim & Gaby doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken, te verwennen met de lekkerste variabele menu's.

Niks is teveel om het hun gasten te vermaken. (Een echte aanrader!)

Wim & Gaby Bedankt tot de volgende keer.

groetjes Tia Maria ;)

3. j.godschalk's profielfoto
    j.godschalk heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

j.godschalk

Gezellig terras, goede en vriendelijke bediening. Voor honden is er altijd water en een hondenkoekje zodat je niet je lekkere appelgebak aan de hond hoeft te geven.

4. Sander Peper's profielfoto
    Sander Peper heeft een recensie geschreven voor Torino
    Pizzeria Lekkerkerk

Sander Peper

Gisterenavond nog laat afgehaald… spareribs 1,5 portie gemengde smaken en schotel Torino…
    Alles prima verzorgd… erg lekker vlees en prima grote portie frites en dito salade… goede en vriendelijke service.
    Blij dat ze in de buurt zitten…

5. Martien van der Graaf's profielfoto
    Martien van der Graaf heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

Martien van der Graaf

Zeer goed eten en vriendelijke bediening, toppie, en goede prijs.

6. Ed van Dort's profielfoto
    Ed van Dort heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Prachtige lokatie, zeker in de zomer in de tuin achter het pand. Dat moet je wel weten want het tuinterras is niet zichtbaar vanaf de voorzijde. De bediening is uiterst vriendelijk, correct en vlot. De kwaliteit van de lunch is prima, maar het had van mij net een tikkie meer fantasie mogen hebben. Een leuke 'twist' zeg maar, zowel inhoudelijk als qua opmaak. Het ontbreken hiervan deed overigens niets af aan het feit dat de kwaliteit prima is en de gerechten smakelijk.

Kortom; een aanrader met het advies wat meer 'lef' in de gerechten ...

7. Sjaak's profielfoto
    Sjaak heeft een recensie geschreven voor Snackbar Eetcafé Gouden Haan

Lekker eten en drinken, snelle service!

8. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

Prima avond gehad!

9. Tineke de Pater's profielfoto
    Tineke de Pater heeft een recensie geschreven voor Huisje van de Zeeuw

Tineke de Pater

Gisteren 11-01-21017 de lunch gebruikt met een vriendin.
    Keurige bediening de broodjes waren heerlijk.
    Gezellig bij het raam lekker bij de verwarming niets op aan te merken.
    En zeker voor herhaling vatbaar.
    De volgende boeking in februari is al gemaakt dan hoop ik weer te komen lunchen samen met mijn zus.
    Tot ziens in Februari.

10. S kokkelkorn's profielfoto
    S kokkelkorn heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

S kokkelkorn

Gisteren lekker gegeten, kipsate is een echte aanrader! Gezellige en knusse brasserie en leuke bediening.

11. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

het was een leuke ervaring: ze waren door ziekte van personeel "onderbestaffd" maar hebben ons toch goed geholpen; het buitenterras achteraan was gesloten daardoor (en ook omdat er onweer voorspeld was) maar we kregen een leuk plekje vooraan en zowel de gerechten als de bediening waren feilloos: een aanrader ! ps: ons hotel was fletcher: dit is op loopafstand....

We bestellen er iedere vrijdag voor het werk, werkelijk waar perfect verzorgd en vooral heel erg lekker. Echt een aanrader

13. Cato's profielfoto
    Cato heeft gereageerd op een recensie van Snackbar Eetcafé Gouden Haan

Ik heb meerdere verhalen gehoord dat u als eerst het slechte woord gaf. Zij maken altijd een speciaal saus ALTIJD MET CURRY tenzij u vraagt om get met ketchup te doen. Het enige wat ik vind is dat u zij van alles de schuld geven. Want deze recensie klopt totaal niet !

14. smulpaap's profielfoto
    smulpaap heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

We zijn weer eens richting Krimpenerwaard gegaan en maken een tussenstop bij een op het eerste gezicht leuk weg restaurant De Loet.

Hadden wij dit maar niet gedaan! Zeer onsympathieke ontvangst norse eigenaren (vernamen wij later)
    maar goed we hadden honger en trek in koffie dus toch maar gaan zitten en we bestelden onze lunch. Ik had wel zin in een uitsmijter en mijn partner een omelet. Wij moeten helaas melden dat na een lange tijd wachten onze borden werden gebracht met als eindresultaat te hard gebakken uitsmijter en een rubberachtig soort omelet! Alleen onze koffie was dan nog goed (geen Illy koffie) maar smaken verschillen

15. A. van Andel's profielfoto
    A. van Andel heeft een recensie geschreven voor Snackbar Eetcafé Gouden Haan

A. van Andel

Wat een slechte service altijd weer hier bij de Haan. Altijd maken ze bestellingen verkeerd klaar, een hamburger speciaal met ketchup i.p.v. curry blijkt bijzonder moeilijk te zijn! -> wordt vervolgens ook nooit een tegemoetkoming gedaan.

Ook bezorgen op afgesproken tijd is nog nooit goed gegaan. 18:00 bezorg afspraak is inmiddels 19:25, vaak gebeld ja we zijn net klaar of onderweg. Nu weer gebeld, ja sorry het zit er nu pas in. Vervolgens mijn ongenoegen geuit en wordt gewoon verschrikkelijk asociaal te woord gestaan door meneer de eigenaar. Ik bestel nooit meer bij de Haan!!!

16. Irene en Kees's profielfoto
    Irene en Kees heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Irene en Kees

We hebben heerlijk gegeten. Verrassend uitgebreide kaart. Het wildgerecht was uitermate lekker en ruim voldoende.
    Een aanrader voor iedereen die in de buurt is. Ook in het achter gedeelte waar we zaten is plaats voldoende.
    Erg vriendelijk en gedreven personeel en een Top kok!

17. fam boogerd's profielfoto
    fam boogerd heeft een recensie geschreven voor Golden River
    Chinees-Indisch Lekkerkerk

fam boogerd

Op zaterdag 2 januari 2016 diverse gerechten afgehaald voor de hele familie. Van tevoren besteld en op de afgesproken tijd opgehaald. Alle familieleden waren lovend dik tevreden. Het was geweldig goed. Complimenten van een ieder.

18. J en C's profielfoto
    J en C heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Vanuit Limburg weekend in Fletcher hotel geweest, 2 dagen bij de Nar heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke attente gastheer en personeel. We hebben beide dagen heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De menukaart is zeer gevarieerd, een knus gezellig eetcafé met een verfijnde keuken, kortom een echte aanrader als je in Lekkerkerk bent!

19. J.B's profielfoto
    J.B heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Via eet.nu hier beland met 2 personen. De voorkant van de zaak was leeg, een passant zou hier niet snel gaan zitten. Echter in de tuin was een goedbezet terras verscholen waar we heerlijk hebben gegeten. Prima spareribs en een mooi stukje zalm. De gastheer en vrouw verstaan hun vak en werken met passie, heerlijk om dat weer eens mee te maken. Het eten is prima, mooie ingrediënten en een super presentatie. Smaken waren prima maar kunnen iets verfijnder. Een prima adres in Lekkerkerk!

20. marjolijn en willem's profielfoto
    marjolijn en willem heeft een recensie geschreven voor Golden River
    Chinees-Indisch Lekkerkerk

marjolijn en willem

Goed restaurant met een uitgebreide kaart. Het 3-gangen Chefkok menu is zeer aan te bevelen. Een klein aanpassinkje aan een gerecht wordt niet moeilijk over gedaan. Vriendelijke bediening in een gezellige ambiance. Kundige en gedreven eigenaren. Barrie en Alay, ga zo door.(Wij twijfelen daar niet aan.)

21. Lemans's profielfoto
    Lemans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Lemans

We waren met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Loopafstand van Fletcher hotel. Gastvrije ontvangst. Zeer attente gastheer die je je welkom doet voelen. Kinderen kregen een kleurplaten met potloden. Eten was top! Gemoedelijke sfeer.

22. Marian's profielfoto
    Marian heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Komen hier regelmatig. Altijd goed, attente bediening, oprechte interesse en gewoon heerlijk eten. Prijs kwaliteit prima in orde. In de zomer buiten eten in de mooie tuin achter! Super adres!

23. W's profielfoto
    W heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

W

Met het gezin van 4 hier heerlijk gegeten. Wij wilden niet in het hotel eten en zijn bij de Nar uitgekomen. Prima keus, lekkere kaart, en voor redelijke prijzen. Porties zijn ruim voldoende, kwaliteit van het eten goed. Toen we kwamen waren meerdere tafels bezet. Vriendelijke, attente bediening. Een aanrader voor een ieder !

24. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor De Driesprong

Een paar weken terug bij deze italiaan in hun restaurant gegeten. We zaten daar alleen. Mijn man bestelde alvast een biertje en kreeg deze in een flesje met een glas erbij. Al pratend schonk hij de bier in het glas en zag vlak voor hij een slok nam dat er een dikke rand lippenstift op zijn glas zat! Hij vroeg het meisje van de bediening om een schoon glas en inderdaad, hij kreeg een schoon glas maar zijn bier was hij kwijt! Geen excuus, geen nieuw bier... alleen een leeg schoon glas, schandalig! Het meisje liet de zaak een paar keer onbeheerd om buiten een sigaret te roken. Het bestelde eten was overigens prima maar de sfeer was er wel een beetje uit natuurlijk. Het biertje werd zonder pardon bij afrekenen volledig gerekend. Ons zien ze daar nooit weer.

25. Jan Kremer's profielfoto
    Jan Kremer heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Jan Kremer

Niet zo geweldig; het mandje met brood was nog half gevuld toen het eten al op tafel kwam; alles werd in razend tempo opgediend; even gezellig zitten was er niet bij.

Bij de tong Picasso waren de stukjes fruit nog keihard (bakje van AH??) en de curry saus was niet goed. Daarna maar een cappuccino besteld welke mislukt was omdat het apparaat kapot was; men had beter kunnen voorstellen om dan maar een espresso te nemen

26. Aly's profielfoto
    Aly heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

We hebben enorm genoten van het 3 gangen menu van vis en vlees. Alles was vers mooi opgemaakt en ook het toetje was verrukkelijk. Komt bij dat de eigenaar een echte gastheer was. Deze eetgelegenheid was vol geboekt en dat is ook geen wonder.

27. de bouwvakker uit Drachten's profielfoto
    de bouwvakker uit Drachten heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

de bouwvakker uit Drachten

Was voor mijn werk aldaar in de buurt en heb gezellig bij Yvonne aan de bar gezeten en van een echt overheerlijk menu bestaande uit Runder Carpaccio, zeetong en een super dame blanche genoten.

De appelmoes van beppe's recept was ook heerlijk

De groetjes

28. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loet

Gezellig eten is hier niet bij, je zit op de tocht en de bediening is arrogant en niet gastvrij. Nadeel van een familie restaurant, personeel geen uitdaging om geld te verdienen. Kosten ruim 160 euro voor vier personen, kan leuk zijn. Maar ten aanzien van de gastvrijheid, zeer negatief. Jong personeel waarbij empathie cq inleving ver te zoeken is. Eten redelijk, wel erg duur qua prijs/kwaliteit. Daarnaast 4 personen, elke keer twee personen voorgerecht cq hoofdgerecht cq toetje, de andere twee moesten wachten. Nogmaals familie restaurant waarbij arrogantie bij het jong personeel erg aanwezig was.
    Datum bezoek 8 augustus 2014

29. De Westlanders's profielfoto
    De Westlanders heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

De Westlanders

Nachtje logeren in het Fletcher hotel, in het dorp een restaurant gezocht.
    Terecht gekomen bij eetcafé de Nar.
    Heerlijk en ook erg gezellig gegeten voor een redelijke prijs.
    Enthousiaste medewerkers, we hebben een rondleiding gehad er zit een fantastische tuin achter de zaak waar we van de zomer nog eens terugkomen om ook hier een keer te eten. Jammer dat we zo ver weg wonen!!

30. Ruud Coomans's profielfoto
    Ruud Coomans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Nar

Gezellig en lekker gegeten bij de Nar, helemaal top. Vriendelijk personeel. Indien in de buurt gaan we er zeker weer heen.