Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leimuiderbrug verdeeld zijn.

Cobie Minnee

prima/ Was er al vaker geweest. zijn altijd vriendelijke en het eten is ook lekker en niet echt duur.

Jammer dat mevrouw de serveerster een verkeerd drankje brengt en pissig tegen ons doet. Onze lunch werd onvriendelijk op tafel gezet en met het afrekenen met zelfs een fooi, kon er geen dankjewel af. Geen woord kwam er uit. Ze liep zo weg.
    Ook erg jammer van de erge bruine sla bij ons broodje filet.
    Ik hoop de volgende keer beter.

Helaas een behoorlijke misser. Sateetje kwam eerst voor twee toen een uur later voor de andere persoon. Hoe moeilijk om drie satés op de plaat te leggen?
    Nooit mayo gezien, bedienende moeder en zoon doen hun best, eigenaar geeft een snauw.
    Jammer, valt zoveel van te maken!

Zoals altijd was het nu weer super eten en bediening

Mariella

Dit weekend waarschijnlijk problemen in de keuken.
    Mosselpannetje: 3 mosseltjes en een dikke vette saus, zo dik dat het met de vork eruit gehaald kon worden, een tafelgenoot de hamburger die kurkdroog was. De saté dusdanig grote brokken dat het niet lekker at. Fruit bij het toetje kwam zo uit de vriezer, na 5 min op tafel nog niet aan het ontdooien. De vistrio was zoals gewoonlijk heerlijk, maar daar kan niets aan mis gaan. Wij waren te gast van iemand en daarom hebben wij niet geklaagd. Zaterdag hoorde ik dat de spare ribs niet zoals gewoonlijk waren en er een Irish koffie zonder whiskey werd geserveerd. Dit zijn we niet gewend.

Vandaag (9-4-2017) samen genoten van een heerlijke high tea. Zo goed hebben we m nog nooit gekregen! Zeer hartelijk otvangen met een glas bubbels, goede uitleg en bijzonder vriendelijke en beleefde bediening. De high tea was zeer uitgebreid en echt heerlijk! Voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen!

J. Van den Bos

Vriendelijke ontvangst, gezellige uitstraling. Goede bediening en lekker eten. Alleen de schnitzels veeeel te groot. Zouden keuze uit normaal of xl moeten hebben
    Aanrader

Patat was vies en slap, toen we mevrouw daarmee confronteerde kregen we een snauw en zei dat het door nieuwe aardappels komen waar meer suiker in zit!?!

Service liet te wensen over, man en vrouw allebei onvriendelijk. Prijs voor twee vieze en slappe patat voor 7 euro was veel te duur! Nooit meer!

Hanneke Kuipers

Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Leuk aan het water. Uitgebreide kaart. Vlotte en vriendelijke bediening. Sfeer als een eetcafe. Ongedwongen.

Het eten was heerlijk

Vertaal van English naar Nederlands

Wat een top tent. Heerlijk genoten van een bordje kipsaté met friet. Vriendelijke bediening, sfeervol, lekker Nederlandstalig muziekje op de achtergrond, niks mis mee!

Vandaag heerlijk gegeten, friet met saté, heerlijk voor een leuke prijs. Schone zaak.

Gert Zwaan

Eten is op zich prima. Is helaas geen kindvriendelijke locatie. Hadden dit al eerder aangegeven maar doen daar niets mee.

Het was peters wens hier te eten.. maar dat doen we dus niet weer. Echt niet lekker. Frikadel speciaal met de saus ernaast en milkshakes... bluh...

Kipsate gegeten, smaakt taai en uitgedroogd en komt volgens mij uit zo'n pakje van de supermarkt. Patat is slap. Bediening gaat wel. Toetje maar overgeslagen. Kinderstoel hebben ze trouwens ook niet.

Met vier vriendinnen wezen eten. Heerlijk, vooral de lekkerste carpaccio! Groot pluspunt dat men niet iedere keer aan je tafel kwam om te vragen of je nog iets wilt drinken. Uiterst vriendelijke bediening.

We komen heel graag nog een keer terug!!

Henk Zomers

Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Vooral de saté is een aanrader en de grootte van de porties zijn prima in orde. Kortom je kan er heerlijk genieten.

Heerlijk gegeten, royale porties en dat voor een redelijke prijs. Erg vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keertje terug!

marieke

Gisteren hier gegeten met het gezin. Erg lekker en flinke porties. Zo'n groot ijsje dat we het niet eens meer op konden. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening ook erg vriendelijk

Wij zijn al zo vaak geweest en het is altijd prima. Alles kan en de bediening is prima.

Super gegeten voor een betaalbare prijs goed personeel, erg vriendelijk, zeer aan te bevelen vooral als het goed weer is op het terras.
    Mijn restaurant ,,super,,

Fam. Verstraten

Geachte Parel Team,
    op maandag 2e pinksterdag kwam ik met mijn vrouw spontaan langs. Hadden heel veel geluk om met het mooie weer een tafel te vinden op het zeer drukke terras. Hebben toen een maaltijdsalade Gamba's en een salade gerookte Zalm gegeten. De salades waren meer dan top!! Ook wil ik mijn complimenten maken over de snelheid van bedienen en het jonge team wat die dag gewerkt heeft verdient wat mij betreft een schouder klop!! Ga vooral zo door want dan weet ik zeker dat ik veel vaker ga komen!!

Groeten Fam. Verstraten

Geachte heer of mevrouw Sterk,

Op uw bericht d.d. 22 mei 2012 reageren wij graag:

Wij serveren een keuzemenu voor de speciale prijs van
    € 15,50. Omdat dit een menu is vragen wij u bij het opnemen van de bestelling naar uw keuze van het voor- en hoofdgerecht. Dit is gebruikelijk bij een menu. Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die met een zeer hardwerkend team service voorop hebben staan. Wij vinden het heel jammer dat u dit bij ons niet heeft ervaren.

Team Grand Café de Parel

Terwijl we nog niet eens aan een tafeltje zaten, kwam de, zichzelf graag horende pratende, kelner al naar ons toe wat we wilden drinken. Belachelijk. !!!
    Kort nadat de drankjes op tafel stonden, weer de kelner of we al wat hebben uitgekozen. Amper de gelegeheid de menu te bestuderen. Nee dus.....
    Bij het 2e drankje besloten we vast een voorgerecht te bestellen en onderhand te kijken wat we hierna zouden nemen als hoofdgerecht. fOUT, FOUT FOUT. Als je een voorgerecht wil bestellen moet je ook kiezen welk hoofdgerecht je wil hebben anders slaat de computer op hol of worden ze gek in de keuken ?? Ik weet het niet.
    In iedergeval is het niet mogelijk eerst een voorgerecht te bestellen en daarna een keuze te maken voor een hoofdgerecht.
    Laat maar...we hebben de drankjes afgerekend en zijn naar een ander locatie vertrokken.
    Maandag 21 mei was dus ons laatste bezoek aan dit restaurant.

Van de week heb ik een lekker sate met stokbrood en kruidenboter gegeten! Ik kon er letterlijk van de vloer eten en ben daarnaast vriendelijk geholpen door een paar gezellige oudere dames. Zeker een aanrader!

Het is een leuke en gezellige lunchroom. Het ziet er goed en schoon uit. De service is erg goed vooral op dinsdag! Heb er erg lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel goed voor die prijs, je eten komt snel bediening is ook goed.

En als de zon schijnt is het goed vertoeven daar.

Kom er 1 keer per week en het is me nog nooit tegen gevallen ga zo door Roy.

v gulik

Zeer onvriendelijke mensen! Kom hier nooit meer. Het eten was niet warm en dat verwacht je toch wel voor zo een prijs. Als je hier wat van zegt wordt je afgesnauwd door de eigenaar. Omrijden is zeker de moeite waard.

Jammer, dat als je een plekje heb gevonden aan een tafel, dat ze al bij je tafel staan te kijken en vragen, wat je wil. Het moet in een razend tempo. En het werd bijna op de tafel gesmeten. En personeel mag best eens een praatje maken of een keer lachen. Iedereen kreeg vooraf stokbrood op de tafel en wij moesten er om vragen. En die mevrouw gaf een grote zucht en het duurde even voor wij dat kregen. Ja, en toen was het eten er al. Erg jammer.