Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leimuiden verdeeld zijn.

Gisteren gezellig koffie gedronken bij de Rozeboom en vandaag na een lange fietstocht enthousiast terug voor de lunch.
    Dat viel helaas een beetje tegen. Wij namen de achterste nog lege tafel, gewoon goed in het zicht. Tot drie keer toe kwam de bediening bedienen bij de tafel schuin tegenover ons. Zonder een blik in het rond te werpen of er misschien gasten waren bijgekomen. Die tafel was blijkbaar bijzonder want er werd nog een gezellig praatje gemaakt en vervolgens zonder rond te kijken ging de bediening voor de derde keer weer naar binnen. Ondertussen zaten wij al een kwartier te wachten. Ik ging binnen vragen of wij ook konden bestellen. Het antwoord was ik heb maar twee handen. Oei oei dat is nog eens een slechte service. Verder liep er nog een meneer met een voorschoot rond die wel legen glazen ging ophalen maar ook niet rondkeek? Wij zijn gebleven omdat we honger hadden en je zit er heerlijk, maar dit kan toch echt niet. Verder was alles prima, de wijn, het eten en de koffie. Jammer Rozeboom.

2 Jaar geleden met 10 personen gedineerd, toen was de bediening echt veel sfeervoller/warmer, dan deze afg. Keer, toen wij met 5 personen kwamen. Dat was 'n beetje jammer 😐. Kwaliteit van het dineren was prima, maar 'n vrolijke / geĂŻnteresseerde bediening is ook wel wat waard, zeker gezien de prijs die je betaald. RenĂ©

Meerdere keren gegeten, het blijft een prima adres om te eten.
    Leuk aan het water.
    Bediening prima.

nancy van der spek

Heerlijk gegeten met mijn gezin!

Voor de tweede keer gegeten 'bij René'. Wederom erg lekker! Leuk verassingsmenu met bijzondere smaken! Echt een aanrader!

Bob

Op een zonnige dag lekker op het terras gegeten. De locatie is er mooi, maar qua eten mogen ze wat meer met de tijd mee. Serveren in mijn ogen iets te veel en de gerechten maken niet echt een verse indruk. Dit was niet in balans met de prijs.

Mijn verwachtingen waren hoger.

Marian Rusman

Lekker en gezellig.

Op aanraden van iemand hier gereserveerd. Bij binnenkomst een beetje een kroeg idee maar BIJzonder lekker gegeten. Wij komen zeker nog eens terug. Ook heel aangenaam; de verwarming in de bank, heerlijk voor je rug.

10. Chinees-Indisch Leimuiden

Eerdere ervaringen met bezorgen waren goed, maar vandaag echt slecht. Pangsit waar niets in zat, ossenhaas met ananas in zoetzuresaus, die heel waterig was en mihoen met ossenhaas waar kraak nog smaak aan zat. Viel erg tegen. Merel

Een bbq gehad bij de boerderij van René, een hele leuke onverwachte locatie. Heerlijke gerookte zalm, lekkere kipfilet. Ook de andere gerechten waren top. De bediening was efficiënt, gezellig. Al met al hebben we genoten.
    Bedankt René. We komen zeker nog eens samen terug.

12. Chinees-Indisch Leimuiden

CJA v.d.Meer

etienne

Ans

Mooi gelegen. Leuke gastvrouw, sfeervol restaurant en goed gegeten!

Na onze dansles hadden we zin in een biefstuk. Nou dan moet je bij de rozenboom zijn, wat een geweldige biefstukken hebben ze daar en heel goed klaargemaakt. Leuk personeel dat ook oog heeft voor als er iets op is en je meer zou willen. Top. Komen snel weer.

Marga en jan.

17. Chinees-Indisch Leimuiden

char

Op de website staat "Kinderen t/m 12 jaar halve prijs". Maar als je er komt met een kind van net 12 mag je het volle pont betalen terwijl er toch echt staat tot en met 12. Vandaar mijn 5 voor de service.

18. Chinees-Indisch Leimuiden

Liefhebber van Chinees

Haal hier nooit, wat een vies eten! Babi pangang bestaat uit drogen stukken vlees met ontzettend veel vet. Saus is dik, melig en je vraagt je echt af wat je eet. Rijst lijkt op rijstenpak. Nasi is muf en denk 4x eerder opgewarmd in de magnetron.

19. Chinees-Indisch Leimuiden

Carl van Breukelen

Kom er al bijna 10 jaar twee-wekelijks, en het is me nog nooit tegengevallen. Gewoonweg prima, de beste chinees in de omgeving.

Hebben met vrienden bij Rene gegeten. Fijne sfeer in de zaak. Heel gemoedelijk.
    Eten: Varkenshaasje met patat en salade. Varkenshaas was prima volgens verzoek gebakken en mals en sappig.
    Kwaliteit uitstekend. Alles was heel netjes verzorgd, fris en vers. Ook de service was uitstekend. Compliment!

Vrijdagavond:heerlijk vis gegeten,geen krenterig gedoe,een hedendaagsede horeca! kwaal.Een absolute aanrader voor een prettige smaakvolle maaltijd.Daar kun je voor omrijden.

22. Chinees-Indisch Leimuiden

Geen kruiden in het eten, weinig eten. Voor 1 potjes thee voor 2 personen 7.50 betaald. Nog nooit zo slecht chinees gegeten. Soep veel te zout. Ga er nooit meer. Schandalig.

aaldijk

Geweest tijdens de Alphense restaurant weken. Zeer goed bevallen. Krijg waar voor je geld. Uitgebreide garnituur. Veel groente. Vlees en vis uitstekend bereid. Kom zeker een keer terug.

Leuke menukaart, met originele oerhollandse namen, goede en lekkere hoofdgerechten, groente is gevarieerd, maar wat karig, graag iets ruimere porties volgende keer, personeel wat onervaren, leuke inrichting en goede sfeer, voor een leuke avond uit, zeer aan te bevelen

Lekker eten, goed personeel, gaan zeker terug.

Aad en Joke ten bosch

Complimenten voor personeel, eten en hele entourage!
    Een echte aanrader voor iedereen die een feestje wil geven.

28. Chinees-Indisch Leimuiden

Momenteel schijnt er daar een goede kok voor de maaltijden te zorgen.

Een keer gegeten daar ( Mihoen met kip en garnalen)
    en het smaakte voortreffelijk.

Vriendelijke en attente bediening.

Regelmatig haal ik daar ook mijn afhaalmaaltijden af
    en het smaakt altijd goed.
    Niet vet en de kok gebruikt neutrale olie om te wokken.

29. Chinees-Indisch Leimuiden

5-11-2011
    Eten afgehaald, het eten was smakeloos, vreselijk oninteressant, zag er leuk en kleurrijk uit, maar viel erg tegen.

We zijn hier toevallig langsgekomen en waren verkocht door het prachtige terras aan het water. We hebben beide een hoofdgerecht met vlees genomen. Een goed stuk vlees, wat voortreffelijk was klaargemaakt. Geweldig dat je er zoveel lekkere groente, salade en aardappeltjes bij krijgt als een soort tapas. Vriendelijk personeel en erg attent. We gaan zeker nog eens terug.