Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leidschendam verdeeld zijn.

1. cora mos

2. We hebben een heerlijke high tea gehad, 17,50 per pp. Nou het was echt heerlijk en meer als genoeg en vind het zo fijn dat het in 3 gangen gaat. Eerst de warme hapjes en dan lekker sandwiches en dan de lekkerzoete hapjes. Het kon niet op

3. Vorige week met mijn ouders, zwager, zus en nichtje (5 jaar) gegeten bij Kapitein Haak. Een hele leuke ambiace met veel als piraten verklede kinderen. Als voorgerecht had ik de gamba's en als hoofdgerecht sliptong. Ik kan niet anders zeggen dat het eten heerlijk is. Mijn nichtje werd ook nog geschminkt in de speelruimte!

4. op 17 -8-2012 voor de eerste x bij de vollemaan geweest was redelijk druk en gezellig de bediening was goed en vriendelijk
    en de hapjes en de drankjes waren erg lekker zeker voor herhaling vatbaar

5. Op aanraden van deze site zijn we vanuit ons hotel in Voorschoten hierheen gefietst. Het restaurant is klein maar erg knus en het personeel heeft aandacht voor zijn gasten.
    We hoefden niet lang te wachten voordat onze heerlijke maaltijd werd geserveerd. Prima gelegenheid!

6. We zijn vandaag voor het eerst geweest: een echte aanrader! De mensen zijn zeer warmhartig, super gastvrij en op en top gastvrouw en heer. Er is onderling een heel harmonieuze sfeer, het restaurant is heel modern, maar toch knus ingericht. De kaart is overzichtelijk. Maar het eten is voortreffelijk! Een echte aanrader. Prijs en kwaliteit is absoluut in goede balans, misschien is het wel 'goedkoop' voor hetgeen wat er geserveerd wordt. Waar bij andere restaurants, gebruikt wordt als serveerschaal, wordt het hier gebruikt als bord. Grote porties voor weinig geld. Wij komen er absoluut nog meerdere malen terug. En zullen dit restaurant zeker aanraden. Dank jullie wel voor een gezellig sfeervolle avond.

7. Afgelopen maandag ons laten verleiden voor een Tapas avond en daar hadden we geen spijt van! In Spanje genieten wij al ruim 45 jaar van deze typisch Spaanse borrelhapjes maar in Nederland hebben wij maar zelden zulke heerlijke tapas gegeten. Was duidelijk te merken dat de eigenaresse van Verdusie een Spaanse is die de Spaanse keuken met de paplepel heeft ingekregen. Het gezellige Spaanse sfeertje, de muziek, de Sangría, het was top! Hoop dat er nog vaker zulke avonden komen.

8. Michael & Danielle

Erg lekker gegeten, gezellige bediening, al met al top.
    Leuke sfeer en je merkt dat er hier nog aandacht aan je eten wordt gegeven.

9. Je kan hier zelf pizza's samenstellen. Dit is natuurlijk heel lekker, maar eerlijk gezegd ook wel aardig aan de prijs. Bezorging is snel en ze bezorgen ook pizza's bij je aan boord. Ondanks de hogere prijs bestellen we hier nog wel een keer!

10. Ik ben al een paar keer met mijn gezin gaan eten bij het Restaurant. En het is elke keer heel erg goed. De sfeer is erg gezellig, kinderen kunnen heerlijk spelen in de speelkamer en wij als ouders kunnen rustig zitten aan tafel en heel erg goed eten. Elke keer als we daar komen is het feest!

11. Lekker eten, wel erg rustig, niet heel sfeervol. Kom hier alleen doordeweeks. Maar zeker een bezoekje waard.

12. Kom er vrij veel (wekelijks), de zaak is uitgebreid met een mooi overdekt terras, en binnen een leuke 1e etage gemaakt. Een nadeel is als men boven zit, kijk je tegen een paar viese gordijnen aan en bij binnenkomst moeten zij de deur mat eens vernieuwen. Ik kom er graag omdat er verder niets te klagen valt. Prima zaak met gezellige bediening, ook dat is belangrijk.

13. Susanne

Afgelopen avond van een heel gezellig moederdagkado genoten.Heerlijk gegeten en echt een hele gezellige avond gehad.
    Ook al was het duidellijk een drukke avond het personeel was enorm vriendellijk en geduldig.
    Top avond!!!!

14. patricia

al meerdere malen heerlijk gegeten met een goede service.

15. Dit is een fantastisch Italiaans familierestaurant dat zonder franje een zeer goed 4-gangen diner neerzet. De uitgebreide antipasti, worden opgevolgd door een duo pasta's , gevolgd door een ruime keuze aan hoofdgerechten. Het dessert maakt geen deel uit van het vaste menu, maar er is keuze uit een breed aanbod klassiekers, waarbij de tartuffo voor ons een verrassende kennismaking vormt. De laaste limoncello maar afgewezen, na deze opmerkelijk rijke maaltijd. De bediening is charmant. Toegegeven het kan allemaal wat strakker, maar het komt allemaal uit een goed hart. En met de tent vol, moet je ook niet op je horloge kijken. Dit Italiaanse uitstapje duurde bijna 4 uur. Stukken sneller dan 2300 km heen en weer naar de oorsprong. Echt een aanrader dus, voor als wilt aanschuiven bij met deze italiaanse Villa Famiglia.

16. Familie Lamping

Komen hier regelmatig eten. De prijs/kwaliteitverhouding is ouderwets schappelijk. Sfeer heeft nog iets dorps. Ons kent ons. Zeer voorkomende en vriendelijke bediening. "Alles" kan en mag. Goede kok! Heel goed voor een hapje tussendoor of een langere avond met vrienden. Van meerwaarde voor het opgeknapte Damplein. Ik zou zeggen: "Handhaven, zo!"

17. anneke voskamp

Komen al jaren in de coffee club worden altijd netjes en snel geholpen. Is nu verbouwd en gezellig ingericht. Komen daar graag terug. Voor de rokers is het terras nu overdekt en met het eten ook niets dan goed. Echt een aanrader.

18. Ik ben vanavond samen met mijn man en zoontje gaan eten bij Kapitein Haak. Het was voor ons de eerste keer, via een collega hadden we al verhalen gehoord.
    Maar wat een beleving! We werden bij binnenkomst erg leuk ontvangen, mijn zoontje was jarig en hij werd al gelijk gefeliciteerd en even later stond het op hun tv schermen. (via die schermen kan je ook de speelkamer inkijken)
    Ik had het 3 gangen-menu genomen, dat heeft erg goed gesmaakt en mijn man had een stuk vlees wat ook erg goed was. Verder was de bediening erg snel en heel erg vriendelijk. Op het eind mocht hij op de stoel staan en werd er, met een sterretje, gezongen voor hem. Het was zeker een leuke avond, alles klopte. Wij gaan er zowiezo nog een keer heen!

19. Hadden voor 6 personen Nasi Ramas besteld met de Groupon. We zouden voor 16 euro per persoon eten krijgen, maar wat een aanfluiting. Zat kraak nog smaak aan. Totaal geen indonische smaak en alles in een paar bakken bij elkaar gegooid. Veel vieze stukken vet vlees en geen sateetje, geen kroepoek, atjar of seroendeng. Hebben het grootste gedeelte in de vuilnisbak gegooid. Naderhand nog gebeld en kregen een man aan de telefoon die vertelde een beetje minachtend dat hij nog nooit klachten had gehad en dat de zaak in Rotterdam ook eten via hun kreeg. Wij verkopen al jaren de beste kwaliteit zei hij, maar ik zal u terugbellen over een eventuele compensatie. Hij moet nu nog bellen, maar wij hoeven niet meer, ook al zouden we het voor niets krijgen. Jammer voor de verrassing tegenover onze kinderen.

20. Ben de Man Lapidoth

21. Ben de Man Lapidoth

22. Ben de Man Lapidoth

23. Ben de Man Lapidoth

24. Ben de Man Lapidoth

25. Zelden heb ik zo slecht gegeten. Ik kreeg een broodje tonijn dat droog was, vol graten zat en vreemd smaakte. Toen ik dit bij de serveerster meldde, antwoordde zij dat dit kwam doordat het uit blik kwam. Mijn moeder had iets wat voor kalfsragout moest doorgaan. Het waren vier schepjes melige waterige brij met 1 brokje vlees erin. Bij navraag bleek dit ook uit blik te komen. Ondanks ons beklag over de kwaliteit van het voedsel kregen we een volledige rekening gepresenteerd. Pas na onderhandelen kon er met pijn en moeite 3 euro vanaf. Ik zeg: loop er met een grote bocht omheen.

1,4
  26. johnny van delft

Echt een gezelige zaak waar ik probeer eens per week langs te fietsen.
    Ik heb er 10 kilometer voor over, om in dit sportgelateerde
    eethuisje de gezellige sfeer op te snuiven.
    Na de verbouwingen in de omgeving zal het weer een uitstekend rustpunt zijn in een zo'n drukke leefomgeving.

Een sateschotel uit eigen keuken of een babi pangang met sliertjes is een aanrader.

Snackbar het pleintje of zoals wij zeggen li's palace serveert ook de sichuan keuken gerechten.

Probeer het eens.

Johnny

27. Heel gezellig restaurant, met waar ik uit begreep veel vaste klanten.(ons kent ons)Uitgebreidde menukaart en daarnaast een bord met verschillende vis en vleesgerechten, we hadden keuze genoeg.
    We hebben heerlijk gegeten, ruim voldoende, en allerlei groenten wat geserveerd werd, kom je ook nergens meer tegen. We komen zeker snel terug.

28. Gisteravond met vrouw en twee kinderen geweest. We hadden de pech niet gereserveerd te hebben, waardoor we aan de bar op een tafeltje hebben moeten wachten, ruim een half uur, wat met twee kinderen geen pretje is. De ober (met bandana :-)) heeft zich hiervoor wel tien keer verontschuldigd, evenals zijn supervisor, die er overduidelijk de wind onder had.

Zo konden we wel goed onze ogen de kost geven en ik moet zeggen: de aankleding is echt goed, mooi ingericht en gedecoreerd, dat is zeker een compliment waard. Het personeel in de piratenkleren.. ach.. dat vind ik eerder sneu dan nodig, maar de kinderen, en daar gaat het om, vinden het prachtig.

Eten (saté) was echt prima, ik kan me niet voorstellen wat ik hierover te klagen zou moeten hebben, of het zou moeten zijn dat er wel sla maar geen groente bij zat, maar die schijn je gewoon te kunnen vragen en dan krijg je het, kosteloos (zo voorkomen ze dat er nodeloos eten moet worden weggegooid, prima toch?). De kinderen hadden het bekende en altijd goede bord patat met kroket, en een ijsje toe. En met de verrassing uit de kist waren ze blij.

Heel aandoenlijk was het om te zien hoe enkele van de dames en heren van de bediening in hun rol van behulpzame zeeman- of vrouw zaten, soms best houterig en stijf. Maar.. met de beste bedoelingen, dat wel.

Ik zou er zeker weer heen gaan.

29. 28-01-2012
    Hebben vanavond hier gegeten, vond eigenlijk alles lekker. Miste wel een groente bij de biefstuk, maar de biefstuk zelf was erg goed. Bediening ook erg leuk en vooral vlot, hebben eigenlijk nergens op moeten wachten. Het terras lekker warm en erg sfeervol.
    Al met al een leuke avond gehad en komen zeker terug.

30. Enkele dagen geleden hier met vrienden gegeten. Bij reservering hadden wij aangegeven eerst een aperitief te willen gebruiken. Tot onze verbazing werd, ongevraagd, het eten al opgediend terwijl wij nog aan ons drankje vooraf zaten. Personeel mist horeca-ervaring; 2 glazen wijn en 2 flesjes bier werden zonder dienblad aan tafel gebracht waarbij de bierglazen ineen gestapeld waren. Beetje vreemd en totaal niet passend bij de mooie locatie. Ook toen wij een fles wijn wilde bestellen werd er geen wijnkaart aangeboden maar ging men er van uit dat het een fles huiswijn zou worden... wij hebben dat maar zo gelaten. Alles ziet er wel verzorgd uit. De meeste gerechten waren goed van smaak, in het bijzonder de groene asperges en de boquerones. Ook de tonijn was prima maar de zwaardvis was te lang gebakken en daardoor aan de droge kant. Eigenaar Raimondi kwam helaas wat ongeïnteresseerd over en reageerde nauwelijks op het compliment over asperges. Zal hier misschien nog wel eens komen, maar voor minder geld eet ik ergens anders minstens zo lekker.