Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leidschendam verdeeld zijn.

1. Italiaans Leidschendam

Lucas Steenbergen

Top restaurant. Heerlijke warme sfeer binnen en uitstekend kwaliteitsvoedsel. De bediening was spontaan en behandelde ons meerdere keren beduidend vriendelijk. Ik ga hier zeker vaker heen en raad dit restaurant echt aan!

2. Italiaans Leidschendam

Heerlijk gegeten op het terras aan het water. Het restaurant heeft ook erg gezellige bediening en veel keuzes uit verschillende pizza’s! Ik kom er zeker nog een keertje graag terug!

3. Italiaans Leidschendam

ThijmenvdSteen

Lekker eten en niet voor een normale prijs. Bediening is goed en vriendelijk. Echt een aanrader!!

Bert de jong

Ik kreeg een heftige diarree aanval, de man binnen wees mij snel de weg. Opgelucht van de w.c. lekker wat gegeten en gedronken en als toetje een overheerlijke softijs. Dank je wel, Bert de man op de fiets uit Alphen aan den Rijn.

Brent

Nog nooit slecht gegeten bij Fratelli in Leidschendam. Vriendelijke bediening. Knap, vooral omdat het heel vaak druk is.

Soesy Bee

Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door Leander. We mochten deze avond zelf een tafel uitzoeken omdat er geen grote drukte verwacht werd. Zodoende ons favoriete plekje weer uitgezocht.

Eenmaal te gaan zitten kwam de eerste serveerster ons pas na 25 min opzoeken. Haar eerste vraag voordat ze ons verwelkomd had was of wij wel hadden gereserveerd. "Ja." Ze zou wel even gaan terug lopen om te kijken of dit wel ons goede plekje was omdat we aan een tafel van 4 zaten met 2 pers... Na aan gegeven te hebben dat ons vrije keuze verteld is konden we toch blijven zitten. Het drinken en de broodjes kwamen respectievelijk pas na 10 en 20 min...

Vanuit de loop in het midden van het restaurant werd naar ons geschreeuwd door de jongen van de bediening: "Jullie willen een menu toch?" Deze werden na nog eens 10 min wachten eindelijk eens bij ons gebracht. Van zowel de menu's als de drankenkaart was maar de vraag wanneer deze voor het laatst waren schoon gemaakt... Ja zeg het vuil zitten en de plakten aan alle kanten.

De broodjes waren heerlijk warm. De `kruidenboter` was boter met een paar groene puntjes. De aioli zat vol met mosterdzaadjes!!!!!
    Na een hap geproefd te hebben waren we het er roerend over eens, het smaakte totaal niet (meer, tot in tegenstelling tot het verleden). Dit aangegeven bij de jongen van de bediening. Citaat: "Nee hoor dit is gewoon aioli. Hier zitten de kruiden in de boter". Wij werden volledig door deze jongen afgewezen in onze bevindingen, Alles werd tegen gesproken en hij wist precies hoe het zat....

Terwijl ik aan gaf dat mijn wijn oud was en een wrange nasmaak had liep hij midden in mijn zin weg... zonder pardon of wat dan ook... Hij loopt gewoon weg!!

Schijnt dus dat deze jongen over ons als gasten is gaan klagen hierna...

Toen kwam Leander bij ons aan tafel. Wat een echte horeca-man is dat! Hij heeft onze hele avond gered! Na te vertellen wat er zojuist allemaal gebeurd was heeft hij ons nieuwe drankjes aangeboden en zijn excuus gemaakt. Dit excuus had van zijn collega moeten komen in onze mening,

Want het eten van het voorgerecht was namelijk enkel dramatisch te noemen. We hadden gekozen voor 'Volle Maan Etagiére' De zalm was bruin. De paling was oud. Tomatensoep was smakeloos. De garnaal was bijna rauw. De uienring was van binnen kapot gebakken. De meloen was bruin/groen. De ham had een lichtgevende gloed.

Gelukkig was het vlees van het hoofdgerecht goed te noemen. Ik had een 'rare' biefstuk besteld maar kreeg deze medium.

De keuken en de bediening is totaal niet meer wat het geweest is...
    Het enige lichtpuntje van de avond voor ons was de uitstekende service van Leander en de wijn uit een nieuw geopende fles welke duidelijk beter smaakte!

Ik weet niet wat er afgelopen half jaar gebeurd is sinds ons bezoek in september, maar wat viel dit tegen vanavond. We hebben zelf op het punt gestaan om op te staan en weg te lopen...

Er moet duidelijk iets veranderen voordat wij ooit nog terug komen hier. Ik ben van mening (ex-horeca werknemer) dat iedereen die de huidige 'volle Maan' omschrijft als "goed" genoegen neemt met minder...

Joey Koevermans

Lang moeten wachten op onze lunch.
    De gerechten waren niet echt warm, de tosti kwam uit de magnetron (daardoor taai) excuus werd wel gemaakt maar moesten de volle mep betalen.
    Wij komen hier niet meer.

Bestelling niet in orde: Bij aflevering lag alles open en bloot. Ik bel hierover en word gebrekkig te woord gestaan. Ik word teruggebeld over enkele minuten. Een uur later bel ik terug om een lul verhaal aan te horen dat ze mij een paar keer hebben gebeld. Heel kinderachtig dat ze mij niet verder kunnen helpen. Slechte service.

Fabrieks eten, tegen veel te hoge prijs.
    Bediening probeert leuk te doen tegen kinderen, maar hebben moeite met het spel.

mandy

Heerlijk gegeten en je zit goed vol.

Christine

Vriendelijke ontvangst door kok. Hautaine eigenaar, die ons de rest van de avond niet het gevoel gaf dat we welkom waren. Verfijnde creaties, maar porties zijn zo miniem dat het verschil tussen amuses en gerechten amper waarneembaar is. Zeer weinig groente en het geheel was ook niet verzadigend.

Anneke Jonkman

Het 3 gangen diner was in orde. Erg veel saus. De bediening was erg traag. We moesten heel lang wachten op elke gang, hoewel het vrij rustig was (maandagavond). Ook nadat we hadden gezegd dat we nog een afspraak hadden duurde het, zo mogelijk, nog langer. Zeker niet naar toe gaan als je haast hebt.

Gisterenavond een etentje bij Volle Maan. Eten echt lekker. Maar verder zeer ontevreden. Van 17 tot 19 daar gezeten met welgeteld 1 drankje, niemand van het onvriendelijke personeel neemt de moeite om te vragen of je nog iets wilt drinken. 45 minuten op het nagerecht moeten wachten met als excuus dat er een grote groep was. Alleen die grote groep ging weg toen wij binnen kwamen, zeg gewoon eerlijk dat je de bestelling bent vergeten. Verder honden in de zaak die worden aangehaald door het personeel, en die zetten dan met diezelfde handen je eten op tafel brrr.

17. Chinees-Indisch Leidschendam

Het is niet meer wat het geweest is. Voor de overname door de nieuwe eigenaar (circa 2 jaar geleden) zat het restaurant bijna altijd goed vol en verdiende het een 9. Tegenwoordig zijn gemiddeld maar een paar tafeltjes bezet. Het restaurant lijkt te overleven door de afhaalservice. De kwaliteit daarvan is een 7 waard.
    Minpunt is al langere tijd de kwaliteit van het draadjesvlees: vaak taai en met heel veel vette randen. Hopelijk besluit Ming Yeg om een andere slager in de arm te nemen. Misschien ook wat advies inwinnen bij de vorige kok en eigenaren zou ook geen kwaad kunnen, want vroeger was alles beduidend beter.

18. Italiaans Leidschendam

Dramatisch!
    Vandaag lunchen bij Gina’s..
    Cappucino, kopje thee, pizza en broodje old Amsterdam (George Clooney).
    De kaas op dit broodje was beschimmeld! Heel vervelend als je reeds de helft hebt opgegeten. Uiteraard lieten wij direct weten dat wij uitgegeten waren en het zou op zijn minst logisch zijn om excuses te krijgen en weg te kunnen. Dit laatste werd onmogelijk gemaakt. De manager vond het namelijk een goede oplossing om het broodje van de rekening te halen en ons het (niet genuttigde restant) te laten betalen. Wat een fantastische oplossing van deze manager, zeer servicegericht. Wij hebben de 15,50 euro betaald en komen hier NOOIT meer. Zou het iedereen willen adviseren.

Gewoon ToP, lekker eten zeer goede service en leuke sfeer.

Uitstekend op alle gebieden.

Roger Wouters

Heerlijk ijs met ook verrassende smaken.
    Service perfect in orde.

Hanneke scholten

Eten ver onder de maat, veredelde snackbar eten. Service slecht en niet attend, geen adres om lekker uit eten te gaan, we waren dan ook de enige tafel... 👎

Het slechtste Chinese restaurant waar ik ooit gegeten heb. We hadden gekozen voor het buffet zonder drankjes voor €19,50. Er was zeer weinig keus bij het buffet en werkelijk niets was lekker. Ze hanteren daar "verspilling van eten wordt in rekening gebracht", maar dit was vies en wilde ik echt niet opeten. Dan maar iets laten wokken. Het vlees zag er niet vers uit, maar ondanks dat toch voor de kip (ik) en varkensvlees (mijn vriend) gekozen, beiden in een knoflooksaus. Dit smaakte ook nergens naar. Het toetjesbuffet hebben we ook maar laten zitten (o.a. gesmolten ijs). We hebben de bediening erop aangesproken en waren nogal verrast door het antwoord: "Ja, jullie hadden ook voor de kaart moeten kiezen". Ongelooflijk toch!

Wat een drama. Avoid at all costs. Een schande voor Griekenland. Slechts met moeite en fantasie is het normale menu te onderscheiden van het kindermenu. Griekse koffie? Hebben ze niet! Verder veel diepvries rommel, totaal ongeïnteresseerd personeel. Dieper kun je niet zinken.

Marc& Mariska

Dit is nog eens een ouderwets goed restaurant, waar lekker eten en de service hoog in het vaandel staan. Bedienend personeel is geweldig. En zomers op het terras is ook heerlijk. Dit restaurant bestaat al heel lang. Onze grootouders kwamen hier al eten, en het is nog steeds kwaliteit wat je krijgt. Kom je langs de vliet! Ga hier dan zeker lunchen of dineren!

26. Italiaans Leidschendam

Ontzettend slecht gegeten en daarna werd het ook niet klantvriendelijk opgelost.

1,1

Eten was allemaal droog,
    Dit aangegeven maar werd niks mee gedaan.
    Veel geld betaald voor slecht eten.
    Kinderen hebben zich redelijk vermaakt.
    Voor ons geen tweede keer meer.

Mooi en gezellig plekje aan het water! Personeel is erg vriendelijk en snel. Het eten is altijd top!

Laurens

Vanmiddag wezen eten met een paar vrienden. Zeer vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit eten en een zeer vrolijke en nette gastheer. Dit restaurant is zeker een aanrader!

30. Italiaans Leidschendam

Gisteren wezen dineren met 4 personen. Echt een aanrader, eten lekker en de service is goed met een glimlach. Lekker buiten gezeten met uitzicht op het water. We komen hier zeker vaker terug.