Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leidschendam verdeeld zijn.

1. Italiaans Leidschendam

Dramatisch!
    Vandaag lunchen bij Gina’s..
    Cappucino, kopje thee, pizza en broodje old Amsterdam (George Clooney).
    De kaas op dit broodje was beschimmeld! Heel vervelend als je reeds de helft hebt opgegeten. Uiteraard lieten wij direct weten dat wij uitgegeten waren en het zou op zijn minst logisch zijn om excuses te krijgen en weg te kunnen. Dit laatste werd onmogelijk gemaakt. De manager vond het namelijk een goede oplossing om het broodje van de rekening te halen en ons het (niet genuttigde restant) te laten betalen. Wat een fantastische oplossing van deze manager, zeer servicegericht. Wij hebben de 15,50 euro betaald en komen hier NOOIT meer. Zou het iedereen willen adviseren.

Gewoon ToP, lekker eten zeer goede service en leuke sfeer.

Uitstekend op alle gebieden.

Roger Wouters

Heerlijk ijs met ook verrassende smaken.
    Service perfect in orde.

Hanneke scholten

Eten ver onder de maat, veredelde snackbar eten. Service slecht en niet attend, geen adres om lekker uit eten te gaan, we waren dan ook de enige tafel... 👎

Het slechtste Chinese restaurant waar ik ooit gegeten heb. We hadden gekozen voor het buffet zonder drankjes voor €19,50. Er was zeer weinig keus bij het buffet en werkelijk niets was lekker. Ze hanteren daar "verspilling van eten wordt in rekening gebracht", maar dit was vies en wilde ik echt niet opeten. Dan maar iets laten wokken. Het vlees zag er niet vers uit, maar ondanks dat toch voor de kip (ik) en varkensvlees (mijn vriend) gekozen, beiden in een knoflooksaus. Dit smaakte ook nergens naar. Het toetjesbuffet hebben we ook maar laten zitten (o.a. gesmolten ijs). We hebben de bediening erop aangesproken en waren nogal verrast door het antwoord: "Ja, jullie hadden ook voor de kaart moeten kiezen". Ongelooflijk toch!

Wat een drama. Avoid at all costs. Een schande voor Griekenland. Slechts met moeite en fantasie is het normale menu te onderscheiden van het kindermenu. Griekse koffie? Hebben ze niet! Verder veel diepvries rommel, totaal ongeïnteresseerd personeel. Dieper kun je niet zinken.

Marc& Mariska

Dit is nog eens een ouderwets goed restaurant, waar lekker eten en de service hoog in het vaandel staan. Bedienend personeel is geweldig. En zomers op het terras is ook heerlijk. Dit restaurant bestaat al heel lang. Onze grootouders kwamen hier al eten, en het is nog steeds kwaliteit wat je krijgt. Kom je langs de vliet! Ga hier dan zeker lunchen of dineren!

9. Italiaans Leidschendam

Ontzettend slecht gegeten en daarna werd het ook niet klantvriendelijk opgelost.

1,1

Eten was allemaal droog,
    Dit aangegeven maar werd niks mee gedaan.
    Veel geld betaald voor slecht eten.
    Kinderen hebben zich redelijk vermaakt.
    Voor ons geen tweede keer meer.

Mooi en gezellig plekje aan het water! Personeel is erg vriendelijk en snel. Het eten is altijd top!

Laurens

Vanmiddag wezen eten met een paar vrienden. Zeer vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit eten en een zeer vrolijke en nette gastheer. Dit restaurant is zeker een aanrader!

13. Italiaans Leidschendam

Gisteren wezen dineren met 4 personen. Echt een aanrader, eten lekker en de service is goed met een glimlach. Lekker buiten gezeten met uitzicht op het water. We komen hier zeker vaker terug.

John

In vergelijking met andere Griekse restaurants in de omgeving valt deze tegen. Gebakken mosselen te donker, Gyros flauw en geen krokant korstje, salade en friet gemiddeld van kwaliteit. Voor dezelfde prijzen eet je in de regio een stuk lekkerder en gezelliger.
    Oh ja: de bestelde liter Imiglikos Rode wijn was de gewone Rode huiswijn, dit krijg je als je niet goed luistert naar je gasten!

Afgelopen weekend met de familie (4 personen) uit eten geweest in Kapitein Haak. De sfeer is erg gezellig, je waant je op een piraten schip en het personeel is allemaal verkleed. Ruime keuze uit de gerechten en voor en een gereduceerde prijs mocht je zelf een 3-gangen menu samen stellen uit de menukaart. Voor de kinderen was het een fantastische avond.

Gezellige avond met de kleinkinderen gehad. Goed eten en erg vriendelijk personeel. Heerlijk slibtong gegeten met verse groente, rijst en friet. Heel veel keus bij het kinder menu. Aanrader voor alle oma's en opa's met kleinkinderen,

17. Italiaans Leidschendam

Echt een super diner! De pizza's en pasta's zijn erg goed! Ook het vlees kan ik aanbevelen. Het personeel is altijd erg vriendelijk, hoe druk het ook is. De prijzen van de gerechten zijn goed. Dus naar mijn mening helemaal super!

Karientje

Was erg gezellig op moederdag. Wel rumoerig harde muziek. Moesten lang op onze eten wachten. Was weinig en best wel prijzig. Voor de rest wel lekker.
    En de man die het eten serveerde, rook naar oud zweet. Niet zo lekker.

Bellen ze na een uur dat het eten op is!!!! Hoe bedoel je FALEN!!!

Wat een dramatent is dit hier kom ik nooit meer. Wanneer je laat weten dat het eten lauw is dan is dat niet zo. Wanneer je wat wil drinken moet je naar de bar lopen om er naar te vragen personeel kijkt niet. Ik ben met stomheid geslagen wat hier gebeurt. Fouten in de rekening echt alles ging hier verkeerd. Nooit meer!

Den Hoek

Onvriendelijke dame die ons ontving (de bazin). De verdere bediening kwam ongeïnteresseerd over. Het eten was veel te zout, het klimaat was veel te warm. Hierdoor dorst: hoge rekening doordat we veel dronken (en niet eens alcohol). Teleurgesteld!

Job Vermeul

Heerlijk gegeten van de all-you-can-eat kaart. Goede en vriendelijke bediening. Kortom zeer tevreden!

23. Italiaans Leidschendam

Netty v.d. der Veeken

High tea is erg uitgebreid. Wordt geserveerd in 3 gangen. Eerst warm: quiches, kaas- en saucijzenbroodje. Dan diverse sandwiches en wrap met zalm. 3e ronde zoet: scones, petit fours, brownie, mini-muffin. Erg lekker allemaal en voor maar € 17.50 p.p.
    Vriendelijk personeel

H.P. Raven

Gesteld kan worden dat het eten prima verzorgd was. Wij kregen de indruk dat het personeel niet geheel de aandacht voor de klanten had. Het duurde lang voordat wij iets te drinken aangeboden kregen en de pauzes tussen de gangen waren lang. Er ons niet gezegd:" eet smakelijk" of iets dergelijks. Ook tijdens het eten kwam er niemand langs om ons nog iets te drinken aan te bieden. Slechts op het einde werd deze vraag gesteld, maar toen waren wij toe aan de koffie. De kleding van het bedienend personeel was niet in orde. Opgestroopte mouwen en een vuile pantalon.

Afgelopen vrijdag met mijn vrouw en haar vriendin hier weer uitstekend gegeten. Bediening zoals gewoonlijk weer voortreffelijk. Ik had een halve kreeft met pasta. Waanzinnig lekker, de chef van Fratelli is een meester. Ik heb hier al 20x gegeten deze keer overtrof alle vorige keren!

26. Nederlands Leidschendam

Eveline Spreksel

Heerlijk 5 gangen menu gegeten! Was echt een verrassing!
    Bijzondere gerechten !
    Zeer aan te bevelen!

Wij kwamen haast ieder weekend van uit de lier bij jullie.
    Maar na jullie verhuizing zijn wij nog 2 keer geweest maar waren nu genoodzaakt om ergens anders wat te nuttigen omdat het nieuwe pand erg klein is met zeer krappe plekken.
    Als je zit te eten en er willen mensen naast je zitten dan lopen je haast het eten van je bord en een kinderwagen kunnen we ook niet meer kwijt bij een tafeltje.
    Dus helaas is dit niets meer voor ons.
    Gr. Henk uit de lier

Gisteren bij Tong Fong City gegeten met zijn tweetjes, we waren een weekendje weg.
    Gekozen voor de optie incl. drank. (Geen zelf service, dit komen ze brengen.)
    Helaas kwam ze na de 1e keer bijna niet meer langs om te vragen of we nog iets wilde drinken, we zijn uiteindelijk zelf naar de bar gegaan om te vragen of we nog iets konden drinken. Ze zijn het drinken gewoon 1 x niet komen brengen. Er is geen kaart voor de dranken.
    Erg weinig aanbod van eten, 1 soort sushi.
    Het meeste is kant en klaar of echt simpel; koude schotel op een schaaltje, gevuld ei waarvan het eigeel helemaal hard en droog is. De carpaccio in een plastic bakjes was hard.
    Geen voorzieningen om het eten koud of warm te houden, het eten stond gewoon in bakken. Er was steeds weer eten op en dit werd niet of zeer laat aangevuld. Zeer weinig aanbod van vlees/ vis.
    Gekozen voor knoflooksaus bij het wokken, dit was niet te herkennen.
    Ook het toetjes buffet was erg karig... Veel blikfruit, de opzet van het eten en attributen zijn zeer onprofessioneel en zelf in elkaar gezet.

Wij zijn vaak naar Wok restaurants geweest, dit was de meest slechte van allemaal..

Het personeel was aardig, de man achter de grill kon niet onthouden welk eten van wie was (op zich nog niet zo erg) en uitte dit door; zoek het maar uit samen, wat van wie is! Raar...

Altijd goede kwaliteit friet en snacks. Erg vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Mijn vriendin en ik gingen verleden week weer eens naar de Volle Maan omdat het daar altijd gezellig is en het eten goed. Ik koos voor de drie slibtongen en mijn vriendin voor de kabeljauw. De borden kwamen snel door, maar de vis van mijn vriendin bleek ongaar, dus het bord werd "even" meegenomen. Na 10 minuten was het bord nog steeds niet terug en zat ik alleen te eten van mijn slibtongen. Van gezellig samen eten was dus geen sprake meer. Toen ik hierover aan de balie ging klagen, werd mij gezegd dat ik niet zo'n toon moest aanslaan. Dat de vis opnieuw gebakken moest worden en dat dat even duurde. Wie de man was, is mij niet duidelijk omdat hij verzuimd heeft zich voor te stellen. Als dit een klantvriendelijk beleid is wanneer de klant terecht klaagt en daarbij te horen krijgt niet zo'n toon aan te slaan, slaat de Volle Maan de plank volledig mis. In de toekomst krijgt Leidschendam er meerdere restaurants bij. Een goed advies: denk eens goed na over het klantbeleid, want deze uitspraken kunnen echt niet door de beugel. Ik denk ook niet dat de heer van den Boogaart dit goed keurt.