Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiderdorp verdeeld zijn.

1. Jan

Kom met veel plezier vanuit Belgie naar de Chinese muur en dit om lekker te eten. Buffet is ook altijd lekker.

2. Uitstekend, zoals altijd!
    Een aanbeveling voor een redelijke prijs.

3. Internationaal Leiderdorp

Leonard schrijer

Lekker gegeten, voor ieder wat wils. Zeker een aanrader, wij komen terug.

4. Echt lekker eten en goed personeel.

5. Tja, aankleding leuk. Parkeren (gratis) vrijwel onder restaurant, dus prima. Zowel eten als sfeer erg gemiddeld. Mixed grill was niet bepaald perfect, paprika zwart, sommige stukjes vlees erg taai. Niet direct een aanrader.

6. Internationaal Leiderdorp

Super gegeten, iedereen was erg vriendelijk! , wij komen zeker terug😊

7. Mw. J. Zwart- van Duuren

Wij werden als groep heel vriendelijk en huiselijk ontvangen en in de loop van de avond goed verzorgd. Er werd speciaal nog eenmaal gevraagd of alles naar wens was. Geen opdringerig personeel wat wel zo,prettig is als je een intiem familiefeestje wil vieren. Het eten zag er prima uit en smaakte uitstekend. Complimenten!

8. Heerlijk gegeten van het gevarieerde buffet.

9. Jammer. Moeder nam pannenkoek, niet te eten. Ik zei hier wat van, werd gezegd "We zijn geen pannenkoek restaurant." Jammer, je zou dat wel zelf kunnen bakken als kok, commentaar hebben ze liever niet, je zou het ook positief kunnen oppakken.

2,6
  10. Monique van Dalen

Wij vinden Toko Mini XL helemaal geweldig! Alles is lekker en de mensen zijn super vriendelijk! Wij eten heel vaak daar en halen ook heel vaak.

11. Wat een vreselijke tent! Onvriendelijk personeel en een onvriendelijke baas! Ik snap niet waarom deze tent nog open is sluiten die zooi.

12. Es ketting

Viel tegen. Toen we kwamen was er niet veel meer, heleboel gerechten waren niet heet, ik vond alleen de nasi lekker. Het vlees viel erg tegen. Geen goede kwaliteit.

13. Voorheen was dit een goede chinees maar het eten wordt hoe langer hoe slechter, alsook de kwaliteit van het vlees en de smaakverfijning (vet e.d.). De porties kloppen niet zoals ze vermeld zijn (aantal stuks). Erg jammer. Voortaan ga ik naar de andere chinees in Leiderdorp, dan weet ik dat ik waar voor mijn geld krijg.

1,7
  14. Weer eens heerlijk van het buffet gegeten. Nieuw is dat er bij staat wat het allemaal voor eten is; dat is handig.
    De bediening is vriendelijk en de prijzen zijn prima. Ik kom vast weer eens terug.

15. Ik wil graag een patat gyros... maar dan zonder patat..
    dat kost 5 euro oke zeg ik. dan krijg ik toch wel de saus naar keuze... Nee die krijgt u dan niet die moet u apart bij bestellen. Maar er staat dat je het erbij krijgt. Nee dat zijn de regels word er gezegd.

Nou dan niet.
    Beetje jammer want de totale bestelling zou komen op 55euro.

16. 'hij kan nog geen ei bakken' dat zeg je van iemand die niet kan koken maar bij de Zijlstroom geldt dat ook voor de kok. Ik bestelde een uitsmijter- hoe moeilijk kan het zijn- en kreeg twee dikke schijven stug bruinbrood met daarop 1 dun plakje ham dat aangebrand was met daarop drie eieren met een zwart randje. Geen garnituur te bekennen, gewoon kaal op het bord gekwakt. Het brood was zo taai en dik dat het niet te snijden viel. Een dikke onvoldoende waar je nog 7,50 voor mag betalen ook. Ga maar in de leer bij het eerste de beste wegrestaurant van de Toekan, en kom maar terug bij de Zijlstroom als je een ei kunt bakken.

2,8
  17. Uitstekende bediening, gezellige sfeer, lunch was erg goed, mooi weer en buiten gezeten

18. We zijn hier gaan eten met de Albert Heijn actie, tweede menu gratis. Aan de hand van de goede recensies dit restaurant uitgekozen.
    Toen we aankwamen, was er ineens een andere actie met een ander menu, de gerechten waar we ons op hadden verheugd konden we wel krijgen gelukkig. De gegrilde groente waren droog, niet gaar en smaakten niet naar knoflook. De hamburger was wel heel lekker. De Pancakes waren soms niet helemaal gaar, maar wel lekker. De rekening klopte ook niet de Sunny Bel Air Hamburger was ineens duurder dan 10.50 omdat de frietjes en salade apart gerekend werden.

19. Het eten was goed en voldoende aanwezig. Sommige gerechten hadden wel wat heter gemogen. De service was prima en de sfeer was goed, was erg rustig.

20. J. Boom

Bestelling was in eerste instantie niet helemaal compleet, maar is daarna met wat extra's prima hersteld door Mr. Gyros!! Uitstekende service en klantvriendelijkheid! Chapeau voor Mr. Gyros.

21. Wat een afgang zeg! De eigenaar is een smerige klootzak! Wat een debiel zeg! Hij ging keihard tekeer tegen zijn personeel! De hele zaak keek en vond het absurd. Ik liep erheen om er wat van te zeggen en ook ik kreeg een brutale grote smoel van hem! Walgelijk! En dit hadden we al eens eerder meegemaakt. Zo n vent mag absoluut geen eettent runnen!

22. A. Arkeveld

L.S.

Vanmiddag (zaterdag 18 juni) naar de Winkelhof gegaan om de boodschappen te doen en tevens in het Leiderdorpse krantje aangekondigde haringproeven en een glaasje korenwijn te drinken mee te doen. Voorgaande jaren was dit altijd een plezierige en smakelijke ervaring.

Maar nu, bij het stalletje aangekomen waar alles al uitgestald was, werd mij een blokje kaas aangeboden. Daarop pakte ik een prikkertje met vlaggetje uit een open doosje waarop een oudere man die bij het stalletje hoorde mij op zéér onbeleefde en blaffende toon toebeet dat ik daar van af moest blijven, het was nog niet zover of zoiets. Daarop zei een vrouw in klederdracht dat de man nou eens z'n kop moest houden, waarschijnlijk ervaring van haar met deze man?

Maar goed, ik ben weggelopen, nog even teruggegaan om de man te zeggen dat het wel wat vriendelijker kon. Als deze man daar stond om klanten weg te jagen, is hij daar perfect in geslaagd, ik zal nooit meer bij de Spakenburgse vishandel komen!

Met vr.gr. A. Arkeveld

23. Balkenende

Misschien n verkeerde dag uitgekozen: ruim 5 kwartier wachten op het eten vinden wij écht te gek voor 2 burgers en stukje zalm.

3,2
  24. Er is niet veel te kiezen op het menu, dit is ook al langere tijd onveranderd. Slechte personele bezetting. Ze laten je lang wachten.

4,1
  25. We hebben heerlijk gegeten! Een viergangenmenu voor een prima prijs.
    Tussen de gangen zat soms wat teveel tijd.

26. sneijers

Goed eten, bediening perfect.

27. Voor de verbouwing was het eten goed en de brunch gezellig met de kinderen en kleinkinderen.
    Na de verbouwing zijn we ook gaan eten maar helaas wat een ongezellige boel. Het eten is niet meer zoals het geweest is.
    Nu komen wij al jaren niet meer in een A.C. restaurant.

28. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Veel keus bij het buffet.

29. Familie B te L

Heerlijk gegeten met zevenen! We hebben met z'n zevenen een topervaring gehad. Vriendelijk bediening, alle verzoeken om iets extra's werden gehonoreerd, lekker gegeten en knoert gezellig gehad.

30. Heerljk gegeten op 1e kerstdag. Prima buffet. Aardig personeel. Prijs/kwaliteit is goed. Locatie zelf is wat gedateerd. Leuke attentie mee gekregen toen we vertrokken.