Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiderdorp verdeeld zijn.

Prima plek om af te halen, ik zal er niet snel gaan zitten. Eten lijkt vers en kan opgewarmd worden in magnetron in de toko. Smaak van mijn gerechten was goed, maar ook weer niet super bijzonder. Om af te halen prima prijs kwaliteit verhouding en in die zin een aanrader.

2. Chinees-Indisch Leiderdorp

Dirk Hellendoorn

Buffet is meer dan prima, voldoende keuze, lekker, echt een aanrader

3. Hamburger Leiderdorp

Vega burger was echt geweldig, zelf met gegrilde groente. Heel lekker, snelle bezorging en alles was lekker warm bezorgd.

4. Internationaal Leiderdorp

Diny Walen

Prima aan te raden.

Al langere tijd komen we bij Toko Mini XL in Leiderdorp. Altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding ervaren. Maar sinds kort is het gedaan met de kwaliteit. Drie keer op rij hebben we ervaren dat de kwaliteit van het eten afneemt.
    Rendang en smoor daging erg taai en vol met pezen. Getver! Bovendien wordt als vulling overmatig gebruik gemaakt van grove stukken wortel/winterpeen. Lekker goedkoop. De gebruikte rijst is erg grof, lijkt wel paprijst. De afhaalmenu's blijken bij thuiskomst een natte breiige pap te zijn.
    De lekkere, typisch Indonesische smaken zijn totaal verdwenen uit de gerechten.
    Ik hoorde dat er onlangs een nieuwe eigenaar is. Of dat nu wel of niet klopt, ik ga er niet meer terug.

6. Internationaal Leiderdorp

Voor het eerst hier met vrienden gegeten en waren bijzonder verrast over de goede kwaliteit van het eten, de sfeer, bediening en zeker ook de ambiance.
    Een aanrader!

Weinig sfeervol. Echt een snackbar. Tv aan op een zender waar operaties te zien zijn. Niet echt smakelijk als je gaat eten. Friet hard doorbakken. Snacks oké. Vriendelijk personeel. Snel geholpen.

8. Chinees-Indisch Leiderdorp

Mijn man heeft hier een rijsttafel, mihoen en loempia's afgehaald. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik/wij nog nooit zo smerig chinees hebben gegeten! Het was walgelijk! Wat zonde van het geld! Wij zijn zwaar teleurgesteld, we hebben alles zo de kliko ingemikt. Zeker niet voor herhaling vatbaar! Bah wat een teleurstelling! Nooit nooit meer! Ben ook benieuwd naar de hygiene.

9. Internationaal Leiderdorp

We hebben 23 07 2017 heerlijk zitten eten van alles wat gegeten met ijs en koffie toe. 2 en een half uur is niet tekort maar we hebben het wel vol gemaakt zonder dat we er erg in hadden zo gezellig hebben we genoten

Kimberly

Tot 3 x toe werd de telefoon niet opgenomen. Zal best druk zijn hoor. Hebben blijkbaar geen gasten meer nodig ;)

Charles

Prima gegeten. Goede pizza en overheerlijk zalmgerecht. Altijd vriendelijke en attente bediening.

Janneke

We hadden een spek-, een gember en een appelpannenkoek. Die zijn niet aan te raden. Het zijn blokjes spek, brokken gember en blokjes appel in plaats van plakjes.
    We hadden de kaart nog niet of er werd gevraagd 'of we er uit waren'.
    De sfeer is wel gezellig, maar wel een kakofonie van stemmen. Misschien iets verzinnen om geluid te dempen?
    Kortom, wij komen niet terug naar deze pannenkoekenfabriek.

13. Chinees-Indisch Leiderdorp

christiaa

Lekker gegeten Buffet goed verzorgt.
    Goed fruit toe en ijs.

14. Internationaal Leiderdorp

Prettige sfeer, eten erg goed en perfecte bediening

Mevr. I Roem

Zeker meer dan 18 jaar vaste klant bij deze viswinkel en altijd kwaliteit gekocht.

Nu de nieuwe haring er weer is zou je toch verwachten dat je voor de nieuwe prijs ook nieuwe haring krijgt. Twee haringen gekocht en helaas waren het oude haringen. Geen stijl vind ik en wel betalen voor de nieuwprijs.

Geen vertrouwen meer in deze viswinkel!!!

Woensdag 14 juni vegetarische lasagna en spaghetti carbonara gehaald. Zelden zo slecht gegeten. Smaak nog kraak. Droog, smakeloos. Geen zorg besteed aan de voorbereiding van het eten. Dit restaurant is geen aanrader. Echt heel slecht gegeten.

Als je graag een familie zak patat en koolsalade wil hebben moet je bij mr gytos een schotel bestellen

18. Chinees-Indisch Leiderdorp

Lekker gegeten, vol restaurant en een gezellige sfeer!

19. Chinees-Indisch Leiderdorp

Jan

Kom met veel plezier vanuit Belgie naar de Chinese muur en dit om lekker te eten. Buffet is ook altijd lekker.

20. Chinees-Indisch Leiderdorp

Uitstekend, zoals altijd!
    Een aanbeveling voor een redelijke prijs.

21. Internationaal Leiderdorp

Leonard schrijer

Lekker gegeten, voor ieder wat wils. Zeker een aanrader, wij komen terug.

Echt lekker eten en goed personeel.

Tja, aankleding leuk. Parkeren (gratis) vrijwel onder restaurant, dus prima. Zowel eten als sfeer erg gemiddeld. Mixed grill was niet bepaald perfect, paprika zwart, sommige stukjes vlees erg taai. Niet direct een aanrader.

24. Internationaal Leiderdorp

Super gegeten, iedereen was erg vriendelijk! , wij komen zeker terug😊

25. Internationaal Leiderdorp

Mw. J. Zwart- van Duuren

Wij werden als groep heel vriendelijk en huiselijk ontvangen en in de loop van de avond goed verzorgd. Er werd speciaal nog eenmaal gevraagd of alles naar wens was. Geen opdringerig personeel wat wel zo,prettig is als je een intiem familiefeestje wil vieren. Het eten zag er prima uit en smaakte uitstekend. Complimenten!

26. Chinees-Indisch Leiderdorp

Heerlijk gegeten van het gevarieerde buffet.

Jammer. Moeder nam pannenkoek, niet te eten. Ik zei hier wat van, werd gezegd "We zijn geen pannenkoek restaurant." Jammer, je zou dat wel zelf kunnen bakken als kok, commentaar hebben ze liever niet, je zou het ook positief kunnen oppakken.

Monique van Dalen

Wij vinden Toko Mini XL helemaal geweldig! Alles is lekker en de mensen zijn super vriendelijk! Wij eten heel vaak daar en halen ook heel vaak.

Wat een vreselijke tent! Onvriendelijk personeel en een onvriendelijke baas! Ik snap niet waarom deze tent nog open is sluiten die zooi.

30. Chinees-Indisch Leiderdorp

Es ketting

Viel tegen. Toen we kwamen was er niet veel meer, heleboel gerechten waren niet heet, ik vond alleen de nasi lekker. Het vlees viel erg tegen. Geen goede kwaliteit.