Deze zaak is verhuisd naar Ghoybos 1, 2374 BX, Oud Ade

1427520878 50
1470203641 62
1520000199 59

1. Kimberly

Tot 3 x toe werd de telefoon niet opgenomen. Zal best druk zijn hoor. Hebben blijkbaar geen gasten meer nodig ;)

2. Janneke

We hadden een spek-, een gember en een appelpannenkoek. Die zijn niet aan te raden. Het zijn blokjes spek, brokken gember en blokjes appel in plaats van plakjes.
    We hadden de kaart nog niet of er werd gevraagd 'of we er uit waren'.
    De sfeer is wel gezellig, maar wel een kakofonie van stemmen. Misschien iets verzinnen om geluid te dempen?
    Kortom, wij komen niet terug naar deze pannenkoekenfabriek.

3. Wij eten hier een paar keer per jaar. Ik wil ook graag laten weten dat ik het fantastisch vind dat men de inrichting zo hetzelfde heeft gelaten bij de verhuizing. Ik ben blij dat dit bedrijf niet is overgegaan naar een zogenaamde modernere uitstraling of er een vreetschuur van heeft gemaakt, want dat is dit absoluut niet. Heel leuke, pittoresk Hollandse sfeer met lekker eten en vriendelijk personeel!

4. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Vriendelijk personeel, lekker eten en een gezellige sfeer. Hier kom ik graag nog eens terug!

5. Aardig personeel, pannenkoeken niet te hachelen! Ajam pedis is 80 gram rubberkip met chili saus en zij noemen dit Thais! Ayam pedis is Indonesisch! (Wel gewone afgerekend.)

Nu pas recensies gelezen, als ik dit had geweten niet gegaan. Gebeld met, zoals hij zelf aangaf, de eigenaar
    om te zeggen over alle slechte recensies en het enige commentaar: Fijn dat u belt, maar we hebben 3000 gasten per week. Lees goed: drieduizend, en ach dan kan het wel eens een beetje tegenvallen. Je zal er maar zitten en dat beetje kan hij dan achterwege laten.

6. Marita Leupen

Gisteren met het gezin, 7 personen, een pannenkoek gegeten. Snel geholpen, pannenkoeken lekker en aardige bediening. Kortom: hier komen we graag nog een keer terug.

7. Renee 15 punten

Ter gelegenheid van zijn 4e verjaardag stapte onze kleinzoon getooid met een geweldige feesthoed de Pannenkoekenboerderij binnen. Kleinzoon incl. feesthoed werden volledig genegeerd. De kleine man even feliciteren daar had geen personeelslid van gehoord. Leuke kleurplaten met kleurtjes waren niet aanwezig. Het bestelde stokbrood liet erg lang op zich wachten. De pannenkoeken waren niet slecht. Het bleek onmogelijk om vanille-ijs met slagroom te bestellen. Het kinderijsje was magertjes versierd en het ijs was draderig. De melk bij de geserveerde koffie kwam pas toen de koffie al koud was. Dik €100.- armer gingen wij teleurgesteld naar huis.

8. Gisteravond pannenkoeken gegeten, maar wat een teleurstelling. We moesten erg lang op onze bestelling wachten (30/ 40 min) en de pannenkoeken waren lauw, spek niet goed doorbakken, kaas niet gesmolten. Het personeel praat met elkaar over de klanten. We hebben er bij het afrekenen wat van gezegd, maar kregen een grote mond, en werd erbij gezegd: wij waren begonnen!! Hoezo klant is koning.

We komen er al 15 jaar maar dit was de laatste keer.

9. Tessa 110 punten

Toen we aankwamen hadden we heel erg trek in een pannenkoek. We kwamen binnen en het zag er heel gezellig uit. De service was ook goed, als je op een knopje drukte kwam er iemand aan. Onze hond mocht ook mee naar binnen.

De pannenkoeken daarentegen waren echt smerig, ze waren voorgebakken en dan opgewarmd en ze waren helemaal niet doorbakken. Het smaakte echt gewoon naar deeg.

Voor de rest is er wel goed rekening gehouden met de kinderen, daarvoor is er een speciale speelruimte.

De bediening was ook aardig.

10. Jan Knoops

Vandaag, 2e paasdag'14 in uw netgeopende pannekoekenhuis gegeten (+/-14.00). Wat een geweldige teleurstelling, zowel de pannenkoek van m'n vriendin (appel, kaneel, rozijnen) als die van mezelf (appel, kaneel) waren slecht gegaard, vielen uit elkaar, waren niet knapperig/goed oprolbaar zoals een pannenkoek met deze prijsstellling gewoon zou moeten zijn. Echt bagger en schandalig slecht, ook relatief lang wachten op 2e bestelling drankjes. Uiteraard hier bij het afrekenen iets van gezegd, maar reactie was vrij lauw/ongeïnteresseerd in de trant van we zullen het doorgeven. Als U het op zo' n lokatie en met zo' n entourage op zo' n manier gaat doen dan kunt U het echt vergeten, eerst goede kwaliteit leveren en ook echt serieus ingaan op klachten van gasten dat is mijn advies.

11. Het is een erg gezellige boerderij, leuke oud-hollandse sfeer, echter de pannenkoeken vielen enorm tegen. Zeker qua prijs-kwaliteit verhouding. De pannenkoek met spek en champignons was absoluut niet lekker: de champignons waren niet vers, ze kwamen rechtstreeks uit een potje (zie foto) en zijn niet meegebakken. Van de spek verwacht je lekkere meegebakken plakjes spek maar het waren door het meel gemengde spekreepjes, niet lekker opgebakken. Daarbij waren de pannenkoeken niet goed gaar gebakken, de onderkant was deegachtig en plakkerig. Ook de spek-kaas pannenkoek had dezelfde problemen: geen lekkere spek, en niet goed gaar gebakken. De kaas ging wel.
    Tip voor het restaurant: gebruik betere, verse ingrediënten en bak de pannenkoeken gaar! Dan is het misschien de hoge vraagprijs waard!

12. m-etops 178 punten

Echt gezellige sfeer. Pannenkoeken eten in een boerderij.

13. Waren met een grote groep, wat al voor problemen zorgde om de juiste bestelling uit te voeren. De pannenkoeken waren echt niet lekker. Ook niet goed gaar..

14. Leuke ambiance, goede bediening. Pannenkoek was zeer matig; slecht beslag, te snel gebakken. Jammer!!!

15. Beste mensen, ik wil graag mededelen dat ik vanavond in dit geweldige restaurant heb gegeten en dat ik absoluut heb genoten. De bediening was uitermate vriendelijk en de pannenkoeken waren verrukkelijk. Hier kom ik nog vaak terug.

16. Jacqueline

De pannekoeken waren zeer slecht. Niet echt gaar, geen plakken spek maar repen. De kaaspannekoek was veel te veel kaas, waardoor pannekoek niet gaar was. Helaas geen appelschijfjes, maar hele kleine stukjes verwerkt in het meel. Niet te eten!

17. Keuze is groot en de pannekoeken smaken goed, maar het restaurant is een grote vieze bende. Op alle horizontale vlakken ligt stof van maanden. Onder de tafelpoten vuil van maanden. Zefs de doekjes die om de lampen boven de eettafels zijn geknoopt, zijn extreem stoffig en duidelijk maandenlang nooit gewisseld. Ben benieuwd naar hoe de hygiene in de keuken is.

18. Sinds mijn laatste bezoek is het wat achteruit gegaan. Nog steeds niets te klagen over de sfeer, prijzen en service, maar de kwaliteit is veel minder. Om een voorbeeld te geven, bij spekpannekoeken verwacht je plakken meegebakken spek, geen spekreepjes die door het deeg zijn gemengd.

19. Carina Steinbeck

Tja. Wij eten voortaan ergens anders! Pannenkoeken niet lekker, druk, lange rij...

20. Ria 2269 punten

Gistermiddag hier geluncht. We waren de allereerste klanten. Eten en service was goed, alleen vonden we het raar dat ons verzoek niet uitgevoerd kon worden: van de 2 bestelde pannenkoeken elk een half op 1 bord doen, zodat je van pannenkoek A en B elk een helft op 1 bord hebt liggen. Dat moesten we zelf doen aan tafel. Wel kregen we er een extra bord bij. Lijkt me dat de keuken daar grote messen en spatels beschikbaar hebben zodat dat makkelijker ging dan wij met gewoon bestek hebben moeten doen.

Echter, het eten was verrukkelijk, op verzoek bruine basterdsuiker geleverd aan tafel. Sfeer is goed, echt lekker zitten eten!

21. Michel en Kim

Grote keuze aan pannenkoeken, die bovendien erg goed smaken. 'T is wel een 'vreetschuur' voor gezinnen met kinderen. Vooral als je met een grotere groep komt sta je soms lang te wachten in een rij. Advies: kom na 18.30 uur! Bediening heeft allemaal eigen taak, vandaar veel gezichten aan tafel en geen aanspreekpunt. Een no-nonsense pannenkoekenboerderij, die goed is te noemen als je alleen voor het eten gaat.

22. Sfeervolle tent, maar qua hygiëne wat minder. Een van de bedienden had de HANDEN gebruikt om te kijken welke pannenkoek het ook al weer was?! Maar het ergste was dat de bediende haar dienblad OP de tafel had gelegd en pas weg nam toen we uitgegeten waren!??

23. manuela Hauser

de kinderen vinden dit een vaste stop als we uit amsterdam vandaan komen rijden.
    Erg leuk zitten en veel keuze.
    Alleen zou het personeel inderdaad beter achter de schermen commentaar hebben op elkaar

24. 1e bezoek met 8 personen... ja u heeft niet gereserveerd...we hebben 2 tafels van 4 voor u (niet gezellig maar vooruit). 2e bezoek wil ik reserveren.... doen ze niet aan, pas vanaf 10 personen. Maar we willen graag 1 tafel...hun commentaar: ja zeg het is vakantietijd (daarom reserveer ik toch????) dat gaan we niet beloven hoor!
    Stelletje horken zijn het.... wij eten voortaan ergens anders!

25. hele leuke sfeervolle tent.gezellig personeel.lekkere pannenkoeken!!

26. Mooie tent, lekker eten, alleen de koks en bediening mogen wel wat gezelliger tegen elkaar doen!!!