De Spakenburgse Visspecialist in Leiderdorp

do lunch vanaf 09:00 diner tot 18:30
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 19:00
za lunch vanaf 08:00 diner tot 17:00

1. Mevr. I Roem

Zeker meer dan 18 jaar vaste klant bij deze viswinkel en altijd kwaliteit gekocht.

Nu de nieuwe haring er weer is zou je toch verwachten dat je voor de nieuwe prijs ook nieuwe haring krijgt. Twee haringen gekocht en helaas waren het oude haringen. Geen stijl vind ik en wel betalen voor de nieuwprijs.

Geen vertrouwen meer in deze viswinkel!!!

2. A. Arkeveld

L.S.

Vanmiddag (zaterdag 18 juni) naar de Winkelhof gegaan om de boodschappen te doen en tevens in het Leiderdorpse krantje aangekondigde haringproeven en een glaasje korenwijn te drinken mee te doen. Voorgaande jaren was dit altijd een plezierige en smakelijke ervaring.

Maar nu, bij het stalletje aangekomen waar alles al uitgestald was, werd mij een blokje kaas aangeboden. Daarop pakte ik een prikkertje met vlaggetje uit een open doosje waarop een oudere man die bij het stalletje hoorde mij op zéér onbeleefde en blaffende toon toebeet dat ik daar van af moest blijven, het was nog niet zover of zoiets. Daarop zei een vrouw in klederdracht dat de man nou eens z'n kop moest houden, waarschijnlijk ervaring van haar met deze man?

Maar goed, ik ben weggelopen, nog even teruggegaan om de man te zeggen dat het wel wat vriendelijker kon. Als deze man daar stond om klanten weg te jagen, is hij daar perfect in geslaagd, ik zal nooit meer bij de Spakenburgse vishandel komen!

Met vr.gr. A. Arkeveld

3. Helaas is deze visboer niet in staat een normale klacht te honoreren. Zijn reactie op onze klacht was als volgt, "deze tonijn heb ik 's avonds ook thuis gegeten!".

Knap, ik was helaas niet instaat de tonijn in mijn mond te houden. Ook de tweede hap was echt niet smakelijk. Een moot van 20,- euro, de vishandelaar wil niet tot een schappelijke vergoeding komen!