Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie Park

1519164514 64
1546194114 65
1555203980 63

1. van Leeuwen

Franse weken, verwarring met bestellen van gerecht.
    Besteld fruits de Mere, dachten als voorgerecht, daar de verwarring, op ijs, dus koud.
    Werd goed gemaakt, kregen hoofdgerecht zalm, aangezien ik Glute en lactosevrij moet eten, zou daar rekening mee worden gehouden.
    Wordt opgediend met saus, mijn vraag is dit Gluten en lactosevrij, nee dus, weggehaald.
    Binnen een mum van tijd had ik mijn gerecht terug🤔 denk afgespoeld, badend in hete olie. Dessert, werd gevraagd, mag je JOHANNESBROODPITMEEL?
    Tuurlijk mag dat. Staat er een echte kok in de keuken? Is geen brood, bevat dus geen gluten. Werd mijn dessert neergezet, met een bolletje ij op kruimels, weer gevraagd is dit voor kruim? Bleek koekkruim. Nou toen was ik er helemaal klaar mee!!

2. Alfred Fetter

Kwam gisteren (21 juli) onverwacht met een gast om iets te eten!
    Het leek wel of het gevraagde eten al uren lang in de diepvries had gestaan en even was opgewarmd!
    Dramatisch slecht, frieten waren ook bijna koud en slecht!
    Ik kom al jaren, maar dit was “ Park” onwaardig!
    Alfred Fetter.

3. A. de Mooij

Ontbijt met o.a. 1 gebakken ei op houten plank zeer onhygiënisch, zonder brood of toast kan echt niet.

4. Heb wel een belangrijk min punt. Het invalide toilet is heel moeilijk te bereiken. Eerst smalle gang dan hoekje om, dan iemand vragen wilt u de deur 🚪 opendoen. Tot slot weer vragen om hem te openen.

De nieuwe (oranjerie) die buiten is gebouwd, geweldig, maar geen MIVA toilet, komt er vlgs de bouwers ook niet.

Als er een evenement is kan het gebeuren dat je er nooit bij kunt komen, dit weerhoudt mij om hier mijn 50jarig huwelijk te vieren.

In Leiderdorp zijn veel senioren en gehandicapten, dus gemiste kans;

Maar ik heb de indruk, dat dit voor de brasserie NIET belangrijk is.

Heel jammer.
    Gr. Marianne

5. 2 Burgers besteld à 16.50. Allebei nog rauw zagen we van binnen met eten. Na er 2× wat van gezegd hebbende werd burger meegenomen naar keuken. Tot onze verbazing zagen we bij terugkomst dat dezelfde burger uit broodje was genomen en denk 1 min in grill is geweest teruggestopt in broodje en weer geserveerd werd. Geef gewoon een nieuwe, dat is service, je betaald toch 16.50, Normaal geen probleem hoor als het goed is maar je wilt je klanten toch tevreden houden. Tafel naast ons had hetzelfde probleem met vlees zagen we. Daar werd gevraagd, maar maar de rest was allemaal naar wens en werd verder niets mee gedaan. Dit is toch echt wel een groot aandachtspunt om te verbeteren, zo goedkoop zijn jullie niet.

6. Als regelmatige bezoeker ben ik bijzonder te spreken over de bediening: zeer vriendelijke professionals die goed met de gasten omgaan. Na de verbouwing is de sfeer erop vooruitgegaan Op het terras is het ook goed vertoeven. Een mooie gelegenheid voor een ontbijt/brunch, lunch, borrel of diner. Goede keuken tegen redelijke prijzen.

7. Prettige sfeer, eten erg goed en perfecte bediening

Eén vorige recensie
  8. Mw. J. Zwart- van Duuren

Wij werden als groep heel vriendelijk en huiselijk ontvangen en in de loop van de avond goed verzorgd. Er werd speciaal nog eenmaal gevraagd of alles naar wens was. Geen opdringerig personeel wat wel zo,prettig is als je een intiem familiefeestje wil vieren. Het eten zag er prima uit en smaakte uitstekend. Complimenten!

9. Poen poen poen poen. Dat liedje is wat automatisch bij me opkomt na een bezoek aan deze brasserie. Voor bediening geen tijd, maar o wee als er moet worden afgerekend.

10. Eten is prima, maar het was daarbinnen zo koud! Buiten vroor het en dat leek het binnen ook te doen. Personeel zei leuk: ja we hebben wel een openhaard....leuke grap maar die verwarmt dus niet je restaurant. Erg hinderlijk die kou, zeker voor oudere mensen. Reden om er zeker in koude tijd niet terug te komen. Verder een rioollucht bij binnenkomst uit de toiletten.

11. Vertaal van English naar Nederlands

Great friendly service but a very ordinary eating experience.

12. Bediening is naar mijn ervaring meer bezig met mensen die een ruimte hebben afgehuurd, dan 2 mensen die een kop koffie komen doen. En ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik naar de bar moest lopen om wat te bestellen(na lang te hebben gewacht). Ook heeft het een keer zo lang geduurd, dat ik ben weg gegaan. (en zo druk was het niet)

De sfeer bij de open haard is gezellig, maar de rest van de ruimte doet wat kil en zakelijk aan. En dat voor een oude boerderij! Juist daarom had ik meer van de sfeer verwacht.

Het eten is niet spectaculair, maar ook niet onaardig. Wel vind ik de prijs en kwaliteit niet in balans. Tot slot, en niet het minst onbelangrijk, vind ik als vegetarier zijnde dat ik weinig keus heb. Sterker nog; bij de lunchkaart is er nog altijd maar één optie. Op een gegeven moment, na al 3 keer hetzelfde te hebben gegeten(salade met geitenkaas) was ik toch wel toe aan wat anders. Toen ik vroeg of ik daarom een pannenkoek mocht, werd dat geweigerd; dat is alleen voor kinderen. Wat kinderachtig en klantonvriendelijk.

1,7
  13. Irta 100 punten

Heb hier een paar keer gegeten zowel lunch als diner en is ieder keer verschillend wat service betreft. Binnen is de bediening beter dan wanneer je buiten zit op het terras. Buiten gaat het wat trager en moet je lang wachten. De gerechten zijn verder voortreffelijk klaargemaakt en goed van smaak. Het is wel wat prijzig, maar verder goed. De mediterranean salade was zeer smaakvol en de zalmforel was heerlijk. Hoewel ik zelf nooit een toetje neem, zag ik dat mijn tafelgenoten ontzettend genoten hebben van hun keuzes. Moet wel even vermelden dat de Irish coffee niet echt goed van smaak was.

14. Wij hebben ons 25 jarig huwelijksfeest hier gevierd met een
    fantastisch buffet in de blauwe vogelzaal.
    Park heeft onze verwachting overtroffen.
    Het eten was prima, bediening was vlot, voorkomend en spontaan.

15. René 3150 punten

Onlangs hier voor een lunch geweest. Redelijk vlotte bediening, redelijke prijzen. Binnen is het zeer ruim opgezet, maakt een nette, zakelijke indruk. Omgeving is groot pluspunt voor deze brasserie.

16. Afgelopen week voor het eerst kennisgemaakt met Brasserie Park. Erg verrast door hippe locatie en gevarieerde menukaart! We hebben genoten van een heerlijk 3-gangen diner in een ongedwongen sfeer. Bediening erg vriendelijk en attent. Ook onze kindjes hebben genoten van een leuk kindermenu en hebben direct een kijkje genomen op de kinderboerderij. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Mooie lokatie, een lekkere keuken, maar wat een slechte bediening. Dit is niet te geloven. Van de zomer bijna 3 kwartier op een drankje moeten wachten. 3 Weken geleden hier gegeten, de bediening is zeker 3x iets vergeten. We waren met 6 man en hadden iets te vieren. We zaten alle 6 zonder drinken bij het hoofdgerecht. Erg jammer want het is een mooie zaak en een goede keuken.

18. Heerlijk genoten van een lekkere lunch en vervolgens een borrel gedaan, was moeilijk om weg te komen. Super prijskwaliteit verhouding. Bedankt.

19. 1x, maar nooit weer.

Veel te duur, en wat je op je bord krijgt is niet veel bijzonders.

Je krijgt een groot bord, maar er ligt bijna niks op.

Als je thuis komt heb je nog steeds trek.

20. Park is het slechtste wat me ooit is overkomen.

Trage en slechte bediening.

Kwaliteit/prijsverhouding totaal zoek.

Bestelde kabeljauw was zeebaars.

Tournedos was niet doorheen te komen, smakeloos en taai.

Terugkomen doe ik hier beslist nooit meer.

21. Locatie is erg mooi.

Bij binnenkomst bleek het licht in het toilet stuk, personeel zag dat we dit constateerden (deur open), maar bleef lacherig aan de bar zitten.

Vervolgens was er een misverstand over onze aankomsttijd (we hebben nog per mail bevestigd...), waarover het personeel in discussie ging.

Champagnebrunch voor 4 personen was erg mager. Overigens schonk men geen Champagne maar Cava. Broodjes waren beperkt, assoritment beleg dramatisch.

Bediening om te huilen.

We wilden de gelegenheid (gedenkdag) niet verzieken, maar hebben achteraf ons beklag gedaan, waarop we een tegoedbon van maar liefst 25 euro ontvingen (we hebben gelunched voor meer dan 100 euro). Men vond dat ze het hier voldoende mee hadden gecompenseerd...

Wat een slecht personeel en een erg scheve prijs / kwaliteit verhouding.

22. Leuke locatie. Irritant trage bediening. Eten en drinken goed, maar te duur.

De nieuwste recensie
  23. Leuke hippe lokatie. We lunchen zeer regelmatig hier, en zo nu en dan komen we dineren. Nog nooit slechte ervaringen gehad. Over het algemeen is het eten goed. Er wordt wel eens een foutje gemaakt, maar ook altijd weer charmant opgelost.
    Wij komen hier graag met of zonder de kinderen.
    Vind wel dat het langzamerhand steeds prijziger wordt.

24. Meerdere malen hier gegeten.

Aparte kaart, maar erg geforceerde combinaties van ingredienten. Prijs/kwaliteitverhouding niet goed. te duur, eten niet echt goed. Eten gaan wij hier niet meer.

Gisteren een nieuwe kans gegeven en mee geweest met de familie naar een high tea. Een echt dieptepunt. In eerste instantie te weinig theewater op tafel. Suiker/kandij werd niet geleverd, moesten we om vragen. Die kregen we, maar dan zonder lepeltjes om op te scheppen en zonder theelepeltjes om te roeren. Sandwiches wel lekker, maar wel heel eenvoudig: witte casinoreepjes met zalm en een blaadje sla (snij ze dan tenminste in een leuk driehoek-vormpje ofzo). Quiches erg week. Bonbons lekker, maar scones abominabel. Allemaal wel aardig, maar voor 19,50 p.p. heb ik veel betere high teas meegemaakt. Bediening was erg klungelig. Niet onaardig als je ze wat vraagt, maar houdt niet over. Inrichting kan ook een stuk gezelliger, maar dat is natuurlijk subjectief. Hoewel het wel heel ongezellig is om een eettafeltje onder een brandslang te zetten.

Open haard geeft wel iets gezelligs, maar verder een behoorlijk kale boel.

1,7
  25. Hugo Struik

Klaarblijkelijk een flinke marge tussen verkooppijs en gebruikte materialen. Prijs/kwaliteits verhouding derhalve BAR en BOOS!!!!

Bediening op McDonald's nivo.

26. eten is prima, de kaart mag iets vaker worden vervangen ! het personeel mag iets vaker langs de tafel komen een drankje op te nemen en eventueel te vragen of alles naar wens is ! er kan meer uit gehaald worden ! lokatie en ambiance is goed !

27. Onlangs gegeten in Brasserie Park. Wat een leuke locatie. Heerlijk bij de open haard geborreld en daarna lekker gedineerd aan tafel. Dit is echt een aanrader. Regelmatig met de lunch al genoten van het 12-uurtje vis en nu ook overtuigd door een heerlijk diner. Top

28. Ik snap niet waar Milano het over heeft. Ik ben een aantal maal in Park geweest en ik vind het echt een top tent!
    Goed eten, goede bediening. Jammer dat dat niet altijd gewaardeerd wordt door iedereen. Ik snap echt niet waar hij de onkunde heeft gezien. Dat is namelijk iets wat ik nog nooit heb gezien!Misschien een tip; ga nog eens langs voor een tweede indruk. Ik ben benieuwd hoe u er dan over denkt!

29. Park de Houtkamp, waar dit restaurant in ligt, is een prachtige locatie: geheel niet geschikt voor dit would be lounge-actige set upje. Het eten is ronduit slecht, er missen ingredienten die wel op de kaart beschreven worden en de bediening verbeeld zich op het strand in Bloemendaal te bakken en dus niets te hoeven doen, ofzo. Echt zielig restaurant. Als je daar in de zomer gaat barbequen is het net een prive tuinfeest, daar moet de eigenaar het bij laten. Feestjes in z'n eigen achtertuin vooral blijven organiseren maar na al die jaren is het nog steeds een amateur. De lokatie gaat te grabbel, ik zou het meer gunnen aan iemand die ECHT wat kan. Sorry voor de eigenaar maar ik schud echt m'n hoofd bij zoveel onkunden in het runnen van een 'brasserie'. De naam alleen al!

30. Hellen Knol

geweldige locatie,
    Lekkere hapjes.
    Bediening was goed

Eén vorige recensie
  31. Toffe inrichting, leuke sfeer. Wel erg lawaaierig. Lekker en goedverzorgd eten, behalve dan de crème brulee. Totaal ongeinteresseerde bediening, kletsen liever samen, hebben geen oog voor de gasten. Maken fouten met opnemen bestelling (als je ze eindelijk naar je tafeltje gelokt krijgt). Informeren uiteraard NIET of alles naar wens is.
    Jammer, maar dat blijft voor mij dus bij één bezoekje.

32. E.A. Anghel

Voor buiten is een uitmuntend restaurant.Binnen is het zeer rumoerig. Wat bediening betreft, dit is met name afgelopen maand zeer slecht. Te laat bestelling opnemen, geen ruimte voor wijzigingen in het menu, niet vriendelijk.Het is zonde want het is een prima plaats om lekker te kunnen eten ... bovenstaande verslechtert jullie beeld.