Porto Pino laten bezorgen?

di vanaf 18:00

1330193455 70
1405194523 78
1412012802 73
1480195592 79

1. Ontzettend slecht! Om 19.10 een pizza besteld. Om 20.00 uur maar eens gebeld, werd gezegd dat de pizza al weg was. Dus even gewacht maar 15 min later nog altijd niks. Nog maar een keer bellen.. wederom 'ja die is al lang weg' als antwoord, zouden ze contact opnemen met de bezorger en terug bellen. Niet terug gebeld, 10 mij later nog maar weer bellen.. nemen ze gewoon de telefoon niet op! Onvoorstelbaar!

Uiteindelijk wel iemand aan de telefoon gekregen en 1.5 uur later hadden we dan onze lauwe pizza.

Eens maar nooit meer dus.

2. P. Veerburgh

Mooi verbouwd restaurant, sfeervolle ambiance, zeer aangename service. We hadden 'n hele fijne avond. Heerlijk gegeten tijdens m'n verjaardag Begin december.

3. Pien schrama

Een hartelijke ontvangst, prima bediening en super eten. Heerlijke gerechten en veel keus. De entourage was helaas een stuk minder. We hadden het idee in een verbouwing te zitten. Alles was kaal en wit, op een wijnflessen na. Veel tafels waren ongedekt en leeg. Voor het eten komen we graag terug, maar wel pas nadat de zaak meer is "aangekleed".

4. Authentiek Italiaans gevoel, leuke ontvangst door de eigenaar en bediening door de familie. Hartelijk, goed (wijn)advies, lekker eten. Ik denk dat het wel goed is dat het restaurant verbouwd wordt, het is wel aan wat vernieuwing toe.

5. Nathalie

Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Jammer dat wijnkeuze wat beperkt was doordat er een verbouwing op de agenda staat.

6. Goeie Italiaanse sfeer. Geen kaart, prettige verrassing.

7. e.himmelreich

Goede Italiaanse service en een echte Italiaanse kok met deze keuken.

8. Heerlijk gegeten, lekker flesje huiswijn erbij. Fijne ongedwonge sfeer.

9. Erg lekker gegeten, mooie Italiaanse producten!
    zeker een aanrader!

10. Shirley Bal

We werden hartelijk ontvangen. De antipasti was verrukkelijk! Het vlees en de vis was niet heel bijzonder. Ik vond het jammer dat we voor het dessert apart moesten betalen, terwijl de website de indruk wekt dat het de hele avond eten is voor een vast bedrag. Hierdoor vond ik de prijs aan de hoge kant voor de kwaliteit. Tip: meld dit op de website.

11. Ruud Santing

Als je bij Porto Pino binnenkomt word je direct hartelijk ontvangen. Snel na de drankjes worden er schotels voorgerecht op tafel gezet en de sfeer is gezet. Daarna blijven de Italiaanse specialiteiten aangevoerd worden en ze zien er allemaal goed verzorgd uit en het smaakt uitstekend.
    Het maakt niet uit of je met drie (nu) of vijftig (een paar jaar geleden) komt, het blijft een fantastische ervaring.
    Absolute aanrader!

12. jeannette kuijper Koot

Onze ervaring met Porto Pino was geweldig. Onze gasten vonden het een leuk concept, heerlijk gegeten en gedronken en bijgekletst.
    Chapeau! We komen zeker terug.

13. mieke van der Plas

Vanavond voor het eerst gegeten bij Porto Pino, in 1 woord geweldig. Je krijgt hier geen menukaart dus het is bij iedere gang weer een verrassing wat je op tafel krijgt. Het eten was echt super lekker, en de kok die ook onze ober was had de sfeer er goed in. We hoorden hem zingen in de keuken, heerlijk vrolijk en gewoon ontzettend vriendelijk.

Wij gaan hier zeker vaker eten!

14. Heerlijk gegeten. Het eten was van goede kwaliteit

15. Heerlijk gegeten met mooie gerechten.
    Lekker huiswijntje en prima prijs\kwaliteit verhouding.

16. Nina miem

Ik heb hier gister met mijn man heerlijk gedineerd.
    Top kwaliteit eten en service.
    Porto Pino is zeker een aanrader, hier zal ik zeker nog een keer komen dineren. 👍🏼👍🏼

17. Rita Vingerhoed

Op 1 november 2016 heb ik met 10 andere mensen heerlijk gegeten bij Porto Pino.
    Er waren heel veel verschillende hapjes, die allemaal fantastisch smaakten. De eigenaar van de zaak bediende ons persoonlijk met al dat lekkers. Niets was hem te veel om het iedereen naar de zin te maken. Mede door hem en het heerlijke eten was het een heel geslaagde avond. Ik kom graag nog eens terug.
    Rita Vingerhoed.

18. H.Harteveld

Gisteravond geweest. Was een gezellige avond. Heerlijk gegeten. Gastheerschap van binnenkomst tot vertrek goed verzorgd. De eigenaar is trots op zijn restaurant en draagt dit graag uit en doet er alles aan om er een top avond van te maken.
    Kortom zeker aan te bevelen.

19. Elisabeth Schussler

Viel erg tegen. Een paar jaar geleden ook geweest. Porto Pino heeft zijn hoogtijdagen wel gehad. Jammer.

20. Michel van Beek

Het was voor ons de tweede maal dat wij bij Porto Pino aten.
    Erg goed, smakelijk en gezellig.
    Gezellige en goede bediening.
    Komen er zeker weer.

21. Mark van Liempt

Ik heb alleen in Italië zo lekker Italiaans gegeten. Het was ronduit top. Service en kwaliteit van het eten geweldig. Enige puntje is dat het op onze avond wat rustig was. Echt een aanrader...

22. Goed concept. Fijn als je niets hoeft te kiezen maar een goede variatie aan verschillende gerechten op tafel krijgt. We hebben genoten en heerlijk gegeten.

23. Gerard Benerink

Geweldig restaurant. Perfecte sfeer, goed eten en super gezellig.

24. Larry Verschuur

25. Afgelopen woensdagavond met 8 personen gegeten. We hadden gereserveerd om 19.00 en hebben tot half 11 getafeld. Bediening was top! Een enthousiaste uitleg over de gerechten.
    Het eten was weer heerlijk!
    Fijn om niet te hoeven kiezen uit een menu, en advies over de wijn was ook prima.
    Het restaurant zelf zou ik echter zo voorbij lopen als ik niet wist hoe lekker het was. Oude en kale aankleding maar dat zie je snel niet meer na binnenkomst.
    Wij komen hier zeker terug!

26. juliska

Heerlijk eten en zeer goede bediening.
    Aan de prijs, inrichting en uitstraling wordt gewerkt.

27. Joeri Beckers

Erg lekker en gevarieerd, genoten.

28. Wat kan je verwachten tijdens een avondje Porto Pino?

* super vriendelijke bediening
    * verse voorgerechtjes in overvloed
    * goede kwaliteit vlees
    * avond vullend
    * eten in huiselijke sfeer
    * persoonlijk

29. We hebben fantastisch gegeten! De voorgerechten zijn stuk voor stuk heerlijk: smaakvol, kruidig en alles vers gemaakt. Vervolgens een zalig lamsbout met honing truffel saus, toen nog vis, gevolgd door heerlijke verse pasta. We zaten stampvol, maar hebben toch het grand dessert met tiramisu, turffelijs en nog iets heerlijk genomen. Zalig.

30. Het eten was erg goed. Heerlijk authentiek Italiaans eten met een zeer attente bediening. Ik kan niet anders zeggen dat Porto Pino een absolute aanrader is als je van de Italiaanse sfeer en eten houdt!

31. Ingrid Stofmeel

Zaterdag 16 april heerlijk gegeten bij Porto Pino. Het menu werd aangepast voor een van onze vrienden die een voedselallergie heeft. Vriendelijke bediening en gastvrije eigenaar/kok. Beslist een aanrader voor wie een avond lekker wil tafelen. Kwaliteit/prijsverhouding is ook goed.

32. marga van veen

Het eten was weer grandioos en het was ook erg gezellig. En de sanitaire voorzieningen zijn ook erg schoon dat is erg fijn.

33. Het eten is gewoon echt Italiaans, misschien niet in alle opzichten perfect, maar wel eerlijk, alles erop en eraan en lekker plus je krijgt ruimschoots voldoende.
    De Service is goed genoeg, wat smooth talk op z'n tijd, maar dat hoort ook een beetje bij de Italiaanse ambiance. Op zaterdag is het meestal erg druk, lekker gaan zitten, geniet van het eten en maak je niet druk als je even moet wachten. Wat ik ook altijd prettig vind, is dat je gewoon karaffen kraanwater kunt bestellen bij je wijn.
    De sfeer is oké, de tafels zijn wat kaal en als het druk is, dan ook wat lawaaierig, maar als je zelf een keertje wat meer lawaai maakt, dan zeurt ook niemand. Geven en nemen, heet dat.
    Voor nog geen 35 euro p.p. zit je de hele avond te eten en je bent een knappe vent als je alles op krijgt. Een dessert zit er niet bij, maar daar ben ik toch al niet zo gek op en dat past er bij mij ook echt niet meer in.
    Ik kom eens in de zoveel tijd gewoon weer terug bij Pino, is een feestje.

34. Was voor het laats in 2004 geweest en daarvoor al twee keer eerder. Ging er altijd met een gevoel naartoe en met een beter gevoel weer weg. Dacht ga er weer eens naar toe voor Valentijn. Kom zelf uit Oud-Beijerland. Wordt met een hand beweging naar je plaats gewezen. Krijg een cola-light zonder prik en een jus d'orange met pitjes erin. Zetten gelijk het eten op tafel, 4 stukjes stokbrood, 2 plakjes salami, 2 stukjes meloen met Parma ham, 2 stukjes tomaat met mozzarella, een schijfje aubergine met gebakken paprika, een carpaccio die niet op smaak is gebracht alleen een beetje geraspte kaas en rucola erop en 2 brusscetta die doorweekt waren van het vocht van de tomaat. De vittello tonnatto was een beetje het enige dat redelijk was.

Daarna 2 lamskotelletjes die goed op smaak waren en perfect gegrild waren. Maar de 6 dobbelsteentjes aardappel en de aubergine en courgette met 2 op een machine gesneden biefstuk sloeg weer nergens op. De mossellen en de venusschelpjes waren lekker. De pasta was perfect, maar wel een heel klein portie. En dat eenmaal 4 stukjes stokbrood wat droog en hard was hadden zij wel meer en verser kunnen geven. Heel jammer, was er vroeger veel uitgebreider aan gerechten en zat daar de hele avond te tafelen. Nu kwam ik om 18.30 binnen en stond om 20.15 weer buiten. Voor wat ik kreeg vond ik het duur betaald. Dit was een echte aanfluiting.

35. Ada Spaargaren

Was heel gezellig en lekker eten, voor mij wat veel, wat ik persoonlijk prettiger zou vinden om het laatste gerecht te laten vervallen en i.p.v. een lekker toetje te serveren of koffie

36. annaben

Heerlijk, echt eten met passie, perfecte bediening. Meer muziek was top geweest. Geweldige zaak geniet keer op keer. Bedankt annaben.

37. I was craving a good bowl of pasta as a tourist in town, and stumbled across this place. The meal is laid out like you would get in Rome, one fixed price for all the antipasti, then hot dishes, and finally pasta. So good!! Very reasonable price considering what you get, plus if you stick to the house wine you can keep your bill very reasonable. Don't expect a quick meal though, it's a place to go with good company that can hold a conversation as we were there for about 2.5 hours. Highly recommend for authentic Italian!

38. Fantastisch restaurant. Heerlijke gerechten die je zelf niet even thuis maakt, tenzij je er een hele week voor uittrekt. We komen hier heel graag terug.

39. Heerlijk gegeten! Het is niet een restaurant waar je eventjes een pasta naar binnen prikt, maar waar je gezellig een avond aan tafel zit, dus weet waar je voor komt!

Maar het eten is verrukkelijk, ook al heeft de italiaanse keuken voor mij weinig verrassingen meer, ik heb het zelden (in Nederland) zo lekker gegeten als hier.

Het enige wat voor mij een puntje van aandacht verdient is de aankleding. Hoewel niet ongezellig, is deze toch wat kaal. Maar het uitzicht over de haven maakt dat voor een groot deel weer goed!

40. Vond het bij binnenkomst maar matig, ik dacht, wat is dit nu! Maar het eten was verrassend, en heel lekker. De bediening was prima!

Geen ingewikkelde menulijsten, heerlijk dat er voor je nagedacht wordt. Ga dit zeker onze vrienden met kinderen, studerend in Leiden, aanraden! Misschien iets gezelliger aankleden! Meer kaarsjes, ben ik gevoelig voor!

41. Voor de tweede keer hier wezen eten. Het eten was top. Zowel de koude als de warme gerechten. Maar wat een slechte en ongeïnteresseerde bediening. Geen uitleg wat een avondje Porto Pino inhoud. Plichtmatig alles op tafel gezet. En de hele avond met elkaar kletsen. Een paar keer moeten opstaan om wat te vragen/bestellen. Waar is de Italiaanse bediening, doe er wat aan!

42. Heel slecht. De antipasti was nog redelijk, hoewel de vitello tonato veel te dik gesneden was en de saus te mayonaise achtig. Daarna de kreeft en de mosselen, beide compleet uitgedroogd en ook verder was het niveau heel matig. De bediening was netjes, tot het moment dat wij klaagden over het slechte eten, toen werd, vooral door de kok, een arrogante houding aangenomen. Geen excuses, geen compensatie, niets! De slechtste restaurant ervaring sinds tijden.

13.03.2010

43. Afgelopen zaterdag een bijzonder geslaagde avond gehad; werkelijk verrukkelijk gegeten, daar waren wij (4 pers.) het unaniem over eens. Verscheidene gangen in diverse, heerlijk ogende èn smakende ruime porties / presentaties opgediend en geserveerd door uitermate vriendelijke en dienstbare (waar vind je dat nog?) medewerkers met verstand van zaken m.b.t. hetgeen opgediend werd. De ambiance is niet super maar wel knus en intiem, maar ja, je komt voor het eten, nietwaar? Al met al een restaurant dat je absoluut recommendeert als je er geweest bent. Absoluut een aanrader en wat ons betreft van vervolgbezoeken verzekerd! Echt een lang avondje uit!

44. In een woord slecht.
    Koude schotels redelijk, maar die kan ik zelf ook maken. Warme gerechten een ramp. Alles veel te gaar of opgewarmd. Lamscoteletje verprutst. Erwtles om te huilen. Geen fatsoenlijk hoofdgerecht.
    Eerste en laatste keer

45. al veel van gehoord, nu eindelijk eens zelf gaan eten: echt fantastisch ! Heel smakelijk en bijzonder. Prima bediening.Alleen is de acoustiek slecht (je kunt elkaar bij een vol restaurant moeilijk verstaan)