Op dit adres zit nu: De Nieuwe Morsch

1204890140 90
1212011555 90
1219132969 46
1340197020 62

1. Zaterdag 27/09 daar gegeten, na de Kunstroute, eerst buiten gezeten, met plaid, maar later naar binnen, we hebben wel erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten, zeker ruime een uur, er zou wat mis gegaan zijn in de keuken. De bediening was werkelijk heel vriendelijk, het eren heel erg goed en van alles meer dan genoeg, heb zelfs nog een stuk hertenbiefstuk mee naar huis genomen. Maar voor het toetje vond ik het te laat worden. De prijs is toen aangepast, heel redelijk. We gaan er zeker nog wel eens eten, zo'n mals stuk vlees hebben we jaren niet gehad.

2. Gister gezellig met een vriendin bij Jills gegeten. De gerechten waren verassend lekker! We hadden gekozen voor het 3- gangen dag menu. We wilde alleen een ander voorgerecht en dat was geen enkel probleem! heerlijk gegeten en het toetje met verschillende kleine hapjes was een feestje. De wijn was heerlijk en het bedienend personeel is professioneel en vriendelijk! Kortom echt een aanrader voor een gezellig avondje uit!

3. Uit eten bij Brasserie Jill's is zoals uit eten hoort te zijn. Klein maar fijn, knus restaurantje. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Geen standaard kipsaté of kleffe lasagne op de kaart te vinden. Heerlijk gegeten van de eendenborst, toe een enorm grand dessert (om je vingers bij af te likken) en geen absurd hoge prijzen. Helemaal top!

4. Heerlijk gegeten bij Jill's Brasserie.

Het was een lekker druk bezette avond bij Jill's, ondanks dat hebben we geen moment te lang hoeven wachten op ons eten/drankje.

Nadat we aan tafel zijn gebracht werd ons drankje snel gebracht, een heerlijk huis apperatief. Gekozen voor het jills menu, uitgebreid naar 4 gangen. Dit was heerlijk, perfect gebakken gamba's, heerlijk zachte kabeljauw met paprika creme en courgette, dan de runderhaas heerlijk mals en de truffel jus was geweldig! Het chef's dessert was ook leuk, van alles een klein gerechtje. De bediening was uiterst vriendelijk en correct. Zeker een restaurant om te terug te komen.

5. Lekker eten. Wel ontzettend weinig. Een schaaltje friet voor 2 personen, 1 bolletje ijs, etc. Lijkt wel haute cuissine. Zo jaren 80. Bediening is prima. Sfeer ook. Kortom: even wat aanpassen anders is dit het geld niet waard

6. Vrijdagavond 26 oktober met z'n vieren gegeten. Eten was lekker en goed op tijd. Een van de meisjes van de bediening had helaas wat opstart problemen, wat kleine foutjes enzo. Maar ach gedurende de avond ging het allemaal wel goed, een beetje rumoerig dat wel. Maar uiteindelijke hebben we alle vier lekker gegeten en de nagerechten superlekker.

7. Sinds wij gehoord hebben dat er bij Brasserie Jills een nieuwe chef-kok werkt, hebben wij besloten jills nog een kans te geven m.b.t., tsja eigelijk alles..
    Wij zijn zeer verrast geweest! De Chef kan koken!
    Kort samengevat... Heerlijk gegeten en komen zeker vaker terug.

8. Henriette

Heerlijk gegeten! De bediening was uiterst vriendelijk, correct en vlot. Eten was lekker, het vlees perfect bereid (de sauzen waren iets minder).
    Huiswijn was aardig, maar niet memorabel. Wel wat prijzig.

9. 3 oktober lekker een avondje feest in Leiden.
    We gingen gezellig wat eten met 6 personen.
    Beperkte kaart ivm feest, kan ik inkomen.
    Keuze laten vallen op het restaurant week menu.
    Eerste gang kwam pas na een uur op tafel.
    Na 1,5 uur het hoofdgerecht wat zeer karig was (1 schaaltje veel te koude aardappels) voor 4 personen en als groente een klein bakje komkommer voor 4 personen. Weer 1,5 uur later na 2 x vragen kwam het dessert, van alles wat.
    Na afloop maar even een patatje op de kermis gekocht om de honger te stillen.
    De prijs -kwaliteit is ver beneden peil.
    Heb al best wat buiten de deur gegeten maar hier nooit meer.

10. Namens mijn man: de koks van de overkant liepen steeds heen en weer erg onrustig! De jongens van de bediening kunnen we niks kwalijk nemen die deden hun best maar voor ons was het een grote domper op een heerlijk weekend met z'n tweeën.

11. Vorig weekend voor het eerst bij Jill's brasserie gegeten.

Wat een tegenvaller zeg. Onverzorgde, niet professionele bediening. En de smaken van de gerechten verre van verfijnd. Geen mooie opmaak van borden maar gewoon het kale gerecht op je bord. En ik vind de hele entourage niet echt sfeervol. Hier is erg weinig aandacht aan besteed. Het verbaast mij dat deze brasserie de naam 'Jills' mag dragen. Wij zullen niet snel nog eens naar de brasserie gaan.

12. Elizabeth de Lange

Gisteravond met collega's bij Jill's Brasserie gegeten.
    Erg vriendelijke bediening, bij Avondzon gezellige sfeer. Ik had al vaker de "Jills" carpaccio gegeten en vond dat altijd erg goed. Dus nam ik dat ditmaal ook. Maar ik was erg teleurgesteld; geen verfijnde smaak, en de toppings zonder de "touch".

Vervolgens de ossenhaasstaartjes met paprika op oosterse wijze. Oef.....de ossenhaasstukjes waren als leer en de smaak totaal niet raak. Ik had mijn collegas hiervoor uitgenodigd, nadat zij een pittige opdracht afgerond hadden, en wilde dus heel graag iets gezelligs en lekkers aanbieden. Ik hoop dat mijn collegas wel van het eten genoten hebben. Ik voelde me ronduit ongemakkelijk. Erg jammer.

Misschien ook leuk om iets aan de plafondlampen te doen. Zo recht van boven licht, als er van buiten geen licht komt, haalt de sfeer eruit.

13. Kok 166 punten

Wij hebben er pas met een (grote) groep gegeten, besloten eten, dus hele tent voor ons.

Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was.

Voor- hoofd- én nagerecht niets op aan te merken.

Bediening zeer attent, zeker boven gemiddeld om het maar zo te zeggen.

Ben zelf uiterst kritisch over rundvlees (biefstuk) maar hier kan ik niets op aanmerken.

Ik, of wij gaan er zeker nog eens terug naartoe.
    Misschien dat we dan het restaurant eens met een bezoek gaan vereren, dat ligt aan de overkant van de straat met dezelfde naam en eigenaar heb ik begrepen.

14. Wij waren afgelopen weekend een weekendje kindloos samen naar Leiden. Een uniek moment natuurlijk, dus we wouden er goed van genieten.

Gelukkig zijn we Jills binnengestapt.

En genoten hebben we!

Leuke amuses en goede kwaliteit eten. Bediening deed z'n best om het ons naar de zin te maken.

Ik werk zelf ook in de horeca, dus ben altijd overdreven kritisch. Maar zelfs ik had niks aan te merken! :)

Top weekend voor ons! Thanks!

15. Van de week zijn we er wezen eten. Was er namelijk erg benieuwd naar want hoorde altijd goede dingen over Jill's. Helaas is het mij zeker niet goed bevallen. Het eten stelde weinig voor en er miste van alles aan.. Geen smeersteltje voor bij het mandje brood. Geen pepersaus bij de biefstukpuntjes terwijl het wel op de kaart stond. Ook kregen we een bakje patat met 6 frietjes en de sla die we erbij kregen stelde al helemaal niets voor. Ook was de bediening slecht. Veels te lang wachten voor dat er wat werd opgenomen en we hebben 35 min met een legen borden voor onze neuzen gezeten terwijl de dames stonden te smsen achter de bar. Toen ze eindelijk kwam vragen of we nog een dessert wilde, hebben we maar gauw om de rekening gevraagd. Hier gaan we dus NOOIT meer heen. Vond het erg jammer want had me verheugd op een leuke avond met lekker eten. Helaas............

16. Lekker eten, wel wat aan de dure kant. De carpaccio bij Jill's is legendarisch, al mijn vrienden/kennissen die ik hiermee naar toe neem kunnen zich de carpaccio later nog herinneren, zo lekker! De dressing die hierover heen gaat, was in het verleden ook los te koop bij Jills', ik weet niet of dat nog steeds zo is, maar anders kun je zelf thuis een beetje het gevoel nabootsen alsof je net zulke lekkere carpaccio kunt maken als bij Jills!

17. Hebben net het Jill's menu genuttigd en moet zeggen dat we heel aangenaam verrast waren.

De kwaliteit van het eten was buitengewoon goed, de bediening was vriendelijk en attent en de prijs kwaliteit verhouding was buitengewoon goed.

Ook leuke en lekkere amuses. Dank voor een zeer geslaagde avond.

18. René 3067 punten

Prima eten, misschien iets aan de dure kant. Bediening zou iets beter kunnen want je geduld wordt wel erg op de proef gesteld.

19. Zeer goed, we komen er regelmatig. Bediening is altijd netjes en vriendelijk. Eten is zeer goed, wel jammer dat het voorgerecht groentekroketten is verdwenen. Hopelijk komen die nog eens terug op de kaart.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

20. sd 5 punten

Perfect eten en goeie bediening. Kortom heerlijk gegeten. Echt een avondje genieten.

21. D de Vries

Eerder genoemde ober was ik juist zeer over te spreken, met zijn correcte toon en mooie Haagse accent kwam hij professioneel en vriendelijk over.

Ik denk dat de recencist in het vorige stuk niet te spreken was over de wijn omdat dit een blanc sec is, een van de droogste wijnen verkrijgbaar, een keer iets anders dan die zoete rommel...

Kwaliteit van het eten was goed, maar de kwantiteit samen met de prijs was uitmuntend!

Ga zo door!
    Dirk de Vries.

22. robert beydals

Kort samengevat: de keuken is goed, maar de bediening door de man met het kale hoofd (eigenaar? ) is desastreus. Deze man is een hork, weet niet wat dienstbaarheid betekent, maar alleen wat hij heeft te vertellen en zijn klanten voortdurend de les leest en daarmee schoffeert. Hij hoort niet in de horeca thuis.1 van de vele voorbeelden: ik vroeg om een kaart met de toetjes, antwoordde hij vervolgens: die serveren wij niet, liet vervolgens een pauze vallen, en zei: wij severen wel desserts en hebben dus een dessertkaart voor u.....
    Overigens was de huiswijn niet te drinken. Dus mijn beoordeling van het eten/wijn hieronder geldt alleen voor het eten.

23. boze klant

Ik heb 2uur 45 min. gewacht op mijn hoofdgerecht de gambas à 17,-. dit waren in werkelijkheid 5 kleine garnalen.Voorgerecht flinterdun tonijnreepje met blaadje sla à €8,50. WAT EEN SCHANDE!! 9/7/08

24. Wat hebben we 22/9 lekker gegeten bij Jill's Brasserie. De bediening was vriendelijk, vlot en attent. 'Wat wil je nog meer?' zeiden mijn man en ik tegen elkaar aan het eind van ons etentje? (niets, dus)