Op dit adres zit nu: Smooq

Genji Sushi & Grill in Leiden

Bezorgrestaurants in de buurt van Genji Sushi & Grill

1. Ik ben hier een paar maanden gelden wezen eten met een bon. Persoonlijk vond ik de sushi oké, maar ook niet echt bijzonder. De andere persoon vond de sushi veel te droog.
    Wat wel echt afdoet aan Genji is de kille sfeer die er hangt. Er zijn altijd vrij weinig andere gasten en het interieur is erg strak en ongezellig. De stoeltjes zijn ook veel te klein voor een langer/breder persoon. Er stond ook nog eens de hele avond een deur open, waardoor het wel erg koud werd binnen. De sfeer nodigt niet bepaald uit om er een lange avond te blijven.. Het personeel was wel erg beleefd; we hoefden ook niet lang te wachten op de gerechtjes.

2. We hebben er sushi afgehaald, maar de sushi is erg matig. De rijst is echt mierzoet, wat echt teniet doet aan de smaak van de sushi. Er zat ook weinig vis in de sushi. Thuis bleek dat ze 4 stukken sushi waren vergeten, zonde. Ik zal niet meer daar eten.