Catootje aan de Markt in Leiden

Corona informatie

Openingstijden:
dinsdag tot en met zondag.

Telefonisch bestellen
U kunt vanaf dinsdag 24 maart uw bestelling telefonisch tussen 10.00 uur en 20.00 uur doorgeven door te bellen naar het telefoonnummer 06-46441876. Geef uw speciale dieetwensen of allergieën aan ons door.

Per mail bestellen
Mail uw bestelling voor diezelfde dag voor 20.00 uur ’s avonds
door. Geef uw speciale dieetwensen of allergieën in uw mail aan
ons door.

Bezorgen of afhalen?
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van € 30,- om uw bestelling bij u te bezorgen. Wij bezorgen onze (warme) maaltijden tussen 16.00 uur en 21.00 uur. Wij bezorgen alleen in Leiden, Leiderdorp, Voorschoten en Oegstgeest.
U kunt uw bestelling tussen 16.00 uur en 20.30 uur bij ons (Catootje aan de Markt, Kaasmarkt 10 te Leiden) afhalen.
We spreken wel graag van tevoren een tijd met u af, zodat er geen rijen ontstaan of mensen te dicht op elkaar staan. U betaalt bij ons contactloos. Dat houdt in dat wij u een tikkie sturen voor het te betalen bedrag. Als het bestelbedrag is overgemaakt, overhandigen wij u wederom contactloos de bestelling.

Corona informatie

Openingstijden:
dinsdag tot en met zondag.

Telefonisch bestellen

Per mail bestellen