Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Legemeer verdeeld zijn.

Brands

Verrassend 3-gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs. Heerlijke bijpassende wijnen.

a.plaatzer

Heerlijk verrassingsmenu!

Jop

Frank Trienen

Na een dag thialf hier geland. Andries en luca in de keuken en Bas en troy in de bediening. We zijn lekkerbekken en ervaringsdeskundigen. Na de librije, kruisheren en mediterraneo nu deze verrassing. Onmiddellijk Michelin .... Top diner en prachtige wijnen. Prijs ???? De laatste verrassing.... Hier word ik vrolijk en tevreden van. Top top top .

Frank en Jeannette uit nijmegen @

osmen27

In de omgeving van de Friese Meren is een verblijf gelegen dat onze stoutste verwachtingen heeft overtroffen.
    De kok Auke Sonnema en zijn assistente hebben ons verblijf tot een ware sensatie gemaakt.
    Van amuses tot en met dessert was alles smakelijk, creatief,
    eerlijk en afwisselend!
    En dan de sympatieke bediening, chapeau ........
    Een echte aanrader en wij komen hier graag nog eens terug.

Hier een paar dagen verbleven om te golfen. Zeer verrast door de werkelijk uitstekende keuken die dit hotel biedt. Er komen niet alleen hotelgasten in dit mooie restaurant, maar ook veel locale bezoekers. Bediening kundig en vriendelijk. Wijnen ook prima (niet overprijsd)

Eric en Willy

Wij sliepen in landhotel Hampshire in Legemeer, tegenover de golfbaan waar dit restaurant bij hoort. Het eten bij Magnolia`s was niet geweldig. Van een kipsate, biefstuk of pasta met tomatensaus worden wij niet warm of koud!

De bediening was wel goed. Je waant je in een luxe restaurant, maar dat blijkt achteraf absoluut niet het geval te zijn.

Eric en Willy.

Kouwenhoven

In april 2009 zijn wij met ons gezin (2 volwassenen en 3 kinderen) wezen eten bij restaurant "Magnolia's" in Sint Nicolaasga. Dit diner is ons zeer goed bevallen, een ruim aanbod van vele gerechten die vrij simpel maar wel heel erg lekker waren. Een alderaardigste chefkok met zijn assistent van 20 jaar die nog even aan tafel kwam met een praatje over activiteiten in en rondom Sint Nicolaasga, petje af voor de keuken dus. Ook de beidiening was geweldig. We werden ontvangen door een goed geklede en vooral beleefde gastvrouw. Het restaurant was leuk aangekleed. We gaan zeker vaker eten bij Magnolia's, een echte aanrader dus!