Nieuwste foto's in Legemeer

Laatste updates in Legemeer

1. Rico Otten's profielfoto
    Rico Otten heeft een recensie geschreven voor Landhotel de IJsvogel

Rico Otten

In het paasweekend 2018 2 overnachtingen geboekt in de junior suite genaamd de kievit, inclusief ontbijt en 2 gangen diner. Ontbijt en diner: niets op aan te merken.
    Heerlijke dagen gehad bij jullie, maar graag wel wat aandacht voor de buitenkant. Ik weet dat het vroeg in het seizoen is, maar het groen op de buitenmeubelen moet eraf, de buxus nabij het zwembad moet vervangen worden en houtrot aan de buitenkant van onze suite.
    Suite, bank in de suite is enigszins doorgezakt, laag zittend dus, maar laat ik vooropstellen dat dat alleen maar een constatering is, wij hadden daar in het geheel geen probleem mee.
    Hoe dan ook, het was meer dan goed toeven bij jullie!

2. Willemine's profielfoto
    Willemine heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Willemine

We hebben een heerlijk menu voorgeschoteld gekregen. We hebben ons laten verrassen dat was ook zeker zo.
    De ober was heel vriendelijk en gastvrij.
    Zeker een aanrader!

3. Brands's profielfoto
    Brands heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Brands

Verrassend 3-gangen menu voor een zeer aantrekkelijke prijs. Heerlijke bijpassende wijnen.

4. a.plaatzer's profielfoto
    a.plaatzer heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga
  5. Genieten van een puur en verfijnd 3-gangenmenu te midden van het Friese merengebied, nu voor maar 21,50!

Maak nu kennis met de pure smaken en verfijnde gerechten van Hampshire Hotel met een culinair 3-gangenmenu in een prachtige ambiance. Voor slechts 21,50!

35,00 21,50 -38%
  6. Frank Trienen's profielfoto
    Frank Trienen heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Frank Trienen

Na een dag thialf hier geland. Andries en luca in de keuken en Bas en troy in de bediening. We zijn lekkerbekken en ervaringsdeskundigen. Na de librije, kruisheren en mediterraneo nu deze verrassing. Onmiddellijk Michelin .... Top diner en prachtige wijnen. Prijs ???? De laatste verrassing.... Hier word ik vrolijk en tevreden van. Top top top .

Frank en Jeannette uit nijmegen @

7. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

In de omgeving van de Friese Meren is een verblijf gelegen dat onze stoutste verwachtingen heeft overtroffen.
    De kok Auke Sonnema en zijn assistente hebben ons verblijf tot een ware sensatie gemaakt.
    Van amuses tot en met dessert was alles smakelijk, creatief,
    eerlijk en afwisselend!
    En dan de sympatieke bediening, chapeau ........
    Een echte aanrader en wij komen hier graag nog eens terug.

8. ruud's profielfoto
    ruud heeft een recensie geschreven voor Hampshire Hotel - St. Nicolaasga

Hier een paar dagen verbleven om te golfen. Zeer verrast door de werkelijk uitstekende keuken die dit hotel biedt. Er komen niet alleen hotelgasten in dit mooie restaurant, maar ook veel locale bezoekers. Bediening kundig en vriendelijk. Wijnen ook prima (niet overprijsd)

9. Eric en Willy's profielfoto
    Eric en Willy heeft een recensie geschreven voor Magnolia's St. Nicolaasga

Eric en Willy

Wij sliepen in landhotel Hampshire in Legemeer, tegenover de golfbaan waar dit restaurant bij hoort. Het eten bij Magnolia`s was niet geweldig. Van een kipsate, biefstuk of pasta met tomatensaus worden wij niet warm of koud!

De bediening was wel goed. Je waant je in een luxe restaurant, maar dat blijkt achteraf absoluut niet het geval te zijn.

Eric en Willy.

10. Kouwenhoven's profielfoto
    Kouwenhoven heeft een recensie geschreven voor Magnolia's St. Nicolaasga

Kouwenhoven

In april 2009 zijn wij met ons gezin (2 volwassenen en 3 kinderen) wezen eten bij restaurant "Magnolia's" in Sint Nicolaasga. Dit diner is ons zeer goed bevallen, een ruim aanbod van vele gerechten die vrij simpel maar wel heel erg lekker waren. Een alderaardigste chefkok met zijn assistent van 20 jaar die nog even aan tafel kwam met een praatje over activiteiten in en rondom Sint Nicolaasga, petje af voor de keuken dus. Ook de beidiening was geweldig. We werden ontvangen door een goed geklede en vooral beleefde gastvrouw. Het restaurant was leuk aangekleed. We gaan zeker vaker eten bij Magnolia's, een echte aanrader dus!