Op dit adres zit nu: Huize Kwast

StadsCafe Drinks & Diner in Leeuwarden

3. Betalen Master Card Visa pin

1. Tsja, vele zgn. dagschotels, maar mi. wel wat aan de prijzige kant. Ik was hier lang niet meer geweest, vroeger serveerden ze enkele dagschotels (vlees/vis/vega) zeer scherp, gunstig geprijsd, nu niks meer van dat alles dus. Enfin, ik ging maar voor het biefstukje, op zich wel oke hoor, met wat vlaamse frieten en wat groenvoer daarbij, eigenlijk soort standaard, totaal fantasieloze salade.. Sfeer/aankleding binnen beetje achterhaald/verlopen trendy, met altijd populaire muziek aan, maar net zo hard, dat er nog wel wat gesproken kan worden, natuurlijk wel toplocatie aan de zgn. stille kant van de nieuwstad, hartje centrum aan de fraaie stadsgracht en bij mooi weer is het buiten dan ook goed toeven op het fantastische terras. Maar ook op deze koopavond bij het raam genoten van de vele fleurige, blije passanten.. service/bediening gewoon wel goed. Huiswijntje wel redelijk en niet zo duur, irish coffee mi. wel weer wat te duur en nogmaals voor het gebodene vond ik het sowieso niet bepaald goedkoop. Jammer, vroeger waren de dagschotels culinair gezien interessanter, creatiever en niet zo (te) duur, enfin, al met al niks mis mee, maar toch.. er is wel meer, veel meer.. (mn. concurrentie)