Vlakbij op de Eewal, parkeergarages nabij.

• OV

Plm. 10 minuten lopen vanaf het CS station.

Spiezz laten bezorgen?

1635420701 82
1701194351 83

1. Chris

2. Annelies Mossel

Vanavond voor de 2e keer hier gegeten en opnieuw was het super!! Heerlijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Een aanrader!!

3. Kwaliteit zeer slecht. Biefstuk overmatig bestrooid met pepers, patat was veel te lang doorgebroken, van het nagerecht was het ijs al bijna gesmolten. Betrof geen social deal actie oid maar de volle pond betaald, kom hier niet weer.

3,2
  4. We hadden gekozen voor all inclusief: driegangenmenu inclusief drankjes. Op het eten is niks aan te merken: het was een smakelijke spies vlees en ook het voorgerecht en nagerecht waren goed. Maar bij all inclusive drankjes verwacht ik dat als mijn glas leeg is, er door de bediening wordt gevraagd: wilt u nog wat drinken. We hebben alleen bediening gezien bij het brengen en ophalen van de gerechten. Als tussendoor onze drankjes op waren, moest ik de aandacht proberen te trekken van een van de medewerkers. Als ik dit niet had gedaan, had ik de hele tijd met een leeg glas gezeten. Het kwam allemaal wat ongeïnteresseerd over. Bediening is niet attent en niet alert genoeg. De bediening kwam wel langs om te vertellen dat er even geen bier was, het fust was leeg en moest opnieuw worden aangesloten. Toen heeft mijn tafelgenoot tijdens het voorgerecht en het wachten op het hoofdgerecht géén bier gehad. Er werd geen alternatief geboden (een flesje bier bijvoorbeeld of wat een ander drankje). Dit is nu niet bepaald all inclusive voor wat betreft het drinken. Bij het afrekenen heb ik dit nog gemeld toen werd gevraagd: was alles naar wens? Nou nee, het aanbod van drankjes is te mager. Met die opmerking werd niks gedaan en alleen gezegd: ja het is een heel werk het aansluiten van een nieuw fust. Daar heb ik als gast toch niks aan? Wel all incluve drinken aanbieden als keuze maar niet daarwerkelijk serveren, nee dat kan niet vind ik. We komen niet weer.

5. We hebben eten besteld, maar dat was zeer goed. Heerlijk mals vlees, goede krokante friet en een ruime keus in saus.
    In deze tijden voelde het weer even alsof je in het restaurant zit. Dikke pluim!

6. Gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Als je a la carte eet zijn de porties groter dan bij het all-in menu. De porties van het all-in menu zijn niet klein, waardoor je meer dan voldoende zult eten. Dit restaurant is zeker een aanrader.

7. Prima, vlotte en nette bediening.
    Lekker van smaak en mooie opmaak.
    Genoten…

8. Het eten was goed en lekker

9. F. Zetteler

Leuke avond met goed eten en vriendelijke bediening. Ondanks de drukte werd er efficiënt en vlot bediend.

10. We hebben daar 11 maart j.l. met 13 personen gegeten, 2 maanden daarvoor besproken. 19.00uur aanwezig en pas om 19.30 uur eerste drankje opgenomen. 20.30uur werd het voorgerecht opgediend. het nagerecht werd pas na 22.00uur opgenomen. Toen waren er al mensen vertrokken die nog moesten reizen. Het eten was goed maar één soort groente vond ik mager. Het personeel was, mede door de drukte wel eens in de war en bracht water i.p.v. wijn en koffie werd helemaal vergeten. maar was best vriendelijk. Er was te weinig personeel en mensen die later binnen kwamen werden eerder bediend. Wat een hoogtepunt voor de jarige had moeten zijn werd een teleurstelling.

11. Jesse Holdijk

12. Jan Wijma

Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Echt de moeite waard om daar te eten!

13. Goed eten, sfeervol, goede stoelen. Met 3 personen gegeten, all inclusieve. Heerlijk gegeten, bediening op de achtergrond aanwezig en alert.
    Totaalprijs voor 3× 2 gangenmenu en alle drankjes nog geen 70 Euro.

Kortom sfeer, goed eten. Met goed gezelschap een een leuke avond. Kom ik/we zeker weer.

14. Ja hoor, bijzonder gunstig, bijna absurd geprijsd all-inclusive aanbod, 3 gangen menu met ruime keuze uit voor, hoofd en nagerechten met hierbij inbegrepen passende ondersteunende drankjes.
    Hoogtepunt waren de uitstekend bereide, wel zeer smakelijke lamskoteletjes en een overheerlijke begeleidende stevige rode wijn (gegevens vergeten, Argentijns?! niet op de website, jammer, maar ik kom sowieso toch nog eens terug.)
    enfin, mooie inrichting, beetje sjiek ogend, maar wel zo relaxed en plezierig rustige, maar attente bediening, lege glazen keurig netjes bijtijds bijvullend op verzoek. Haha.
    Rundercarpaccio vooraf ruime voldoende, evenals de aardbeienbavarois na, en dat alles maar 25 euro, en 2-gangen met drankjes -zo'n 2 tientjes-. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, aanrader dus, sjoddy.

15. Alwin Mensinga

Deze woensdag aangeschoven bij Spiezz. Zaak oogt chique met kalme ondersteunende muziek.

Geplaceerd in het voorste gedeelte van de zaak. 2 Obers aan het werk waarvan ober 1 zeer verhalend en betrokken. De 2de was stil en we hadden het idee dat hij nog niet zo lang meedraaide. Ober 1 helaas niet vaak gezien.

Voorgerecht: biefstukpuntjes en linzensoep;
    De biefstukpuntjes waren goed op smaak en werden ondersteund door prima garnering, smaken klopten. De linzensoep had wel potentie maar te waterig.

Hoofd: lamskoteletjes en een vegetarische pide.
    Lamskoteletjes dik in orde, goeie smaak en ruim genoeg. (Kleine kanttekening, de op de kaart vermelde verschillende sausjes zaten er niet bij. Niet erg want dit gerecht had geen saus nodig)

helaas de pide ver onder verwachting;
    Deeg te dik en te klef door het vocht van de spinazie en/of feta, summiere vulling en niet representatief voor hetgeen vermeldt op de kaart (1 cherrytomaat en 2 olijfjes, op een halve meter deeg).
    Bij aangeven van dit probleem werd niet gereageerd, zelf maar aangegeven of er misschien wat vulling bij kon. Hierop een bakje met opgebakken spinazie en feta gekregen, zonder specerijen. De vraag of het deeg mee kon daarna afgeslagen.

Als dessert nog een aardbeienbavarois geprobeerd, ook deze helaas niet denderend, smaak viel tegen en de bavarois was geen bavarois. Na 3 beetjes aan de kant geschoven.

Ober 2 haalt uit en vraagt of "dit over is" terwijl de gang naar de keuken al gemaakt is.

Ook bij het afrekenen geen woord gewisseld vanuit Ober 2.

Tip: Meer interactie en het kunnen lezen van de gast hadden een boel beter kunnen maken vandaag.

4,1
  16. Willy schaafsma

Gisteren heerlijk gegeten. Gerechten mooi opgemaakt en de bediening was zeer vriendelijk. We komen gauw weer.

17. We hebben 25--07-17 heerlijk al inclusive gegeten in een prachtig gezellig ingericht restaurant!
    Heel vriendelijk personeel en een zeer goede keuken, in tijden niet zo heerlijk gegeten en voor een zeer aantrekkelijke prijs incusief3-gangen en de drankjes!
    Wij komen graag binnenkort weer langs om een heerlijk verzorgde avond te beleven.

18. Was erg leuk en heerlijk gegeten

19. Angelique Cornelisse

Weinig bediening waardoor we lang moesten wachten. Eten was goed maar niet bijzonder. Gemiddeld ouder publiek.

6,7
  20. Gister met zijn zessen gegeten bij Spiezz, allemaal voor de eerste keer. Vriendelijke bediening, heerlijk eten, mooi opgediende gerechten. Al met al een aanrader!

21. De 2e keer bij Spiezz en weer een zeer geslaagde avond! De bediening verdient werkelijk een grote pluim, alleen al voor de persoonlijke benadering en de hartelijkheid kom je terug :-).
    Weer een leuke kaart en ook de mogelijkheid om wel heel voordelig een 3 gangen menu te eten. Wij kozen echter voor de Bavette. Ik kan het iedereen aanraden, het is werkelijk heerlijk! Ook de salade had nu een lekkere dressing.
    Kortom, we waren wederom zeer tevreden en komen hier zeker weer terug.

22. Bonkoro

23. We hebben heerlijk gegeten. Sfeer is tevens goed en personeel erg vriendelijk.

24. Heerlijk gegeten, fijn sfeertje en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

25. Wat jammer dat we nu Spiezz pas ontdekken! We werden warm en hartelijk ontvangen en de bediening was zeer vriendelijk en persoonlijk. We hebben heerlijk gegeten! Leuke variatie op de kaart. Als start is het olijfbrood met de overheerlijke knoflookboter is echt een aanrader!!! Voor mij zou de salade een andere (frissere) dressing mogen hebben, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
    Het was drukker dan ze verwacht hadden, dus de serveerster had het erg druk. Ondanks dat bleef de lach en de vrolijkheid! Het kleine foutje (wat lekkers vergeten bij de koffie) werd gecorrigeerd door ons een gratis kopje koffie aan te bieden en een ruime verrekening op de nota! Het was een zeer geslaagde avond en we komen zeker terug :-)

26. Ineke Evink

Verrukkelijk gegeten bij Spiezz. Gezellig buiten aan een tafeltje, vriendelijke en attente bediening, een scherp mes om mee te snijden (dat ontbreekt er nog al eens aan bij restaurants) maar bovenal echt heel lekker eten. Kaaskroketjes, pastinaakcrème, salade met yoghurtdressing, echt goede friet. En de kok kan prima overweg met diëten. Klasse!
    Nog een reden om eens bij Spiezz te gaan eten: ongelooflijk dat je zulk lekker eten krijgt voor zo weinig geld.

27. Wederom heerlijk gegeten! Bediening is correct en vriendelijk. Sfeervolle ambiance. Goede prijzen voor de porties, en de smaken zijn veelzijdig en een genot op de tong ;-)

Mijn favoriete restaurant!

28. Hier met twee personen gegeten. Was prima in orde. Vriendelijke en vlotte bediening. Eten was erg lekker en de rekening was niet te hoog.

29. Mijn vriend en ik wonen nu sinds november in Leeuwarden en Spiezz was het eerste restaurant waar we uiteten gingen. Sindsdien zijn wel al zeven keer terug geweest en heeft de combinatie van gastheerschap, kwaliteit en prijs ons nooit teleurgesteld. Steeds weer verassend, heerlijk eten, prachtig opgemaakte borden met goede seizoensgebonden gerechten. Mijn vriend heeft een noten allergie, ook hier word altijd rekening mee gehouden.
    Leuk voor stelletjes, voor met vrienden of met collega's.

30. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten, de t-bone steak is echt top. Vriendelijke bediening, leuke sfeer bij de open haard.

31. Het eten viel beide keren zwaar tegen. Kleine porties, geen goede smaak. Daarnaast wel erg duur, en weinig bijgerechten. Dessert was wel erg lekker.

4,7

33. Arjen Veenwijk

34. We hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Spiezz. De prijs kwaliteit verhouding was prima en we komen graag eens terug. De bediening was attent en het eten was goed op smaak. Het restaurant is erg sfeervol, een karakteristiek pand met een een leuke aankleding. Het voorgerecht met geitenkaas en papadums was heerlijk maar de zoetzure courgette daarbij zou nog iets fijner kunnen zodat het beter uitgebalanceerd is. Maar dat is een detail.

Kortom een aanrader.

35. Wat een heerlijke ervaring was het gisteren..! Heerlijk gegeten, niet duur en goede kwaliteit. Het restaurant zat goed vol druk maar dat maakte het erg gezellig de sfeer en bediening was super aardig duidelijk vriendelijk en ze konden ons goed uitleggen over de wijnen. De koks; bedankt voor het plaatje wat er gepresenteerd werd op ons bord, prachtig! Wij komen snel terug!

36. Dit noem ik nou een restaurant die het vak doorheeft. Wat een service er wordt zelfs aan tafel vertel "7 minutes" voordat het hoofdgerecht komt. Ze hebben inmiddels het menu aangepast. Prijzen zijn daardoor aanzienlijk omlaag gegaan. En ik moet zeggen het was heerlijk! Neem de Thaise kip! Sfeer is ook perfect, voldoende ruimte en je kan elkaar makkelijk verstaan. Toch nog paar kleine puntjes. Misschien is het handig om ronde tafels neer te zetten voor groepen. En ik vond de bij gerechten erg mager voor 6 personen. Als men hier aan werkt dan is het top! Zeer goeie en nieuwe kok, zie je wel aan de gerechten hoe ze zijn opgemaakt. Aanrader!!

37. Afgelopen maand heb ik hier 2 keer mogen eten. Eenmaal met mijn collega's en eenmaal met een vriendenclubje (op aanraden van mij). Bijgerechten waren huisgemaakte pataten en salade.

De eerste keer was ik met 10 collega's hier te eten. Een mooie tafel was voor ons klaar gezet, met uitzicht op de keuken. Mooi om de koks aan het werk te zien. Heerlijk gegeten en gedronken, het eten stond snel op tafel en de borden waren heel mooi opgemaakt. Met oog voor detail! Ook de smaak was erg (!) goed. Verse producten en smaakvolle combinaties. De mosterdsoep werd aan tafel ingeschonken. waar ziet men dat nog?! De zeebaars was heerlijk fris (met een hangop van komkommer) en nagerecht was een creme brullee van baileys en koffieijs.

De tweede keer was ik met een vriendengroepje (8 personen) onaangekondigd en ongepland binnengekomen. Zonder moeite werd er voor ons een tafel klaargezet en was weer alles tiptop in orde. Nu gekozen voor de biefstuk-plate: patat, salade en een kogelbiefstuk, voor € 12,50. En dat is het meer dan waard, heerlijke snelle hap. Mals vlees en huisgemaakte pataten en lekkere salade met dressing.

Beide keren was er een vlotte attente bediening. Netjes, het glas was nooit leeg (en toch niet opdringerig!). De gerechten hadden allemaal een uitleg, herkomst, bereiding, ingrediënten... Ze noemde alles op. Ook was het heel prettig dat ze heel vlot werkten, een grapje of opmerking was snel gemaakt en ze hielden alles in de gaten. Bij de eerste keer viel mijn bestek op de grond en voordat de schrik voorbij was, lag er al schoon bestek.

Echt een aanrader! Jammer dat we nu pas erachter komen dat Spiezz er zit (na 5 (!) jaar)

38. el Pacho

39. Een fantastisch avondje uit gehad in restaurant Spiezz. Het is de tweede keer dat ik hier kom. Mijn eerste ervaring was zo goed dat we besloten zo'n avond te herhalen. Ook deze avond viel ons niets tegen. Als voorgerecht een runderlende, om je vingers bij op te eten. Daarna de 'thai-spiezz', verrukkelijk! Als dessert een crème brûlée. Precies goed. Ook de bijgerechten zijn top. Alles is vers, dat proef je. De wijnen zijn ook zeer goed. De bediening weet van alles over het eten en is zeer professioneel en vriendelijk. Qua sfeer is het ook erg gezellig ingericht en verlicht restaurant, het was alleen beide keren niet heel druk (4 tafels waren bezet, ongelofelijk weinig voor zo'n leuk restaurant). Ik verwacht dat we hier vaker gaan komen, want het behoort tot de toptenten van Leeuwarden!

40. Anco

41. Zeer lekker gegeten bij dit restaurant. Gebruikt vrijwel alleen verse producten en dat is te proeven ook! Bediening is attent en zeer vriendelijk. Kortom: een grote aanrader.

42. Heerlijk gegeten, prettige en oplettende bediening en een fijne ambiance.
    Echt een aanrader. Hier gaan we zeker nog eens eten!

43. Top! Heerlijk eten en uitstekende bediening! Bediening is heel oplettend en vriendelijk. Restaurant is zeer sfeervol en intiem. De runderlende als voorgerecht is zeker aan te raden. Ik zou hier zeker weer heen gaan, echt genieten.

44. Heel erg lekker en leuk! top bediening en service!! De bediening bij dit restaurant is zoals het hoort, netjes, hartelijk en kennis van het vak.

45. The service was really good. The waiter used a prefect approach at the entrance, he kindly asked for our coats and let us choose where to sit. We were asked several time during the dinner if everything was going well, and even the chef came out to ask how the food was. We asked for a refill of the side dishes, and that was done without any hesitation. Gezellig!

46. Gisteravond met iemand hier gegeten. Ontvangst was hartelijk. Jassen werden bij binnenkomst aangenomen. Amuse van het huis vooraf. Duidelijke uitleg van het bedienend personeel. Vooraf geitenkaas pasteitje en de runderlende. Top! Als hoofdgerecht hadden we de lamsrack en de tournedos. Heerlijk mals vlees en goed gebraden. Zefgemaakte friet, salade en brocolli, bloemkool en wortels werd erbij geserveerd. Als nagerecht hadden we de proeverij van allerlei zoete nagerechten. Alles werd keurig gepresenteerd. Vooral viel mij het enthousiaste personeel op. Klasse! Kortom : een hele nette zaak waar je ongedwongen heerlijk kunt eten. Ik kom daar zeker weer!

47. Chirly en Chris

Voor de 2e keer gegeten bij SpieZz. In 1 woord: TOP!

48. Maarten Goudzwaard

Afgelopen weekend bij Spiezz echt heerlijk gegeten. Lekker stokbrood met tapas vooraf, daarna als voorgerecht een goed stuk tonijn. Brood lekker vers, tapas op smaak en aan de tonijn was niet teveel gesleuteld zodat de smaak van de tonijn goed naar voren kwam. Voor het hoofdgerecht had ik een spies besteld, vlees was goed in orde en de frieten lekker knapperig. Fijn dat je niet hoeft te vragen om mayonaise, maar het gewoon krijgt. Tony is natuurlijk een geboren gastheer geeft je een welkom gevoel. Twee jonge dames in de bediening, maar die deden het ook uitstekend ondanks hun leeftijd. Tijdig het drinken aanvullen, vragen of het gesmaakt heeft etc. Normaliter geef ik niet snel een hoog cijfer, maar Spiezz heeft echt goed werk geleverd! Complimenten aan Tony en zijn team!

49. Heerlijk gegeten! Vriendelijke en gastvrije bediening en een leuke ontspannen sfeer. De prijzen zijn ook prima!
    Ik vind het een echte aanrader, wij komen zeker een keer terug.

50. Fantastisch gegeten. Als voorgerecht de runderlede. Jammer dat dit geen hoofdgerecht is, zo lekker. Ook de haloumi is een aanrader. Als hoofdgerecht een Thai spies gehad. Heerlijk mals met super lekkere saus. De wijn past er goed bij en de gastheer heeft er verstand van. Ze weten wat ze serveren.

In Leeuwarden is het moeilijk een leuk restaurant te vinden waar je voor een redelijke prijs kwalitatief goed eten kan krijgen en eens een andere variatie op de menukaart hebt. Dit verslaat menig restaurant.

Een goed bewaard geheim in Leeuwarden dat meer mensen moeten ontdekken. Wij zijn fan.

51. AvP 15 punten

Amuse van het huis : zelf gebakken broodje met garnalensalade, boter en tapenade. Erg prima, een pesto doet het misschien beter bij het grotere publiek..

Voorgerecht van lende verraste ons, erg mooi vlees, zeer mals.

Spareribs waren echt P E R F E C T, ook de stoof van lam was prima!

Bijgerechten : heerlijk gekruide, goed gebakken frites, mooie droge rijst, salade goed op smaak met dressing. Tevens nog erwtjes en wortel, zoals je dat bijv. Ook in Griekenland tegenkomt..

Bediening: heerlijk, zo correct maar toch spontaan zie je niet veel meer!

Voor ons de ontdekking in Leeuwarden.. Wij komen terug!

52. Geertje

Vorige week met een vriendin uit eten geweest bij Spiezz. Werkelijk verrukkelijk eten (de rode tonijnsteak is fantastisch) en wijn. Ook de bediening en bedrijfsleider zijn ontzettend vriendelijk en klantgericht. Wij kwamen erg laat binnen en bleven als laatste zitten (tot na elven) en werden als prinsessen op onze wenken bedient. Ik ga graaaaaag nog een keer terug naar Spiezz. Yum yum yum! Of op z'n Liwadders: genot!

53. Onlangs met collega's hier heerlijk gegeten, en de ontvangst was heel erg hartelijk. Het heerlijke verse brood met tappenade en kruidenboter vooraf was van het huis. Als voorgerecht heb ik het geitenkaastaartje gekozen en deze was verrukkelijk, het hoofdgerecht lamsvlees was om te zuigen en volgens mijn collega's waren ook de spiezen heerlijk. Er was ruim voldoende voor iedereen samen met de bijgerechten. Het dessert kaneelijs was om je vingers bij op te eten. Wij zaten bij het raam, maar hebben gezien dat achterin bij het vuur het nog veel gezelliger is. Ik heb mijn schoonzoon voor zijn verjaardag dinerbonnen van Spiezz gegeven en hij en mijn dochter hebben inmiddels op mijn aanraden bij het vuur ook gesmuld van het heerlijke menu. Echt een aanrader, en voor mij zeker niet de laatste keer dat ik hier heb gegeten, maar dan wel bij het vuur. De open keuken is ook fijn, zodat je kunt zien wat er met je eten gebeurd. Complimeten aan de koks.
    Als enig minpuntje wil ik toch de prijs van de wijn aangeven, 3.50 per glas vind ik erg veel, verder zijn de prijzen zeer redelijk voor de kwaliteit die je krijgt.

54. Arnold Oldenburger

Wij hebben hier 25 feb 2012 met zijn vieren gegeten. De bediening was goed, maar het eten viel erg tegen. Het stoorde me al dat de manager constant het keuken personeel liep af te blaffen bij de uitgave. De jonge man die ons ontving deed dit keurig en onze verwachting was dan ook hoog.
    Ruime plaats om te zitten tegen over de open keuken.
    De wijn was redelijk maar voor €22,95 overgewaardeerd.
    Het brood vooraf was smaakloos. Of het zo uit de vriezer kwam. Ook de bijbehorende Tapas waren fantasieloos qua smaak. De gegrilde lende vooraf flauw en vet.
    Het hoofdgerecht de Argentijnse spiez was een karig stukje vlees op een stalen spiez. Ook weinig Argentijnse passie uit te proeven. Mijn zoon van 8 vroeg heel treffend na de Mexicaanse spiez, is dit alles papa?
    De gestoomde boontjes en wortel smakeloos.
    Uit de vriezer en dood gestoomd. De rijst is opgekrikt met droge ui uit een potje. Zinloos geweld vond ik het voor €110 euro. De toetjes zijn we niet meer aangeweest.
    Die hebben we ergens anders gegeten .
    Nogmaals het bedienend personeel is vriendelijk.
    Daar is dan ook alles mee gezegd.....

55. Op aanraden van eet.nu zijn we hier met z'n tweeen gaan eten. Zowel de eigenaar als het personeel is onwijs vriendelijk bij Spiezz. Het eten is erg smaakvol, de hoeveelheid is voldoende (niet uitzonderlijk veel). De prijs valt reuze mee, zeker gezien de kwaliteit. Tip: probeer met reserveren een tafel achterin het restaurant te krijgen, hier is het erg sfeervol dankzij het haardje midden in de ruimte. Kortom, moderne en romantische ambiance met prima eten voor een leuke prijs.

56. Wij hebben hier afgelopen zomer met zijn drieën gegeten. De bediening was goed, maar het eten viel erg tegen. We aten er met zijn drieën en hebben allemaal ons bord niet leeggegeten. De spareribs waren smaakloos: geen kruiden en geen saus. De vleesspies daarentegen zwom in de saus: je proefde enkel de saus nog. En het vlees was koud en taai. Wij komen hier niet meer terug!

4,5
  57. Kramer & de Graaf

Prima kennismaking, heerlijk gegeten, eerlijke en zuivere smaken, verse producten. Een echte aanrader. Uitstekende bediening, goede timing. Vooral een keer ervaren.

58. Het is duidelijk te merken dat de medewerkers plezier in hun werk hebben. De chefkok spreekt gepassioneerd over zijn gerechten en neemt de tijd voor de gasten. Het eten is heerlijk en ook betaalbaar. We hebben een heel leuke avond gehad! Dit was de eerste keer voor ons in dit restaurant en het voelde als een bijzondere ontdekking! We komen zeker nog eens terug.

59. Familie Mulder

Erg lekker vlees, goede wijn en gezellige sfeer. Er stonden zo veel lekkere gerechten op de kaart dat we moeite hadden om te kiezen. Een verbeterpunt: de bediening was wat onhandig, maar dat mocht de pret verder niet drukken.

60. Fantastische soepen hier. Echt overheerlijk! Zeer verzorgd aankleding en prima chef. Top!

61. Gister weer gegeten bij restaurant Spiezz. Heerlijk uit eten daar! Zit bij ons om de hoek dus ons favoriete restaurant in Leeuwarden. Ze hebben een nieuw zomermenu met werkelijk waar heerlijke nieuwe gerechten die net zo lekker zijn als de vertrouwde gerechten die er eerst op stonden.

62. Een beetje laat misschien, maar we hebben op 5-11-2010 een familie-reunie gehad bij dit restaurant.

De familie bestaat enkel uit 6 personen, maar 4 ervan hebben hier ooit gewoond.

We kregen een gastvrije ontvangst, een rondleiding door het pand en de eigenaar had ter inzage een fotoboek van voor en tijdens de verbouwing.

Vreselijk leuk.

Daarbij komt ook nog dat het eten geweldig was!

Smaakvol en prachtig geserveerd.

Vriendelijke en kundige bediening.

Kortom, we hebben genoten en komen zeker terug.

63. Heerlijk gegeten en prima bediend! Een aanrader! Mooie sfeervolle inrichting, vooral achterin bij het vuur (romantisch!). Ook helemaal niet duur!

64. Ruud Sweers

Lekker uit geweest met een vijtal collega's. Heerlijk gegeten.

Een aanrader.

65. Wim en Marieke

Blij verrast met het heerlijke eten wat goed gebalanceerd is met veel gebruik van verse producten.

Oog voor detail.

Absoluut een aanrader!

66. Voor het eerst als westerling in Leeuwarden gegeten, zomaar op de gok binnengelopen. Zeer goede gok: heerlijk gegeten. Het augustusmenu. Uit de kunst. Niet te veel, uitgebalanceerd, verse produkten. Zeer gastvrije bediening. Keuze uit karaf kraanwater of fles water, waar vind je dat nog tegenwoordig. Als we weer ooit in Leeuwarden zijn, weten we waar we gaan eten!

67. D 5 punten

Heerlijk gegeten, echt perfect! Verder vriendelijke en gastvrije bediening en een gezellige sfeer. Echt een aanrader!

68. Wij hebben hier echt super lekker gegeten. We hadden aleebei gekozen voor de specialiteit van het huis en dus een spiezz. Het vlees was heerlijk gekruid en super mals. De bediening was ook heel goed net als de sfeer van het restaurant. Een dikke pluim voor de koks!

69. Sfeervol ingericht, goede bediening en vers goed eten.

Kom hier zeker nog een keer terug!

70. Nu 2 keer gegeten: heerlijk!

Bediening is zoals je het niet vaak meer ziet: echt gastvrij. Niet zoals je in andere restaurants wel meemaakt dat het lijkt of je een last bent ipv een gast!

Prijs/kwaliteit verhouding prima!

71. Karin Nuiver

We werden als echte gasten onthaald en bediend, iets wat we op deze manier niet meer zo vaak tegenkomen oftewel anders... Je voelde je gewoon gast! Dat was al een heerlijke ervaring, maar wat net zo geweldig was, was het eten en de extra's! Heel vers en super van smaak. We komen mochten we weer een x in Leeuwarden zijn zeker nog een keer terug.

72. Ook wij probeerden dit nieuwe restaurant van Moshe. Het viel niet tegen. Alle gasten waren enthousiast over de kwaliteit van het vlees. Prima lamsrack, goeie spiesjes en drinkbare huiswijn (dit uit de tweede hand). De bediening was erg goed en zeer plezierig in de omgang. Hier willen we best vaker heen! Goed gedaan, Moshe!

73. Hallo allemaal.

Afgelopen dinsdag 13-10-09, hier heerlijk gegeten.
    Wij waren één van de eersten die mochten kiezen uit de "winterkaart"van Spiezz. Zowel, voor-, hoofd- als nagerechten waren met gevoel voor detail en goede smaak klaar gemaakt. Als de winterkaart tekenend is voor de andere seizoenen, dan zullen wij des te meer reden hebben om vanuit het Zuiden in andere jaargetijden, Leeuwarden te bezoeken.

Ook de zeer prettige en attente bediening maakte deze avond zeer geslaagd, waarvoor dank.

Frans en Nelleke van Westering.

74. Heerlijk gegeten in een sfeervolle entourage, voor herhaling vatbaar!

75. maaike venema

Aantal keren prima gegeten.

Je proeft de verse ingrediënten, er is over nagedacht qua menu en de Nederlandse smaak (buitenlandse kok).

Heerlijke wijnen en goede ambiance.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.