Parkeergelegenheid op Sixmaplein. Gratis parkeren op zon- en feestdagen en dagelijks na 18.00 uur (behalve koopavond)

Lijn 2 vanaf Leeuwarden Centraal Station, halte Emmanuel Murandstraat

Restaurant Sin Jah laten bezorgen?

Uitzonderingen

1329552009 72
1371969904 62
1396208702 65
1420447499 65

1. Al veel Aziatische restaurants bezocht, maar Sin Jah in Leeuwarden blijft mijn favoriet. Veel variatie qua sushi en andere gerechten, allemaal van goede kwaliteit. Ook het personeel is vriendelijk en attent. Het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit. Zeker een aanrader!!

2. Stef Verhoeven

Heerlijk gegeten bij Sin Jah! Een trendy en modern interieur. Mooie vernieuwende uiteenlopende Aziatische gerechten. Zeer goede en vriendelijke bediening kortom echt een aanrader!

3. Echt een toprestaurant. De werknemers zijn erg fatsoenlijk en aardig. Het eten is heerlijk en de service is top.

4. Zeer slechte service en het eten is niet van goede kwaliteit.

5. Nog nooit zo slecht Chinees gegeten, mensen die meer als een 5 geven zijn volgens mij echt hun smaakpapillen ergens verloren. Heel gezin zit momenteel kotsmisselijk thuis! Ik heb net een compleet rijsttafel van 60 euro weggedonderd. Nooit weer.

6. Stefannie

Eerste en laatste keer dat ik daar besteld heb. Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen, vervolgens bel ik daarover en word ik neergezet als leugenaar. Ik ga toch zeker niet liegen over iets van 3 euro nadat ik een bestelling plaatst van 30 euro? Ongelooflijk. Ben nog nooit zo slecht behandeld. Zegt ze; de volgende keer krijgt u het gerecht erbij. Nee, als ik dat zou willen had ik het nu niet besteld! Achterlijke chinees. Slechte slechte service

7. Super leuk concept! We hebben heerlijk gegeten. Met z'n tweeën hebben we wel 30 gerechtjes kunnen proeven! Fijne bediening en een goede uitleg gehad. Prijs is dikke prima.

8. Slechte ervaring. Op de website staat duidelijk vermeld: "All you can eat." Niets is minder waar. Je mag tot 5 keer bestellen. Per keer maximaal drie hapjes, maar na 5x bestellen is het einde verhaal. Dat is niet erg als verder alles klopt en je je vingers erbij opeet. Helaas... Beide menukaarten gaven verschillende informatie. Volgens de ene menukaart waren de bami en nasi vegetarisch, volgende andere kaart niet (met stift doorgekrast, dus ooit wél vegetarisch!?). Bij navraag kreeg ik te horen dat het laagje stift waarschijnlijk bij het schoonmaken van de kaart was weggeveegd.

Ook de champignons trof hetzelfde lot: op beide kaarten was het aantal van 4 stuks 'doorgestift' en kregen we slechts twéé champignons op een schaaltje aangeboden. Die passen bij mij in een holle kies! Zo ging het met méér dingen. Hetzij de hoeveelheid, hetzij de smaak viel tegen. En op die manier bleek het vegetarische aanbod toch erg tegen te vallen. Helaas kan ik de menukaart niet op de website terugvinden. Ook een minpunt!

Het personeel doet zijn best, maar het lijkt erg op lopendebandwerk als er in één minuut drie verschillende medewerkers iets op tafel zetten. En vervolgens zit je dan een kwartier te wachten op een schaaltje witte rijst... Kortom: een deceptie! Het drinken is te duur en dat maakt dat je voor een avondje bepérkt (!) tafelen voor 2 personen ruim 70 euro moet aftikken! Nooit weer Sin Jah!

9. Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Sushi vers en het vlees was niet allemaal van hetzelfde sausje voorzien, echt goed! Ook een duidelijke menukaart; vlees, vis, eend, kip enz enz, soort bij soort. We waren hier nog niet eerder geweest maar zal het iedereen aanraden! Top!

10. Bonkoro

11. Myrthe

1 punt
  12. Onze tweede keer dat we hier aten. Wat een teleurstelling sinds de vorige keer. Meteen is duidelijk waar ze de winst op halen.. het drinken! Gedurende de avond vroegen steeds verschillende bedieningsmedewerkers ons of we nog wat wilden drinken. Soms vlak na elkaar en dat terwijl onze glazen nog niet eens leeg waren. Na 3 keer was ik gewoon geïrriteerd hierover. Spreek gewoon als personeel onderling af welke tafels je bedient.

Op een gegeven moment komt de uitbaatster langs met de vraag of het allemaal smaakt. Ze had ook nog een tip, 2 bepaalde sauzen met kip en rijst. Die hebben we besteld, nou dat hebben we geweten. Snel kwamen de sauzen maar geen rijst. Na 10 minuten wachten kon ik eindelijk een bedieningsmedewerker attenderen dat we nog geen rijst hadden. Dat moet gewoon klaar staan, dat moet je niet meer hoeven te maken. Ondertussen waren de sauzen koud geworden. Dus alles kon weer terug. Na lang wachten kwamen 2 nieuwe sauzen met kip en rijst. Geen excuses, alleen dat er wat fout was gegaan in de keuken. Sowieso zit er lange tijd tussen bestellen en kunnen eten. Die tijd wordt gebruikt om maar weer eens te vragen of we wat wilden drinken.

De porties zijn niet zo groot, het drinken duur, de wachttijden lang.

We komen niet weer.

13. Piet de Graaf

1 punt
  14. Weer genoten van de heerlijke tapas, aardige attente bediening. Aanrader voor een avondje gezellig en vooral lekker eten.

15. Zaterdag 21 februari. Voor de derde maal gegeten bij dit restaurant (Sin Jah). Maar voor de tweede maal een teleurstelling i.v.m. reservering.

Een paar weken terug telefonisch gereserveerd voor 4 personen. Was totaal niet verwerkt. We werden in een bijzaaltje gezet waar een aantal gasten zaten voor een buffet. Kwamen we niet voor. Zijn na protest op een wat gezelliger plek terechtgekomen door wat te schuiven met tafeltjes in ander gedeelte.

Afgelopen dinsdag gereserveerd voor 6 personen op zaterdag dus. Vrijdagavond werden we gebeld, want er was op ons gerekend (foutje van de zaak dus). Reservering werd verplaatst naar de volgende dag. En weer werden we in een bijzaaltje neergezet, terwijl ik ter plekke had gereserveerd en de wens had uitgesproken deze maal in de goede zaal een tafel te krijgen. Onder protest weer in iets gezelliger zaaltje terechtgekomen en waar we weer na wat geschuif met tafeltjes konden plaatsnemen. Dit na uit de doeken te hebben gedaan dat het nou de tweede keer was dat de reservering niet goed was gegaan.

Geen woord van excuus, geen tegemoetkoming, totaal geen reactie naar ons toe. Het eten is goed, maar wij komen hier nooit weer.

16. Mooi zaak geworden. Strak, neutraal maar toch sfeervol. Lekker eten en erg smaakvol. Leuk gerechten en vlotte bediening. Zeker een aanrader. Wij komen terug.

17. Lange tijd niet bij dit restaurant gegeten, ik laat eigenlijk altijd bezorgen en daarbij neem ik vrijwel altijd hetzelfde. Toen ik erachter kwam dat ze ook sushi bezorgen, heb ik eens hun sushi uitgeprobeerd. Dat was zo goed bevallen dat ik met mijn man heb besloten om 2e kerstdag in het restaurant te eten. Bij aankomst viel onze mond open van verbazing. Wat heeft deze zaak een opknapbeurt gehad. Prachtig.

We werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden voor ons opgehangen. Een aardige serveerster legde ons aan tafel haarfijn uit hoe het concept werkte, want dat was blijkbaar ook veranderd. We mochten van alles uitproberen van de kaart in meerdere gangen. Dat hoefde ze ons niet twee keer te vertellen. O jongens, wat hebben we genoten. Wat een keuze en wat een verfijnde smaken. We hebben meer dan drie uur lang genoten van het eten, de goede zorgen van onze serveerster, de relaxte en gemoedelijke sfeer in het restaurant en natuurlijk van elkaar. We waren al fan van hun bezorgservice, maar nu gaan we ook weer graag uit eten bij de Chinees. Dit restaurant is een absolute aanrader en onze volgende reservering hebben we dezelfde avond nog gemaakt.

18. Voor de 4e keer wezen eten, en zaten weer in dezelfde zaal (gelijk bij binnenkomst) dezelfde dame hielp ons weer. En ben er op z'n zachts niet over te spreken. Chagerijnig.. Ongeïnteresseerd.. Met een blik van "waren jullie er maar niet".

Het eten is lekker, en de zaak ziet er top uit. Maar door deze dame wil ik nooit meer bediend worden.

19. Marvin baron

1 punt
  20. Vanavond voor het eerst het nieuwe concept van Sin Jah geprobeerd. Het viel ons erg tegen. Het concept is leuk, mooi restaurant ook, maar het eten is kwalitatief slecht. Niet vers, smaakloos, half aangebrand of juist half rauw. Alles heeft een beetje dezelfde vettige smaak. Wij komen niet terug.

21. Olafb.

22. Nu voor de tweede keer wezen eten met vrienden. Eerste keer zeer te spreken, fijne sfeer, goede bediening en voortreffelijk eten. Tweede keer viel het ons op dat er is gekrast in de menukaart. Kleinere porties? Eten was ook niet wat het zou moeten zijn. Viel jammer genoeg tegen. Ook de vrienden viel het niet mee. Erg jammer.

23. Een paar keer hier gegeten, sinds de formule is veranderd in Chinese tapas. Vind dit echt een verrijking op culinair gebied in Leeuwarden op het gebied van Chinees eten. Erg smakelijk en meer dan voldoende. Restaurant heeft ook een smaakvolle verbouwing ondergaan. Erg correcte en goede bediening.

24. Ik lees een aantal positieve recensies maar dit heeft dan betrekking op aan een tafeltje plaatsnemen. Afhalen is even anders. Daar waar "vroeger" er geen "groot" portie is is die er nu wel, echter "groot" is de oude normaal alleen de prijs is niet die van normaal. Voor de oude normaal prijs krijg je nu een klein portie. Inflatie zullen we dan maar zeggen, ook al bedraagt die dan zo'n 30 procent in de nieuwe normaal.

De rijst is overigens van een erbarmelijke kwaliteit geworden, het eten is wel aardig maar krijgt van mij een onvoldoende vanwege de grove prijsverhoging. De service door het meisje bij het opnemen van de bestelling was onder de maat. Je verwacht bij een "groot" portie tevens voldoende rijst maar daar moet je dan extra voor betalen, maar liefst 2 euro. Rare gang van zaken, net zoiets als bij het bestellen van een koffie extra te moeten betalen voor suiker en melk. Niemand schijnt daar om te malen, we hebben blijkbaar nog allen een goed gevulde beurs.

25. Sietse Klinkhamer

Nasi rames speciaal...we nemen een plastic bakje, proppen er wat nasi in. (Denk ik) daar overheen gooien we rames speciaal zodat het één kleffe ondefinieerbare substantie is. Sorry hoor, maar het zag er niet uit. Zo ga je toch niet met eten om? Een passieloze toestand. €10,95 voor een bakje prut! Bah! Het zag er niet uit en zo smaakte het ook... Sin Jah is voor mij voortaan Sin Nee!

26. Op aanraden van vrienden hier gegeten. Wat is het hier lekker eten. Uitstekende gerechten met zeer goed gebalanceerde smaak, waardoor je echt alle ingrediënten ook echt proeven kan en deze samen je smaakpapillen laten genieten zoals maar zelden gebeurt. Voor herhaling vatbaar!

27. Op goed geluk zijn wij binnengelopen en wat zijn wij een geweldige ervaring rijker! Fantastisch eten, attente bediening en een gezellige ambiance.

Het restaurant heeft sinds kort het roer omgegooid en het menu bestaat nu uit Aziatische hapjes. De bestelformule die ze voeren lijkt in eerste instantie op die van een Japans restaurant, qua uitvoering en smaken is dit echter een verademing daarvan: geen standaard gerechten, veel originaliteit en verfijndheid in de gehele invulling.

We hebben veel geprobeerd en gedeeld, de vogelnestjes en beefrolletjes zijn echt een aanrader, ook erg gecharmeerd van de hartelijke en attente bediening. Wij hebben een ontzettend gezellige avond gehad en komen zeker terug om de rest van de gerechtjes te proberen!

28. Onlangs hier op zich redelijk goed pekingeend op traditionele wijze gegeten met hoisinsaus, en op mijn verzoek dus met pannenkoekjes, helaas, want zonder me daarop vooraf op te attenderen, kwam me dat achteraf voor de mini flensjes en een schaaltje verse, dungesneden groenten op ruime extra bijbetaling te staan (is elders of gewoon inclusief of wordt netjes vermeld/verteld). Ja, daar was ik bij betaling niet echt blij mee, maar was dus niks aan te doen. Enfin, ik vond de service/bediening sowieso al te wensen overlaten, naast best prijzige, maar niet nader benoemde, overigens wel zeer drinkbaar glas huiswijn. Glas kraanwater na 2x vragen uiteindelijk zelf aan de bar moeten ophalen. Bediening erg weinig aanwezig, elders groeps-drukte, verre van alert en attent. Verder overigens totaal sfeerloze standaard inrichting/aankleding. Eigenlijk absoluut niks aan, vreselijk ongezellige aangelegenheid, jammer dan. Maar smaken verschillen natuurlijk. Enfin, ik vond de prijs voor het gebodene uiteindelijk dus echt aan de veel en veels te hoge kant. Pekingeend-kenner zegt sin-jah sin-tsja. Matige, zeer matige chinees-culinaire belevenis/ervaring.

29. jaap de jong

Prima afhaal: vandaag Bami Rames compleet en Gado Gado. Lekker vlees, uitstekende sate. Groente in satesaus smaakte zeer goed. Veel variatie. Met zes man eten voor €40 is niet duur.

30. Heel lekker gegeten hier, zeker aan te raden. Het eten is goed warm en wordt ook warm gehouden op tafel. Tafels zijn heel netjes schoon en worden mooi gedekt, voor ieder gerecht apart bestek etc. Ik vond het personeel vriendelijk, maar tegelijkertijd ook zakelijk. Zelf heb ik dat als zeer prettig ervaren, omdat ze klantvriendelijk zijn maar je als klant ook serieus nemen.

Ik vond het eten een tikkeltje aan de dure kant, maar we hebben er dan ook smakelijk van gegeten en kregen erg veel. Verder was het restaurant leuk gedecoreerd en een rustige sfeer, dus geen luid pratende mensen.

Ik zou dus zeggen dat het restaurant voor iedereen is aan te raden.

31. Ik komt hier regelmatig. Het personeel is altijd zo vriendelijk. Na binnenkomst en een vriendelijke begroeting krijg je een luxe en zeer uitgebreide menukaart. De keuze is reuze en de kaart is duidelijk omschreven. Het zal je aan niets ontbreken, daar zorgt de gastheer of gastvrouw die regelmatig even langskomt wel voor.

Het eten is echt heerlijk en wordt ook netjes gepresenteerd. Genoeg en net niet overdreven veel.

Voor iedereen een aanrader.

Proef ook eens het Chinese bier hier, dat smaakt mij altijd bijzonder goed.

32. spoelstra

13 januari om 14.00 chinees gehaald. Menu c.
    Veel zin in, bleek een grote tegenvaller. Het eten leek wel of het de restjes van de vorige dag waren(opgewarmd).
    Zonde van het geld.

33. Chinees besteld...dit ging supersnel, binnen 20 minuten hadden we een dampende maaltijd op tafel. Heerlijk (en veel te veel). Voor herhaling vatbaar.

34. Leuk restaurant, heerlijk eten. Personeel was vriendelijk, ambiance erg goed voor een Chinees. Kom er zeker weer!

35. Lekkere Chinees maar ontzettend prijzig zowel uit eten als afhaal! Bovendien bij afhaal, kleine porties! Bediening is zakelijk, snel, vakkundig maar zielloos.

36. Leendert

Duur en slechte bediening. Redelijk eten. Ik begrijp niet dat het er altijd zo druk is...

37. Prima Chinees-restaurant om af te halen, bediening is goed en prima eten.

38. Het eten was vrij snel klaar, hoefde niet lang te wachten. Persooneel is aardig en het eten is goed. Wel was het vrij duur.

39. Eten was voor een Chinees Indisch Restaurant duur, daarnaast smaakte het alsof het opgewarmde restjes waren.