Hier zie je hoe de meningen over de De Burgemeester van Napels verdeeld zijn.

1. Nu voor de tweede keer wezen eten met vrienden. Eerste keer zeer te spreken, fijne sfeer, goede bediening en voortreffelijk eten. Tweede keer viel het ons op dat er is gekrast in de menukaart. Kleinere porties? Eten was ook niet wat het zou moeten zijn. Viel jammer genoeg tegen. Ook de vrienden viel het niet mee. Erg jammer.

5,3
  2. Wat een slecht restaurant! Voorgerecht (nachos) was abnormaal duur voor de kleine portie wat je kreeg en dat voor een Mexicaans restaurant. De kip van de tortilla wrap was erg droog en niet lekker. Daarbij kwam dat de bediening niet vriendelijk was, we erg lang moesten wachten op het eten en drinken en er overal spinnenwebben waren.

Kortom erg slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar!

3. KFA koksforall

4. Super leuk koffiehuis / lunchcafé waar ze ook een lekkere borrel serveren. De bediening is top en persoonlijk maar de aanrader is een broodje carpaccio met een koffie op dokters recept :D

5. Marisha van Huizen

6. Beste snackbar van Leeuwarden. Helaas bezorgen ze niet meer. Deze jongeman begrijpt zijn vak. Heerlijke patat.

7. Eten en sfeer prima! Bediening en service dramatisch. In de zomer is het heerlijk om op terras te eten. Menukaart is op zich prima. Prijs/kwaliteit/kwantiteit is ook goed. De Chefkok doet zijn best maar jammer dat de bediening het voor hem verpesten. Als je niet eens kan onthouden om een biertje op te nemen en dan ook nog met een biertje aankomen waar alleen maar schuim in zit tja. Ik hoop dat dat verbeterd wordt.

8. Hier kom ik vaak voor een borrel en een hapje. Erg leuke en mooie sfeer. Het eten is niet van hoog culinair niveau maar qua prijs is het prima. Aanrader is de ossobuco! Heerlijk Italiaans (Malinees). Bediening en service is top! Voor een borrel en een hapje is het perfect. Voor een diner zou ik het een keer proberen.

9. Internationaal Leeuwarden

Dit noem ik nou een restaurant die het vak doorheeft. Wat een service er wordt zelfs aan tafel vertel "7 minutes" voordat het hoofdgerecht komt. Ze hebben inmiddels het menu aangepast. Prijzen zijn daardoor aanzienlijk omlaag gegaan. En ik moet zeggen het was heerlijk! Neem de Thaise kip! Sfeer is ook perfect, voldoende ruimte en je kan elkaar makkelijk verstaan. Toch nog paar kleine puntjes. Misschien is het handig om ronde tafels neer te zetten voor groepen. En ik vond de bij gerechten erg mager voor 6 personen. Als men hier aan werkt dan is het top! Zeer goeie en nieuwe kok, zie je wel aan de gerechten hoe ze zijn opgemaakt. Aanrader!!

10. Een keer hier gegeten met mijn broertje. Wat een onzin allemaal. Bestel je twee gerechtjes, uren wachten. Systeem klopt niet. Ik heb vaak tapas gegeten maar dit is wel de slechtste. Eten zelf is prima. Maar de bediening etc is waardeloos. Ga hier nooit weer eten. Moest zo lang wachten elke keer dat we toen maar naar de febo zijn gegaan.

11. Mijn favoriete Mexicaanse restaurant. Inmiddels tig keer wezen eten. Tot nu toe een van de beste Mexicaan die ik heb gehad. Eten is royaal en de prijs is het wel waard. Sfeer is prima en de bediening is top! Yucatan weet hoe het is om een restaurant te runnen. Open keuken wel heel klein maar de chef is top! Dus mocht je een keer in Leeuwarden zijn en je hebt zin in goed eten (veel en Mexicaans) dan moet je zeker naar Yucatan. Wel eerst ff reserveren. Het is vaak druk, wat een goed teken is. Ga zo door Yucatan en tot de volgende keer.

12. Ik dacht eerst dat het een grap was. 13 euro voor een pannekoek met slagroom en kersen. Verse kersen uit blik, slagroom die bijna aan schiften is en een pannekoek wat nog slechter is dan het huismerk van de Aldi. Cola ook van de Aldi geen coca cola. Ik denk totale kosten voor pannekoek en cola 1.50 euro. Dat noem je nou winst maken. "Service en bediening" super slecht. Geen aandacht, te lang wachten, verkeerde bestelling opnemen etc. Kortom; waardeloos!! Dit is gewoon pure oplichting. Dus voor mensen die daar willen "eten"; niet doen! Voor hetzelfde geld kan je veel beter naar een pizzeria gaan. Dan ben je goedkoper uit en is je maag gevuld. Ik lach er nog steeds om.

13. Ik heb met mijn gezin voor het eerst hier gegeten maar de bediening laat echt steken vallen. Verkeerde gerecht werd geserveerd dan besteld en men vergeet of je nog misschien een tweede drankje wil. Het eten smaakte redelijk (het vlees/ossehaas + carpaccio was goed maar de garnituur slecht + aardappelen uit de oven naar onze mening opgewarmd). Ook het stokbrood was niet vers wat wel doorberekend wordt. Jammer, volgende keer slaan wij dit restaurant echt over. Verder vonden wij dat dit restaurant niet Italiaanse gerechten op de kaart heeft staan.

2,6
  14. Nederlands Leeuwarden

Vooralsnog binnen beetje kale bedoeling, moderne lokaal-achtige inrichting, welliswaar mooie tinten en boven enkele fraaie jazz afbeeldingen in zwart-wit, maar toch.. weinig warm of echt sfeervol.. Maar wel pal naast de bioscoop en voor de film in deze hernieuwde eet- en drinkgelegenheid naar binnen gelokt door een zeer gunstig geprijsd 3 gangen verrassingsmenutje..

Ik ging voor de visvariant (daarnaast ook vlees/vega) met alcoholvrij biertje.. (geen alcoholvrije wijn, noch wit biertje..). Vooraf soort garnalensalade, best wel smakelijk, so far, so good, maar helaas, na het nuttigen bleef op de rand van het enorm grote bord iets stevig aangekoekts achter, vast van vroeger, niet echt lekker schoon dus... Bediening op geattendeerd, misschien iets niet helemaal op orde met de vaatwasser.. Bediening verontschuldigde zich en ik voelde me wel gehoord..

Hoofdgerecht was zalmmoot met wat groente in folie uit de oven, goed gaar, wel oké, maar weinig op smaak, verre van verrassend.. daarbij schaaltje boontjes, prima en betere aardappel op maar liefst 2 manieren bereid, lichtgebakken en gefrituurd.. (m.i. toch beetje teveel van het goede..)

Nagerechtje.. 2 bolletjes ijs met daartussenin overdosis slagroom op langgerekt wit serviesstuk, en helaas.. alhoewel wederom weinig verrassend, na een en ander toch met smaak te hebben opgepeuzeld, wederom wat aangekoekte oude resten.. Bediening nogmaals op gewezen, wederom soort excuses en welgemeend lekker kopje koffie van het huis ter compensatie, soort wiedergutmachung..

Desalniettemin was het servies er natuurlijk niet echt schoner op geworden en had ik er na afloop 'jammergenoeg' eigenlijk geen goed gevoel over..

Desalniettemin.. mager, misschien ter zijner tijd een herkansinkje..

15. Goed gefrituurd, lekker krokant patatje pinda en dito kroketje mosterd genuttigd.. Toevallig passerend viel mijn oog op deze nieuwe snackbar (vernoemd naar de molen ooit aldaar in de wijk huizum pal onder het station), het bleek bij nader inzien meer dan alleen een doorsnee gewone cafetaria... Ja, verrassend wel, zo ergens achteraf, maar bijzonder mooi gestileerd eetcafe gedeelte met meerdere (dag/week) plates en meer (vlees/vis/vega) met name Hollandse kost, gunstig geprijsd. Wel enorme drukte, dus vast de moeite waard om snel nog eens terug te komen om uit te proberen.. Overigens plezierige en keurige bediening, leuk..

16. Op een vroege zaterdagavond al geen scampi's meer verkrijgbaar. Eerste 2 gekozen wijnen van de kaart niet meer beschikbaar. De Agnes was waarschijnlijk van een bejaarde stier, niet te eten zo taai.

Gewoon op het verkeerde moment in het verkeerde restaurant denk ik maar.

3,7
  17. Lightbyleds.nl

Wij lunchen met onze mensen en klanten hier met grote regelmaat en plezier. Kaart is prima en service goed snel en persoonlijk.

18. Het eten was heerlijk en een leuke tent.

19. Leuke, attente bediening. Goed, verrassend eten. Alleen de ambiance heeft wat meer pit nodig.

20. Pieter Koelhuis

Heerlijk eten in een fijne sfeer voor heel weinig geld. Zeker een aanrader voor iedereen!!

21. Vanavond ontzettend lekker gegeten bij de Yserman. Super gezellige mensen in de bediening. Heerlijk eten ook!! Dat voor weinig geld, en zelfs nog met 20% korting. Echt een aanrader!!

22. Heerlijk gegeten!! Ontzettend goede sfeer leuke bediening!! En het eten was ook fantastisch.

23. Voor de kinderen een fantastische beleving. Ga je met je partner dan zou ik zelf iets anders kiezen. Eten prima.

24. Wij zijn afgelopen zaterdag met een groep van 25 personen bij Jasmine Garden gaan eten. We hadden gereserveerd.

Ondanks de reservering was het te druk, overboeking. Lange rijen bij de wokafdeling, bakken waren snel leeg en de aanvulling liet erg op zich wachten.

Het eten wat we hebben gegeten was lekker en zeker goed, maar na drie uur aanwezig te zijn geweest in dit restaurant had ik nog steeds zin in eten.

We hadden al-inn genomen, inclusief drinken. Over de gehele avond heb ik twee consumpties gehad. Ik ben dus niet tevreden over het prijs kwaliteit.

4,3
  25. Internationaal Leeuwarden

Phil van Dongen

Mijn man en ik hebben zaterdagavond heerlijk gegeten. Je hoeft alleen je hoofdgerecht door te geven en de rest regelen zij. Zes kleine voorgerechtjes met vis vlees en vegetarisch en het dessert waren zes kleine toetjes. Ook erg smakelijk. Vooral de Griekse yoghurt heerlijk. Zeker de moeite waard om een keer te eten.

26. We hebben genoten van het heerlijke eten en de perfecte bediening. Wat vooral ook leuk aandoet, is dat de menukaart aan een koortje naar beneden komt.

Kom maar op het idee...

27. Was er erg druk met groepen, maar toch had het personeel persoonlijke aandacht voor ons tweetjes.

28. Wij hebben heerlijk geluncht. De bediening was uitstekend en snel en de Mosterdsoep en het heerlijk belegde Speltbrood was perfect en ruim belegd.

29. Sander Terpstra