Hier zie je hoe de meningen over de De Burgemeester van Napels verdeeld zijn.

1. Ik ben er voor de tweede keer geweest, maar dit keer was het een misser. De tapas was van slechte kwaliteit, gamba's, de kip en de zalm veel te lang door gegaard en dus droog en taai.
    We zaten voor in het restaurant, had een tafeltje weken van te voren gereserveerd bij het raam, niet gekregen. Tafels veel te dicht op elkaar, zat met je rug tegen de achterburen. Elke cm is benut. Dit was dan ook de laatste keer.

3,5
  2. Lange tijd niet bij dit restaurant gegeten, ik laat eigenlijk altijd bezorgen en daarbij neem ik vrijwel altijd hetzelfde. Toen ik erachter kwam dat ze ook sushi bezorgen, heb ik eens hun sushi uitgeprobeerd. Dat was zo goed bevallen dat ik met mijn man heb besloten om 2e kerstdag in het restaurant te eten. Bij aankomst viel onze mond open van verbazing. Wat heeft deze zaak een opknapbeurt gehad. Prachtig.

We werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden voor ons opgehangen. Een aardige serveerster legde ons aan tafel haarfijn uit hoe het concept werkte, want dat was blijkbaar ook veranderd. We mochten van alles uitproberen van de kaart in meerdere gangen. Dat hoefde ze ons niet twee keer te vertellen. O jongens, wat hebben we genoten. Wat een keuze en wat een verfijnde smaken. We hebben meer dan drie uur lang genoten van het eten, de goede zorgen van onze serveerster, de relaxte en gemoedelijke sfeer in het restaurant en natuurlijk van elkaar. We waren al fan van hun bezorgservice, maar nu gaan we ook weer graag uit eten bij de Chinees. Dit restaurant is een absolute aanrader en onze volgende reservering hebben we dezelfde avond nog gemaakt.

3. Internationaal Leeuwarden

Vanavond (3e Kerstdag) met 6 personen hier gegeten. Ondanks het feit dat het niet druk was voelde het sfeervol en gezellig aan. Bediening was prima: rustig, vriendelijk en adequaat. Originele en afwisselende voor- en nagerechten in het 3-gangenmenu. Ruime keus bij het hoofdgerecht (vlees/vis) en kwaliteit uitstekend. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijs. Prijs-kwaliteitverhouding dus helemaal in orde.
    Wij komen beslist nog eens terug.

4. Voor de 4e keer wezen eten, en zaten weer in dezelfde zaal (gelijk bij binnenkomst) dezelfde dame hielp ons weer. En ben er op z'n zachts niet over te spreken. Chagerijnig.. Ongeïnteresseerd.. Met een blik van "waren jullie er maar niet".

Het eten is lekker, en de zaak ziet er top uit. Maar door deze dame wil ik nooit meer bediend worden.

5. David Metzlar

Consumpties zijn erg duur. Rondje gevarieerde bestond voornamelijk uit bitterballen, toen wij hier een opmerking over maakten werd er nonchalant gereageerd en er werd verder niks mee gedaan.

Ook is deze tent niet aan te raden voor mensen met epilepsie vanwege de vele duizenden knipperende led lichtjes.

Bediening komt niet bij je, en is niet klant vriendelijk en snappen het spelletje nog niet helemaal, onderbezet/ongeorganiseerd met personeel etc.

Wij zoeken volgend jaar een ander plaatsje.

2,5
  6. Na ongeveer 10 keer te hebben gegeten gisteravond een tweede hele slechte ervaring gehad.

Na 2 ronden meer dan een uur gewacht en toen bleek dat ze allerlei fouten hadden gemaakt. Allerlei flauwe excuses, maar wel volledig moeten betalen. Af en toe werd er een schoteltje gebracht, maar van een gezellige kerstmaaltijd bleef niets meer over. Alleen komen ze om de 5 minuten vragen of je iets te drinken wilt.

Met uitzondering van de altijd lachende en vriendelijke ober is er weinig van de ervaren bezetting meer over. En dat merk je gelijk.

TAO is er duidelijk niet op vooruit gegaan.

5,3
  7. Internationaal Leeuwarden

Op vrijdag 19 december 2014 met 2 personen gegeten.

De originele opzet met tapas voorgerechten, variëteit aan nagerechten maar een vrije keuze in het hoofdgerecht maakt het een leuke ervaring. Het hoofdgerecht was goed van smaak en keurig opgediend.

Gehele entourage, aankleding en eten geheel naar wens, en met een bediening welke nog echt aandacht heeft voor zijn gasten een zeer geslaagde avond.

Bij een volgend bezoek aan Leeuwarden komen we zeker terug.

8. Een snackbar die over het algemeen gezien de duurste is van Leeuwarden. Dat zal overigens wel met de huur te maken hebben. Maar los gezien daar van is het eten ook het lekkerste van heel Leeuwarden. Vorige week ben ik daar voor het eerste geweest want we zijn pas verhuisd naar Cammingaburen. In Huizum was het lang zo lekker niet. Bij thuiskomst was de patat niet slap maar nog gewoon krokant! Complimenten!

9. John en Maria van Meerendonk

Heerlijk gegeten. De bediening was goed met leuk en vlot personeel. Ook op een doordeweekse avond een volle bak en gezellig.

10. Marvin baron

11. Ik kom hier regelmatig. Koffie, lunch of diner, altijd lekker en verzorgd. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

12. Sfeer is gezellig en lekker warm. Veel kleine hapjes wat je goed vult. Tapas kwam redelijk snel op tafel. Heb een leuke avond gehad!

13. Afgelopen week heb ik gegeten bij La Cubanita te Leeuwarden. Dit is mij erg goed bevallen. Ik kwam binnen en het hele restaurant was in een super gezellige kerstsfeer gebracht. De sfeer was echt top. De openhaard stond gezellig aan en er stond een muziekje op. Het was gezellig druk. De tafel werd geopend door een erg enthousiast meisje en al snel stonden mijn gekozen tapas op tafel. Het smaakte me allemaal erg goed. Als toetje had ik cheesecake en deze raad ik dan ook als meeste aan, heerlijk!!! Het 'onbeperkt tapas' concept is ook erg fijn. Je kan zelf bepalen hoe veel, wanneer en wat je precies eet. Personeel was heel erg vriendelijk en bij het afrekenen had ik een leuk praatje met iemand van de bediening. Wc's zagen er ook goed uit. Al met al een geslaagde avond en een mega aanrader.

14. Vandaag nog geweest, het personeel van vandaag was prima! Niks op aan te merken. De patat en kipschnitzel waren heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes van een positieve klant.

1 positieve stem1 negatieve stem
  15. Patatje speciaal besteld, eenmaal thuis bleek dit slechts alleen mayo te zijn. Daarnaast kijkt het personeel je niet aan. Negeren ze je als je een vraag stelt en is de prijs van een grote patat op het menubord goedkoper dan in het echt. Dit is een foutje op de menuborden... Raar

16. Connie Wind

17. rudi reppert

18. Ja, momenteel mijn favoriete vlugklaar eettentje. Vlees echt goed bereid en lam is lam, voor gewoon een erg lekker broodje doner en altijd voor bodemprijs, maar nog lekkerder zijn de linzensoep, op=op. En bovenal de dede guvek, heerlijke koerdische stoofschotel met rundvlees, aubergine enzovoorts.. verrukkelijk!! Prima kokkie op eenvoudige locatie, bedankt en tot een volgend etensbezoekje.

19. Internationaal Leeuwarden

Rik Bandt

20. Vanavond voor het eerst het nieuwe concept van Sin Jah geprobeerd. Het viel ons erg tegen. Het concept is leuk, mooi restaurant ook, maar het eten is kwalitatief slecht. Niet vers, smaakloos, half aangebrand of juist half rauw. Alles heeft een beetje dezelfde vettige smaak. Wij komen niet terug.

3,5
  21. Wij hebben gezellig in de Spiegelaar gezeten. Het eten was goed en de bediening liep continu met een glimlach op het gezicht rond! Zeker een aanrader, je krijgt waar voor je geld!

22. Super snackbar. Het personeel is altijd vriendelijk tegen iedereen. De snackbar is goedkoop met het assortiment wat ze hebben en de kwaliteit die ze aanbieden. Wel vind ik het interieur soms wat aan de mindere kant, maar dat wordt goedgemaakt door de kwaliteit van het eten!

23. Internationaal Leeuwarden

We hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Spiezz. De prijs kwaliteit verhouding was prima en we komen graag eens terug. De bediening was attent en het eten was goed op smaak. Het restaurant is erg sfeervol, een karakteristiek pand met een een leuke aankleding. Het voorgerecht met geitenkaas en papadums was heerlijk maar de zoetzure courgette daarbij zou nog iets fijner kunnen zodat het beter uitgebalanceerd is. Maar dat is een detail.

Kortom een aanrader.

24. Danique Molenaar

Het restaurant is nogal langwerpig, waardoor je weinig van de andere restaurantgasten ziet - dit zal de ene persoon als voordeel ervaren, en de ander als nadeel. De bediening is beleefd, maar ook wat afstandelijk decadent. Ons voorgerecht was auberginecarpaccio, maar wij konden op ons bord niets herleiden dat daarop leek. Het was in feite een groot bord met een plasje saus, waar gefrituurde kruidentakjes op gelegd waren. Als hoofdgerecht hadden we tomaten met bechamelsaus, misogroenten, gerookt tomatensap, oregano en wilde paddenstoelen. Dat kwam neer op een bord met saus, waarin stukken tomaat en paddenstoel verdronken. Gerookt tomatensap? Niet geproefd, niet gezien, evenals de oregano. Wel vond ik bij toeval een stukje plastic in de saus, gelukkig zag ik het op tijd en kon ik het aan de bediening melden. Bleek het een afgebroken dekseltje van een plastic kruidenpotje te zijn. Als goedmakertje wilden ze me een kop koffie aanbieden. Het nagerecht was erg lekker. Het bord was mooi opgemaakt en het suikerbroodijs met hazelnootspeculaaskoek smaakte uitstekend. Voor mensen die graag interessant doen over eten is dit wellicht een aanrader, maar als je voor gezelligheid, lekker eten en normale porties gaat, kun je By Us beter voorbij lopen.

25. Ali Rinzema

Wij bestellen al 20 jaar bij pidokkio en nooit een klacht gehad. Af en toe wel eens een goedkopere pizzeria geprobeerd maar het verschil in prijs merk je onmiddellijk... Pidokkio is wat duurder maar is het absoluut waard.

De pizza's zijn hier heerlijk en rijkelijk gevuld. Probeer nr 1 maar eens, je wilt nooit meer een andere pizza!

De ruimte in de zaak zelf is wat klein maar dat kun je ook als knus en gezellig beschouwen...

Bezorging altijd binnen drie kwartier en nog nooit een koude pizza gekregen!

26. Hier vandaag gegeten, wat een smerige kibbeling! Super zacht (totaal niet krokant dus), en een kleine portie. Aantal keren goed gegeten hier, maar gaat hard achteruit. Ik kom hier niet weer, ik ga voortaan wel ergens anders mijn zaterdagvisje eten. De sfeer & service was daar in tegen wel prima.

3,2
  27. Gefopt...en dat vindt niemand leuk.
    Op de website staat een waardebon van 10 euro, die moet je zelf uitprinten en meenemen zodat je 10 euro korting krijgt als je met z'n tweetjes komt eten. Ik was vergeten die bon mee te nemen en mijn vrouw gaf dat aan bij het afrekenen. De gastheer vertelde een verhaal over de belastingdienst en dat het echt niet mogelijk is om zonder bon de korting te kunnen verwerken... dat is natuurlijk onzin, maar het ergste is nog dat mijn vrouw nadat ze had gepind een bon kreeg van die man met daarop (je raad het al) een korting van 10 euro op een etentje voor 2 personen... dan voel je je toch niet serieus genomen, gefopt. Ik was voor zaken in Leeuwarden en zal dat in 2015 nog dikwijls zijn, maar niet meer bij Rhodos Palace omdat ik graag eerlijk behandeld wil worden.
    Vooraf had ik natuurlijk naar de recensies gekeken en zag dat de score een acht was, niet gek maar nu ik daar gegeten heb is dat cijfer echt iets te hoog en wil ik maximaal een 6,5 geven. De prijs is veel te hoog voor hetgeen opgediend wordt (diepvries friet, zoute tzatziki, erg eenvoudige niet Griekse salade). 2 olijfjes maakt nog geen Griekse salade. Het vlees was gewoon, maar niet om echt van te smullen. Kortom was het bezoek aan Rhodos Palace een tegenvaller!

5,7
  28. Peter van Lieshout

Echt ouderwets genieten! Patat zoals het moet smaken. Bediening is ook altijd top.

29. Connie Wind

Echt te gek!! Wat is dit een super restaurant.. De sushi is heel erg lekker.. Ik kom er gemiddeld 2x per maand. Ga nergens anders meer heen dan naar TAO! Echt een aanrader als je in de buurt bent of goed wil eten. Vriendelijk personeel. Het verveeld nooit, zelf verslavend. :-)

30. Kleine eetwaren Leeuwarden

Prima eten, zeker in relatie tot de prijs, want die was heel schappelijk. Leuke ambiance. Centraal gelegen. Wel werd ons erg vaak gevraagd of we nog een consumptie wilden nuttigen.