Voor het restaurant kunt u gratis parkeren.

Vanaf het station o.a. Buslijn 16, stadsbus 38 of stadsbus 33. Uitstappen bij halte De Ruyterweg.

Bezorgrestaurants in de buurt van Pulsano

1. De pizza was niet bijzonder laat, het pand ziet er uit als een typisch afhaalpand, vandaar hier tweemaal een 6. Dan nu waar het om gaat: eten. "Eten" moet voor mij 2, het liefst 3 kenmerken hebben: het moet voedzaam zijn, het moet gezond zijn (in die zin dat je er niet ziek van wordt) en als het even kan moet het lekker zijn. Lekker was de bestelde pizza niet: iedere kartonnen doos pizza uit de supermarkt smaakte mij tot nu toe beter. Dat kwam niet alleen door de veelkleurige ham, maar met name door een smaak/geur die ik bij mijn eerste happen waarnam en mij deed denken aan verbrande dekens. Het bleken de champignons te zijn: bedorven. Als een onderdeel van het eten bedorven is, kun je het ook niet "gezond" noemen. De gehele pizza kon worden weggegooid, voedzaam was het eten daarom ook niet.
    De kwaliteit van de pizzeria's in Leeuwarden valt mij over het algemeen niet mee, maar dit was de slechtste die ik ooit heb gegeten. En daar moet je dan ook nog een dubbelcijferig bedrag voor betalen.