Pompeï laten bezorgen?

1436619930 79
1490193416 77
1615198218 76

1. Aron bouwhuis

Blijft gewoon geweldig.. Absoluut mooie donkere en sfeervol restaurant! Heerlijk rijk belegd en grote pizza's, altijd m'n favoriete pizza's gebleven!

2. Jesse Holdijk

3. Heel erg lekker gegeten! Ook leuke bediening, en de koks die de pizza’s staan te bereiden zijn ook in voor een praatje. We waren verbaast dat we voor zo weinig, zo ontzettend lekker hebben gegeten. Wij komen zeker terug!

4. Pompei is en blijft gewoon goed. Prima pizza en personeel is aardig. Daarom komen we al 35 jaar heerlijke pizzas eten.

5. Gisteren heerlijke pizza gegeten sinds tijden (ramazotti) sfeer goed service goed kortom een aanrader als we weer in Leeuwarden zijn ga ik er weer eten

6. Veeneman

Toen we kwamen aanlopen en we het restaurant vanaf de buitenkant zagen, dachten we eerst dat het een kebabzaak o.i.d. was... Van binnen ziet het er erg gezellig uit en is het sfeervol. Totaal niet te zien vanaf de buitenkant.
    Bij binnenkomst kregen we op de 1e verdieping een wat ruimere tafel omdat het beneden erg vol zat, prima service! Het eten smaakte prima en de open keuken waar ze het eten bereiden is ook leuk om te zien. Heerlijk gegeten en de wijn was ook lekker. Er werd ook een glas water bij de wijn geserveerd. Top, het zit hem in kleine dingen!
    Kortom prima sfeer, heerlijk gegeten en de prijs was ook goed. Beoordeel dit restaurant dus niet op de buitenkant.

7. We vonden de pizza's best lekker alleen jammer dat de randen enigszins verbrand waren en best wel hard. We hadden er wat van moeten zeggen maar hebben dit niet gedaan... Ik vind wel als je ziet dat er zwarte randen op een bord achterblijven dat je daar voortaan wel wat mee moet doen want ik zou dit als kok niet willen zien bij mijn gasten. Des ondanks draag ik deze pizzeria een warm hart toe.

8. Wij hebben afhaal pizza's hier gehaald bij Pompei. Maar schrok behoorlijk van de prijs!! De kwaliteit was wel top en ze smaakte heerlijk, maar door de prijs zullen we hier niet weer heen gaan voor een afhaal pizza.

9. Bonkoro

10. Pizza was zuinig belegd. Smaak in principe wel goed maar de producten die erop hoorden te zitten proefde je niet allemaal goed. Niet voor herhaling vatbaar.

11. Heerlijk gegeten. Ziet er sinds de verbouwing erg leuk uit. Mooie inrichting en heerlijke pizza's.

12. Heel lekker eten voor een redelijke prijs. Leuke sfeer en een fijne bediening. Je voelt je er op gemak en zo hoort het!

13. Ik bezoek Pizzeria Pompei meerdere malen per jaar. Elke keer ben ik onder de indruk van de kwaliteit van de pizza's en pasta's die het biedt; ze gebruiken alle verse ingrediënten en kruiden, en de pizza's en pasta's zijn evenwichtig en geweldig in smaak. Een eigen draai aan het gerecht willen maken doen ze ook helemaal niet moeilijk over. Het restaurant is kortgeleden erg mooi gerestyled, de service is goed en er wordt altijd met aandacht voor detail en passie gekookt. Zeker de moeite waard een bezoek! Je bent echt een avondje uit en je voelt je ook echt 'gast'. Aanrader! Genieten met een grote G!

14. samantha rienstra

Beste pizza's die wij tot nu toe hebben gegeten. Ik bestel vaak een custom made pizza, dit er af, dat extra, en iedereen blijft altijd vriendelijk en het is nooit een probleem.
    Het enige nadeel: er is zoveel keuze dat ik nooit weet wat ik moet kiezen.. ;) Ook hebben mijn man en ik op ons eerste afspraakje hier heerlijk gegeten. Daar hebben we het nog vaak over als we weer bij Pompei eten.

15. De lekkerste pizza's hier in de buurt! Vriendelijk personeel en het restaurant ziet er mooi en schoon uit.

16. jolien van Fulpen

Heerlijke pizza's, snelle service. Geen koude pizza thuisbezorgd.

17. Leuk en gezellig om te eten. Zijn 1 van de beteren onder de restaurants.

18. Was altijd ons favoriete Italiaanse restaurant, kwaliteit is echter de laatste jaren achteruit gegaan. De laatste keren dat we er geweest zijn hadden we heel wisselende ervaringen. Eigenlijk zijn we nu op zoek naar een nieuw Italiaans restaurant.

19. Mits goed gemaakt, hebben ze hele lekkere pizza, maar bij drukte (en dat hebben ze vaak) pizza's minder van kwaliteit en zit het zelfs tegen het niet lekkere aan.
    De dozen om mee te nemen zit aluminium in aan binnenkant, pizza is daarom binnen 5 minuten zeik nat en niet lekker meer, het beste is om het daar op te eten.
    Persoonlijk vind ik het te duur voor de kwaliteit bij afhaal.

20. Claudia

Vanavond hier gegeten. Eerste gastvrouw was erg vriendelijk en we kregen gelijk een goed vol glas drinken. Maar daarna.. Deze gastvrouw niet weer gezien, er kwam steeds een ander. Waarbij de vriendelijkheid er absoluut niet van af spatte. De bestelling stond binnen 5 minuten op tafel, wat de indruk gaf dat het opgewarmd eten was!! Ook was dit niet goed warm. Al met al een teleurstelling.

21. Johan 10 punten

Erg lekker, veel keuze!! Vooral die seizoen gerechten (verse pasta) echt een aanrader. Tot de volgende keer!

Eén vorige recensie
  22. Zeer goed! ondanks dat het hier vrijwel altijd erg druk is,krijg je altijd waar voor je geld. het eten is echt superieur te noemen,wel iets duurder dan de meeste pizzeria's maar dat proef je zeker terug.

23. Geen lekkere pizza's erg vet. Alles werd in delen gebracht en niet in 1 keer. De bediening is voluit lomp, glas word bijna op je tafel gegooid en vast gehouden bij de drink rand. Wat wel een voordeel is, is dat je weinig betaald als student zijnde maar veel krijg je er niet voor terug.

24. wendy & nynke

Pizza's zijn goed te doen, de pasta gerechten echter niet. Pasta's zijn te lang doorgekookt en er werd de indruk gewekt dat het van te voren klaar gemaakt wordt en dan weer wordt opgewarmd. Daarnaast is het erg zout waardoor je de hele avond dorst hebt. Het personeel is kortaf, moeilijk bereikbaar en niet bereid tot compensatie.

Dit is een grote afrader, wij komen hier niet meer.

25. Andre 13 punten

Onlangs in Pompei gegeten. Het was vroeg in de avond dus pesoneel had alle tijd. Helaas hadden ze geen tijd om je glas vol te schenken. 2 x een biertje gekregen met 3 vingers schuim. De ravioli met gorgonzolasaus was matig. Weinig smaakvariatie en veel te zout. Voor mij niet weer.
    De pizza van mijn tafelgenoot was goed. Vooral het deeg was goed. De topping (vis) redelijk. Ook hier weer te zout en vlak van smaak.

Al met al toch nog veel geld voor een gevulde buik en de rest van de avond dorst..

26. Redelijk eten, personeel is niet heel aardig. Hebben hier een keer gereserveerd en bij aankomst werd ons verteld dat de plek "per ongeluk" weg was gegeven. Kan gebeuren denk ik dan, maar er was geen enkele vorm van compensatie of aanbod voor een later tijdstip. Vervolgens vond men het raar dat wij boos werden. Verder is het ook niet de goedkoopste in leeuwarden.

27. Erg weinig drinken in het glas, Lasagna was niet te eten. Het interieur is wel gezellig. Maar personeel was niet persoonlijk. Niet weer heen.

28. Dirk 183 punten

Lekkere pizza's, best leuk interieur. Weinig drinken in je glas.

29. Heel lekkere pizza's (voor een redelijke prijs), goede bediening, goede sfeer.

Het kan zijn dat je soms wat lang moet wachten op de pizza.

30. Een echte pizzeria ristorante, de pizza's zijn precies zoals ze horen te zijn, dunne bodem, goed belegd en prima gebakken. De pizza bakker is een echte Hollander, maar geloof mij, in Italië kunnen ze hier nog wat van leren.

De gastvrouw, Hetty heet ze volgens mij, is ook echt een gastvrouw van enorme kwaliteit, super gezellige vrouw..

Prijs/kwaliteit? Molto bene!

Pompei, ga zo door! Ciao.

31. Gister weer heerlijk gegeten bij Pompeï, supergezellig. Heerlijke pizza's, misschien iets duurder maar wel veel lekkerder.

Goede bediening.

32. Zeer aardige bediending en lekkere Italiaanse pizza's zoals in Italië. Pizza's kunnen supersnel klaar zijn.

33. Ik heb er lekker gegeten! Wat ik wel vind is dat als je bijvoorbeeld een cola besteld dat je dan weinig cola krijgt. Je krijgt een klein glas en dan zitten er ook nog wel 3 ijsklontjes in! Verder was het eten goed! Bij de pizza is de prijs kwaliteit verhouding wel redelijk goed! Bij het drinken vind ik de prijs kwaliteit verhouding erg slecht!

34. Pizza's zijn hier wel erg zout en vet, het druipt erover. Verder aardige bediening. Was vroeger beter maar nog steeds van redelijk niveau, wel belachelijk duur, 15 euro voor een zeer middelmatige pizza (lees: deeg met wat gesmolten kaas en wat fijngehakte groente)

35. Eerste keer dat ik daar was, was het erg lekker. Tweede keer was het een kleffe pizza die erg doorweekt leek. Hierdoor zal ik er niet snel weer heen gaan.

36. Faye 65 punten

Blijft mijn favoriete pizzeria! Vooral de napolitaanse pizza's zijn zo geweldig lekker.

37. Laatste keer een Calzone gehad; echt ver beneden de maat! Ik heb de pizza dan ook niet opgegeten; het personeel ging er verder ook niet op in, terwijl wij er echt niet voor het eerst kwamen. Er stond ook een andere kok, misschien lag het daar aan. Je proefde hoofdzakelijk de basis saus van de pizza en verder eigenlijk niet de ingrediënten die de pizza zo speciaal maakt. Echt een misser van de eerste orde.

38. Het eten is er bijna altijd heerlijk, alleen gaan er best vaak kleine dingetjes fout in de bediening.

Wel een gezellige en romantische sfeer.

39. Nou; het zou zo 'n 30 jaar geleden wel eens de eerste pizzeria van Leeuwarden geweest kunnen zijn met Paolo als eigenaar. Armoe troef in het begin en Paolo stond op de stoep stukjes pizza uit te delen aan voorbijgangers en... wist ze te overtuigen. Paolo was een blitse charmeur die een paar jaar later in een rode Ferrari rondreed. Met kwaliteit en hard werken verdiend.

Naar het heden dan. Er is al vele jaren een andere eigenaar en het is nog altijd buitengewoon plezierig toeven hier. Zie de beoordelingen. Mijn vrouw is zeer kritisch over de dikte van de pizzabodem en het bakken ervan maar hier is dat volgens haar top. Wanneer we met de boot in de wonderschone Prinsentuin liggen staat een bezoekje aan Pomei steevast op het programma. Viva Pompei.