Bezorgrestaurants in de buurt van Pidokkio

1195468064 64
1203062586 64
1294196855 78
1370142080 76
1400520169 64
1522032528 69

1. Heb een vegetarische pizza besteld, wat blijkt, bodem niet gaar en m.i. ingrediënten uit een potje, niet vers.
    Na telefonisch contact gaat men in de verdediging en wordt per direct een korting aangeboden voor een volgende bestelling die never nooit zal plaatsvinden.
    Wat blijkt, het misbaksel wordt indirect toegegeven door een korting te geven bij een volgende bestelling.
    Schaam u als (echte?) Italiaanse pizzabakker👎🏻.

2. Hendrikus van Tuinen

Naast heerlijke pizza's en pasta's ook super fijne lasagne. Vooral de 102 is echt een aanrader!

3. Ja, voor mij alweer sinds enkele jaren gewoon het betere Italiaanse restaurant voor zeer smaakvolle Pizza en Pasta varianten, vaak ga ik graag voor een doorgaans overheerlijke Fantasie van de Kok, service en sfeer ook altijd uitstekend, prima huiswijn(en) wel erg schappelijk geprijsd..
    En een prachtige patio achter om bij mooi weer onder de druivenranken te mogen genieten..
    (in feite onveranderd en meer dan prima sinds m'n vorige lovende recensie van 'n paar jaar terug)
    Ja hoor, absolute aanrader, aanbevelenswaardig dus, haha.. ciao

4. Ik moet eerlijk zijn... het is niet de eerste keer dat ik bij Pidokkio heb gegeten.
    Ik houd ervan om in het restaurant zelf te eten omdat de pizza dan verser zijn dan uit de doos van de bezorger. Ik houd enorm van de gemoedelijke sfeer in het restaurant.
    Als vegetariër heb je in restaurant Pidokkio ruime keuze. Je kunt van de kaart een keuze maken uit de pizza's met groenten, maar ook onder het kopje nieuwe pizza's staan op de kaart nog enkele vegetarische pizza's. Ik vind dat de vegetarische pizza's bij Pidokkio met recht vegetarisch genoemd mogen worden omdat ze zeer rijkelijk belegd zijn met groenten. De ingrediënten zijn altijd vers en super smakelijk. Ik kom graag en veel bij Pidokkio omdat ik nooit teleurgesteld word. De kwaliteit van de pizza's is altijd top!
    Deze keer kozen we voor de nummer 48 (Calzone) en een nieuwe pizza (nummer 125), super lekker!
    Als ik iemand een Italiaans restaurant in Leeuwarden mag aanraden waar je (als vegetariër) even lekker, gezellig en voordelig wilt eten zeg ik Pidokkio!

5. Zeer slecht ze vragen 3euro bezorgkosten voor goutum enzovoort en in Techum 200 meter verder op is bezorgen niet mogelijk!! Heel raar je betaald al meer en het ligt tegen goutum aan!! Slecht!!

6. De eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Teveel kaas op de pizzaiola, ondanks m'n uitdrukkelijke verzoek om er weinig kaas op te doen. En de champignons op de vulcano waren duidelijk uit een potje. Echt smerig en voor mij een dealbreaker. De claim van verse producten op de website is dus een leugen. Volgende keer maar weer bestellen bij de enige pizzeria in Leeuwarden die wèl verse producten gebruikt (helaas waren ze nu op vakantie en kwam ik bij de prutsers van Pidokkio terecht 😒)

7. Hessel 13 punten

Ik ben gisteravond wezen eten in dit restaurant.
    Ik kan onderstaande recensie volledig beamen.
    Wat een heerlijk italiaantje is dit.
    Echt overheerlijke lasagne (een versgemaakte topper!), Italiaans bier, prima wijntje, vriendelijke correcte bediening, acceptabele prijzen en relaxt zitten op de binnenplaats.
    Niks mis mee zo hoort een hapje eten te zijn!

8. Robert Scheper

Ik kom hier nu al jaren en wekelijks. Voor iemand die van echte pizza's houdt (en niet die standaard dunne "Nederlandse bodem" en slappe hap op de pizza) én een echte overheerlijke lasagne wil eten, moet hier zijn. De kok (en tevens eigenaar) is een fantastische chef. En keuze uit 3 verschillende Italiaanse bieren. Ik blijf hier komen en blijf genieten van deze echte Italiaanse keuken.

Mensen die een lage recensie geven, raad ik aan om naar de standaard afhaalpizzeria's te gaan. Die weten namelijk niet hoe de echte Italiaanse keuken smaakt. Hebben wij weer wat meer.

9. Ik heb nog nooit van me hele leven zo een vieze pizza gegeten. Ik vroeg om extra uitjes, ze hadden die er zo gewoon opgezet. En veels te veel champigons. Toen ik de doos al opende dacht ik van dit ziet er niet uit, en daarna proefde ook niet. Nooit meer hier bestellen! En ik gaf duidelijk mijn adres aan de telefoon, belde de bezorger nog dat hij dacht dat ie bij een bedrijf moest zijn. Wachttijd was een uur.

10. Laatst voor het eerst in dit restaurant gegeten. Wij vonden het deeg van de bodems van de pizza niet zo geweldig en dat is jammer want dat bepaalde toch wel een beetje de smaak van de pizza's en de gehele indruk. Jammer dat men niet meer van het restaurant weet te maken qua sfeer. Prijzen zijn wel netjes. Ik denk niet dat wij nog eens terug komen.

11. Sytse Boers

Ik kom al jaren 1 keer per week bij Pidokkio. Prima pizza's en de lasagne is voortreffelijk. Een aanrader.

12. S. de Jong

Ik kom er al jaren als vaste klant. De pizza's en pasta's zijn heel goed, de lasagne is verslavend. Een erg gezellig restaurant.

13. Ali Rinzema

Wij bestellen al 20 jaar bij pidokkio en nooit een klacht gehad. Af en toe wel eens een goedkopere pizzeria geprobeerd maar het verschil in prijs merk je onmiddellijk... Pidokkio is wat duurder maar is het absoluut waard.

De pizza's zijn hier heerlijk en rijkelijk gevuld. Probeer nr 1 maar eens, je wilt nooit meer een andere pizza!

De ruimte in de zaak zelf is wat klein maar dat kun je ook als knus en gezellig beschouwen...

Bezorging altijd binnen drie kwartier en nog nooit een koude pizza gekregen!

14. Jammer, wat een lekker pizza avondje moest worden werd eten met lange tanden. De serveerster kwam vragen of het smaakte.. nou nee, erg droog, geen smaak en moeilijk te snijden. Ook de tomatensaus was zeer gering. Ooh zegt de serveerster, dan heeft de pizza te lang in de oven gelegen...
    Ze liep wel weer voorbij maar zei verder niks. Ook mijn jongste zoon vroeg of hij de randjes mocht laten staan want ze waren erg hard. Jammer dat er verder helemaal niets met de klacht werd gedaan.

15. Doortje

Gisteren met 9 collega's wezen eten en mijn ervaring is erg positief, een vriendelijke en snelle bediening.
    We waren met z'n tienen en we kregen de pizza's allemaal tegelijk.
    Een goede pizza uit de grote keuze en niet heel erg duur.
    De bodem van de pizza was goed en ruim belegd met verse groenten, vlees, vis en of vruchten.
    Dit was dus zeer verrassend aangezien ik wel eerst naar ander commentaar op de site heb gekeken.
    Mijn advies is nog wel: onthoud wel het nummer van je pizza want daar was enige verwarring maar dat mocht de pret niet drukken.
    Niet een enorme grote ruimte maar dat gaf iets intiems.
    De ruimte om de tafels dus het loopgedeelte was goed en de toiletten waren schoon maar ook ruim.

16. Absoluut geen aanrader!
    Laatst lieten wij enkele pizza's bezorgen. We hoefden niet te lang te wachten want binnen 30 minuten werden deze bezorgd. Maar het deeg en de topping waren lauw. Ook zagen ze er eerder uit als een deep-dish pizza dan als een Italiaanse pizza. Het had namelijk een hoge opstaande rand. De bodem en de rand waren erg taai, klef (ondanks een normale hoeveelheid topping) en te bleek van kleur (alsof het nog niet gaar was). De bodem van een goede Italiaanse pizza (zoals je die in Italie krijgt) hoort krokant, luchtig en dun te zijn met hier en daar een klein beetje gebrand op de randen van de pizza omdat deze in een steenoven gebakken wordt. Volgens mij heeft de pizzabakker van Pidokkio nog nooit een echte pizza gezien, laat staan gegeten. Ik adviseer deze pizzabakker dan ook een pizzabakcursus te gaan volgen bij iedere willekeurige pizzeria in Italie. Tot die tijd hoef ik geen Pidokkio-pizza meer.

17. Jantina van der ven

De pizza's waren te laat klaar. Te koud. Een te dikke bodem. Te droog. Heel weinig tomatensaus. Al met al teleurstellend.

18. Vriendelijke bediening, bezorgen; meerdere keren gebruik van gemaakt; altijd keurig binnen de genoemde tijd.
    Pizza's zijn erg goed!!

19. ollie de bollie

Allereerst; de pizza's van Pidokkio vind ik heerlijk.
    1x Een pizza opgehaald: onvriendelijke medewerkster, sloom en ongeïnteresseerd gedoe rond pizza's die nog voor mij aan de beurt waren. Ongezellige ruimte, iets te drinken tijdens het wachten kan er niet af.
    Vaker pizza laten bezorgen: door de week prima bezorgtijden. Men zegt meestal zo'n 3 kwartier maar mijn ervaring is dat na zo'n 20 minuten de voordeurbel gaat. In het weekend lange, lange tijden wat niet bij het bestellen wordt aangegeven. Na 2 uur chagrijnig worden van de honger komt dan een lauwe pizza. Jammer dat er geen dozen meer worden gebruikt die aan de binnenkant folie hebben. Houdt de pizza beter warm én lekt niet door. Het beleg was een keer ook helemaal naar één kant geschoven... al was de smaak er niet minder om.

20. Bediening zou beter kunnen, verder is het eten dik in orde en niet voor een rare prijs. Het zit niet geweldig bij de Pidokkio maar verder een prima pizzaria.

21. S. 15 punten

Wij bestelden er al jaren pizza's. De laatste tijd is de bezorging zeer slecht (de bezorgkosten zijn voor ons gedeelte van Leeuwarden 3.00 euro). De laatste keer hebben wij 2 uur gewacht. Dit was voor ons en onze 3 kleine kinderen onacceptabel. Verder is een kleine aanpassing van ingredienten niet mogelijk. Ondanks de goede pizza's bestellen wij er nooit weer.

Onlangs heb ik er nog wel gegeten met collega's (zij hadden het geregeld). De pizzeria is van binnen erg ongezellig (het lijkt op een grote donkere cafetaria met uitbouw) en de bediening was redelijk. De pizza's en de pasta's waren goed.

Concluderend: ondanks kwalitatief goede pizza's en pasta's raad ik Pidokkio af.

22. Laurens

Heerlijke pizza's bij Pidokkio! Echt de beste van Leeuwarden, de wachttijden zijn soms lang maar meestal bel ik gewoon, rond die tijd eten, dat scheelt een stuk. Bovendien moet je bij de patatzaak ook wachten rond de drukkere tijden. (6 tot 8)

Echt een aanrader!

23. Gisteren weer heerlijk lasagne gegeten bij Pidokkio. Echt superlekker. Vooral de 102 met roomsaus is een topper.

Je zit er gezellig en de bediening is vriendelijk. En niet onbelangrijk, het is niet duur om daar te eten.

24. Uitstekend gegeten. Goed belegde en zeer smakelijk pizza’s. Bediening was vriendelijk en correct. Gezellige pizzeria, echt een aanrader!

25. Redelijk tot goede pizza.

Bediening zéér onprofesioneel.

't Is wel een pizzaria, maar toch.....

Norse, gestresste eigenaresse.

Lange wachttijd in erg ongezellig restaurant.

26. The best pizza in town! Wellicht wat minder gezellig om te zitten, maar O O die heerlijk goed gevulde schijven.

27. Voor afhaal is dit prima, als restaurant minder. Bediening is verre van vlot en een beetje duf. Sfeer is meer iets van een aangeklede kantine, jammer.

28. De vries

Zoals altijd vorige week weer heerlijk gegeten!

29. Walter van den Bosch

Veel ervaring met pizza's, maar dit is toch echt de beste pizzeria van het Noordelijk halfrond! Neem maar een nr. 1

30. Pizza's zijn bijna altijd lekker...

Maar zit vandaag voor de zoveelste keer 2 uur te wachten op mijn pizza, we hebben gebeld hij zit nu in de oven!

De wachttijden zijn hopeloos...

31. De beste pizza's van Leeuwarden,

32. De pizza's zijn heerlijk, de bediening is beleefd.

En het dessert is verrukkelijk, vooral de gevulde citroen.

Je moet soms wel lang wachten maar dan krijg je wel een heerlijke pizza.

33. Heerlijke pizza's met verse ingredienten en zeer veel keuze.
    Een echte aanrader is de pasta al forno, die is echt fantatisch.

Tip, afhalen is sneller, maar daar tegenover staat een heerlijke maaltijd.

34. Bruze Willes

35. Voor een pizza van Pidokkio mag je mij s' nachts wakker maken. Vooral voor Erotica. Heerlijk. De wachttijden zijn inderdaad lang, maar daar kun je soms zelf iets aan doen, bijvoorbeeld op tijd bestellen of de pizza ophalen.

Ik zou niet in t restaurant willen zitten, ongezellig.

36. Erg heerlijke pizza´s!

Wanneer je in de spits besteld (tussen 5 en 7) dan wacht je inderdaad lang op een pizza.

Dus in het restaurant eten of wat later bestellen!

Het is er heerlijk nl, met erg verrassende combinaties en altijd verse ingredienten!

37. "Kunt u de pizza ook komen ophalen, want we bezorgen op zondag niet".

38. Prima ervaringen, met name in het restaurant eten.
    Zeer gunstige prijs, heerlijke pizza's!!

39. Een echt top restaurant!

40. schitterend italiaans restaurant waar de gastheer ook nog eens een uitstekende kok is

41. Ellen Boukari

Veel ervaring met te lange wachttijd, zoals al eerder vermeld. Daartegenover staat echter (meestal) een pizza van een prima kwaliteit! Toen dat een keer niet zo was (een zwartgeblakerde en droge pizza..), besloten om persoonlijk de pizza terug te brengen. Nadat mijn man werd afgesnauwd door oberes (vond pizza wel te eten..), kreeg hij zijn geld terug. Wat schetst onze verbazing: na vol vertrouwen weer telefonisch een pizza besteld te hebben, worden wij teruggebeld met de mededeling dat besloten is, dat wij geen pizza's meer mogen bestellen bij Pidokkio. Tsja..., da's ook een manier van "klachtenbeleid" en "kwaliteitsverbetering"...!!!

42. Kees Willem

Tsja, de kwaliteit laat tegenwoordig ook te wensen over.
    En dan die wachttijd, na lang te hebben gewacht krijg je een lauwe pizza.
    Bel je erover dan wordt je afgesnauwd door een of ander meisje die niet eens weet waar ze over praat.
    Mensen, er zijn genoeg andere zaken in de buurt.

43. Marieke

Pizza was echt prima, telefoniste goed verstaanbaar en vriendelijk maar die wachttijd.... er werd gezegd 1 tot anderhalf uur, dat werden er 2. Zeg dan eerlijk de tijd en dat het vreselijk druk is, dit kan niet zo.

44. Bijna 2 uur gewacht op m'n pizza! 18.50 gebeld; 20.45 kreeg ik de (lauwe) pizza. Toen ik belde om te zeggen dat ze lekkere pizza's hebben maar wanneer 'de wachttijd iets meer dan 1 uur is' ik NIET verwacht dat het twee uur is, werd en nauwlijks geluisterd. "Wordt uw pizza niet nog kouder?" Arrogante telefoniste. Dit was de laatste keer dat ik daar iets bestel.

45. Prima pizza's! Gewoon vroeg bellen als je optijd wilt eten... Vaak zeggen ze dat de wachttijd een uur is maar is de pizza er veel eerder. Qua kwaliteit: In vergelijking met die goedkope american pizzahut schoenzolen met beleg door de blender gehaald, zijn deze bij Pidokkio SUPER!

46. vd Veen

Ik ben het volledig met de Heer Peter Boersen eens! Mensen, als jullie het te druk hebben, breid alsjeblieft uit! Zit business in joh!! Het is niet voor niks zo druk!! Maar die wachttijd kan echt niet langer zo

47. Als je een pizza besteld kan je een pizza krijgen die je niet hebt besteld met ingredienten die je niet lust, als je dan terugbeld om te zeggen dat je de verkeerde pizza hebt gekregen dan zeggen ze dat je zelf de verkeerde hebt besteld en krijg je geen nieuwe. Dus de service is bagger en die mutsen die er werken hebben waarschijnlijk een salami in de oren.

48. Bezorging is goed, meestal rond de 30 min.

49. Heeerlijke pizzas, zeggen voor bezorging dat het zo'n 3 kwartier gaat duren maar hij is er vaak veel eerder.

50. Peter Boersen

De pizza's zijn prima, je moet er alleen wel twee en een half uur (of langer) op wachten voordat ie bij je thuis wordt bezorgd. En dat is inmiddels dusdanig belachelijk vaak aan het gebeuren, dat ik hier nooit, maar dan ook nooit meer een pizza zal gaan bestellen.