Corona informatie

7 min Hoekstrend, 5 min zaailand.

Uitzonderingen

• Aan het water

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

1. Een hele fijne gastheer! Super. Mooi, ruim restaurant, heerlijk gegeten, gedronken, gekletst met de Ethiopisch/Eritrese bezoekers. Ik kom zeker terug!

2. Afgelopen weekend in goed gezelschap in restaurant 'Moseb' heerlijk Eritrees/Ethiopisch gegeten. We hebben mogen genieten van enkele Injera's -soort pannenkoek van Teff meel toch?! - met hierop meerdere zeer smakelijke gerechtjes. Mooie locatie op de Kelders, fraai terras voor bij mooi weer. Maar afgelopen zondag goot het helaas niet normaal meer. Maar binnen gezellig, misschien nog wel wat 'kaal' en daardoor best wel gehorig.
    Leuk dat het ook de ontmoetingsplek van de zovele Eritrese jongeren alhier is, maar hopelijk staat dit niet de mooie prima restaurant-gelegenheid voor niet Eritreers in de weg.
    (We waren toen de enige 'buitenstaanders')
    enfin, zo heb je niks Oost-Afrikaans op culinair vlak en dan opeens nu alweer 2 leuke tenten!
    (In L'den dus, zie ook mijn recensie over Sarah.)
    ja, heerlijk gegeten, uitstekende service, missschien ietwat lang wachten dat wel, misschien vooraf mini-ietsje van het huis als voorafje uitserveren, succes verders, bedankt en tot ziens!